Ok. Ik weet: Dit is een hele vage vraag, maar ik kan het antwoord nergens vinden. Ik wil graag weten, het is van belang, hoe groot die doos van de samsung 171P is
. Iemand die weet hoe groot die ongeveer is? Of waar ik dat kan vinden?
op de website al eens gezocht..?? staat vast wel ergens in de spec's
Het gaat om de doos waar de monitor in geleverd wordtRedVox schreef op 10 maart 2003 @ 20:53:
op de website al eens gezocht..?? staat vast wel ergens in de spec's
Ik kan je de afmetingen geven van de doos van de 181T, die heb ik namelijk: 26 cm x 48 cm x 50 cm
Ik hoop dat je er iets aan hebt
[ Voor 5% gewijzigd door Tobias op 10-03-2003 20:55 ]
"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"
Is misschien een stomme vraag hoor maar waarom wil je dat exact weten?
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
dan weet ie of ie door de brievenbus kan, of er toch voor moet thuisblijven
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Ik neem aan dat die dat ding ergens in wil gaan vervoeren..The Dolf schreef op 10 March 2003 @ 20:56:
Is misschien een stomme vraag hoor maar waarom wil je dat exact weten?
Ff kijken of het wel past..
Denk ik hoor.
Hehe, jah, thnx. Ik denk dat die van de 171P niet veel zal afwijkenTobias schreef op 10 maart 2003 @ 20:55:
Ik kan je de afmetingen geven van de doos van de 181T, die heb ik namelijk: 26 cm x 48 cm x 50 cm
Heb het even voor je opgemeten 
50 cm x 50 cm x 25 cm
50 cm x 50 cm x 25 cm
[ Voor 6% gewijzigd door Pc123 op 10-03-2003 21:03 ]
/off topic: vaak staan bij de fabrikant ook de verpakking's maten erbij. (+ gewicht)gfo schreef op 10 March 2003 @ 20:54:
[...]
Het gaat om de doos waar de monitor in geleverd wordten niet om de specs van het scherm zelf
LOL @ Super_ikSuper_ik schreef op 10 maart 2003 @ 20:56:
dan weet ie of ie door de brievenbus kan, of er toch voor moet thuisblijven
Maar ehh........ben je niet zo sterk
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Wat heeft sterk met grootte te maken
edit// nee man... juist vetgemest door alle cola en chips en een groooot gebrek aan beweging
wel slap uiteraard....
[ Voor 23% gewijzigd door ernst op 10-03-2003 21:35 ]
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
Beschrijving gemiddelde TWEAKER :
Schrill lichaampje met dunne armpjes
JOKE
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Whehehe. Nee mensen. Aan kracht zal het niet ontbreken. Ik moet alleen even weten of ik em even snel mee kan nemen, of dat ik de auto moet pakken (milieubewust zijn heet zo iets) 
Als de doos nogal groot is, is het lastig vasthouden
Als de doos nogal groot is, is het lastig vasthouden
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2003 21:39 ]
De doos heeft een handvat, als goed is alle Samsung powered doosjes.
Dus op zich zou de grote niet mogen uitmaken, eerder het gewicht, 8 kilo ofzo voor dat scherm, wil je daar wel mee rondhuppelen?
Dus op zich zou de grote niet mogen uitmaken, eerder het gewicht, 8 kilo ofzo voor dat scherm, wil je daar wel mee rondhuppelen?
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
En van een Iiyama VMP 410? Heb ik nodig ivm versturen via post, max maten zijn 50*50*50cm... 
Laten we hier een opsomtopic van maken: Hoe groot is die doos?
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Dat is heel mooi. ThnX. als die echt een handvat heeft is dat zeer mooi meegenomen. Zo vaak ga ik er niet mee rondhuppelen hoorNakebod schreef op 10 March 2003 @ 21:40:
De doos heeft een handvat, als goed is alle Samsung powered doosjes.
Blijkbaar was deze vraag toch niet zo 'vaag' en zijn meer mensen geinteresseerd in hoe groot een bepaalde doos isScatman_II schreef op 10 March 2003 @ 21:41:
En van een Iiyama VMP 410? Heb ik nodig ivm versturen via post, max maten zijn 50*50*50cm...
De doos is ongeveer 50x50 x20, zit idd een handvat aan.