Mijn vraag is dus of er een draadloos toetsenbord + muis bestaat waar je gewoon een snoer in drukt voor wanneer je achter je bureau zit en als je ff op de bank gaat zitten dan haal je het adapter snoer er uit en zijn de accu's dus opgeladen.
Ehm...........wil jij niet gewoon een toetsenbord en muis met laadstation of zie ik het verkeerd 
Muis bestaat namelijk maat toetsenbord................
Info please
Muis bestaat namelijk maat toetsenbord................
Info please
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Volgens mij zijn er alleen draadloze muizen met batterijen, niet met accu's (correct me if I'm wrong). Dus het lijkt me niet dat dat bestaat.
Trouwens, waarom wil je dat? Er zijn muizen die je in een oplader zet als je ze niet gebruikt... (dus ook geen probleem met steeds batterijen wisselen).
Trouwens, waarom wil je dat? Er zijn muizen die je in een oplader zet als je ze niet gebruikt... (dus ook geen probleem met steeds batterijen wisselen).
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Muis met ladertje:
Logitech MX700
Deze muis is overigens subliem! Ik ken geen muis met "ingebouwde" oplader (waar alleen een snoertje in moet)!
Logitech MX700
Deze muis is overigens subliem! Ik ken geen muis met "ingebouwde" oplader (waar alleen een snoertje in moet)!
[ Voor 7% gewijzigd door Frank Timmer op 11-03-2003 12:51 ]
Die bestaan ook niet. Alleen muizen met een laadstation zijn er op dit moment. Zijn ook meteen altijd gekoppelt aan het RF- station.Frank Timmer schreef op 11 March 2003 @ 12:51:
Muis met ladertje:
Logitech MX700
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
een laadstation is natuurlijk heel mooi, maar wel duur. Een makkelijkere en goedkopere oplossing lijkt mij om er gewoon een snoer in te drukken dat je er uit haalt als je cordless wilt zijn. En dat zelfde voor een toetsenbord. Is Logitec de enige met zo'n laadstation ? Alvast bedankt.
Verwijderd
Trust en dergelijken hebben ook wel muizen met laadstation, maar de kwaliteit daarvan isdermate slecht dat ik je die zeer kan afraden!
En wat jij wilt bestaat niet ben ik bang
En wat jij wilt bestaat niet ben ik bang
Pagina: 1