[Freelancer] Algemeen (deel 2)

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.420 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
De_Bastaard schreef op 11 March 2003 @ 22:10:
[...]

Die Barracuda is cool, Hammerhead is t grote broertje er van.
Barracuda kan je kopen @ Curaçau (dacht ik), en de Hammerhead volgens mij op Tokio oid...
De barracuda kan je inderdaad op Curacau kopen, daar was ik der net nog langs gevlogen :)
Alleen kost ie wel 71.000 en ik zit nog maar aan de 18.000 :P Ik ben dan ook nog maar net begonnen.
Weet iemand eigenlijk hoe het werkt met die rangen? Wanneer ga je een rang omhoog? Het gaat om hoeveel geld je hebt, maar als dat zo is ga je dan niet in rang omlaag als je iets koopt :?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Verwijderd schreef op 11 maart 2003 @ 21:46:
Ik heb hem zojuist voor het eerst gespeeld :) Ik miste alleen de schietgeluiden, ik had wel conversations en muziek. Dus ik moet nog wat Nimo bestanden verwijderen zoals ik in het vorige topic las.

Ik vind het momenteel nog wel lastig om je weg te vinden door het heelal. Je bent heel snel gedesorienteerd, en van bepaalde venster heb ik geen flauw idee waar ze voor zijn (zoals die lijst met planeten linksonderin .. is dit alleen distance overview :?)

Verder moet ik ook nog de jump gates uitvinden want ik blijf rond manhattan hangen en new york. Beetje saai dus, want opdrachten zijn maar 2000 en het is telkens rogues raggen.

Veel geduld hebben dus...
Dat ding linksonderin is zeg maar je textuele radar :P
Je heb een uitroepteken knop (de dingen die op dat moment belangrijk zijn), daarnaast een Ship knop, die laat alle schepen in scanner range zien, daarnaast een Station knop, en ga zo maar door, je zal even moeten uitproberen wat elk knopje precies is ;)

MaRc0: klopt, ik had eerst veel geld en was iets van lvl 20, maar toen kwamen de uitgaven (shields, wapens) en zakte mijn level in naar 14 (multiplayer wel te verstaan).

M@NIC: Planet Crete

[ Voor 13% gewijzigd door Rafe op 11-03-2003 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AproK
  • Laatst online: 14-03-2024
M@NIC schreef op 11 maart 2003 @ 21:16:

[...]

Waar is Crete als ik vragen mag ? :)

[...]

Mja daar was ik net met Artec, niet te doen :X
k ga daar altijd in me eentje, lukt makkelijk hoor :/

voor de rest heb k ook een probleempje :P

mag nog zoveel bounty's neermaaien, ik loot bijna niets meer. geen kloot gewoon, af en toe wapens die je verkoopt voor 150 geldjes :/
paar dagen geleden was ik loaded met minimaal level8 wapens die ik loote van de bounty's... iemand? :P

Check mijn knowledge base!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

MaRc0 schreef:
[...]

De barracuda kan je inderdaad op Curacau kopen, daar was ik der net nog langs gevlogen :)
Alleen kost ie wel 71.000 en ik zit nog maar aan de 18.000 :P Ik ben dan ook nog maar net begonnen.
Weet iemand eigenlijk hoe het werkt met die rangen? Wanneer ga je een rang omhoog? Het gaat om hoeveel geld je hebt, maar als dat zo is ga je dan niet in rang omlaag als je iets koopt :?
In SP kan je niet in rank zakken (mij nog niet overkomen althans), in MP wel.

Je gaat omhoog door aan je net worth (credits + waarde bezittingen) te sleutelen en uiteraard door kills te maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Laatst online: 25-08 12:54
MaRc0 schreef op 11 March 2003 @ 22:11:
[...]

Ik ben ook pas begonnen :)

Je gaat een rank omhoog als je een bepaalde waarde ( :? ) hebt.... die kun je zien bij je personal stats... (is dat poppetje rechtsbovenin de hoek

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 March 2003 @ 17:31:
damn!!!
werkt nog steeds niet :(

als ik mutiplayer doe ... dan blijft die hangen @ connecting to global server
hoe de fuck los ik dit op ? ;(
kickje :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 20:25

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ik heb zojuist de Hammerhead gekocht in Freistadt :)

Ga nu weer verder met zoeken (in 't topic ;)) naar plaatsen waar ik beetje goede wapens kan kopen, in Freistadt verkopen ze maar tot lvl 5 of 6 :/

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Kwartjuh schreef op 11 March 2003 @ 22:35:
[...]

Ik ben ook pas begonnen :)

Je gaat een rank omhoog als je een bepaalde waarde ( :? ) hebt.... die kun je zien bij je personal stats... (is dat poppetje rechtsbovenin de hoek
Voor zover ik het weet hangt je lvl gewoon af van de credits die je hebt, in single player missies kun je af en toe aleen een lvl omhoog als je een bepaalde missie hebt gehaalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:03

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Kickjes zijn niet nodig op die korte termijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AproK
IceStorm schreef op 11 maart 2003 @ 22:44:
Kickjes zijn niet nodig op die korte termijnen.
Denk je nou echt dat nog iemand 2 pagina's terug leest? Iedereen (bijna toch lijkt me) in dit topic zit dus gewoon op de laatste pagina te kijken, omdat daar recente info staat, alleen mensen die net nieuw zijn, beginnen bij pagina 1.

Enigste manier voor hem lijkt mij dus gewoon zichzelf te quoten. Dan is er mischien een kans dat iemand het leest dat het weet... Kort termijn, valt wel mee met de snelheid dat dit topic gaat.

En ja, wat meer info mag die wel geven.

[ Voor 5% gewijzigd door AproK op 11-03-2003 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 12-09 13:49
Na 5 uur kicken is op korte termijn, ongeacht de snelheid van het topic. Dat vragen die een paar pagina's eerder staan bijna niet meer worden gelezen is wel zo, maar dan nog geldt de regel van kicken mag pas na 24 uur.

Maar dan weer ontopic, omdat ik anders weer gezeur krijg dat ik modgedrag vertoon :X
Freelancer roelt echt, je kan overal heen waar je wilt, je kan elke missie doen of laten, het is niet snel uitgespeeld en er is meer vrijheid dan je lief is :P
(Dat laatste stukje kwam een beetje uit de lucht vallen, maar ik moest toch iets...)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromWarMachine schreef op 11 March 2003 @ 22:43:

Ga nu weer verder met zoeken (in 't topic ;)) naar plaatsen waar ik beetje goede wapens kan kopen, in Freistadt verkopen ze maar tot lvl 5 of 6 :/
Ik heb ook een Hammerhead en ik heb er:
6 skyblast A type guns.
Die doen 150 hull damage en 75 shield en het beste moet nog komen een refire rate van 8.33.
Kan er ongeveer 8 sec achter elkaar mee schieten, energieverbruik van 39.
Echt een aanrader, te koop in honshu dichtbij de sigma 19 jumpgate.(aumori station).
O ja ze kosten bijna 55.000 per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AproK
MaRc0 schreef op 11 maart 2003 @ 23:00:
Na 5 uur kicken is op korte termijn, ongeacht de snelheid van het topic. Dat vragen die een paar pagina's eerder staan bijna niet meer worden gelezen is wel zo, maar dan nog geldt de regel van kicken mag pas na 24 uur.

Maar dan weer ontopic, omdat ik anders weer gezeur krijg dat ik modgedrag vertoon :X
Freelancer roelt echt, je kan overal heen waar je wilt, je kan elke missie doen of laten, het is niet snel uitgespeeld en er is meer vrijheid dan je lief is :P
(Dat laatste stukje kwam een beetje uit de lucht vallen, maar ik moest toch iets...)
Als ik om 3u een post er in gooi, en iemand met het antwoord komt het uur erna op GoT in dit topic, dan is die post dus mooi op andere pagina. Kans dat de vraag nog gelezen word is dus nihil. 24u later post ik het weer, maarja, persoon komt weer paar uur later op GoT, weer ziet die het niet. Vat je me een beetje? Met zo'n snel topic vind ik dat je na 5u best wel nog een keer je probleem mag posten, dan heb je tenminste nog eens kans dat iemand het leest, ondanks het nu 11u is en bijna niemand meer kijkt :P
Als die de post gewoon had opnieuw getypt was er nooit wat gezegt, maar juist omdat er kickje staat word er wat gezegt, erger ik me gewoon aan.

En ja, Freelancer is leuk, vooral om modjes te pesten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
On topic guys :/

Zit nu BHs te pesten in hoop dat de rogues me wat aardiger gaan vinden.
Duurd alleen zo pokke lang! 2 uur bezig geweest en 1 "blokje" eraf.
Nou ja... morgen maar weer verder.

[ Voor 6% gewijzigd door M@NIC op 11-03-2003 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:01
M@NIC schreef op 11 March 2003 @ 23:37:
<font color=blue>On topic guys :/</font>

Zit nu BHs te pesten in hoop dat de rogues me wat aardiger gaan vinden.
Duurd alleen zo pokke lang! 2 uur bezig geweest en 1 "blokje" eraf.
Nou ja... morgen maar weer verder.
Duurd :? ;)

Wat je moet doen is een BH basis of weaponsplatform zoeken en die kapot maken. En als je neutral (wit) met de Rogues bent, ff naar een Rogue basis gaan en daar in de bar aan de barkeeper vragen of ie je stats wil hacken, dan ben je een allie van de Rogues.

[ Voor 4% gewijzigd door Saekerhett op 11-03-2003 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AproK
of gewoon nog meer bh's killen, verdien je geld mee door wapens te verkopen, loopt aardig op na een tijdje...

[ Voor 60% gewijzigd door AproK op 11-03-2003 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Saekerhett schreef op 11 March 2003 @ 23:47:
[...]

Duurd :? ;)

Wat je moet doen is een BH basis of weaponsplatform zoeken en die kapot maken. En als je neutral (wit) met de Rogues bent, ff naar een Rogue basis gaan en daar in de bar aan de barkeeper vragen of ie je stats wil hacken, dan ben je een allie van de Rogues.

Okay! Strak plan, heb nog wel 27 Torpedo's liggen :D
Misschien een kleine hint waar ik zoiets kan vinden ?

Cooliez > Geld is geen probleem :X

[ Voor 4% gewijzigd door M@NIC op 11-03-2003 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
M@NIC schreef op 11 March 2003 @ 23:50:

[...]

Okay! Strak plan, heb nog wel 27 Torpedo's liggen :D
Misschien een kleine hint waar ik zoiets kan vinden ?

Ik geloof dat die BH's veel in Omega 11 en de naastgelegen systemen (Omega 7, Omega 5 en Omega 41) zitten, maar dat weet ik niet precies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

PromWarMachine schreef:

Op Malta is altijd wel wat redelijk spul in de aanbieding. 8)

Maar de *ECHT* goede (level 10 prototype) guns zijn niet te koop, daar moet je die wazige Tau/Sigma/Omega systemen voor uitkammen.

[ Voor 21% gewijzigd door DroogKloot op 12-03-2003 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AproK
M@NIC schreef op 11 March 2003 @ 23:50:

[...]

Jah, dat zei ik ook totdat ik mensen geld gaf voor rep, toen had k ineens maar 300k over :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:15

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

DroogKloot schreef op 12 maart 2003 @ 00:00:
[...]

Maar de *ECHT* goede (level 10 prototype) guns zijn niet te koop, daar moet je die wazige Tau/Sigma/Omega systemen voor uitkammen.
dat is het probleem op de GoF server...

daar zijn ze allemaal al leeg...

(bedank cooliez maar ;) )

alle rooie kruisje schepen zijn leeg.
als je lvl 10 wapens wil moet je mijn wapens jatten, phat chance aangezien ik die altijd equipped heb ;)

kans is dus klein op de GoF server dat je sterke wapens vind....

sorry :)

vind trouwens wel dat dat mag respawnen enzo...

waar kan ik trouwens SunSlayer Torp launcher kopen?
die moet ik nog :)
kijken hoe cooliez zen titen reageert alsie der daar 2 van in zen aarsch krijgt :)

(of mailman, he cooliez =P )

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

DroogKloot schreef op 12 maart 2003 @ 00:00:
[...]

Marc0 of M@NIC (ik haal die twee altijd door elkaar :S) zei dat er in TAU-31 wel wapens te koop waren. Daar ben ik nu :) Ze hebben er maar 1 base: Holman Outpost. Die hebben wel 2 class 8 weapons. Een turret en een gun, precies goed voor mijn Hammerhead :9 Nu ik toch in de TAU/Sigma/Omega buurt ben ga ik die kant wel even uit, alvast op zoek naar class 10 weapons. Daarna ga ik Malta eens op de kaart zien te krijgen :9~

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Saekerhett schreef op 11 March 2003 @ 23:53:
[...]

Ik geloof dat die BH's veel in Omega 11 en de naastgelegen systemen (Omega 7, Omega 5 en Omega 41) zitten, maar dat weet ik niet precies :)

Kun je misschien vertellen hoe zulke tankjes of bases heten ?
Zat zonet al al m'n torpedo's op een opslag plaats af te schieten, maar dat bleek niet de goede te zijn :X

PromWarMachine schreef op 12 March 2003 @ 00:42:
[...]

Marc0 of M@NIC (ik haal die twee altijd door elkaar :S) zei dat er in TAU-31 wel wapens te koop waren. Daar ben ik nu :) Ze hebben er maar 1 base: Holman Outpost. Die hebben wel 2 class 8 weapons. Een turret en een gun, precies goed voor mijn Hammerhead :9 Nu ik toch in de TAU/Sigma/Omega buurt ben ga ik die kant wel even uit, alvast op zoek naar class 10 weapons. Daarna ga ik Malta eens op de kaart zien te krijgen :9~

Was ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AproK
TepelStreeltje schreef op 12 March 2003 @ 00:37:
[...]

als je lvl 10 wapens wil moet je mijn wapens jatten, phat chance aangezien ik die altijd equipped heb ;)

kans is dus klein op de GoF server dat je sterke wapens vind....

sorry :)

vind trouwens wel dat dat mag respawnen enzo...

waar kan ik trouwens SunSlayer Torp launcher kopen?
die moet ik nog :)
kijken hoe cooliez zen titen reageert alsie der daar 2 van in zen aarsch krijgt :)

(of mailman, he cooliez =P )
sorry :P
sunslayer zoek ik ook m'n aars dood aan :)
mailman of manic, gna, hun scheepjes zullen het leuk vinden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

TepelStreeltje schreef:
[...]

De neuk? Respawnen die krengen niet? Hmm. Naja, L9 cannons doen ook behoorlijk pijn (lees: vanaf dit moment kun je je vogelvrij verklaard beschouwen }))
M@NIC schreef:
Kun je misschien vertellen hoe zulke tankjes of bases heten ?
Zat zonet al al m'n torpedo's op een opslag plaats af te schieten, maar dat bleek niet de goede te zijn :X
Sheffield Station in Manchester en Deshima base in Shikoku zijn ook mooie plekken om te starten. BHs zullen achter je aankomen alsof je honing aan je virtuele reet hebt kleven. :D

[ Voor 18% gewijzigd door DroogKloot op 12-03-2003 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Damn, ik was die TAU area's aan het uitkammen op zoek naar unknown trade lanes enzo, die mij weer gingen leiden naar goede weapons en een class 9 shield...

Alleen was TAU-23 een verkeerde zet, mijn Hammerhead, met hoofdzakelijk class 6/8 weapons, tevens een class 7 shield en het maximale aantal shield batteries en nano bots werd genadeloos afgeschoten door een legioen aan veteran Outcasts :/ Zelfs mijn 50 advanced afleidingsmijntjes deden hun werk onvoldoende.

Nou ja, morgen maar naar New Tokyo ofzo, misschien dat ze daar nog iets leuks hebben, ze staan nogal bekend als geavanceerd, althans, in real life dan :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

hmm. waarom krijg ik steeds dat rode icoontje voor me neus!? (computertje met een vliegtuigje)..

dag geeft toch je lag aan?! ik loop nu al vanaf het begin met dit icoontje te spelen, (ja 'k heb kabel).

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 19:21
voor de mensen die nog aan t traden zijn en dat redelijk saai beginnen te vinden probeer eens te racen :)
je start in formation bij iemand en zodra je cruise geladen is ga je los. en wie dan het eerste dockt bij de andere planeet wint (duh).
ik heb dit gister met MM gedaan. is wel lachen.
de Londen <-> Denver route is erg leuk.
als je denkt dat het saai is. think again, je hebt last van Lane hacks, files bij jumpgates. eigen foutjes.
en als je 50K (minder mag ook natuurlijk) per persoon aan de winnaar geeft verlies je zelf weinig maar het iswel weer leuk voor de winnaar :)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Lord_Mithril schreef op 12 March 2003 @ 07:07:
voor de mensen die nog aan t traden zijn en dat redelijk saai beginnen te vinden probeer eens te racen :)
je start in formation bij iemand en zodra je cruise geladen is ga je los. en wie dan het eerste dockt bij de andere planeet wint (duh).
ik heb dit gister met MM gedaan. is wel lachen.
de Londen <-> Denver route is erg leuk.
als je denkt dat het saai is. think again, je hebt last van Lane hacks, files bij jumpgates. eigen foutjes.
en als je 50K (minder mag ook natuurlijk) per persoon aan de winnaar geeft verlies je zelf weinig maar het iswel weer leuk voor de winnaar :)
Idd, lekker flauw als je met zn 2en of meer op een planeet/station gaat docken, en je bent als eerste, iets van "eerste! :P " roepen :D Alleen dan gaan je reisgenoten soms op je schieten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cooliez schreef op 11 March 2003 @ 22:57:
[...]

Denk je nou echt dat nog iemand 2 pagina's terug leest? Iedereen (bijna toch lijkt me) in dit topic zit dus gewoon op de laatste pagina te kijken, omdat daar recente info staat, alleen mensen die net nieuw zijn, beginnen bij pagina 1.
ik heb maar ff een apart topic aangemaakt ... voordat ze nog meer gaan huilen ;)
[rml][ Freelancer] kan niet connecten naar global server[/rml]

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over level 10 wapens in de server.. Je kan toch nog wel level 10 wapens krijgen door supersterke vijanden kapot te schieten? (moet je wel een hoog level hebben anders vallen er geen wapens uit de schepen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:51

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Zeg ff een vraag, kan je freelancer eigenlijk uitspelen :?. Ik bedoel als je de 'missies' hebt uitgespeeld kan je dan echt gaan 'freelancen' :P ?

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Laatst online: 12:13
Notna schreef op 12 March 2003 @ 08:23:
Zeg ff een vraag, kan je freelancer eigenlijk uitspelen :?. Ik bedoel als je de 'missies' hebt uitgespeeld kan je dan echt gaan 'freelancen' :P ?
Dat kan je nu toch ook al :) Je kan bijv. voor de navy missies doen, maar dan ben je geen vriendjes met de corsairs enzo, andersom kan ook, je kan bijv. de vijanden van de Corsairs aanvallen, dan ben je vriendjes met de corsairs en kan je voor hun missies doen... maar je kan volgens mij niet voor iedereen gaan werken wanneer je maar wilt...

Btw, ik had gisteren ff een Freighter aangevallen in Hamburg, dat werd niet op prijs gesteld >:) Alles was gewoon rood linksonder in dat screenie :7

Edit, als je nu vijandig word met 'n bepaalde system, in hamburg bijv. en dat battleship valt je aan, als je die nou eens een SunSlayer in z'n ass ramt, gaat ie dan dood :? of kan dit niet ivm andere players :? :? :?

[ Voor 15% gewijzigd door De_Bastaard op 12-03-2003 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

De_Bastaard schreef op 12 March 2003 @ 08:49:
[...]

Edit, als je nu vijandig word met 'n bepaalde system, in hamburg bijv. en dat battleship valt je aan, als je die nou eens een SunSlayer in z'n ass ramt, gaat ie dan dood :? of kan dit niet ivm andere players :? :? :?
zodra ik een sunslayer torpedo launcher heb krijgt de Yukon ofzo zon ding in zen aars. gewoon om te kijken wat er gebeurd :)

moet nog ff kijken met wie ik makkelijk weer vriendjes kan worden :)

corsairs en outcasts hou ik te vriend, misschien dat ik maar weer rogues ga pesten, of BH's

waar was dat plekkie waar we die BH's hebben gekilled cooliez?

dan ff kijken wie de BH's niet mogen, zodat als ik veel BH's kill, dat ik weer vriendjes word.

denk trouwens dat ik vrijdagavond weer tijd heb, dus tot dat beste GoF'ers!
word maar HEEL snel HEEEEEEEEEEL sterk, anders begin je niets tegen mij :)

ohja, kloot, ur on!

ik zal wel alleen men muis vast houden, zodat je nog een kans heb :D

[ Voor 5% gewijzigd door TepelStreeltje op 12-03-2003 10:22 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

gister ff voor het eerst wezen kijken op de GoF server samen met NG, an sich best wel komisch, helemaal omdat je zo iemand al kent :) alleen schrok ik me de pleuris toen ik iemand van lvl34 rond zag vliegen daar :|

en vraagje, hoe geef ik die jongen geld ?? ik ga zo weer lvl'en en ik wil hem dan best wat geld verstrekken zodra hij weer online komt

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Ja, dat zou ik ook wel willen weten O-)

Ik kan atm niet lvlen, zit op stage, maar ben er vanaf 13:00 wel denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kris
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 08:39
KeeZ schreef op 12 maart 2003 @ 10:38:

en vraagje, hoe geef ik die jongen geld ?? ik ga zo weer lvl'en en ik wil hem dan best wat geld verstrekken zodra hij weer online komt
Als je iemand op je scherm hebt en er naast vliegt dan komt er onderin een icoontje met
2 vliegtuigjes.. daar moet je op klikken... het icoontje verschijnt links van het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaas
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
KeeZ schreef op 12 March 2003 @ 10:38:
gister ff voor het eerst wezen kijken op de GoF server samen met NG, an sich best wel komisch, helemaal omdat je zo iemand al kent :) alleen schrok ik me de pleuris toen ik iemand van lvl34 rond zag vliegen daar :|
Ik zag je net op de server, maar je hoeft niet te schrikken van mensen met een hoog level. Tenminste... ik neem aan dat we niet zomaar op elkaar gaan knallen zonder reden ofzo. Dat doe ik in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
LOL
Gisteren op mijn eigen server, kreeg ik ff van 'n vriend 250k Credits, meteen 20 Rank's omhoog :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

De_Bastaard schreef op 12 March 2003 @ 11:30:
LOL
Gisteren op mijn eigen server, kreeg ik ff van 'n vriend 250k Credits, meteen 20 Rank's omhoog :p
Is de lol er dan niet meteen af? Een kleine steun in de rug wat betreft geld is altijd wel handig, maar ineens zoveel geld krijgen zorgt er toch voor dat het allemaal wat te makkelijk wordt en je niet hebt hoeven knokken om steeds een iets beter schip/wapens aan te kunnen schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Mijn bro wilt btw wel zijn bak ter beschikking stellen, dus 'n 19" kast hebben we al, als we hem ergens zouden laten hosten. Dan zouden we wel ff moeten kijken of er 'n pass op komt ofzo, want dalijk kunnen de mensen die misschien dokken voor de hosting, er zelf niet op omdat ie full is ofzo :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Ik ben al een paar keer hier tegen gekomen dat mensen niet online kunne komen. Ik dus ook niet.... Iemand al een oplossing, want ik kan in vorig deel geen oplossing vinden :P :(

offtopic:
Weet iemand al een oplossing voor mijn eerder omschreven probleem. Het ging erom dat ik, de begin ((logo) filmpjes niet kan afdraaien. Na een paar keer esc kom ik wel in het hoofd menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Notna schreef op 12 maart 2003 @ 12:02:
Ik ben al een paar keer hier tegen gekomen dat mensen niet online kunne komen. Ik dus ook niet.... Iemand al een oplossing, want ik kan in vorig deel geen oplossing vinden :P :(

offtopic:
Weet iemand al een oplossing voor mijn eerder omschreven probleem. Het ging erom dat ik, de begin ((logo) filmpjes niet kan afdraaien. Na een paar keer esc kom ik wel in het hoofd menu.
Mensen die niet online kunnen komen, kunnen beter terecht in het subforum: Spielerij: Problemen en Vragen. Daar lopen ook al een paar topics van mensen die bij Freelancer niet online kunnen spelen, bv. doordat ze geen verbinding kunnen maken met de Global server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk schip kan je het beste kopen nadat je flink wat
geld hebt verdiend met de (Reinhardt) Humpback ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Een Sabre of een Titan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Sabre is alleen voor mensen die 1337 zijn.
Dus bedenk goed waar je aan begint :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
DroogKloot schreef op 12 March 2003 @ 01:15:
[...]

Sheffield Station in Manchester en Deshima base in Shikoku zijn ook mooie plekken om te starten. BHs zullen achter je aankomen alsof je honing aan je virtuele reet hebt kleven. :D

Zijn dat BH bases ?
Wil namelijk niet dat de navy boos word enzo :P

edit:
Had ook wel edit kunnen doen :X

[ Voor 6% gewijzigd door M@NIC op 12-03-2003 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kris
M@NIC schreef op 12 March 2003 @ 13:33:

[...]

Zijn dat BH bases ?

edit:
Ja die zijn van BH.. vloog er vanmorgen langs en wilde docken...
maar dat vonden ze niet zo leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kun je de titan halen (route svp)
en wat zijn de vereisten etc ...

Tnx in advance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:29
Mja nog ff voor de duidelijkheid ik ben dus MailMan ;)

Gister ook in Tau 23 geweest, waar geen jumpgates zitten maar wel jumpholes. Hoezo link daar? ;) Khad daar nog wel een schip gevonden tussen allemaal mines en vlak bij een basis van Outcasts of wie et ook waren.

Maar zelfs in NY had ik nog een schip gevonden met wat lvl 4 wapens dusik heb zo''n gevoel dat na een tijdje de spullen wel terug komen... anders wordt et Cooliez afknallen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Laatst online: 25-08 12:54
M@NIC schreef op 12 maart 2003 @ 13:33:

[...]

Zijn dat BH bases ?

edit:
hm... de navy speelt volgens mij een vuil spelletje... na die 'ontvoering' van die maffe gozer...

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Net ff naar Sheffield Station in Manchester gevlogen, en dat is idd een BH base.
Heb alle BHs daar neergeschoten, en daarna geprobeert om met Torpedo's die depots neer te schieten, maar die kan ik niet raken.
En er gewoon op schieten doet ook niks.
Toen 15 Torpedo's op Sheffield Station geschoten maar er gebeurd niks :o
Niks geen damage ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Postov schreef op 12 maart 2003 @ 14:09:
Mja nog ff voor de duidelijkheid ik ben dus MailMan ;)

Gister ook in Tau 23 geweest, waar geen jumpgates zitten maar wel jumpholes. Hoezo link daar? ;) Khad daar nog wel een schip gevonden tussen allemaal mines en vlak bij een basis van Outcasts of wie et ook waren.

Maar zelfs in NY had ik nog een schip gevonden met wat lvl 4 wapens dusik heb zo''n gevoel dat na een tijdje de spullen wel terug komen... anders wordt et Cooliez afknallen 8)
Mja, ik had nog niet het beste schip, als je geen vriendjes bent met de outcasts is het daar toch redelijk link hoor :)
Oh ja, ik heb het trouwens over de SINGLE player hoor :P

Daarover gesproken...

***SPOILER ALERT***
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
'k Heb het geheim van die artifact ontrafeld en een of andere hoge piet die ik bij deze missies moest helpen, zei dat ik vakantie moest gaan nemen. Juni ging ook weg. Nu ben ik inmiddels level 29 ofzo, wanneer krijg ik weer een missie van hun? ;( Of was dit een onduidelijk einde van 't spel? :'(

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AproK
echt overal op internet kan je routes vinden hoor :/

battleships killen heb ik al geprobeert met torpedo's en shit, maarja, er zit geen health balkje op die dingen ej :/

just for the record, ik ga geen lage levels neerknallen, maar als je level 20-30 bent kan je wel eens last van me krijgen, vind ook dat het moet kunnen... je hebt echt wel genoeg geld dan hoor :P

De goede wapens heb ik al merendeels geript geloof ik, er zullen vast nog kruisjes zijn die ik niet bezocht heb hoor, maar heb nu toch nomad wapens, dusja

[ Voor 19% gewijzigd door AproK op 12-03-2003 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

* DroogKloot heeft een quick inventory check gedaan 8)

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/mjtobi/Pics/Wapens1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/mjtobi/Pics/Wapens2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/mjtobi/Pics/Wapens3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/mjtobi/Pics/Wapens4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/mjtobi/Pics/Wapens5.jpg

Spijtigjes dat ze niet allemaal *TEGELIJK* te mounten zijn. :'(

[ Voor 4% gewijzigd door DroogKloot op 12-03-2003 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kom ik in Omicron Gamma ... vanuit New York System / Planet Manhattan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Cooliez schreef op 12 March 2003 @ 14:21:
echt overal op internet kan je routes vinden hoor :/

battleships killen heb ik al geprobeert met torpedo's en shit, maarja, er zit geen health balkje op die dingen ej :/

just for the record, ik ga geen lage levels neerknallen, maar als je level 20-30 bent kan je wel eens last van me krijgen, vind ook dat het moet kunnen... je hebt echt wel genoeg geld dan hoor :P

De goede wapens heb ik al merendeels geript geloof ik, er zullen vast nog kruisjes zijn die ik niet bezocht heb hoor, maar heb nu toch nomad wapens, dusja
hmz dat word dus mn chat list in de gaten houden zodat ik weet waar je vliegt :P

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kris
In welk deel vliegen er Nomads rond ? Ik ben echt vrijwel overal geweest maar ik ben ze
nog niet tegengekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Server down ;(

Artec kun je er trouwens nog een password opzetten ? :*

[ Voor 68% gewijzigd door M@NIC op 12-03-2003 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Idd ,was net bezig 5k binnen te halen met een job. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

DroogKloot schreef op 12 March 2003 @ 14:24:
* TepelStreeltje heeft een quick inventory check gedaan 8)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Spijtigjes dat ze niet allemaal *TEGELIJK* te mounten zijn. :'(
hmmz, ik mag aannemen dat je niet op de GoF server zit?

anders moeten wij maar ff gaan handelen klootje ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platypussy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 14:31
Switch schreef op 12 maart 2003 @ 15:31:
Idd ,was net bezig 5k binnen te halen met een job. :X
Rottig idd... :(
Ej vloog ik daarnet niet een stukje met jou op? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

hmm er zijn hier iig genoeg luitjes aan het rondvliegen :) morgen geen tijd, vrijdag niet, :'( ik kom niet eerder dan dit weekend weer aan vliegen toe....

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Jeej neutraal met de Rogues en hackers! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AproK
Lord_Mithril schreef op 12 maart 2003 @ 14:59:
[...]

hmz dat word dus mn chat list in de gaten houden zodat ik weet waar je vliegt :P
hehe 8)

ownage :P

merendeels ga ik MM of maniac killen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

heb net een freaky conclusie gedaan :P. De begin filmpjes van freelancer deden het niet bij mij omdat ik wmp 9 + codecs niet geinstalled had :? Freaky...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
Kan iemand mij vertellen waar de savegames staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Notna schreef op 12 maart 2003 @ 16:03:
heb net een freaky conclusie gedaan :P. De begin filmpjes van freelancer deden het niet bij mij omdat ik wmp 9 + codecs niet geinstalled had :? Freaky...
Geen last van puur toeval denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, ik vind het een leuk spel maar ik heb het nu wel een beetje gezien. Ik heb nu een titan met de beste wapens en missiles en ik heb geen idee wat ik nu nog kan doen. Beetje missies blijven doen wordt ook snel saai. Heeft het nog nut om up te levelen? Ik zit nu op level 36 volgens mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
w0000t :D
Alleen de BHs vinden me niet meer aardig, de rest is allemaal friends of neutraal.
Nu ff zoeken naar die rogue base :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
GoF server zit nu iedere keer vol :(

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
hoe doe je dat nu? gewoon de vijanden van bijv. de corsairs mollen en dan verhoog je je reputatie bij de corsairs ofzo? ik wilde die gasten omkopen @ Freeport 9, maar dat ging niet vanwege mijn reputatie :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
w00t, ik speel eindelijk online 8) Na wat moeite kan ik nu geld verdienen met traden, ben level 4 en heb nu 10k, maar ik ben aan het sparen voor een Defender, of misschien een schip met meer Cargo space :).

Balen is het wel als je wordt gemold met je cargo vol :(. Maar gelukkig heb ik soms M@NIC als bodyguard ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Euhm klein probleempje in Omicron Gamma, ik heb geen idee waar ik heen moet.
En omdat het nogal radioactief besmet is ben ik snel dood, zoals zonet ;(

Kleine hint waar ik een base kan vinden :?

edit:
Oh nee shit, das Omega 41 nog :(
Gevonden, alleen allemaal hammerheads :X

[ Voor 20% gewijzigd door M@NIC op 12-03-2003 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaas
  • Niet online
Iemand enig idee of de Unioners ook ergens een basis hebben? Ik wil ze namelijk gaan aanvallen zodat ik het duitse deel (ben ff naam kwijt) in kan zonder dat alles hostile is. Ik kwam daar namelijk en ineens was alles, maar dan ook echt alles hostile :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Kaas, dat had ik ook, nadat ik een Freighter in hamburg had aangevallen, alles was rood, ook vriendjes van die hamburgers, jump gates waren rood, alles was rood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaas
  • Niet online
Maar ik had niet eens iets aangevallen, ik ging docken en ineens alles hostile. Ik kon nog wel docken dus, maar daarna ook niet meer. Heel vreemd.
Daarom was nu mijn plan om de unioners aan te vallen, die hebben toch geen allies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
misschien heb je wel wat allies ofzo van die gasten aangevallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

TepelStreeltje schreef:
[...]

hmmz, ik mag aannemen dat je niet op de GoF server zit?

anders moeten wij maar ff gaan handelen klootje ;)
Ghehehe :)

Scheepskerkhoven plunderen is profitable business, m'n cargohold is inmiddels helemaal volgestouwd met level 10 peashooters... vinnut zonde om ze te verkopen. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, kheb em nog niet binnen, naja, morgen dan maar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:29
Ah eindelijk met Sabre, moest eerst de plaatselijke politie om het leven helpen maar daarna werd ik ook toegelaten in de Hessain base :)

Zeer leuk scheepje die Sabre, nu nog een paar ongeschonde scheepsvrakken zien te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Ok ik ben op Crete geweest, en dat station daar verder.
2 nieuwe wapens gekocht en een lvl 10 shield :)
Die 2 wapens doen:
1242 op je shield en 40 op je hull :9 :P
4x schieten op een level 10 shield en de shield is helemaal weg.
Je ziet er alleen geen straal uit komen :(

Wil alleen nog 4 Salamanca II's kopen maar dan moet ik nog friendly-er maken.
En ik heb die barkeeper al om gekocht :X
Dus ik ga vanavond maar een level 41 missie doen die 189k credits opleverd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Ok, ik zit nu in New London met 26k (Fort Bush Optronics (520Credits) -> Planet New London Optronics (1200 credits) :9~ Megadeal).

Welk goed schip zal ik nu gaan kopen? Traden vindt ik leuk, maar verveelt nogal snel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Switch schreef op 12 March 2003 @ 18:04:
Ok, ik zit nu in New London met 26k (Fort Bush Optronics (520Credits) -> Planet New London Optronics (1200 credits) :9~ Megadeal).

Welk goed schip zal ik nu gaan kopen? Traden vindt ik leuk, maar verveelt nogal snel :(
ietsje naar boven.. denver optronics voor 450 ;)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was aan het rondvliegen op Gathering of Freelancers toen ik dit systeem vond:

Systeem heet "unknown" ... weet iemand er meer over ?

Afbeeldingslocatie: http://tctf.gamepoint.net/screen.JPG
Afbeeldingslocatie: http://tctf.gamepoint.net/screen1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://tctf.gamepoint.net/screen2.JPG
Afbeeldingslocatie: http://tctf.gamepoint.net/screen3.JPG

Je kan het btw vinden in Omicron Gamma vak F2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AproK
aaaapjes! :)

en, wat verkopen ze allemaal? kan nu niet connecten naar GoF server, weer vol :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vaak last van wegvallende sounds bij de dialogs :? dr zijn niet veel soundinstellingen alleen maar 3d enablen en disablen en beide gedaan zonder resultaat. Is hier al een oplossing voor?

Ennuh duurt het gewoon lang voordat hij een lijstje maakt met multiplayer games, heb dat ding nu zo'n 10 min. aangehad maar hij laat geen servers zien en dr staat steeds maar connecting to server :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Kut spel wordt door iedereen aangevallen :(

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
CU2morO schreef op 12 March 2003 @ 16:33:
Kan iemand mij vertellen waar de savegames staan?
Mijn Documenten\My Games\Freelancer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

S3PiR0TH schreef:
Was aan het rondvliegen op Gathering of Freelancers toen ik dit systeem vond:

Systeem heet "unknown" ... weet iemand er meer over ?

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Je kan het btw vinden in Omicron Gamma vak F2
Da's 1 van de 2 Unknown Systems waar je Nomad fighters tegenkomt en die niet op de kaart staan (de jumphole naar de tweede ligt verborgen in Omicron Alpha).

[ Voor 4% gewijzigd door DroogKloot op 12-03-2003 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Welk system vinden jullie de mooiste? Ik Tau 37, echt cool als je in het midden bent, 2 sterren dicht bij elkaar, net alsof je hoog in de wolken bent, zo licht is het daar :) En dat unknown system bij Omicron Gamma is ook cool, die spiraal waar je in kunt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AproK
Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 19:00:
Ik heb vaak last van wegvallende sounds bij de dialogs :? dr zijn niet veel soundinstellingen alleen maar 3d enablen en disablen en beide gedaan zonder resultaat. Is hier al een oplossing voor?

Ennuh duurt het gewoon lang voordat hij een lijstje maakt met multiplayer games, heb dat ding nu zo'n 10 min. aangehad maar hij laat geen servers zien en dr staat steeds maar connecting to server :?
zou je anders niet even zoeken in een voorgaand topic? daar staat het in namelijk :P readme wil ook helpen...

in anders topic staat linkje naar ander forum, en daar staat ook weer een linkje naar ander forum als het dan nog niet werkt, als laatste optie niet werkt weet ik het ook niet meer, de laatste was enigste die hielp bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PPanic
  • Laatst online: 08-09 18:09
Ik kan die verdomde vogtland base in dresden niet vinden, ik heb alles al uitgeplozen, maar kan het niet vinden.
en freistadt ook niet :(
ik kijk denk ik met mijn neus

INVENTARIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaas
  • Niet online
Waarom knalt de server er altijd uit als ik net aan het knallen ben? :(

soz.. zie nu dat er een pass op staat :)

[ Voor 24% gewijzigd door Kaas op 12-03-2003 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
PPanic schreef op 12 March 2003 @ 20:35:
Ik kan die verdomde vogtland base in dresden niet vinden, ik heb alles al uitgeplozen, maar kan het niet vinden.
en freistadt ook niet :(
ik kijk denk ik met mijn neus

In een grote wolk zweeft een rots, daar zit ie in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silva
  • Laatst online: 29-03 22:54
ik heb besloten om een pw op de server te zetten omdat er ook veel mensen die niet op GoT zitten er op komen het password is : GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
artec schreef op 12 maart 2003 @ 20:37:
ik heb besloten om een pw op de server te zetten omdat er ook veel mensen die niet op GoT zitten er op komen het password is : GoT
Origineel :+

Dan ga ik maar weer verder met de Omega systemen verkennen :)
Hmm, daarnet zag ik nog dat de GoF server een password hat, maar ik startte Freelancer opnieuw op, en toen was dat 'slot' icoontje weg, en als ik connect beweert Freelancer dat mijn wachtwoord fout is (ik krijg niet eens de kans om er eetje in te vullen). Raar :o

[ Voor 31% gewijzigd door Rafe op 12-03-2003 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

artec schreef op 12 March 2003 @ 20:37:
Goed idee !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Ik probeerde er net op te komen, maar hij geeft aan dat ik het verkeerde wachtwoord heb ingevoerd, echter krijg ik nergens de mogelijkheid om de pass op te geven. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PPanic
  • Laatst online: 08-09 18:09
M@NIC schreef op 12 March 2003 @ 20:37:

[...]

In een grote wolk zweeft een rots, daar zit ie in.
Die wolk is ook te zien op je map, is die wolk met meteorieten en die meteorieten hebben rode streepjes, maar geen base :(
ik heb hem al 15 keer rondgevlogen, freistadt ook nog ergens? wil namenlijk een hammerhead of een sabre ;)

Vogtland gevonden, enemy patrol ;) maar ze zijn hostile, hoe krijg ik hun nu aan mijn kant? (red Hassians)

[ Voor 13% gewijzigd door PPanic op 12-03-2003 21:11 . Reden: g ]

INVENTARIS

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.