ik heb onlangs een radeon 9700 pro gekocht, maar ik moet zeggen heb redelijk veel problemen qua drivers.
Counter-strike ziet er slecht uit
Splinter cell werkt niet eens
Regelmatig met laden van mappen van verschillende spellen krijg ik verkleuringen rare dos tekens.
Sommige spellen zien er 5x zo slecht uit als op een g-force 4.
Ik dat nou tijdelijk ligt dit aan de drivers ? hardware?
En nu hoor ik dat geleidelijk aan de 9700 / pro steeds moeillijker verkrijgbaar zijn.
Oftewel ze stoppen met het produceren van deze kaarten en gaan verder met de rv350 chipset oftewel met de nieuwe kaarten dus ook drivers.
Zullen de 9700 pro gaan vervagen in het geschiedenis boekje van ati?
.
Het ziet er weer naar uit dat de radeon weer de oude weg inslaat , goeie hardware maar zoals gewoonlijk een kut drivers en support
Volgens mij ben ik gewoon genaait.
catalist 3.1
dx 9
iilama 17 inch
xp2400
Of doe ik soms wat verkeerd?
Counter-strike ziet er slecht uit
Splinter cell werkt niet eens
Regelmatig met laden van mappen van verschillende spellen krijg ik verkleuringen rare dos tekens.
Sommige spellen zien er 5x zo slecht uit als op een g-force 4.
Ik dat nou tijdelijk ligt dit aan de drivers ? hardware?
En nu hoor ik dat geleidelijk aan de 9700 / pro steeds moeillijker verkrijgbaar zijn.
Oftewel ze stoppen met het produceren van deze kaarten en gaan verder met de rv350 chipset oftewel met de nieuwe kaarten dus ook drivers.
Zullen de 9700 pro gaan vervagen in het geschiedenis boekje van ati?
.
Het ziet er weer naar uit dat de radeon weer de oude weg inslaat , goeie hardware maar zoals gewoonlijk een kut drivers en support
Volgens mij ben ik gewoon genaait.
catalist 3.1
dx 9
iilama 17 inch
xp2400
Of doe ik soms wat verkeerd?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2003 23:27 ]