╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Bij completer kan je voor de 9500 terecht.
[ Voor 18% gewijzigd door edward2 op 10-03-2003 22:00 ]
Niet op voorraad.
Verwijderd
Bij ComputerLand, naast Mycom, zag ik nog een plank vol met 9700 PRO.
Succes.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd
» Hercules 3D Prophet 9500 PRO 128Mb €265
Succes.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2003 22:11 ]
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
ik heb digiword gebeld, en mycom en compu land ook, die hadden ze niet op voorraad zeiden ze.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
Ik weet 100% zeker dat ze de ATi 9500 Pro in voorraad hebben bij pcl heb je daar al geprobeerd? Pcl is 10 min lopen van me huis.Dond3r schreef op 11 March 2003 @ 00:14:
k thnx voor de links![]()
ik heb digiword gebeld, en mycom en compu land ook, die hadden ze niet op voorraad zeiden ze.
Pcl in Den Haag dan eh
ik werk bij computerland haarlem, en we hebben niet zo veel meer...
althans, ik heb gigabyte radeon9700 pros, en die zijn er gewoon al een tijd neit...
9500 heb ik nog wel aantal van staan, maar GEEN pro.
ik heb wel wat Club3d kaartjes (9700 en pro) maar die zijn ook moelijker te leveren (zo ver ik weet hoor, veranderd veel/snel in de computerwereld)
waarom wil iedereen een radeon?!
doe mij maar Nvidia....
Battle.net Spud#2543
Omdat je veel meer *bang* voor de bucks krijgt bij Ati.TepelStreeltje schreef op 11 maart 2003 @ 00:34:
doe mij maar Nvidia....
Mijn advies voor de topicstarter;
Wacht tot de 9600 Pro in de schappen ligt. Ik wou ook een 9500 Pro kopen, maar aangezien deze neit/slecht meer leverbaar is heb ik besloten te w88 tot de 9600 Pro in de winkels ligt
[ Voor 58% gewijzigd door stok op 11-03-2003 02:14 ]
Verwijderd
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Ze hebben ook de 9500 pro (daar heb ik em vandaan zo een 2 weken geledenStanTheMan schreef op 10 maart 2003 @ 22:27:
completer en digiworld hebben beide 9700s (zowel pro als nonpro)
doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
betere prestaties en waarschijnlijk zonder actieve koeling, dus meer stilte in de kast
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Verwijderd
->Zie mijn vorige repley, bij pclcomputers hebben ze de ATi9500 Pro & Non Pro in voorraad, neem eens een kijkje
(ik sta tegenwoordig in een niet nader te noemen Mycom pand
Die zijn voor mij heeeel vlak bij maar ze hebben nooit wat echt irri gasten daar lijkt wel een gadget winkel
Lijst te halen : Moederbord,Videokaart,Cooler,Processor
Gehaald : Processor,Cooler
Echt minder daar
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
welke fout?Caesartje schreef op 11 maart 2003 @ 22:10:
Ati heeft een lading chips terug moeten halen, hierin zat een fout. Met name Sapphire is hier direct door getroffen (de andere merken natuurlijk ook). Hopelijk komt de levering eind deze/volgende week weer zo'n beetje op gang.
(ik sta tegenwoordig in een niet nader te noemen Mycom pand![]()
)
toch niet perongeluk 9600 of 9800 verstuurd he?
Wie zegt dat die wel goed leverbaar zijn? Die zijn zo populair als ze uitkomen dat ze gelijk overal uitverkocht zijn hoorstokkie schreef op 11 March 2003 @ 22:59:
Je kunt imo beter w88 tot de nwe serie uitkomt. Die 2-3 weekjes
En ik denk eerder dat het nog wel minimaal een maandje duurt voordat ze hier een beetje voorradig zijn, zoals je merkt zijn de meeste Radeon 9500/9700's zelfs nog niet helemaal voorradig als gepland.
The devil is in the details.
zal al wel reeds eerder geantwoord zijn, maar 2d is stukken beter dan nvidia. en afgaande op de geforce fx is de 3d van nvidia nou ook niet meer zo geweldig.TepelStreeltje schreef op 11 March 2003 @ 00:34:
doe mij maar Nvidia....
He who controls the Spice, controls the Universe.
Nope, heb hem via internet besteld, kreeg een email dat hij niet voor volgende week leverbaar was. De 9500 pro van hercules vond ik er erg duurVerwijderd schreef op 11 March 2003 @ 22:08:
[...]
->Zie mijn vorige repley, bij pclcomputers hebben ze de ATi9500 Pro & Non Pro in voorraad, neem eens een kijkje
dat is 2-3 weekjes gamen op een tnt2stokkie schreef op 11 March 2003 @ 22:59:
[ Voor 39% gewijzigd door Pubbert op 12-03-2003 11:29 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
keb liever me connect3d 9500 die ik kan modden naar 9700 dan dat ik een waarschijnlijk niet modbare 9600 krijg (zit je met 4 pipelines en 128 bit geheugenbusstokkie schreef op 11 March 2003 @ 22:59:
same here, als het goed is hebben ze die 9700's daar nog, kreeg gister nog een reply van ze dat ie gister of vandaag zou worden verstuurd, enorm snelle reply op mn 2 emails gehad trouwensDond3r schreef op 12 March 2003 @ 11:20:
[...]
Nope, heb hem via internet besteld, kreeg een email dat hij niet voor volgende week leverbaar was. De 9500 pro van hercules vond ik er erg duur(265) voor dat bedrag heb ik een 9700 non pro besteld. (bij digiworld krijg vanmiddag nog reactie)
Ik vraag me af of je wil bestellen bij een bedrijf dat spreekt over 'beeldschermkaarten'Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 13:45:
www.graficall.nl die heeft nog de sapphire 9500 128 non pro;)
TepelStreeltje schreef op 11 March 2003 @ 00:34:
ati heeft beetje leverings problemen geloof ik...
ik werk bij computerland haarlem, en we hebben niet zo veel meer...
althans, ik heb gigabyte radeon9700 pros, en die zijn er gewoon al een tijd neit...
9500 heb ik nog wel aantal van staan, maar GEEN pro.
ik heb wel wat Club3d kaartjes (9700 en pro) maar die zijn ook moelijker te leveren (zo ver ik weet hoor, veranderd veel/snel in de computerwereld)
doe mij maar Nvidia....
Ik woon ook in Haarlem, en vraag me af of jullie ook nog een keer de Radeon 9500 pro krijgen. (check het systeem maar op Daniel Dieben
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
Verder ben ik ook al weken bezig om een 9500pro te pakken te krijgen, maar het is me tot nu toe nog niet gelukt
"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham
A journey of a thousand miles begins with a single step
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
zeer tevreden over
waarschijnlijk wel nog ff een 2e tft bestellen want tft+crt is irritant
LOLbolleh schreef op 13 March 2003 @ 16:46:
kheb vandaag mn club 3d radeon 9700 van digiworld binnen
zeer tevreden over
waarschijnlijk wel nog ff een 2e tft bestellen want tft+crt is irritant
bjij digiworld hadden ze de laatste gister net verkocht
kheb um nu bij chicon besteld.
heb je al bench results etc.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Wel Killer-Chips, maar een slechte levering....
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
zal wel niet aan mij zijn, ik had hem vorige week donderdag al besteldDond3r schreef op 13 March 2003 @ 17:01:
[...]
LOL
bjij digiworld hadden ze de laatste gister net verkochtaan jouw dus
![]()
kheb um nu bij chicon besteld.
heb je al bench results etc.
maar las in een mail dat ze gister net een nieuwe batch binnen kregen, blijkbaar is dat dus al weer verkocht, waaronder 1 aan mij ja
scheelt maar 5 €
[ Voor 19% gewijzigd door TCR op 14-03-2003 23:02 ]