Stalker uit het buitenland

Pagina: 1
Acties:
  • 430 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 18:48

flexje

got-father

Topicstarter
hey guys , ik heb een probleempje sinds vanochtend, ik ben nou een aantal keer gebeld door een persoon uit het buitenland en als ik opneem hangt ie op, ik weet niet wie het is en hoe ik achter zijn nummer kan komen. Net ook Vodafone gebeld om te tracen maar zij konden mij niet helpen...

Telefoonnummer : +177355(knip - laatste 5 cijfers)

Hoe kan ik erachter komen wie het is?

[ Voor 4% gewijzigd door intoxicated op 11-03-2003 09:46 ]

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:25

Tux

Een telefoonbedrijf mag niet zomaar gegevens over klanten los gaan laten. Dus als je het wil weten zal je denk ik naar de politie moeten gaan en die zo gek krijgen om het uit te zoeken.

Je kan natuurlijk ook zelf het nummer bellen en kijken wie er opneemt :?

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• flexje

flexje

got-father

Topicstarter
Tux schreef op 11 maart 2003 @ 09:42:
Een telefoonbedrijf mag niet zomaar gegevens over klanten los gaan laten. Dus als je het wil weten zal je denk ik naar de politie moeten gaan en die zo gek krijgen om het uit te zoeken.

Je kan natuurlijk ook zelf het nummer bellen en kijken wie er opneemt :?
Ik heb em al een aantal keer teruggebeld , gaat soms over en wordt dan opgehangen , of het is "bezet"....

• KnoppenSpook
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-09-2023
lijkt op een amerikaans nummer.
+1... toch?

/me weet geen leuke quote voor in zijn signature

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:25

Tux

KnoppenSpook schreef op 11 March 2003 @ 09:44:
lijkt op een amerikaans nummer.
+1... toch?
+1 is voor de VS en Canada idd

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• flexje

flexje

got-father

Topicstarter
ja klopt , maar nummers daarachter (773) staat volgens mij voor regio of plaats , en daar op zoeken levert geen resultaten

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-06 13:42
is er geen amerikaanse http://zoekopnummer.***.** om een adres bij het telefoonnummer te zoeken?

Daar zou ik me als ik jou was ff in verdiepen en dan eventueel ff kijken wat je met het adres doe he :p

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ik heb even de laatste paar cijfers weggehaald. Uiteraard wil ik geloven dat deze persoon zich inderdaad vervelend gedraagt, maar we zien gewoon liever niet dat nummers volledig op GoT worden gepubliceerd. Verder is het specifieke nummer ook niet zo belangrijk voor je vraag.

Btw, het nummer staat niet in de reverse directory van AT&T, onderaan deze pagina: http://www.att.com/directory/

[ Voor 18% gewijzigd door intoxicated op 11-03-2003 09:49 ]

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

773 is een mobiel nummer, onze 06 zeg maar, en dan met name van Sprint. (Alle telefoonbedrijven hebben een eigen reeks)

Verwijderd

Berl effe naar amerika, naar dat Sprint en geef het nummer door met de klacht. In USA weten ze daar wel raad mee.

• flexje

flexje

got-father

Topicstarter
humm , dat gaat me dus weer behoorlijk wat geld kosten, kan ik het niet filteren met mijn t68i ? daar zat toch zo een functie op?

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 13:44
hoevaak belt ie dan? het lijkt me dat het een vergissing is oid. wie gaat er nou interlokaal stalken?

• flexje

flexje

got-father

Topicstarter
stuk of 5 keer in een half uur :/

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-06 23:35
intoxicated schreef op 11 March 2003 @ 09:48:
Ik heb even de laatste paar cijfers weggehaald. Uiteraard wil ik geloven dat deze persoon zich inderdaad vervelend gedraagt, maar we zien gewoon liever niet dat nummers volledig op GoT worden gepubliceerd. Verder is het specifieke nummer ook niet zo belangrijk voor je vraag.
Dat is natuurlijk te begrijpen ;) en erg logisch :)

flexje probeer hier eens met het voledige nr te zoeken.

• flexje

flexje

got-father

Topicstarter
Graham schreef op 11 maart 2003 @ 10:07:
[...]

Dat is natuurlijk te begrijpen ;) en erg logisch :)

flexje probeer hier eens met het voledige nr te zoeken.
ja sorry dat ik hele nummer liet zien , zometeen word hij ook gestalked , en we willen natuurlijk geen stalker stalken B)

url levert dit op :
We were unable to find a match to the phone number you entered. Check the phone number to be sure it was typed correctly.

Unlisted numbers will not appear.
People or businesses who recently moved may not appear.

• Graham
flexje schreef op 11 maart 2003 @ 10:17:
[...]

ja sorry dat ik hele nummer liet zien , zometeen word hij ook gestalked , en we willen natuurlijk geen stalker stalken B)

url levert dit op :
We were unable to find a match to the phone number you entered. Check the phone number to be sure it was typed correctly.

Unlisted numbers will not appear.
People or businesses who recently moved may not appear.
Tja, als je zulke dingen overkomt (dus stalker die je lastig valt via telefoon) dan denk ik altijd "Waarom zit er geen block functie op je telefoon of gsm? Net zoals msn of zo" >:)

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

Het is wel typisch dat ik ook twee keer gebeld ben door dit nummer, ik denk dat het gewoon met een foute schakeling in het netwerk te maken heeft of iets dergelijks. Ik nam op en hoorde niets.

JayGTeam (213177)

• Whuzz
  • Laatst online: 04-08 18:01

Whuzz

Dodgeball!

Graham schreef op 11 March 2003 @ 10:55: "Waarom zit er geen block functie op je telefoon of gsm? Net zoals msn of zo" >:)
Dat heb ik me dus ook altijd afgevraagd he. Waarom niet een optie die een nummer blokt, die gewoon meteen ophangt zodra dat nummer binnenkomt en geen geluidssignaal geeft. Dan merk je er nix van en de stalker is het zo zat.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08-2025

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Whuzz schreef op 11 maart 2003 @ 11:44:
[...]

Dat heb ik me dus ook altijd afgevraagd he. Waarom niet een optie die een nummer blokt, die gewoon meteen ophangt zodra dat nummer binnenkomt en geen geluidssignaal geeft. Dan merk je er nix van en de stalker is het zo zat.
Dat kan in principe wel bij de meeste Nokia's, waar je groepen kunt maken die wel of geen geluidssignaal geven bij het bellen.

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:38

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

flexje schreef op 11 March 2003 @ 09:57:
humm , dat gaat me dus weer behoorlijk wat geld kosten, kan ik het niet filteren met mijn t68i ? daar zat toch zo een functie op?
E-mail naar Sprint :?

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-08 14:58
dit topic ga ik ook volgen... me ma belde me gisteren nog dat ze een vaag nummer op haar gsm had staan... ook iets met +1 en nog wat andere cijfertjes.. ze is er voor zover ik weet 1x door gebeld en wel gisteren..

Eve char: Warock <TEST>

• killer1979
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-07-2024
Ik had dus pas ook een keer iemand die mij belde, 2x op een avond... Was uit Senegal... Heel apart... Daarna trouwens geen last meer van gehad... Maar ik zou het proberen te achterhalen... dit is vet irri...

System Specs

• Kippenijzer
  • Nu online

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Als iedereen die hier last van heeft dan ook nog effe post of hij/zij bij vodafone zit, dan kan men het toch als klacht bij vodafone zelf neerleggen, want dan is het toch iets dat bij hen mag liggen...

• Peetman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:22

Peetman

Tjah....

Het zou ook een faxserver kunnen zijn, die hangen ook op als het een voicenummer is.

• flexje

flexje

got-father

Topicstarter
Whuzz schreef op 11 March 2003 @ 11:44:
[...]

dat kan wel , iig wel met een t68i , heb alleen de handleiding hier niet bij de hand op mn werk....

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op de meeste phones kan je inkomende oproepen uit het Buitenland uitschakelen. (Nokia iig)

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Korakal

Up up up!

Ik heb het gisteren ook 2x gehad, rond een uur of vijf 's middags:
+177365***** (nummer is niet te vinden in de reverse dir's)
En inderdaad, ik heb Vodafone...

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ehm...........gewoon naar je provider bellen en nummer laten blokken ;)

Had een gozer bij mij in de klas tegen een andere gozer gedaan omdat hij hem te vaak belde en dat vond die gast GAY :+ }>

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Graham
Devster schreef op 11 March 2003 @ 11:47:
[...]

Dat kan in principe wel bij de meeste Nokia's, waar je groepen kunt maken die wel of geen geluidssignaal geven bij het bellen.
Idd, dat kan maar dat is alleen geluid en dus zie je nog steeds dat iemand je gebelt hebt. Dus 1 gemiste oproep.
DSmarty schreef op 11 March 2003 @ 12:18:
Op de meeste phones kan je inkomende oproepen uit het Buitenland uitschakelen. (Nokia iig)
Tja dat is weer heel het buitenland dus ook niet een spefiek nr.

Eigenlijk is hier bijna geen programmeren aan door de gsm fabrikant. It's a piece of cake eigenlijk. Alleen kan je niets tegen nr's doen die je niet ziet dus Onbekende oproep.

Maar goed het zal vast ooit wel een keer komen....hoop ik B)

• Kippenijzer
  • Nu online

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Het feit btw dat het nummer gewoon zichtbaar is impliceert dat het hier geen stalker is, waarschijnlijk gewoon een duf geconfigged modemscript ofzo... Wel wat irri, of dus echt een fout bij vodafone

Verwijderd

Misschien kun je het even aan Silent Snow vragen , die woont in America en weet er vast wel wat meer over te vertellen.

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-08 14:58
IK HEB DE OORZAAK GEVONDEN!

me moeder heeft contact gehad met KPN en er blijk een stichting voor gehandicapten grote problemen te hebben met hun telefoon centrale, en die centrale veroorzaak dus deze telefoontjes. Het is dus geen stalker maar een foutje in het systeem (btw ze kunnen niet ontdekken waar de fout zit :P)

Eve char: Warock <TEST>

Pagina: 1