Weet iemand waar de Bruchsal base in is?
in Stuttgart solar d8 ik maar ik kan hem niet vinden!
Verwijderd
In Frankfurt D3 rechtsonderinII_BurN_II schreef op 19 March 2003 @ 18:17:
Weet iemand waar de Bruchsal base in is?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2003 18:31 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Tcq op 19-03-2003 18:33 ]
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
[ Voor 114% gewijzigd door Tcq op 19-03-2003 18:37 ]
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
Verwijderd schreef op 19 March 2003 @ 18:30:
[...]
In Frankfurt D3 rechtsonderin
Heb btw ook server crash
[ Voor 5% gewijzigd door Switch op 19-03-2003 18:46 ]
Woei, ik log in en zie dat ik nog steeds 250 units cargo hebDroogKloot schreef op 19 March 2003 @ 18:35:
Neeps, al je losse cargo gaat verloren bij een crash.
Bij wapens geldt het omgekeerde... dan kom je wel 'es voor onprettige verrassingen te staan.Tcq schreef:
[...]
Woei, ik log in en zie dat ik nog steeds 250 units cargo heb
Cargo gaat dus niet verloren bij een crash
Ik ben nou eenmaal nog niet zo ver als jullie, ik heb namelijk ook nog andere verslavingen
The devil is in the details.
Inderdaad.Switch schreef op 19 March 2003 @ 18:38:
Don't blame Phantom, de server side van Freelancer is gewoon zo uitermate slecht geprogged dat 'ie om een anatal uur vastloopt met de melding "The server software encounterd an specific problem and needs to shut down". En dan een stukje binaire code.
Het wachten is op een patch hiervoor of anders een goed en beter 3rd party progje.
[ Voor 8% gewijzigd door Mior op 19-03-2003 18:44 ]
Da's geen excuus, je laat dan al je users in de steek!Phantom schreef op 19 maart 2003 @ 18:43:
[...]
Inderdaad.
Ik zal m'n best doen om de server zo snel mogelijk te restarten als hij down is, maar als het 's nachts gebeurt; tja, ik moet ook slapen natuurlijk
misschien is het een idee om 2 of 3 GoT users die je vertrouwd een VNC accountje tot je server te geven zodat die hem weer kunnen restarten als jij er niet bent...Phantom schreef op 19 March 2003 @ 18:43:
[...]
Inderdaad.
Ik zal m'n best doen om de server zo snel mogelijk te restarten als hij down is, maar als het 's nachts gebeurt; tja, ik moet ook slapen natuurlijk
Laten we hopen dat MS snel met een patch komt.
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Misschien wel een goed idee ja, itt tot bijv Quake 3 of UT heeft Freelancer helaas geen remote admin achtige mogelijkheden.bluppy2 schreef op 19 March 2003 @ 19:05:
[...]
misschien is het een idee om 2 of 3 GoT users die je vertrouwd een VNC accountje tot je server te geven zodat die hem weer kunnen restarten als jij er niet bent...
(of een remote-desktop account aanmaken oid)
[ Voor 4% gewijzigd door Rafe op 19-03-2003 19:08 ]
En dat is wel zoRafe schreef op 19 March 2003 @ 19:08:
Moet je er wel voor zorgen dat er verder geen vertrouwlijke dingen opde server staan
Prison station Mitchell dacht ikPowerCow schreef op 19 maart 2003 @ 19:16:
is er ook iets te vinden in alaska???
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2003 19:38 ]
Je kunt daar niet dokken, alleen in Singleplayer storyline.PPanic schreef op 19 maart 2003 @ 19:55:
Ik heb in singleplayer iets ontdenkt, als je naar alaska wil moet je langs een mijn veld.
maar dat mijnveld is zo'n 20K langen 2 inslagen en dan ben je dood (ik heb btw een hammerhead Very heavy fighter)
Wat zou er in alaska wel niet liggen?
als je nou ff de stats derbij zet...Verwijderd schreef op 19 maart 2003 @ 19:38:
Ik heb nu paar van die Level 10 wapens op de GoF server, maar wat zijn nu de beste en of combinaties? Ik wil namelijk killer Titantje maken.
Ik heb :
2x Cerebrus
2x Diamondback
2x Silver Fire
2x Thor's Hammer
2x Onyx
2x Guardian
2x Wild Fire
2x Prometheus
2x Bloodstone
2x Iron Hammer
2x Jade
1x Nomad Energy Cannon
Nu nog de level 9's
2x Tiziano del Cid
2x Skyblast B
Battle.net Spud#2543
Wij moesten maar eens onderhandelen, denk ik zo.S3PiR0TH schreef:
Ik heb nu paar van die Level 10 wapens op de GoF server, maar wat zijn nu de beste en of combinaties? Ik wil namelijk killer Titantje maken.
Ik heb :
2x Cerebrus
2x Diamondback
2x Silver Fire
2x Thor's Hammer
2x Onyx
2x Guardian
2x Wild Fire
2x Prometheus
2x Bloodstone
2x Iron Hammer
2x Jade
1x Nomad Energy Cannon
Deze plek is te koop.
PPanic schreef op 19 maart 2003 @ 19:55:
Ik heb in singleplayer iets ontdenkt, als je naar alaska wil moet je langs een mijn veld.
maar dat mijnveld is zo'n 20K langen 2 inslagen en dan ben je dood (ik heb btw een hammerhead Very heavy fighter)
Wat zou er in alaska wel niet liggen?
had het ook over singleplayer want daar is freelancer ook voor bedoelt al komt dat in dit topic weinig naar voren, maybe een apart topic?Je kunt daar niet dokken, alleen in Singleplayer storyline.
mhaw... beetje doelloos, daar is dit topic namelijk ook voor... en echt waar, @ IRC wordt er nog veeeel meer gelultPPanic schreef op 19 March 2003 @ 20:23:
[...]
[...]
had het ook over singleplayer want daar is freelancer ook voor bedoelt al komt dat in dit topic weinig naar voren, maybe een apart topic?
Deze plek is te koop.
Naam | Credits | Schip | Level | Mode |
[GoT]JelleStoel | 13k | Starflier | 4 | online |
[ Voor 39% gewijzigd door Icingdeath op 19-03-2003 21:02 ]
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2003 21:01 ]
en nee, ik heb ze nog nooit gepostJelleStoel schreef op 19 March 2003 @ 20:46:
Zo en ik ben zeker weer de got(er) met de laagste stats
Naam Credits Schip Level Mode [GoT]JelleStoel 13k Starflier 4 online
Deze plek is te koop.
Bier, Whiskey en Metal!!
[ Voor 80% gewijzigd door R4NCOR op 19-03-2003 22:04 ]
traktor scratch!
Dat was ikErikie schreef op 19 maart 2003 @ 22:10:
kweenie wie ik moet bedanken, maar opeens lag er in manhatten 500 berylium ofzodus even ingewisseld voor money.. .toch weer 200k winst ! THANX! volgende x moet ik daar met me humpfback zijn
ik had vandaag maar een cydesdale ofzo
[ Voor 12% gewijzigd door Rafe op 19-03-2003 22:21 ]
Verwijderd
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Ik had ook net voor 80k spul gekocht, ik hoop dat het niet weg is zo, kheb verder bijna niets en een stinkschipje (net m'n barracude tijdelijk verkocht voor een rhino
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
ahh.. als je bij omicron alpha in de buurt bent krijg je wel wat cash van me..Okyah schreef op 19 March 2003 @ 23:00:
[...]
Ik had ook net voor 80k spul gekocht, ik hoop dat het niet weg is zo, kheb verder bijna niets en een stinkschipje (net m'n barracude tijdelijk verkocht voor een rhino)
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Om vervolgens van t geld rommel te kopen en ergens anders voor 120 per item meer te verkopen, had me toch 10k opgeleverd..Sapstengel schreef op 19 March 2003 @ 23:02:
je verkoopt een barracude voor een rhino???
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd schreef op 19 March 2003 @ 23:02:
[...]
ahh.. als je bij omicron alpha in de buurt bent krijg je wel wat cash van me..
[ Voor 6% gewijzigd door Okyah op 19-03-2003 23:05 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
45 en een rhino 80Sapstengel schreef op 19 maart 2003 @ 23:05:
hoeveel cargo kan een barracuda meenemen dan?
[ Voor 30% gewijzigd door Okyah op 19-03-2003 23:08 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
kan ik best wel ff doen.. zit vrij dichtbij geloof ik nu tau37 ofzo.. maarja.. als die server nou weer es up is..Sapstengel schreef op 19 maart 2003 @ 23:03:
@ionize je voelt er zeker weinig voor om ff naar new london te komen?
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
doe maar niet daarheen komen... hehe kleine scheepjes leven daar niet lang
Verwijderd
het element met veel bekende dan wel niet bekende mensen tegelijk spelen is de humor van het spelVerwijderd schreef op 20 maart 2003 @ 01:32:
Hmm.. keb Freelancer eigenlijk alweer gezien. Te veel van het zelfde. Als ze wat meer facetten , zoals in Elite Frontier, zoals het installeren van passagiers cabines en paketjes vervoeren in het spel hadden verwerkt, was het voor mij veel beter aangeslagen.
Maar het valt me wel op dat spellen van Microsoft maar ff leuk zijn. Net zoals Dungeon siege, het ziet er leuk uit en ook nog een leuk verhaal. Maar de aktie is langdradig en herhalend.
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Deze plek is te koop.
Verwijderd
KeeZ schreef op 20 March 2003 @ 07:55:
[...]
offtopic:
vanmiddag kwart voor 4 thuis, non stop freelancen dus
Deze plek is te koop.
Zo makkelijk is traden in een humpback niet als bijna iedereen je vijand isKeeZ schreef op 20 March 2003 @ 11:01:
offtopic:
ik trade nooit NGis te gemakkelijk, laat mij maar lekker missies doen en zometeen als lane hacker door het leven
NG | 1M | Humpback | 32 | online |
[ Voor 37% gewijzigd door NG op 20-03-2003 12:37 ]
Moet je ff quote doen dan kan je zien welke code er voor word gebruikt, en dan kan je die code editenVerwijderd schreef op 20 maart 2003 @ 10:13:
hoe moet je zon venster maken met je specs erin ??
ik wou even laten zien dat ik lager ben...
level 1
check ook dit knopje :JelleStoel schreef op 20 March 2003 @ 11:22:
[...]
Moet je ff quote doen dan kan je zien welke code er voor word gebruikt, en dan kan je die code editen
Deze plek is te koop.
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
VOOR IEDEREEN DIE HET NIET HEEFT GELEZEN:Kwartjuh schreef op 20 March 2003 @ 12:06:
Wat was de password van de server? GoT?
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Verwijderd
[GoT][nl]dahaaz[GoT] | 1k | defender | 1 | online |
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2003 12:20 ]
Verwijderd
[GoT]CrazyBytes | 9k | Defender | 4 | online |
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2003 13:21 . Reden: config ]
your total value dus schip en al je geld, maar met mp geld geld harder meeVerwijderd schreef op 20 March 2003 @ 12:19:
Naam Credits Schip Level Mode [GoT][nl]dahaaz[GoT] 1k defender 1 online
nouw, hier mijn sats...
ik vind het wel raar dat er mensen van level4 zijn met een star flier, terwijl ik een defender heb...
waarop gaan die levels ?
op het in totaal verdiende geld ???
[ Voor 7% gewijzigd door Icingdeath op 20-03-2003 12:22 ]
Deze plek is te koop.
Switch | 340k | Barracuda | 21 | Online |
Rafe | 12k | Hammerhead | 22/23 | Online |
MaRc0 | 2k | Starflier | 1 | Online |
[Verwijderde gebruiker] | 160k | Titan | 30 | Online |
[Verwijderde gebruiker] | 3,450K | Sabre | 38 | Online |
NG | 1M | Humpback | 32 | Online |
Beelzebub888 | 10k | Defender | 4 | Online |
M@NIC | 1730k | Sabre | 38 | Online |
DroogKloot | 8000K | Sabre | 38 | Online |
[Verwijderde gebruiker] | 1167k | Sabre | 36 | Online |
Wildfire | 930K | Anubis | 31 | Off-line |
RexomniuM | 1700k | Humpback | 36 | offline |
TepelStreeltje | 2000k | Sabre | 38 | Online |
Lord_Mithril | 4800k | Sabre | 38 | Online |
Hacku | 211K | Sabre | 38 | Online |
Stranger | 84K | Barracuda | 19 | Online |
Tcq | 511K | Drone | 27 | Online |
Liquidfire | 25k | Piranha | 6 | Online |
[Verwijderde gebruiker] | 1300k | Titan | 38 | online |
[Verwijderde gebruiker] | 1k | Defender | 1 | Online |
[Verwijderde gebruiker] | 9k | Defender | 4 | Online |
[ Voor 6% gewijzigd door Switch op 20-03-2003 13:56 ]
Deze plek is te koop.
[ Voor 26% gewijzigd door NG op 20-03-2003 13:54 ]
Verwijderd
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2003 14:50 ]
[ Voor 50% gewijzigd door Switch op 20-03-2003 14:50 ]
Verwijderd
Ja, bij mij ligt ie ook downVerwijderd schreef op 20 March 2003 @ 14:49:
een crash nou??
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2003 14:51 ]
Verwijderd
Ja, alleen heb ik dat probleem nu niet ...R4NCOR schreef op 20 maart 2003 @ 14:51:
Ik ontvang niets van de Global Server, hij blijft maar op Connecting staan... Is dat een bekend probleem?
RexomniuM | 500k | Titan | 33 | offline |
[ Voor 13% gewijzigd door Rexomnium op 20-03-2003 14:53 ]
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Tcq | 1.2M | Humpback | 35 | offline |
Verwijderd
S3PiR0TH | 2000K | Titan | 38 | Online |
[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2003 16:10 ]
Verwijderd
geef maar aan mijVerwijderd schreef op 20 March 2003 @ 15:55:
Heb nu alle lvl 10 wapens op de GoF server![]()
Alleen jammer dat ik ze niet allemaal tegelijk kan mounten
Fact is.. ik heb dat dus altijd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq