Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[cm] spuitlak

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo vandaag heb ik spuitlak (metallic) en hooglans (zwart) gekocht van Flexa. Maar het is mij nu onduidelijk of je dan nog blanke lak nodig hebt. O ja is primer aan te raden of kan ik het zo laten. Ik heb al search gebruikt. Maar ik kon niets vinden over blanke lak als je al spuitlak spuitbus hebt.

Verwijderd

Als je in de FAQ kijkt vind je denk ik je antwoord wel...blanke lak is ervoor dat het minder snel beschadigd.

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

als jij al een hooglans spuit-lak heb gekocht lijkt het me overbodig er nog een andere lak overheen te doen, dit is natuurlijk een kwestie van smaak.

... MMORPG Addict.

Verwijderd

Nou, dan weet ik niet wat jij onder search verstaat hoor, maar hier heb ik er onder andere een. Hier alle andere resultaten :)
Beter zoeken dus!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2003 21:44 ]

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:13
Lichtjes opschuren met heel fijn schuurpapier
Primer
Kleur
evt. nog een keer kleur
evt. blanke lak voor betere bescherming

Dit is het beste :)

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Verwijderd

Topicstarter
O.k bedankt voor jullie hulp _/-\o_ Close this please :)

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-11 09:55

Steve

Krokodil \o/

Let wel op.. Veel spuitlak blijft lang kleverig, heb zelfs al meegemaakt (Motip chroomverf) dat he na verloop van tijd gewoon weer vloeibaar werd..

Verwijderd

Topicstarter
O.k bedankt voor de tip, maar moet ik nou persee blanke lak gebruiken of zit er al lak erin die spuitbus van Flexa ?

Verwijderd

Volgens mij snap jij de kloe van lak niet :) Het is de bedoeling dat de lak de inmiddels hard/droog geworden verf beschermd tegen stoten en zoiets dergelijks. Ook maakt het zo'n verflaag veel mooier.
Als er dus al lak in de verf zou zitten van Flexa, heeft dat nooit dezelfde werking als wanneer je eerst een normale verf erover heen doet en vervolgens af gaat werken met een blanke lak.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 maart 2003 @ 21:45:
O.k bedankt voor jullie hulp _/-\o_ Close this please :)
Niet de bedoeling he, een topic openen met de bedoeling de mods bezig te houden :/

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 maart 2003 @ 21:52:
Volgens mij snap jij de kloe van lak niet :) Het is de bedoeling dat de lak de inmiddels hard/droog geworden verf beschermd tegen stoten en zoiets dergelijks. Ook maakt het zo'n verflaag veel mooier.
Als er dus al lak in de verf zou zitten van Flexa, heeft dat nooit dezelfde werking als wanneer je eerst een normale verf erover heen doet en vervolgens af gaat werken met een blanke lak.
Nee ik snap het niet :o Maar ik ga dan wel even blanke laken primer kopen. Had ik toch maar gewone spuitbussen gekocht :(

Verwijderd

Wij hebben een eigen automaterialenzaak thuis en wij verkopen blanke lak en primer van het merk AutoK en deze zijn perfect en niet duur.

Verf hebben we van het merk Multona en die is ook echt fijn. Ik heb nl. mijn eigen case metallic zwart gespoten en ik ga binnenkort de voorkant nog ff doen....

Verwijderd

Topicstarter
Heb je ook primer en blanke lak gebruikt ? O ja iemand heeft wel primer in een pot van hem mag ik wel lenen. Maar is primer in spuitbus is toch beter ?

Verwijderd

Ik heb gewoon die plastic witte laag eraf geschuurd.....wat primer erop gespoten zodat ie mooi ruw is.....netjes 3 lagen metallic......als finish in touch nog 2 laagjes blanke lak ter bescherming....perfect!
Pagina: 1