Toon posts:

[Win2K] Driver gezocht voor Ennyah geluidskaart *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
lo tweakers,

ik zoek een driver voor de geluidskaart van mijn vriendin's pc.
deze pc is een pentium 233 met win2k erop.
de driver is van het merk ennyah, en andere informatie op de kaart is digisound en cm18738. er zit geen cd rom of floppy bij de pc met de drivers, en win2k heeft ze zelf ook niet. ik heb via google naar de driver gezocht, heb wat drivers gedownload (ao via driverguide.com), maar geen van allen lijkt te werken. ook heb ik een driver gedownload van de site van de producent zelf (ennyah dus), maar ook die werkte niet...kan iemand mij misschien helpen?

bij voorbaat dank, L3IPO

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 11:34
http://www.google.nl/sear...=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&lr=

eerste hit @ google... zoeken!

(pak gewoon een c-media driver)

[ Voor 20% gewijzigd door Icey op 09-03-2003 22:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
die driver heb ik ook al gedownload maar toen ik em probeerde te installeren (er zit een setup.exe bij) ging ie niet werkelijk installeren. toen ik em via configuratiescherm probeerde te installeren bij reinstall driver pakte hij ook geen ander bestandje uit die driver

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 11:34
Resultaten 1 - 10 van circa 692. Zoekbewerking duurde 0.10 seconden

Zat andere opties na wij dachten...

Verwijderd

Topicstarter
dat is het em juist, heb er al een zooi geprobeerd, maar ik kan moeilijk alle 692 links nagaan, met name op deze langzame pc...prima als jij vind dat mensen zelf moeten zoeken, maar je kunt het ook overdrijven

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 21:56
Maybe deze: Driverguide
Inlog: Driver
w8w: all

Al vraag ik me af wat wij meer kunnen doen aan dit probleem dan jijzelf...

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Gewoon de cmi site :? zal toch wel :?

* nero355 heeft alleen geen idee wat adres is probeer www.cmi.com.tw ofzo !!!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Topicstarter
heb een driver geinstalleerd van de cmedia site, en het lijkt te werken (er staat nu iets normaals bij config scherm :)) maar volgens mij is het setup schermpje vastgelopen :(

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 22:26:
dat is het em juist, heb er al een zooi geprobeerd, maar ik kan moeilijk alle 692 links nagaan, met name op deze langzame pc...prima als jij vind dat mensen zelf moeten zoeken, maar je kunt het ook overdrijven
Het probleem is dat wij ze niet voor jou kunnen testen. We kunnen wel zeggen waar je de drivers kunt vinden (zo staan er een aantal dingen in de SA-FAQ), maar uiteindelijk zul jij ze moeten uitproberen, dat kunnen wij niet voor je doen. Als er toevallig iemand is die dezelfde geluidskaart heeft, zou die je misschien verder kunnen helpen, maar het kan lang duren voordat zo iemand voorbij komt ;).

Anyway, succes verder, ik heb je titel een beetje aangepast, "driver" wil niet zoveel zeggen he ;).

Verwijderd

Topicstarter
Compubiter schreef op 09 March 2003 @ 22:53:

[...]
Het probleem is dat wij ze niet voor jou kunnen testen. We kunnen wel zeggen waar je de drivers kunt vinden (zo staan er een aantal dingen in de SA-FAQ), maar uiteindelijk zul jij ze moeten uitproberen, dat kunnen wij niet voor je doen. Als er toevallig iemand is die dezelfde geluidskaart heeft, zou die je misschien verder kunnen helpen, maar het kan lang duren voordat zo iemand voorbij komt ;).

Anyway, succes verder, ik heb je titel een beetje aangepast, "driver" wil niet zoveel zeggen he ;).
thx, ben al blij dat ik geen slotje krijg :) het probleem is opgelost, de pc heeft weer geluid :P slotje dus
Pagina: 1