KPN Multi PC Modem vs. E-Tech Modem Router

Pagina: 1
Acties:
  • 94 views sinds 30-01-2008

• vinnyb
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-04 16:24
Ik wil graag ADSL bestellen, maar ik twijfel nog of ik de bij KPN geleverde multi pc modem zal bestellen of dat ik een E-tech modem router koop met een ingebouwde modem..

wat zijn de voors en tegens?? Ik kan op de kpn site zeer weinig info over die multi pc modem vinden... kan niet eens zien van welk bedrijf ze zijn?? weet iemand dit?? zit er aan de een voordelen die de ander niet heeft?

ps. kep al een flinke search gedaan, maar hier weinig/niets specifieks over gevonden...

If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

het is een thomson speedtouch 510v4 en je kan op www.speedtouchdsl.com alle specs zien, in dit topic kan je er ook wat over lezen:
multi-pc modem of vigor2600

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• vinnyb
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-04 16:24
Hee Jvs!! thx, ik gaat er meteen kijken! :)

ik zie staan dat die speedtouch 10/100 mb is??! klopt dat?? ik had namelijk berichten gelezen dat deze maar 10 mb is...

[ Voor 59% gewijzigd door vinnyb op 09-03-2003 23:10 ]

If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ja dat is zo, maar dat kan je eventueel zien in een topic van eergisteren nog. Zou je dit niet in een totaal ander topic willen gaan vragen? dat is niet echt nodig en niet echt gewenst.

Overigens is hier nog een topic over dat modem:
[rml][ KPN ADSL] MultiPC Modem vraagje[/rml]

Met wat zoeken vind je die gewoon terug hoor.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-08 20:06
tja, dit is toch redelijk zoekwerk. Van beide modems zijn op internet de specificaties te vinden (www.e-tech.nu & www.alcateldsl.com).

Door deze te vergelijken weet je direct de verschillen.

Gebruikerservaringen zijn hier in de GoT search wel te vinden :)

Dit topic is gesloten.