Toon posts:

[KaZaA(lite)] dmv Hyperlink direct laten searchen

Pagina: 1
Acties:
  • 153 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo medemensen,

Ik wist nou niet of dit bij het Webscripting topic hoorde of bij software algemeen. Ik plaatste 'm hier omdat dit forum vaker bekeken wordt. Mochten de Mods vinden dat hij toch bij die andere hoort dan moeten ze 'm eventjes overzetten.

De eigenlijke vraag
Als je KaZaA lite opstart dan kom je op een speciale website. Via deze website kun je o.a. gecertificeerde downloads starten. Dit gaat (lijkt mij) via een speciale weblink. Het lijkt immers gewoon een hyperlink (omdat 't gewoon een website is) en ik ben dus nieuwsgierig wat dat voor type is.

Mensen die wel 's een website gemaakt hebben kennen vast deze wel:
http://
mailto://
ftp://

Mijn vraag aan jullie, weten jullie misschien of er ook zoiets is voor KaZaA, om 't dus iets te gaan laten zoeken. bijvoorbeeld:
kazaasearch://dansplaat

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2003 22:52 ]

Verwijderd

Sig2dat heb je daar voor dacht ik

Verwijderd

en ff gegoogled :P Link weg, illegale content

[ Voor 62% gewijzigd door blackd op 09-03-2003 23:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dank je wel, dat is inderdaad wat ik zocht.

Tenminste in zekere zin, nu begint hij namelijk direct met downloaden. Het zou nog mooier geweest zijn wanneer hij begint met zoeken.

In ieder geval kan ik nu uit de voeten, maar misschien weet iemand nog zo'n tag voor alleen het zoeken.

In ieder geval bedankt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 maart 2003 @ 23:04:
Dank je wel, dat is inderdaad wat ik zocht.

Tenminste in zekere zin, nu begint hij namelijk direct met downloaden. Het zou nog mooier geweest zijn wanneer hij begint met zoeken.

In ieder geval kan ik nu uit de voeten, maar misschien weet iemand nog zo'n tag voor alleen het zoeken.

In ieder geval bedankt.
volgens mij gaat ie dan zoeken naar de file
je geeft alleen een hash aan dwz een uniek id.. daar zoekt ie op.

ongeveer hetzelfde principe als emule met de indexing sites.

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:58

Sport_Life

Solvitur ambulando

dat prog word d8 ik bij kazaa lite geinstalleerd (als je dr voor kiest) dus als je kazaa lite gebruikt heb je m misschien al :)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

Verwijderd

Topicstarter
eMAeRCe schreef op 09 maart 2003 @ 23:06:
dat prog word d8 ik bij kazaa lite geinstalleerd (als je dr voor kiest) dus als je kazaa lite gebruikt heb je m misschien al :)
Hij staat inderdaad al geïnstalleerd. Alleen wist ik niet dat het daarvoor was. Ik dacht (stom natuurlijk) dat 't gewoon een tooltje was wat je downloads wat sneller maakte of weet ik veel wat op het gebied van halve divx-n te kijken.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 23:05:
[...]

volgens mij gaat ie dan zoeken naar de file
je geeft alleen een hash aan dwz een uniek id.. daar zoekt ie op.

ongeveer hetzelfde principe als emule met de indexing sites.
Klopt, maar ik doelde op het zoeken naar een bepaalde string in het zoekvenster van een kazaa cliënt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 23:11:
[...]

Klopt, maar ik doelde op het zoeken naar een bepaalde string in het zoekvenster van een kazaa cliënt.
volgens mij is dat niet mogelijk...

Verwijderd

Topicstarter
Edit:
Ik wist niet dat dat een warelink was

Dan heb ik 'm even weggehaald :)

[ Voor 137% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2003 23:17 ]

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Please note dat sig2dat links in feite warez links zijn.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

[rml][ SIG2DAT] Mag dit????[/rml]
Alles wat wordt verboden in de GoT FAQ gaat (eventueel na een waarschuwing) zonder pardon op slot. Hieronder versta ik dingen als flames, trolls, warez, etc. Ook topics zoals "Waar kan ik DivX downloaden", "Hoe brand ik deze CD" of simpele opsomtopics gaan direct dicht. Indirect warez requesten / aanbieden wordt ook niet toegestaan. Hieronder bedoel ik berichten als: "Wat is je e-mail, dan mail ik het wel" of "type dit bij een zoekmachine of shareprogramma".
Dit soort dingen worden evengoed gezien als warez-links en dat is op GoT niet gewenst. Aangezien het toch snel die kant op gaat, een slotje :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.