Toon posts:

Home Cinema Set [Welke moet ik nemen]

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een leuk home cinema setje (boxen + versterker/dvdspeler) voor max 400 euro.

Je zult wel niet veel kunnen vinden voor deze prijs, maarjah.. meer heb ik op het moment niet te besteden.. (carnaval :D). De versterker/dvdspeler mogen in 1 zijn maar ook appart..

zelf had ik al wat gezien;

Medion home cinemaset MD 4364 - € 249,00

Afbeeldingslocatie: http://www.kijkshop.nl/online/images/catalog/KS100977g.gif

Vermogen subwoofer 200 Watt pmpo en vermogen boxen 5 x 75 Watt pmpo. Geschikt voor DVD, MP3, CD-R, CD-RW, audio CD en VCD. AC3 decoder en DTS 5.1 uitgang. RDS Tuner met 40 voorkeuzezenders. Regio vrij en kinderslot. Scartaansluiting. Incl. afstandsbediening.

Aangezien ik het merk niet ken weet ik niet of het wel wat is. Misschien kunnen jullie mij er wat meer over vertellen. Of laat ff zien wat jullie mij aanraden :)

Bedankt alvast

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-07 20:06
Specificaties ff invullen op Kieskeurig :)

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-08 22:37

JT

VETAK y0

Nee, het is niks. Hint: kijk is naar de prijs en vergelijk die is met die van gevestigde merken.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Topicstarter
Dan kom ik uit op

http://www.kieskeurig.nl/...6C8400681A16?opendocument

echter die wat hierboven staat lijkt me iets beter voor mij
maar ik wil graag wat sets van jullie zien die jullie goed vinden voor die prijs

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Hmmm, in plaats van je te laten beinvloeden door de smaak van anderen, kun je je ook eens laten voorlichten bij hifi zaken. Kun je ook dingen beluisteren, kijken wat stuff kost en hoe het aanvoelt, ruikt en eruit ziet. Ook al wil je daar helemaal niets kopen, heb je toch een idee wat er te koop is en of de setjes waar je nu je oog op hebt laten vallen goed of slecht zijn, en/of wat hun prijs/kwaliteit verhouding is

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
Het is zondag ;)

ik zal morgen wel ff naar de hifiboer crossen :D

Verwijderd

Voor dit soort vragen is er het Centraal HomeTheatre topic Hier kan je al je vragen op het gebied van Home Cinema kwijt, en deze dus ook ;)

Ik raad je in ieder geval aan om te gaan luisteren, ik weet namelijk niet wat voor eisen je stelt qua muziek, maar dit soort setjes staan niet bekend om hun mooie muziek weergave. Dit is natuurlijk erg subjectief en je zal dus echt zelf moeten gaaan luisteren.

Voor de rest kan je deze setjes goed vergelijken op specs en prijs.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-08 13:10
Om je op weg te helpen is alles over home theatre speakers e.d. zoveel mogelijk in één topic gezet, namelijk: Centraal HomeTheatre topic
Als je deze doorleest ben je al weer een heel stuk verder. Daarnaast is er nog dit topic voor complete sets: [rml][ HiFi]20 - 5.1 speaker sets vergeleken met pics en specs[/rml]

Mijn Home Cinema in aanbouw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.