[Freelancer] Algemeen (deel 2)

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.423 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:15

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op 14 March 2003 @ 20:17:
Kan iemand me hier mee helpen....

Ik heb de game net gekregen van MM en ik probeer de handel te installeren, maar hij kapt er mee ronde de 42-43%

Hij zegt:

of - Het bestand is in gebruik
of - je harde schijf is vol

De eerste snap ik niet (lijkt me onlogisch dat het wordt gebruikt)
de 2e is uitgesloten 20 GB vrij.

iemand enig idee?
doe ff image maken en mounten in Deamon tools.

ennuh, koop er wat geheugen bij, en ffs neem een betere videokaart!
no offence, maar hier kan je gewoon niet fatsoenlijk mee gamen (spreek uit ervaring, P4 1500 met een TNT2ultra gehad)
Rafe schreef op 14 March 2003 @ 18:34:
[...]

Vet, lijkt wel als of alle rumors in die misctxt.dll zitten :D
dat zitten ze ook :)

http://s3.cgi.gamefaqs.co...board=27335&topic=6962119

laat ik dan toch maar de link geven, als kloot al zegt dat alles al leeg is...

[edit]
WOEI eerste post van blz13 :D

[ Voor 23% gewijzigd door TepelStreeltje op 14-03-2003 20:41 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Vet offtopic, maar ik kan het niet laten :P

Ik ben helemaal in de greep van Freelancer :D Vette game!

Dat was het dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 maart 2003 @ 20:32:
[...]

probeer je op te scheppen :?
en is er eigenlijk wel een geforce3 met 32mb :?
Ik wil gewoon graag weten of iemand anders ook dit probleem heeft, ik speel op dit moment de TRIAL die werkt wel goed

Gf 3 32Mb weet ik veel misschien is het ook wel Gf 2.....

maar daar ligt het allemaal niet aan

waaraan dan wel??

Ik zal zo wel ff weer proberen en dan maak ik er een screenshot van als het verkeerd gaat, eerst ff verder gamen :D

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2003 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
RikjanOetEnter: Ik denk dat je beter een topic in Spielerij: Problemen & Vragenkan openen, lees Strenger modbeleid in SPV! wel even van te voren door ;) Wees bijv. 100% zeker van de hardware die je in je systeem heb.

Spielerij: Games en Discussies is (zoals de naam al zegt) bedoeld voor discussies over games.
Vroeger was er alleen een SPielerij, maar die is toen opgesplitst omdat vragen en problemen meestal genegeerd werden in dit soort 'grote topics'. Zie ook Spielerij en Spielerij

[ Voor 5% gewijzigd door Rafe op 14-03-2003 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AproK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
Verwijderd schreef op 14 March 2003 @ 21:13:
[...]

Ik wil gewoon graag weten of iemand anders ook dit probleem heeft, ik speel op dit moment de TRIAL die werkt wel goed

Gf 3 32Mb weet ik veel misschien is het ook wel Gf 2.....

maar daar ligt het allemaal niet aan

waaraan dan wel??

Ik zal zo wel ff weer proberen en dan maak ik er een screenshot van als het verkeerd gaat, eerst ff verder gamen :D
zal wel een gf2 zijn, handig als je eigen systeem zo goed kent, los je vaak alle problemen mee op :/

Check mijn knowledge base!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

TepelStreeltje schreef:
[...]

laat ik dan toch maar de link geven, als kloot al zegt dat alles al leeg is...
Schijnt (!) dat wrecks *wel* respawnen... om de 36 (?) uur en na een server reboot. Morgen maar 'es een kruistocht maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

DroogKloot schreef op 15 March 2003 @ 00:29:
[...]

Schijnt (!) dat wrecks *wel* respawnen... om de 36 (?) uur en na een server reboot. Morgen maar 'es een kruistocht maken. :)
WOW!

mag ik je vragen waar je dat hebt gelezen?

niet dat ik jou niet geloof, maar uhm, ben zelf meerdere malen langs een aantal van die wrecks gevlogen, zonder datter wat uit kwam...

kortom, ik vind het moeilijk te geloven...
maar de GoF server is de hele dag ofline geweest, kan ik dat ook opvatten als een server reboot??
* TepelStreeltje gaat ff FL opstarten...

[ Voor 18% gewijzigd door TepelStreeltje op 15-03-2003 01:17 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Jezus, Rafe en ik hebben net een toffe ontdekking gedaan op de GoF server :). De ontdekking heet 'Zone-21'. Het is een heeeeel lang mijneneveld met daarin een 'Unkown Jump Gate'. Maar het is dus echt ondoordringbaar! Ik heb wat screens geschoten.

Afbeeldingslocatie: http://acaldra.com/~faqland/fl/z21/1.jpg

Zoals je ziet ligt 'ie recht achter Battleship Missouri in het New York system. Weet iemand misschien wat meer van dit ding af? Want het is echt levensgevaarlijk :D. tot slot nog wat screens ervan:

[url=http://voorde1pxborder]Afbeeldingslocatie: http://acaldra.com/~faqland/fl/z21/2.jpg[/url]

[url=http://voorde1pxborder]Afbeeldingslocatie: http://acaldra.com/~faqland/fl/z21/3.jpg[/url]

[url=http://voorde1pxborder]Afbeeldingslocatie: http://acaldra.com/~faqland/fl/z21/4.jpg[/url]
Niet klikbaar

Dus nogaals: Weet iemand iets van Zone-21 af?

Ohja: Als je zo'n 'mijn' aanraakte ging eerst je shield helemaal weg en na 1 tot 2 sec ontplofte je gewoon :|.

[ Voor 27% gewijzigd door Switch op 15-03-2003 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Mja, op GoF heb ik nou al 1 kruisje in het NY system en iets van 2-3 in een van de Omega systems... wat kan je er nou eigk mee? Als je er op schiet, komen er dan bijzondere dingen uit?
Switch en ik waren naar die ene in NY (Agressor oid) gegaan, maar vanwege de radiation zijn we maar terug gegaan. Kan radiation eigk kwaad?

edit:
Wat ik heb opgevangen uit een bar, was dat Zone-21 een soort Area51 is, waar geheime dingen enzo worden gedaan.

Je kan er echt niet inkomen, zodra je een gat denkt te zien spawnen er nieuwe mijnen om het weer af te sluiten :(

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dewater/Rafe/Screenshots/Freelancer4.JPG

[ Voor 41% gewijzigd door Rafe op 15-03-2003 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

Zone 21 is idd best vet gevaarlijk, ik kreeg een stel hostiles daar in de buurt, ik wil wegvliegen in cruise, ineens 4-5 bangs en ik getoast! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Switch schreef op 15 maart 2003 @ 01:25:
Ohja: Als je zo'n 'mijn' aanraakte ging eerst je shield helemaal weg en na 1 tot 2 sec ontplofte je gewoon :|.

Hangt natuurlijk van je plane + shield af :)
Heb ook wel met m'n Sabre + lvl10 shield rond gevlogen in een mijnen veld en dat viel best mee.
Je moet alleen niet 25 tegelijk raken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Manic! ;( Rafe en ik misde je al :'(. Maargoed, ben met Rafe naar Cambrdige gevlogen en heb 44k verdiend aan Optronics, morgen weer terug naar Manhattan of Denver ^_^. Ik heb iig. nu geen freighter meer, kutschepen :) :+ Defender _o_ :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

zone 21 is NIETS in MP.

in singleplay ga je der heen, en doet die gate (naar alaska) het ook echt.

aan de onderkant is een weg naar binnen, maar erg spetterend is het neit...

ik zou zeggen, probeer niets, die mijnen zorgen er wel voor dat je de hoop snel opgeeft.

en die mijnen hoef je niet eens aan te raken, als je in de buurt komt ben je al de lul...

weet ff niet meer wat je moet doen in zone 21 in sp...
daar ga je heen om de nomads te killen ofzo...
weet niet meer...

[ Voor 15% gewijzigd door TepelStreeltje op 15-03-2003 02:57 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Switch schreef:
Jezus, Rafe en ik hebben net een toffe ontdekking gedaan op de GoF server :). De ontdekking heet 'Zone-21'. Het is een heeeeel lang mijneneveld met daarin een 'Unkown Jump Gate'. Maar het is dus echt ondoordringbaar! Ik heb wat screens geschoten.

[afbeelding]

Zoals je ziet ligt 'ie recht achter Battleship Missouri in het New York system. Weet iemand misschien wat meer van dit ding af? Want het is echt levensgevaarlijk :D. tot slot nog wat screens ervan:

[url=http://voorde1pxborder][afbeelding][/url]

Niet klikbaar

In dat gebied kom je als je de single player campaign volgt. Achter het mijnenveld zit een jumphole naar het Alaska systeem (gesloten in MP), en verder, uh, niets noemenswaardigs. :)
Rafe schreef:
Mja, op GoF heb ik nou al 1 kruisje in het NY system en iets van 2-3 in een van de Omega systems... wat kan je er nou eigk mee? Als je er op schiet, komen er dan bijzondere dingen uit?
Switch en ik waren naar die ene in NY (Agressor oid) gegaan, maar vanwege de radiation zijn we maar terug gegaan. Kan radiation eigk kwaad?

edit:
Wat ik heb opgevangen uit een bar, was dat Zone-21 een soort Area51 is, waar geheime dingen enzo worden gedaan.

Je kan er echt niet inkomen, zodra je een gat denkt te zien spawnen er nieuwe mijnen om het weer af te sluiten :(

[afbeelding]
D'r bestaat een nauwe doorgang, maar die is erg lastig te vinden zonder voorgeprogrameerde waypoints. :P

Of radiation kwaad kan? Och, het vreet aan je armor, interne systemen, wapens, ALLES, en op den duur wordt je schip er door gesloopt hoeveel nanobots je ook gebruikt, maar afgezien daarvan is het een onschuldig verschijnsel. :X
Switch schreef:
Ik heb iig. nu geen freighter meer, kutschepen :) :+ Defender _o_ :P.
:*) :Y)

[ Voor 12% gewijzigd door DroogKloot op 15-03-2003 03:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

ikke weet echt een vette trade route..

ga gewoon totdat je iets van 20.000 credits hebt een rhino halen op manhatten..
neem dan ook voor de rest van t geld luxury goods mee.
Ga daarmee naar new london (bretonia) en verkoop het spul.
Neem 80 luxury food van new londen mee naar curacau.
verkoop daar je stuf voor 800 per eenheid.
Vlieg dan weer terug naar new york, koop de clydesdale en sla 125 luxury food in (voor 170 credits).
Vlieg met dat schip terug naar manhatten, en verkoop daar je luxury food (1200 credits) of ga door naar denver planet (1370 pe).

dus reken uit je winst :) (110 x 1370 = 150.700 winst).

je kunt uiteraard weer luxury goods van manhatten meenemen naar new london (40.000 winst) en weer terug komen met luxury food (150.700 winst), en deze run duurt ongeveer 20 minuten. Maar op zich kun je al een leuke baracuda op curacau kopen om wat zooi te trappen :P

luxury Food is wel high pershisable (iets van verdervelijk) dus je moet wel snelle traderuns maken en gwoon vluchten voor de lanehackers. (shields menemen is handig :P)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit spel heeft zeker geen Newtonian Flight?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt super vet spel dit! ben nu in bretonia (voor de missies), leuk verhaal, koele schepen en dergelijke. Had eerst een defender (super fijn ding voor in het begin van het spel), heb nu een crusader gekocht. Wel jammer dat al die schepen er daar zo vernaaid uitzien. Allemaal vissen oid :?. Tis ook leuk dat je een goede afweging moet maken tussen de verschillende wapens.

Wel jammer dat je steeds als je in een nieuw system komt eerst alles meot gaan lopen ontdekken enzo, dat zuigt. Tis tch geen secret system? ik snap niet waarom er nog geen 'kaarten' vor zijn dan in je pc van je schip..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:p Klopt da wrecks respawnen, kapot geschoten depots respawnen ook (na flink wat uur).

:( Jammer alleen dat ik vanmiddag niet kan spelen, vanavond wel.
Dus als iemand nog die BH base wil neerhalen.
Weet iemand trouwens waar die is, ik heb wat rondgevlogen in
Deshima nogwat maar niks gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Ohja: Thanks DroogKloot voor mijn Defender :* :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:24

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op 15 maart 2003 @ 07:17:
Dit spel heeft zeker geen Newtonian Flight?
Bedoel je dat als je je engines uitzet je gewoon in een rechte lijn door blijft vliegen ongeacht of je je schip draait? Dat zit er wel in ja, ga maar naar cruisespeed en kill op topsnelheid je engines. Je vliegt in dan in een rechte lijn door terwijl je je schip nog wel wat draaien kunt. 't Is alleen erg jammer dat je schip afremt zonder je engines, erg vreemd want je zou gewoon op topsnelheid door moeten blijven vliegen, er is immers niets wat je afremt.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eindelijk heb ik freelancer echt lijp spel, ga vanavond maar eens naar de gof server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog 2 niet zo speciale screenies:

Afbeeldingslocatie: http://www.muhlenbaumer.com/~jasper/freelancer1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.muhlenbaumer.com/~jasper/freelancer2.JPG

Ze waren eigenlijk bedoeld om er een wallpaper van te maken, maarja :). Zal morgen wat mooiere schieten..

Edit: de wapens zijn al niet up-to-date meer (ripper en skyrail zijn nu allebei 'adv'), maar ik heb nog wel dat schip.

Ben bij die missie dat ik *SPOILER* naar dat verlaten battleship moet, waar die goktent is. Iemand enig idee waar ik een beter schip kan kopen? (is een heavy fighter altijd sterker dan een light fighter? Wat zijn de voordelen :?).

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2003 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de eerste cheater op de GoT server tegen gekomen [GoT]xMvZx ... hij had een starflier ... met 3 level 10 nomad guns .... geen schild .... en hij was onverwoestbaar .... helaas geen screenie alleen getuigen :( .... heb ff een ander screenie gemaakt nadat hij mij gekilld had en vervolgens mij voor cheater uitgemaakt heeft ... :| hier kan ik dus echt niet tegen , ventjes die cheaten ... naja hier is ie |:(

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~aw.amahorseya/cheater.jpg

Ik heb met Kloot nog gebattled en daar ging mijn schild telkens snel down dus... das weer Bull Sh1t !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

En de eerste cheater ( [GoT]xMvZx ) op de GoF server is gesignaleerd... meneer vliegt in een onkwetsbare Starflier zonder shields en heeft 'm uitgerust met drie aangepaste Nomad cannons die een Sabre of Titan in 1 schot verpulveren. :X

edit:
grmbl @ Slayer :P

[ Voor 22% gewijzigd door DroogKloot op 15-03-2003 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik was eerder ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DroogKloot schreef op 15 maart 2003 @ 17:46:
En de eerste cheater ( [GoT]xMvZx ) op de GoF server is gesignaleerd... meneer vliegt in een onkwetsbare Starflier, uitgerust met drie Nomad cannons die een Sabre of Titan in 1 schot verpulveren.
En wij er maar hard voor werken (Titan/Sabre), we zouden die gasten aan
de schandpaal moeten nagelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Laatst online: 25-08 12:54
SPOILER!!!!!!

Hoe kun je die gekker race-fanaat eigenlijk verslaan?

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wtf het password is tog got, als ik dat invoer zegt hij dat het een verkeerd password is, of is het een ander password

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoofdletter G , kleine letter o , hoofdletter T ... het is case sensitive dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe heet die lamer hier op GoT? Of weten jullie dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee jammer genoeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 maart 2003 @ 18:00:
hoofdletter G , kleine letter o , hoofdletter T ... het is case sensitive dus
ok thx ik ben erin, dit word een late avond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is echt vreemd zeg, dan vul je een ip adres in (fldirectip), en als je dan Launch Freelancer klikt gaat ie evengoed nog naar de Global Servers! Is dit een bug ofzow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Verwijderd schreef op 15 maart 2003 @ 19:10:
Dit is echt vreemd zeg, dan vul je een ip adres in (fldirectip), en als je dan Launch Freelancer klikt gaat ie evengoed nog naar de Global Servers! Is dit een bug ofzow?
Door 'direct naar IP te connecten' voeg je die ene server toe aan het lijstje, en je verbind niet meteen naar de server (in tegenstelling tot bijv. Quake 3/UT). Gewoon de server opzoeken uit het lijstje waar je op wilt en dan connecten :)

edit:
Hier duurt het 3 secs voordat de master server een kik geeft, ik zie GoF dan al staan, en na 3 secs komen de andere servers pas.

[ Voor 16% gewijzigd door Rafe op 15-03-2003 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Laatst online: 01-09 18:14

mvz

muziek verslaafde

:( :( :( :( :( :(

ik heet xMvZx hier op GoT, maar dat er nu iemand mijn naam zo moet bevuilen vind ik een hoogst treurig feit ;( want ik hang hier al zo lang rond..

:r op cheaters

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Het lijkt me leuk om een soort Freelancer Stat Database van iedereen te maken, Rafe ik beginnen.

NaamCreditsSchipLevelMode
Switch88kBarracuda15Online
Rafe230kBarracuda22/23Online
MaRc02kStarflier1Online
SlayerMidian160kTitan30Online
IoNize1.230kTitan38Online

Geef jullie stats en ik voeg jullie toe :).

Dit is zowel voor online als offline. :)fe naa

[ Voor 62% gewijzigd door Switch op 15-03-2003 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 12-09 13:49
MaRc02000Starflier1Online

Ik ben een aantal keer dood gegaan terwijl ik met vracht rondvloog, daardoor heb ik nu dus amper geld en nog steeds dat kut schip :(

[ Voor 29% gewijzigd door Hahn op 15-03-2003 20:05 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 01:23
Rare vraag misschien (heb er ook naar gezocht, maar kon niks vinden op Google of Omega). Ik wil er ook nu weer geen topic voor hoeven te openen, dus dan maar hier.
Ik had tijdens een missie een aantal Rogue's kapot geschoten (ben net begonnen). Met salvage (loot) heb ik toen een Drail gekregen (Class 3 laser gun van Rogue's). Ik had al 3 lasers in mijn inventory, dus kon die er niet meer bij (heb immers maar 2 class 2, en 1 class 3 slots). Ik heb toen mijn huidige class 3 verkocht, in de veronderstelling dat die Drail dan wel in die slot zou komen. Niet dus :( Ik heb dus mijn Drail verkocht, en opnieuw gekocht (verlies van 1000, op een budget van 5000, dus balen :'().

Ik wil dus eigenlijk weten of het mogelijk is wapens te veranderen van slot. Ik zie er namelijk nergens een optie voor ofzo. En om nou elke keer dat ik iets goeds vindt het eerst te moeten verkopen vindt ik zonde van het geld. Misschien kan het wel niet, maar het lijkt me toch wel raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NaamCreditsSchipLevel
Switch88kBarracuda15
Rafe230kBarracuda22/23
MaRc02kStarflier1
IoNize1.230KTitan38

:) :P (ps. geen gein, ask cooliez)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2003 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

FlamerX schreef op 15 March 2003 @ 20:30:
Ik wil dus eigenlijk weten of het mogelijk is wapens te veranderen van slot. Ik zie er namelijk nergens een optie voor ofzo. En om nou elke keer dat ik iets goeds vindt het eerst te moeten verkopen vindt ik zonde van het geld. Misschien kan het wel niet,
maar het lijkt me toch wel raar.
[rml]Switch in "[ Freelancer] Algemeen (deel 2)"[/rml] :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
FlamerX schreef op 15 March 2003 @ 20:30:
Ik wil dus eigenlijk weten of het mogelijk is wapens te veranderen van slot. Ik zie er namelijk nergens een optie voor ofzo. En om nou elke keer dat ik iets goeds vindt het eerst te moeten verkopen vindt ik zonde van het geld. Misschien kan het wel niet, maar het lijkt me toch wel raar.
Het kan wel degelijk, zie deze 2 screenshots:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dewater/Rafe/Screenshots/Freelancer_weapmnt1.JPG
en
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dewater/Rafe/Screenshots/Freelancer_weapmnt2.JPG

Door op dat icoontje te klikken kan je je wapen (un)mounten van je schip. Door creatief te mounten kan je dus zelf bepalen waar welk wapen waar komt te zitten op je schip :)
M.u.v. torpdeo's, cruise disroptors, countermeasures en mines. Uiteraard moet het wapen dat je wilt mounten op hetzelfde/lager niveau zijn dan de mount plaats ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xMvZx schreef op 15 maart 2003 @ 19:35:
:( :( :( :( :( :(

ik heet xMvZx hier op GoT, maar dat er nu iemand mijn naam zo moet bevuilen vind ik een hoogst treurig feit ;( want ik hang hier al zo lang rond..

:r op cheaters
Mwah, 650 posts, en ja, ik was er niet bij, maar als ik dat zo lees is het wel overduidelijk toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
* Switch Stats! *

Switch1184Barracuda19Online
Rafe230kBarracuda22/23Online
MaRc02kStarflier1Online
IoNize1230kTitan38Online
NG214kDefender21Online
Beelzebub10kDefender4Online
M@NIC1730kSabre38Online
Kloot3003KSabre38Online
-=GBM=-2kHammerhead22Online
Wildfire1000kCrusader11Offline
RexomniuM220kSabre28Offline
TepelStreeltje1000kSabre35Online
Lord_Mithril5300kFalcon38Online

Aantal mensen in stats: 14
Meeste Credits: Lord_Mithril (5300k)

[ Voor 149% gewijzigd door Switch op 16-03-2003 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 10:17
Kwartjuh schreef op 15 March 2003 @ 17:56:
SPOILER!!!!!!

zijn hier al mensen voorbij? Hoe hebben jullie dat gedaan??

Scorito: FC Bal op ons dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kweenie wat je bedoelt, denk dat ik daar nog niet ben (met singleplayer missies toch?)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die link naar cargocomputer doet het niet, wie kan dat proggie even op zijn server zetten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Klik

Waarschijnlijk Maandag er weer van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

NG40kDefender11Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Spike-man schreef op 15 March 2003 @ 21:32:
[...]

Ja, daar ben ik al voorbij. Ik heb het in 1 keer gehaald met mn huidige crusader. Hoe? Bij de start ogenblikkelijk in cruise speed en vervolgens rustig met de muis door alle poortjes sturen, verder helemaal niets!

Laat je niet zenuwachtig maken door je tegenstander, gewoon negeren. Zijn companen proberen je wel af te leiden door op je te schieten, maar blijf gewoon de poortjes doorsturen, dan win je het met 2 vingers in de neus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
M@NIC1730kSabre38Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Kloot3003KSabre38Online

[ Voor 12% gewijzigd door DroogKloot op 15-03-2003 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Kloot, kloppen jouw stats? Je hebt 30 mil en nog steeds level 38 :?

[ Voor 8% gewijzigd door Switch op 15-03-2003 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Switch schreef op 15 March 2003 @ 23:48:
Kloot, kloppen jouw stats? Je hebt 3 mil en nog steeds level 38 :?
is max level.... :P

edit: owjah

-=GBM=-2k :PHammerhead22Online

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2003 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Oh, ok. Dan weten we dat ook weer 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Switch schreef:
Kloot, kloppen jouw stats? Je hebt 30 mil en nog steeds level 38 :?
3000K is slechts 3 miljoen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DroogKloot schreef op 15 March 2003 @ 23:53:
[...]

3000K is slechts 3 miljoen. :)
dat is 1000 keer zoveel als ik heb :o :r ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Wildfire1000kCrusader11Off-line

Bij de weg, de nieuwe 3.2 Catalyst drivers verhelpen wèl de tekst-scroll bug, maar als ik hardware acceleratie op maximaal heb staan dan hapert het spel als ik in de tradelanes zit... te verhelpen door weer een stapje terug te gaan met de acceleratie... :(

[ Voor 55% gewijzigd door Wildfire op 16-03-2003 02:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Rexomnium

Vincam aut moriar

Eindelijk een goed scheepje gekocht. Meteen uitgeprobeerd om de lokale politie...tja, nu heb ik heel de ruimte tegen me.. :)

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Spike-man schreef op 15 March 2003 @ 21:32:
[...]

Wat dacht je van je cruisespeed inschakelen en dan op je gemak door die poortjes heenvliegen? Als je dat nog niet kunt dan kun je het spel net zo goed terzijde schuiven omdat je dan absoluut nul komma nul aan vliegervaring hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

TepelStreeltje1M (ofzo)Sabre35Online

TepelStreeltje100K (ofzo)Anubis21Offline

ben in SP niet echt verder gegaan dan het eind van de campaign...

geld weet ik niet online, ga morgen zowiezo nog zooitje missies doen van minimaal 150K per stuk, en nog ff kijken of ik men lvl 9 wapens op men sabretje kan upgraden...

ik heb zoals sommige misschien al is opgevallen, men Titan verkocht, Sabre is wat fijners als het gaat om wendbaarheid, en de turret schiet ook naar voren.

titan is dan wel sterker, maar heeft dus 1 wapen minder, en is traag met sturen.

is een overweging, maar ik heb genoeg geld om weer titan te kopen, dus ik lig er ook niet wakker van :)

hoe komen jullie er trouwens op dat die wrecks respawnen?

ik heb er al een paar gechecked die niet veel mensen kennen, en heb er zowiezo al een zooi gechecked, en allen waren ze leeg op de GoF server...

hebben jullie een bron voor mij?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeej! Ik heb m'n MP problemen opgelost. Als ik via ASE (All Seeing Eye) connect en dan Multiplayer -> Yes -> LAN doe, dan staat de server er netjes en kan ik gewoon spelen.

Ik kan namelijk niet connecten met de global server, en als ik de '-s' parameter gebruikte dan liep het spel nog half vast

Om 2:56 zat er wel ff een cheater op de server (bijzonder zielig, doe toch iets nuttigs met zaterdag avond/nacht) maar gelukkig kon het zwakke figuur niet zoveel doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwartjuh schreef op 15 March 2003 @ 17:56:
SPOILER!!!!!!

***SPOILER ANTWOORD***
Ik heb em net gedaan, ik snap neit wat er zo moeilijk aan is :?. Gewoon cruisen, mouse flight aan en een beetje door die hoepels manouvreren.. Als je gewoon door blijft gaan en geen domme fouten maakt win je altijd heb ik t idee. En als ie op je gata shcieten (die torens) als je voorstaat vlak bij de finish, gwoon door vliegen..

Edit: hmm, te laat..

Edit2: ik heb nog steeds die crusader, alles geupgrade wat er kan (shields, thruster, wapens, alles). Ben nu dat ik moet vluchten van Leeds weg. Kan ik nou eindelijk weer eens een nieuw schip kopen? Want tegen die Daggers of die corsairs wordt et wel steeds moeilijker (tot nu toe vin ik het spel over het algemeen nog niet echt moeilijk).

Als ik de SP heb uitgespeeld kom ik ook eens online..

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2003 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier mijn desktop, zelf gemaakt, jaja! :P :

Afbeeldingslocatie: http://www.muhlenbaumer.com/~jasper/desktop.JPG

Ziet er opzich wel strak uit vind ik.

Maar wat zijn eigenlijk de voor-/nadelen van een heavy fighter tov een light fighter? Ok, ze kunnen meer guns mouten, maar ze zijn wel veel logger..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Mooie wallpaper Sun-crusher :). Niet goed gecentreerd, maar toch ;).

@ TepelStreepje Je mag maar een keer in de stats, anders is het zo verwarrend ;).

Ohja; Als jullie je stats upgedate willen zien gewoon zeggen, liever via icq/msn/irc (irc.tweakers.net #spielerij of /msg Switch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56
Switch schreef op 15 maart 2003 @ 01:25:

[afbeelding]

Niet klikbaar

heej, die had ik een paar weken terug ook al in de demo ontdekt. ik heb uren lopen zoeken of er ergens een klein gaatje is waar je door kunt, maar nee, tis echt potdicht. ik vermoed dat je het andere eind van die jumpgate moet zoeken als je binnenin wil komen (maar dat kan ik niet want ik heb slechts de demo :'()

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:01
Breepee schreef op 16 March 2003 @ 09:49:
[...]
heej, die had ik een paar weken terug ook al in de demo ontdekt. ik heb uren lopen zoeken of er ergens een klein gaatje is waar je door kunt, maar nee, tis echt potdicht. ik vermoed dat je het andere eind van die jumpgate moet zoeken als je binnenin wil komen (maar dat kan ik niet want ik heb slechts de demo :'()
Je kunt daar niet in, ik ben in godmode door die mijnen heengevlogen, en als je wil dokken zegt ie 'Access Denied'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Spoiler (highlight om te lezen):
De jumpgate gaat naar het systeem Alaska, en voor zover ik weet is daar alleen Prison Station Mitchel te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Verwijderd schreef op 16 maart 2003 @ 08:46:
[...]

***SPOILER ANTWOORD***
Ik heb em net gedaan, ik snap neit wat er zo moeilijk aan is :?. Gewoon cruisen, mouse flight aan en een beetje door die hoepels manouvreren.. Als je gewoon door blijft gaan en geen domme fouten maakt win je altijd heb ik t idee. En als ie op je gata shcieten (die torens) als je voorstaat vlak bij de finish, gwoon door vliegen..

Edit: hmm, te laat..

Edit2: ik heb nog steeds die crusader, alles geupgrade wat er kan (shields, thruster, wapens, alles). Ben nu dat ik moet vluchten van Leeds weg. Kan ik nou eindelijk weer eens een nieuw schip kopen? Want tegen die Daggers of die corsairs wordt et wel steeds moeilijker (tot nu toe vin ik het spel over het algemeen nog niet echt moeilijk).

Als ik de SP heb uitgespeeld kom ik ook eens online..
Ik kan helemaal niet in cruismode...???????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Kwartjuh schreef op 16 maart 2003 @ 11:16:
[...]

Ik kan helemaal niet in cruismode...???????
Shift+w :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
jep, bedankt :) gehaalt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
Hmm, ik krijg steeds 'This operation is taking longer than expected' op de GoF server, Ligt het gewoon aan mijn verbinding of is er onderhoud gaande? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 19:21
Lord_Mithril1.7MHumpback36Online

ff flink aan t inslaan voor ik een sabre ga kopen >:)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike-man schreef op 15 maart 2003 @ 21:32:
[...]

Djeezz ik wist nieteens dat je van die vent KUNT verliezen.. gewoon direct na aftellen shift-W in cruise mode en binnenbochten nemen! simpel toch????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dala
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:10
Kwartjuh schreef op 15 maart 2003 @ 17:56:
SPOILER!!!!!!

easy...

gewoon de bochten erg afsnijden....

en op het einde een paar countermesermant dinge bij je hebben..

[ Voor 14% gewijzigd door Dala op 16-03-2003 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Switch schreef op 16 March 2003 @ 09:31:
Mooie wallpaper Sun-crusher :). Niet goed gecentreerd, maar toch ;).

@ TepelStreepje Je mag maar een keer in de stats, anders is het zo verwarrend ;).

Ohja; Als jullie je stats upgedate willen zien gewoon zeggen, liever via icq/msn/irc (irc.tweakers.net #spielerij of /msg Switch).
Niet goed gecentreerd :?. Ik heb gewoon een printscreen van het loading scherm gemaakt en die als achtergrond gebruiikt, wat moet je verder doen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn he, wist je dat niet!? Dat je met shift+w in cruise mode kon :D. Hoe ben jij zo ver gekomen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Door gewoon iets te targetten, en dan te cruise-jumpen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Laatst online: 11:01
Kwartjuh schreef op 16 March 2003 @ 13:43:
Door gewoon iets te targetten, en dan te cruise-jumpen... :)
Wat is cruise-jumpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlabakje90
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
M a a r t e n schreef op 16 March 2003 @ 11:50:
Hmm, ik krijg steeds 'This operation is taking longer than expected' op de GoF server, Ligt het gewoon aan mijn verbinding of is er onderhoud gaande? :)
Nee, ik ervaar dit ook :(

Weet iemand wat er niet goed is met de GoF server...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Request @ Artec: zou jij de GoF bak 'es kunnen rebooten? Dit om een hardnekkig gerucht te bevestigen/ontkrachten over item respawning. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn zeg! Hoe de hell overleef je dat stuk dat je die hele Rheinland fleet moet destroyen (voordat je naar die Kress gaat volgens mij)? Ik heb een goed bewapende crusader, maar ik wordt steeds kapot geschoten door die grote schepen :/. Hoe en met welk schip hebben jullie dit gehaald?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2003 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:06

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Verwijderd schreef op 16 maart 2003 @ 14:11:
Damn zeg! Hoe de hell overleef je dat stuk dat je die hele Rheinland fleet moet destroyen (voordat je naar die Kress gaat volgens mij)? Ik heb een goed bewapende crusader, maar ik wordt steeds kapot geschoten door die grote schepen :/. Hoe en met welk schip hebben jullie dit gehaald?
Ken die specifieke missie niet meer maar vaak moet je het gewoon een tijd volhouden (als het echt niet luk kun je er gewoon in cruise mode rondjes omheen gaan vliegen ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is die missie dat er ***SPOILER*** in 1x een heel battleship met cruisers en de hele fighter vloot uit het niets tevoorschijnkomen, ergerns in Tau-21 dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Verwijderd schreef op 16 March 2003 @ 14:18:
Het is die missie dat er ***SPOILER*** in 1x een heel battleship met cruisers en de hele fighter vloot uit het niets tevoorschijnkomen, ergerns in Tau-21 dacht ik.

gewoon al die kleine scheepjes kapot schieten, daarna wordt gezegd dat je moet vluchten...

[ Voor 20% gewijzigd door Paniohitus op 16-03-2003 14:22 ]

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

hmmmz, is de gof server weer offline?

wil nog steeds bewijs vinden dat die wrecks respawnen :)

wil ook trouwens ff men stats goed hebben, weet niet of ik de goeie neer heb gezet, alleen men naam en bootje weet ik zeker ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AproK
  • Laatst online: 14-03-2024
artec is gone joh, wanneer heeft die voor het laatst hier gepost?

enne voordat ik weer ga spelen mot k me id weer ff hebben, anders kan k weer overnieuw beginnen namelijk :P

en dat zie ik niet zitten met al die GoF vijanden die ik gemaakt heb >:) :P

[ Voor 19% gewijzigd door AproK op 16-03-2003 14:35 ]

Check mijn knowledge base!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

NG214kDefender21Online

10 lvltjes omhoog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
TepelStreeltje schreef op 16 March 2003 @ 14:25:

wil nog steeds bewijs vinden dat die wrecks respawnen :)

wil ook trouwens ff men stats goed hebben, weet niet of ik de goeie neer heb gezet, alleen men naam en bootje weet ik zeker ;)
*alt-tabbed weer naar freelancer.
nope nogesteeds online.. zit er al sinds uurtje of 11 op :P

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
GoF server is online, alleen verborgen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

TepelStreeltje schreef:
Neeps, online, run fldirectip.hta om te connecten. :)
Cooliez schreef:
enne voordat ik weer ga spelen mot k me id weer ff hebben, anders kan k weer overnieuw beginnen namelijk :P

en dat zie ik niet zitten met al die GoF vijanden die ik gemaakt heb >:) :P
Dubbelklik op myaccountid.hta in je Freelancer EXE dir en aanschouw het wonder der automagie. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Hacku schreef op 16 maart 2003 @ 14:43:
GoF server is online, alleen verborgen.
aha.. mooi dat ik opstart met het IP als parameter :P ik zie m altijd dus >:)

hmz ik vind net een rumor over alaska op willard station..
Some top secret folks came over from alaska last week.
all interested in alien stuff going on here. sometimes i think there is a lot more going on in liberty then i ever imagend
had er al iemand in alaska kunnen komen? want ik heb toch t idee dat er leuk spul rondzwerft...

[ Voor 46% gewijzigd door LordMithril op 16-03-2003 14:52 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 maart 2003 @ 08:56:
Hier mijn desktop, zelf gemaakt, jaja! :P :

[afbeelding]

Ziet er opzich wel strak uit vind ik.

Maar wat zijn eigenlijk de voor-/nadelen van een heavy fighter tov een light fighter? Ok, ze kunnen meer guns mouten, maar ze zijn wel veel logger..
fuck wat een lelijke berg iconen...

vinnik de mijne toch mooier:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/deskt.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ik zie niks :?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn pic nie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Idd ik zie hem niet.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
hm ik wel..
mischien geblockt bij jou thuis?
router iets te erg ingesteld? 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door LordMithril op 16-03-2003 15:03 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Weet iemand een plek waar veel bounty hunters zijn?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
In Manhattan zijn er genoeg, heb constant van die klote mugjes om me heen :P

[ Voor 3% gewijzigd door M@NIC op 16-03-2003 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Hacku schreef op 16 March 2003 @ 15:06:
Weet iemand een plek waar veel bounty hunters zijn?
De Bounty Hunters komen oorspronkelijk uit Texas... tis net onkruid, je moet ze pakken bij de wortel >:) ;)

Heb net een Hammerhead gekocht (Freistadt station, Omega 7) en ook een Adv. Debilitator (Pueblo Station, Colorado).
Machtig wapen is dat, doet 806 shield damage en 23 hull damage. 1 schot is meestal genoeg om iemand shield naar de kloten te helpen, en met je andere wapens maak je het af :D

Stats zijn als volgt:
Beelzebub10kDefender4Online
-=GBM=-2kHammerhead22Online
IoNize2.300kTitan38Online
Kloot3.003KSabre38Online
Lord_Mithril5.300kFalcon36Online
M@NIC1.730kSabre38Online
MaRc02kStarflier1Online
NG214kDefender21Online
Rafe12kHammerhead24Online