die tijd heb ik niet, maar die maak ik voor 90% s`nachtsVinnieWeiss schreef op 26 March 2003 @ 09:54:
offtopic:
Oi, kwam er vandaag achter dat EpoX Europe in dat mini dorpje, dat mijn woonplaats is, staat.
Weer een nette mod versteeg. Ik heb vooral bewondering ervoor dat je tijd ervoor vind om zo'n preciezie werkje te maken naast een baan en familie.
Studenten en scholieren hebben tijd zat.
Verwijderd
Dit is dus een mooi voorbeeld van het verschil tussen een meester en een leerling.
A.P. versteeg mag gerust een meester in het case modden genoemd worden.
Bij de aopen modcase is het niet zozeer wat je eraan ziet maar wat je er NIET aan ziet wat deze case mod zo goed maakt. Waar ikzelf nog steeds verbijsterd over ben is het feit dat het gedeelte met de prometeia qua werking van de zijkanten net zo werkt als de originele H600b. Dus klik en schuif. Dit is dus gewoon absoluut vakwerk
De opdracht was dat ie er goed moest uitzien en niet als een of andere kermis attractie, en dat is 1000% gelukt.
Het groene is gekozen IVM de overwegend groene stand, ( dat het daarmee een beetje een borg look kreeg is mooi meegenomen)
En als andere case modders denken dit na te kunnen doen, laat ze dan voor niet schromen om hun creaties voor te leggen aan de diverse hardware fabrikanten, LET WEL, A.P. versteeg heeft zich al meermalen bewezen, iets wat niet iedereen kan zeggen !
Bij de aopen modcase is het niet zozeer wat je eraan ziet maar wat je er NIET aan ziet wat deze case mod zo goed maakt. Waar ikzelf nog steeds verbijsterd over ben is het feit dat het gedeelte met de prometeia qua werking van de zijkanten net zo werkt als de originele H600b. Dus klik en schuif. Dit is dus gewoon absoluut vakwerk
De opdracht was dat ie er goed moest uitzien en niet als een of andere kermis attractie, en dat is 1000% gelukt.
Het groene is gekozen IVM de overwegend groene stand, ( dat het daarmee een beetje een borg look kreeg is mooi meegenomen)
En als andere case modders denken dit na te kunnen doen, laat ze dan voor niet schromen om hun creaties voor te leggen aan de diverse hardware fabrikanten, LET WEL, A.P. versteeg heeft zich al meermalen bewezen, iets wat niet iedereen kan zeggen !
Misschien offtopic maar het is jammer dat extreme OC's tot een eind gaan komen zie nieuws: Intel patenteert beveiligingstechnologie tegen overclocken

Het zou jammer zijn als we niet langer dergelijke systemen als deze hier kunnen bewonderen. Misschien dat er nog iets op gevonden word
Het zou jammer zijn als we niet langer dergelijke systemen als deze hier kunnen bewonderen. Misschien dat er nog iets op gevonden word

Verwijderd
Koop je toch lekker AMD !!The Undertaker schreef op 26 maart 2003 @ 11:33:
Misschien offtopic maar het is jammer dat extreme OC's tot een eind gaan komen zie nieuws: Intel patenteert beveiligingstechnologie tegen overclocken![]()
In dat geval wel ja, mits hun de processors niet gaan locken om te OC'en. Anders wordt het een Dual Xeon, ipv een P4/Prescott/AMD met Prom koeling
Ach, dan gaat het er eindelijk eens om wie echt kan tweakenThe Undertaker schreef op 26 March 2003 @ 11:33:
Misschien offtopic maar het is jammer dat extreme OC's tot een eind gaan komen zie nieuws: Intel patenteert beveiligingstechnologie tegen overclocken![]()
Verwijderd
Zo kan ik het ook wel ongeveer zeggen, ik vind dat jij het goed heb samengevat, beter dan anderen die zeggen " oh dit is de mod van 2003 " of der is niemand beter of, dit is het allerbeste van de wereld kinda posts in deze topic, respect voor uVerwijderd schreef op 26 March 2003 @ 11:27:
Dit is dus een mooi voorbeeld van het verschil tussen een meester en een leerling.
Verwijderd
ach dat kan ook iedereen weer hoor, net zoals ik mijn 2000+ nog heb moeten UNlocken.Verwijderd schreef op 26 maart 2003 @ 12:21:
[...]
Ach, dan gaat het er eindelijk eens om wie echt kan tweaken, en niet wie het meeste geld heeft en risico wil en kan nemen met LN2 enzv.
zal hopelijk ook een hack komen voor die P4's want anders gaat hun aandeel hard 8eruit en wint AMD wat wil zeggen dat de strijd min of meer gewonnen is door AMD maar ik wil juist dat die strijd blijft, zorgt voor lagere prijzen en voor snelle ontwikkeling.
Verwijderd schreef op 26 maart 2003 @ 13:39:
[...]
ach dat kan ook iedereen weer hoor, net zoals ik mijn 2000+ nog heb moeten UNlocken.
zal hopelijk ook een hack komen voor die P4's want anders gaat hun aandeel hard 8eruit en wint AMD wat wil zeggen dat de strijd min of meer gewonnen is door AMD maar ik wil juist dat die strijd blijft, zorgt voor lagere prijzen en voor snelle ontwikkeling.
offtopic:
Korte reactie hierop, de meeste systemen worden niet verkocht aan tweakers, maar aan mainstream gebruikers. Het gros daarvan weet niet eens wat een multiplier en FSB is, laat staan dat ze weten hoe ze dat moeten oc'en. Waarom dacht je dat de kant en klare HP's en Dell's zo goed verkopen?
Denk dus dat het best wel mee zal vallen met het aandeel van Intel...
Korte reactie hierop, de meeste systemen worden niet verkocht aan tweakers, maar aan mainstream gebruikers. Het gros daarvan weet niet eens wat een multiplier en FSB is, laat staan dat ze weten hoe ze dat moeten oc'en. Waarom dacht je dat de kant en klare HP's en Dell's zo goed verkopen?
Denk dus dat het best wel mee zal vallen met het aandeel van Intel...
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Het klinkt misschien een beetje dom, maar ik kreeg een tijdje geleden ook al zo'n soort idee zoals je deze case ook gemaakt hebt. Ik bedoel dus dat je zelf een bak onder de originele case maakt waarin iets (prometeia of iets dergelijks) komt te zitten.
Zoiets schoot laatst ook door mijn hoofd, om zoiets in de zomervakantie te gaan maken, maar dan met een Chieftech (dus een kastje eronder met van die mooie ribben voorop
) maar dan waarschijnlijk met waterkoeling.
Zoiets schoot laatst ook door mijn hoofd, om zoiets in de zomervakantie te gaan maken, maar dan met een Chieftech (dus een kastje eronder met van die mooie ribben voorop
Dan ben je ook niet meer orgineel want ik ken iemand die dit dacht ik al heeft draaien en staan maar dan met prometeia en waterkoeling .erik9287nl schreef op 26 March 2003 @ 17:41:
Het klinkt misschien een beetje dom, maar ik kreeg een tijdje geleden ook al zo'n soort idee zoals je deze case ook gemaakt hebt. Ik bedoel dus dat je zelf een bak onder de originele case maakt waarin iets (prometeia of iets dergelijks) komt te zitten.
Zoiets schoot laatst ook door mijn hoofd, om zoiets in de zomervakantie te gaan maken, maar dan met een Chieftech (dus een kastje eronder met van die mooie ribben voorop) maar dan waarschijnlijk met waterkoeling.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2003 18:50 ]
wat mij een keer leuk lijkt is als de beste casemodders van tweakers.net samen een case gaan modden / bouwen. het eind resultaat zal dan denk ik makkelijk de beste casemod ooit kunnen woorden.
ik zat te denken aan:
ReseTTim,
a.p.versteeg,
bart_banaan,
en eventueel nog een paar waar ik nu niet op kan komen.
maar veder is de case van a.p.versteeg gewoon uber cool
ik zat te denken aan:
ReseTTim,
a.p.versteeg,
bart_banaan,
en eventueel nog een paar waar ik nu niet op kan komen.
maar veder is de case van a.p.versteeg gewoon uber cool
www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.
Verwijderd
haha denk dat je mij bedoeldVerwijderd schreef op 26 maart 2003 @ 18:49:
[...]
Dan ben je ook niet meer orgineel want ik ken iemand die dit dacht ik al heeft draaien en staan maar dan met prometeia en waterkoeling .
en idd met wc en prometeia, dus ik was al orgineel
PeterGR misschien is het je niet opgevallen, maar deze 3 personen hebben alle 3 een behoorlijk verschillende stijl/ideen qua modden, en dan nog ze willen hun eigen ideeen uitvoeren en niet die van een ander 
en er zijn er nog veel meer die wat minder naamsbekendheid hebben, maar wel erg mooie mods hebben
en er zijn er nog veel meer die wat minder naamsbekendheid hebben, maar wel erg mooie mods hebben
Verwijderd
kuch,spacy schreef op 26 maart 2003 @ 19:06:
PeterGR misschien is het je niet opgevallen, maar deze 3 personen hebben alle 3 een behoorlijk verschillende stijl/ideen qua modden, en dan nog ze willen hun eigen ideeen uitvoeren en niet die van een ander
offtopic:
hey Modkid, kun jij me een link geven naar die mod's van jouw, van die Aqua Li's (dat was jij toch?), want jouw homepage is een of andere site, maar ik wil graag foto's van die dingen van je zien, want moet zeggen dat ik verscheidene topic aan je merk dat je wel graag laat zien wat je kan, en dat je ook zoals A.P. Versteeg wil zijn; je prijst jezelf "als grap" nogal vaak......no flame, maar wel eerst zien dan geloven
hey Modkid, kun jij me een link geven naar die mod's van jouw, van die Aqua Li's (dat was jij toch?), want jouw homepage is een of andere site, maar ik wil graag foto's van die dingen van je zien, want moet zeggen dat ik verscheidene topic aan je merk dat je wel graag laat zien wat je kan, en dat je ook zoals A.P. Versteeg wil zijn; je prijst jezelf "als grap" nogal vaak......no flame, maar wel eerst zien dan geloven
Verder, mooie mod, dwz uiteraard is die Prom om te smullen, en alles naar verwachting netjes weggewerkt. Zo zou mijn mod er ook uit moeten komen te zien, (als het gaat om uiterlijk en niet om specs
Verder die combinatie groen zwart ismooi uitgekozen (maar ook omdat die stand groen was nietwaar?).
Ik vind het alleen jammer dat je van pre-mod fanbus gebruik hebt gemaakt, aan de andere kant, we weten dat je het ook zelf kan
Ben benieuwd naar je volgende....
T60P Widescreen
Verwijderd
offtopic:
[rml][ CM] Aqua-Li[/rml]
[rml][ CM] Aqua-Li Part II[/rml]
[rml][ CM] Aqua-Li Part III[/rml]
[rml][ CM] Power-Cube !!! Daar is hij dan eindelijk !!![/rml]
dit zijn zeg maar de slechtere mods van mij
mijn allereerste mod was met een pc70 en koolance, die nu bij oc-shop staat.
[rml][ CM] Aqua-Li[/rml]
[rml][ CM] Aqua-Li Part II[/rml]
[rml][ CM] Aqua-Li Part III[/rml]
[rml][ CM] Power-Cube !!! Daar is hij dan eindelijk !!![/rml]
dit zijn zeg maar de slechtere mods van mij
offtopic:
sry dat ik dat hier doe, maar ik kan de imeel van Modkid nie vinden, hoe bevalt die Cooltech radiator je...want zit te denken om het te kopen, maar hij MOET IN me pc (Recom Stealth Black, te vergelijken met LianLi pc 60
sry dat ik dat hier doe, maar ik kan de imeel van Modkid nie vinden, hoe bevalt die Cooltech radiator je...want zit te denken om het te kopen, maar hij MOET IN me pc (Recom Stealth Black, te vergelijken met LianLi pc 60
T60P Widescreen
Slow-chat kan je beter via ICQ of MSN doen en dan blijft dit topic ook een beetje schoonSeesar schreef op 26 March 2003 @ 21:23:
offtopic:
Die fanbus moest zo blijven omdat de fabriekant hem standaard op de beurs wilde laten zien.Seesar schreef op 26 March 2003 @ 20:47:
offtopic:
Verder, mooie mod, dwz uiteraard is die Prom om te smullen, en alles naar verwachting netjes weggewerkt. Zo zou mijn mod er ook uit moeten komen te zien, (als het gaat om uiterlijk en niet om specs). Ik vind alleen die Aopen kast foeilelijk, heb hem van de week in het echt gezien (niet de van jouw natuurlijk maar ongemodde), en vind het zelf een flop van Aopen, geen verbetering van de andere. Ook die gaatjes in de zijkant vind ik niet mooi, maar ja smaken verschillen.
Verder die combinatie groen zwart ismooi uitgekozen (maar ook omdat die stand groen was nietwaar?).
Ik vind het alleen jammer dat je van pre-mod fanbus gebruik hebt gemaakt, aan de andere kant, we weten dat je het ook zelf kan.
Ben benieuwd naar je volgende....
Verwijderd
/me ziet nu pas dit topic.
Ik was op de CeBIT en zag die kasten bij Aopen. Ik zei al tegen mijn metgezel dat die kasten wel door a.p.versteeg gemaakt moesten zijn. En ik had dus gelijk. Wat kewl zeg.
Ik kende je projectjes al omdat je me ooit je homepage-URL gaf @ compu-winkel @ Delft
Wat een heerlijk klein wereldje af en toe
Ik was op de CeBIT en zag die kasten bij Aopen. Ik zei al tegen mijn metgezel dat die kasten wel door a.p.versteeg gemaakt moesten zijn. En ik had dus gelijk. Wat kewl zeg.
Ik kende je projectjes al omdat je me ooit je homepage-URL gaf @ compu-winkel @ Delft
Wat een heerlijk klein wereldje af en toe
klopt, ik heb bij jullie de waterkoeling voor de http://home.wanadoo.nl/a.p.versteeg/prom-li-pro gekocht, kan meteen iedereen zien dat ik niet alles gesponsord krijg.Verwijderd schreef op 27 maart 2003 @ 15:00:
Wat een heerlijk klein wereldje af en toe![]()
Verwijderd
die tank o matic's zijn verdomd moeilijk te krijgen zeg, pffff, zit al 2.5 weken met hardware over me kamer verspreid omdat ik niet verder ken modden zonder die tank o matic, en standaard intel koelertje gebruik ik
niet de vapo
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 15:31 ]
Chips.....Verwijderd schreef op 26 March 2003 @ 18:49:
[...]
Dan ben je ook niet meer orgineel want ik ken iemand die dit dacht ik al heeft draaien en staan maar dan met prometeia en waterkoeling .

Mijn gedachten zijn te traag, zo traag dat een ander ze al begrepen heeft voor ik zelf maar kan bevatten wat ik gedacht heb.
Maar heb jij er dan ook zo'n 'bak' onder gebouwd waar alles inzit ?Verwijderd schreef op 26 March 2003 @ 18:58:
[...]
haha denk dat je mij bedoeld, is geen chieftech maar een XASER II alleen veel verschil zit hier niet in.
en idd met wc en prometeia, dus ik was al orgineel
[ Voor 31% gewijzigd door Exigence op 27-03-2003 15:50 ]
Verwijderd
jep eigen unit voor de compressor gemaakt.erik9287nl schreef op 27 March 2003 @ 15:42:
[...]
Maar heb jij er dan ook zo'n 'bak' onder gebouwd waar alles inzit ?
en dan mijn XASER II gemod zodat er voor een black ice EXTREME radiator zit en boven een black ice PRO2, moet wel want ik krijg die mcw50-T van swifttech
owja bijna vergeten, hij moes natuurlijk ook prom-ready zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 16:09 ]
Verwijderd
genoeg gepatsVerwijderd schreef op 27 March 2003 @ 16:08:
[...]
jep eigen unit voor de compressor gemaakt.
en dan mijn XASER II gemod zodat er voor een black ice EXTREME radiator zit en boven een black ice PRO2, moet wel want ik krijg die mcw50-T van swifttech
Verwijderd
Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 15:31:
die tank o matic's zijn verdomd moeilijk te krijgen zeg, pffff, zit al 2.5 weken met hardware over me kamer verspreid omdat ik niet verder ken modden zonder die tank o matic, en standaard intel koelertje gebruik ikniet de vapo
offtopic:
Als je 10 mm slangen hebt, houd er dan wel rekening mee dat je nog nieuwe slangpilaren aan het kopen komt, want er zitten 8 mm slangpilaren bij
Als je 10 mm slangen hebt, houd er dan wel rekening mee dat je nog nieuwe slangpilaren aan het kopen komt, want er zitten 8 mm slangpilaren bij
Yup, we want pics, we want picsVerwijderd schreef op 27 March 2003 @ 16:08:
[...]
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 18:02 ]
Ik zie er niets van op jouw siteVerwijderd schreef op 27 maart 2003 @ 16:08:
[...]
hij zit op het laaste onderdeel te wachten wat hij besteld heeft, maar niet iedereen moet persee zijn case laten zien. Dat is aan hem of hij het laat zien of niet.
Verwijderd
mijn mod is helaas nog niet helemaal af, ik w8 nog op plexi en kan hem pas showen als die mcw50-T erin gaat want eerder haal ik mijn systeem niet meer uit elkaar om het verder te modden.
en ik w8 ook nog op een radiator (de black ice pro 2)
maar pics zullen er zekers komen, jullie zien vanzelf wel een topic verschijnen
wel irri dat school hoor, telkens als ik verder wou had ik pw's enz.
ik zal trouwens kijken of ik pics kan maken zoals i nu is (heb zelf geen digi cam)
EDIT: geniaal, krijg net bericht van oc-shop die mcw50-t zit eraan te komen
thx tom, zag nu pas (2e edit) dat je me een RESPECT gaf, ingelijks m8
en ik w8 ook nog op een radiator (de black ice pro 2)
maar pics zullen er zekers komen, jullie zien vanzelf wel een topic verschijnen
wel irri dat school hoor, telkens als ik verder wou had ik pw's enz.
ik zal trouwens kijken of ik pics kan maken zoals i nu is (heb zelf geen digi cam)
EDIT: geniaal, krijg net bericht van oc-shop die mcw50-t zit eraan te komen
thx tom, zag nu pas (2e edit) dat je me een RESPECT gaf, ingelijks m8
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2003 18:52 ]
Ik zei ook niet dat ik je niet geloofde hoor, maar als je een site hebt waar ook al een aantal andere casemods op staan lijkt het me logisch dat je eigen er dan ook bij komt toch..Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 19:10:
[...]
hij zit op het laaste onderdeel te wachten wat hij besteld heeft, maar niet iedereen moet persee zijn case laten zien. Dat is aan hem of hij het laat zien of niet.En dat het waar is mag je van mij geloven en er zijn er meer die hem al in reallife hebben gezien.
Het is overigens zijn eerste echte mod, en dan ook nog eens zo`n grote en omvangrijke mod. Dus van mij zoizo al respect.
Maarja, als hij nog nét niet af is dan wachten we vol spanning af
Hij word vast wel mooierik9287nl schreef op 28 March 2003 @ 15:47:
[...]
Ik zei ook niet dat ik je niet geloofde hoor, maar als je een site hebt waar ook al een aantal andere casemods op staan lijkt het me logisch dat je eigen er dan ook bij komt toch..
Maarja, als hij nog nét niet af is dan wachten we vol spanning af
Ik wacht ook met spanning op mijn nieuwe Prometeia Mach2
Verwijderd
Verwijderd schreef op 28 March 2003 @ 21:48:
[...]
Hij word vast wel mooi, ik wacht ook met spanning.
Ik wacht ook met spanning op mijn nieuwe Prometeia Mach2
offtopic:
tom heb je mijn mailtje nog gehad?
tom heb je mijn mailtje nog gehad?
Verwijderd
Eey Versteeg,heerlijk spul allemaal.
Ik heb 1 vraagje:waar heb jij die plexi-spiegel vandaan?
Ik kwam op 1 zaak uit en dat was Stout kunstoffen in R'Dam-spaanse polder maar na een vriendelijk mailtje kreeg ik een net zo vriendelijk mailtje terug dat ik meteen een hele plaat moest afnemen.......wat moet moet maar liever klein plaatje.
Ik kwam op 1 zaak uit en dat was Stout kunstoffen in R'Dam-spaanse polder maar na een vriendelijk mailtje kreeg ik een net zo vriendelijk mailtje terug dat ik meteen een hele plaat moest afnemen.......wat moet moet maar liever klein plaatje.
hmm, delft???? welke zaakVerwijderd schreef op 27 maart 2003 @ 15:00:
Wat een heerlijk klein wereldje af en toe![]()
ontmoet ik strax weer een tweaker IRL, best eng is dat altijd
Verwijderd
stout is een goeie winkel, laat het gewoon gelijk op maat snijden.Verwijderd schreef op 28 March 2003 @ 22:39:
Eey Versteeg,heerlijk spul allemaal.
Verwijderd
Ook als je maar een klein stukkie nodig hebt? (bodem van kast)
De mail zei wat anders - ervaringen?
[edit]
------ kom net halverwege topic RU58 kunststoffen tegen - thx------
De mail zei wat anders - ervaringen?
[edit]
------ kom net halverwege topic RU58 kunststoffen tegen - thx------
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2003 00:55 ]
Verwijderd
maybe a bit offtopic maar vandaag kwam toevallig mijn oom die fotograaf is en foto's moet nemen van ons nieuwe huis (jaaaah we gaan verhuizen) en heeft dus zeer goede digicams mee, de link van mijn site staat als het goed is in mijn specs ofzo dat dat heet, dus binnnekort kunnen jullie zien hoe het eruitziet als je halverwegen een casemod niet verder kan omdat je op spullen moet w8en en je dus maar ff alles snel voor tijdelijk gebruik inbouwd, niet schrikken dus, voeding ligt bijv. al naast mijn case i.p.v. erin, maar genoeg geluld, dit is tom zijn topic, mijn verhaal komt wel @ http://www.xs4all.nl/~edelaar ik post zodra pics en verhaal online staan, btw tom op mach 2 kwam ik 10000x sites tegen met zoeken maar nog niet de juiste gevonden, had ook geen zin ze allemaal te bekijken.
Dus nu ff weer terug ontopic:
Tom, heb je al zicht op wanneer je case weer in huis is en zo ja wanneer kunnen we meer pics verwachten?
Tom, heb je al zicht op wanneer je case weer in huis is en zo ja wanneer kunnen we meer pics verwachten?
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Ik hoop hem aanstaande vrijdag op te halen.Frag or die schreef op 29 March 2003 @ 11:24:
Dus nu ff weer terug ontopic:
en dan krijgen we dus de echte verbouwing te zien? want je zou em toch nog extra gaan verbouwen omdat het geen reclamecase meer was?
Verwijderd
offtopic:
lol en dat moet ik geloven dat jij nu een hercules prophet 9800Pro hebt (zie sigs)
lol en dat moet ik geloven dat jij nu een hercules prophet 9800Pro hebt (zie sigs)
Verwijderd
Soon - Epox 4PEA+ - 2.53 - Hercules Prophet 9800Pro - Corsair C2 256 PC3500 - All In the AQuaChill .................
beter lezen, staat toch echt soon hoor...
beter lezen, staat toch echt soon hoor...
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2003 23:31 ]
Verwijderd
lol en dan weer een radeon 9700 als pic.
hey tom lekker dat alles verkocht is voor een lekkere prijs.
maar mag ik nog een paar hints over je volgende mod heb nu gaaf, orgineel en niet meer zo fabriek 8ig als de PrometeiAopen, en nog iets maar dat mag ik denk nie posten
EDIT: het belangrijkste vergeten, word hij EXTREME
maar mag ik nog een paar hints over je volgende mod heb nu gaaf, orgineel en niet meer zo fabriek 8ig als de PrometeiAopen, en nog iets maar dat mag ik denk nie posten
EDIT: het belangrijkste vergeten, word hij EXTREME
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2003 09:31 ]
Verwijderd
wise assVerwijderd schreef op 01 april 2003 @ 22:18:
lol en dan weer een radeon 9700 als pic.
edit: Wise guy, eat this
hier stond een plaatje
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2003 01:04 ]
Verwijderd
ken die vappo gevallen niet super goed maar ziet er wel lekker uit.Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 22:27:
[...]
wise ass![]()
edit: Wise guy, eat this
[afbeelding]
50% done status
lijkt mij zoals ik ff snel zag een fapoframe met lian-li behuizing en met een mooi resultaat, keep on modding I say
ow wtf een omgedraaide front.
geweldig!!
Verwijderd
oh noooaVerwijderd schreef op 02 April 2003 @ 00:05:
[...]
ken die vappo gevallen niet super goed maar ziet er wel lekker uit.
lijkt mij zoals ik ff snel zag een fapoframe met lian-li behuizing en met een mooi resultaat, keep on modding I say
maarum
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2003 01:00 ]
eigenlijk nog een vraag weet niet of die al gesteld is maaruh die aopen case waar staat die nu?
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
zoals ik al tegen tom zei:ReseTTim schreef op 03 April 2003 @ 01:09:
eigenlijk nog een vraag weet niet of die al gesteld is maaruh die aopen case waar staat die nu?
Fijn dat je cases verkocht zijn en tegen en leuke prijs.
ze zijn dus bijde verkocht, de prometeiAopen staat nu bij Chip-con als de verzending snelgenoeg is gegaan
De Prometeia-Li-Pro word zaterdag opgehaald en de PrometeiAopen is inderdaad aan Chip-Con overgedaan, zij zullen hem als een demo model gaan gebruiken en zal daarom weer meer te zien zijn op het net en beurzen als wanneer ik hem thuis in huis zou houden. De hardware houd ik wel zelf.ReseTTim schreef op 03 April 2003 @ 01:09:
Dus nog even wachten op me nieuwe spullen en hardware en dan kan ik weer aan de slag met mijn volgende mod.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2003 09:48 ]
Verwijderd
slap me silly, dat doe je ook goed, zeg tom
vote ff voor mij bij de tweaktip awards @ asetek forums
Verwijderd
even een ander vraagje, die prometeia-Li bij oc-shop, is die kast trouwens inclusief de voedingen? omdat ik het er nie bij zie staan vandaar......
Denk het niet. "comes witout other hardware"Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 11:07:
even een ander vraagje, die prometeia-Li bij oc-shop, is die kast trouwens inclusief de voedingen? omdat ik het er nie bij zie staan vandaar......
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Verwijderd
lol, hij maakt graag gebruik van reclame na het flashen van je biosVerwijderd schreef op 03 april 2003 @ 13:12:
meneer versteeeg ik wil u nog even bedanken voor de casebadges
Verwijderd
? wat bedoel je ?Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 13:37:
[...]
lol, hij maakt graag gebruik van reclame na het flashen van je bios
ik bedank ehm ff voor het sturen van de epox casebadges
Ik weet van geen case badgesVerwijderd schreef op 03 April 2003 @ 13:50:
[...]
? wat bedoel je ?
Verwijderd
ik kreeg een envelope vol met die dingen nadat ik mijn bios had laten flasen (Nforce mobo met meteen FF)Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 13:50:
[...]
? wat bedoel je ?
Verwijderd
haha ik ook niet
Beetje offtopic maar ik vraag het je toch even, Versteeg...
Ik ben vanmiddag bij OC-Shop geweest en daar je oude creatie aanschouwd.
The first...of many zal ik maar zeggen
De radiator die daarin zit, da's eentje uit een auto toch, en uit welke?
Het past namelijk perfect in die kast
I love watercooling
Verwijderd
bij mijn 8rda+ zaten er zelfs 2Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 19:40:
[...]
haha ik ook nietnog ff een vraagje waarom levert epox niet van die plaatjes voor je onboard dingen (i/o plaat heet dat d8 ik) er bij...zit nu zon groot gat 8er in me pc
Ik dacht dat die er standaard bij hoort te zitten.Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 19:40:
[...]
haha ik ook nietnog ff een vraagje waarom levert epox niet van die plaatjes voor je onboard dingen (i/o plaat heet dat d8 ik) er bij...zit nu zon groot gat 8er in me pc
Verwijderd
bij mij nietVerwijderd schreef op 04 April 2003 @ 01:11:
[...]
Ik dacht dat die er standaard bij hoort te zitten.
Verwijderd
heb zowel een rev 1.0 als 1.1 gehad, bijde met 2 in de doos.
(na rma van de 1e had ik er 3
ik ga nu een nf7-s of nf7 rev 2.0 proberen, ff kijken of ze nou echt zo goed presteren.
nee, maakt niks uit. Je moet nog steeds geluk hebben met het chipset wat je op je mobo hebt. Ik heb alleen wel gemerkt dat alle 8RGA+ Rev.1.1 zo uit de doos allemaal boven de 220fsb komen.Verwijderd schreef op 04 april 2003 @ 07:56:
[...]
heb zowel een rev 1.0 als 1.1 gehad, bijde met 2 in de doos.
(na rma van de 1e had ik er 3)
ik ga nu een nf7-s of nf7 rev 2.0 proberen, ff kijken of ze nou echt zo goed presteren.
Verwijderd
heb zelf maar een beetje gezaagd in mn oude...nu is iig t bovenste gedeelte netjes afgedekt
ze hebben in de winkel toch ook nog wel zo`n ding voor je?Verwijderd schreef op 04 April 2003 @ 20:08:
heb zelf maar een beetje gezaagd in mn oude...nu is iig t bovenste gedeelte netjes afgedekt
ff een vraagje he, hoeveel herrie maakt zon promethia nou eigenlijk... ik heb nu waterkoelling besteld maar ga mischien overstappen op prom.
*burp*
de prometeia/compressor is geruisloos, maar de fan`s hoor je wel.rimpeldinky schreef op 05 April 2003 @ 14:51:
ff een vraagje he, hoeveel herrie maakt zon promethia nou eigenlijk... ik heb nu waterkoelling besteld maar ga mischien overstappen op prom.
Wanneer je deze net als bij watercooling vervangt door papst fan`s is hij ook zeer stil, met beestachtige resultaten.
Verwijderd
kijk dan ook eens voor de gein naar vapochill...rimpeldinky schreef op 05 April 2003 @ 14:51:
offtopic:
Tom ik weet dat je pro chip-con bent
maar ik ben weer meer pro vapochill 
Tom ik weet dat je pro chip-con bent
anyway, vapochill heeft zo zijn voordelen over ene prom, minder kans op condensatie, een mooie kast, goeie kwaliteit product, 12 volt, en zuipt niet zo veel energie, goeie tech support ( bv hun forums waar ik al een regular ben ), als er een probleem is helpen ze je binnen een uurtje. Prom word dan een beetje kouder door de grotere compressor, maar daar blijft het ook bij. Tsja kijk zelf maars naar wat recensies
dus in princiepe maakt dat nix uit? alleen moet je dan de afweging maken prestaties tegen stroomverbruik.... ok, dankuzeer
edit: en kast maakt toch niets uit, ik bouw m dan toch in een 19" met wieltjes
offtopic:
(of moet ik perse een prom nemen als ik fatsoenlijke epox support wil
)
(of moet ik perse een prom nemen als ik fatsoenlijke epox support wil
edit: en kast maakt toch niets uit, ik bouw m dan toch in een 19" met wieltjes
[ Voor 16% gewijzigd door rimpeldinky op 05-04-2003 16:23 ]
*burp*
Verwijderd
[quote]rimpeldinky schreef op 05 April 2003 @ 16:22:
dus in princiepe maakt dat nix uit? alleen moet je dan de afweging maken prestaties tegen stroomverbruik.... ok, dankuzeer
quote]
, sorry hoor. maar goed ik denk ik ik help u nog even voordat u uw geld over de toonbank gaat gooien om een prom te kopen. je moet naar performance - condensatie - overall finish - tech support - quality kijken, daarbij wint Vapochill het, ook al word de prom 5 gradentjes kouder, dat maakt in mijn ogen geen cent uit kwa overclocken, maar goed koop dan maar een prom
quote]
, sorry hoor. maar goed ik denk ik ik help u nog even voordat u uw geld over de toonbank gaat gooien om een prom te kopen. je moet naar performance - condensatie - overall finish - tech support - quality kijken, daarbij wint Vapochill het, ook al word de prom 5 gradentjes kouder, dat maakt in mijn ogen geen cent uit kwa overclocken, maar goed koop dan maar een prom
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2003 16:47 ]
Verwijderd
ik wil ook wel een vapochill ondanks dat ik een prom heb, maar allen om mijn gpu mee te coolen, lekkere flexibele slangen hebben die dingen
hoho, ik wilde niemand kwaad maken hoor, maar ik bedoelde dat ik die afweging voor mezelf zou moeten maken(ik kies zowiezo voor vapo hoor, daarom ook dat oftopic geintje) want dat zijn voor mij de belangrijkste punten aan een cooler 
maar nu weer ontopic voor ze het dichtmetselen
maar nu weer ontopic voor ze het dichtmetselen
*burp*
ik weet niet welke reviews jij leest, maar de vapo is als eerste een AMD core sloper.Verwijderd schreef op 05 April 2003 @ 15:26:
[...]
kijk dan ook eens voor de gein naar vapochill...
offtopic:
Tom ik weet dat je pro chip-con bentmaar ik ben weer meer pro vapochill
anyway, vapochill heeft zo zijn voordelen over ene prom, minder kans op condensatie, een mooie kast, goeie kwaliteit product, 12 volt, en zuipt niet zo veel energie, goeie tech support ( bv hun forums waar ik al een regular ben ), als er een probleem is helpen ze je binnen een uurtje. Prom word dan een beetje kouder door de grotere compressor, maar daar blijft het ook bij. Tsja kijk zelf maars naar wat recensiesmaar als ik nog ene phase-change koop / neem, zal het een vapochill worden.
Als 2e krijg jij met de vapo en een P4 op 4000mhz (wat je niet gaat lukken met een standaard vapo die tekoop is in de winkel) een temp van 20 graden boven 0 en een prometeia nog steeds onder 0*c.
De case van vapochill is een regelrechte ramp met de voeding op de verkeerde plaats en een max van 2x 5,25 bay`s aan de voorkant.(ik weet het want ik heb er hier ook 1)
Je voeding wordt ook gebruikt voor de compressor dus je moet leren leven met een dure grote 550watt voeding met een 12v die niet meer op normale waardes wil draaien,en dus net zoveel stroom gebruikt.
Condens is bij mij nog nooit voorgekomen, zelfs niet na 9 dagen nonstop Cebit met 2 prometeia`s. Het ligt er maar net aan hoe goed je iets instal
Nee,er is er maar1 die doet wat hij moet doen. Prom beats vapo big.
Verwijderd
daarom zei ik ook, die compressor is groter, dus daarom koelt die prom ook wat beter. als ik mijn classic hergast met r404 blijft die netjes onder de 0 stressed oced hoor. daarom zei ik ook ken je missien beter ene classic kopen en hergassen, kost je 2ehands denk 350 euro zon ding, volop cheap en koelt verschrikkelijk goedVerwijderd schreef op 05 April 2003 @ 23:00:
[...]
ik weet niet welke reviews jij leest, maar de vapo is als eerste een AMD core sloper.
Als 2e krijg jij met de vapo en een P4 op 4000mhz (wat je niet gaat lukken met een standaard vapo die tekoop is in de winkel) een temp van 20 graden boven 0 en een prometeia nog steeds onder 0*c.
De case van vapochill is een regelrechte ramp met de voeding op de verkeerde plaats en een max van 2x 5,25 bay`s aan de voorkant.(ik weet het want ik heb er hier ook 1)
Je voeding wordt ook gebruikt voor de compressor dus je moet leren leven met een dure grote 550watt voeding met een 12v die niet meer op normale waardes wil draaien,en dus net zoveel stroom gebruikt.
Condens is bij mij nog nooit voorgekomen, zelfs niet na 9 dagen nonstop Cebit met 2 prometeia`s. Het ligt er maar net aan hoe goed je iets installeerd.
Nee,er is er maar1 die doet wat hij moet doen. Prom beats vapo big.
ik heb zelf ook geen probs met condens met vapo + zelfgemaakte hold down. en weinig isolatie + maar 1 heatplaatje, dus ik weet wel hoe je condens moet tegen gaan
maar goed back on track, ik zit met smart op je volgende mod te wachten, en de volgende kennismaken @ oc-days ofz..
Verwijderd
lol, nouwja ik ben iig tevree met mijn prometeia.
uit reviews blijkt de prom het er in het totaal plaatje toch beter vanaf te brengen.
maar modkit vind gewoon andere dingen belangrijker, en wat je hebt verdedig je.
is gewoon oneinige discussie, ieder gewoon eigen smaak.
edit: damn, wrom schrijf ik nu altijd revieUws i.p.v. revie
ws
uit reviews blijkt de prom het er in het totaal plaatje toch beter vanaf te brengen.
edit: damn, wrom schrijf ik nu altijd revieUws i.p.v. revie
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2003 09:17 ]
Daarom lees ik ook reviewsVerwijderd schreef op 06 April 2003 @ 00:42:
lol, nouwja ik ben iig tevree met mijn prometeia.
uit revieuws blijkt de prom het er in het totaal plaatje toch beter vanaf te brengen.
Als je een prom met R404A re-gassed , het cappillair verlengt en er een expansion valve op zet gaat die aan evap temps ook richting de -60°C hoorVerwijderd schreef op 05 April 2003 @ 23:40:
[...]
daarom zei ik ook, die compressor is groter, dus daarom koelt die prom ook wat beter. als ik mijn classic hergast met r404 blijft die netjes onder de 0 stressed oced hoor. daarom zei ik ook ken je missien beter ene classic kopen en hergassen, kost je 2ehands denk 350 euro zon ding, volop cheap en koelt verschrikkelijk goed
ik heb zelf ook geen probs met condens met vapo + zelfgemaakte hold down. en weinig isolatie + maar 1 heatplaatje, dus ik weet wel hoe je condens moet tegen gaandie kast is best wel nijs hoor, beter dan die van chip-con imho, die psu plaatsment is pure crap true. en een voeding, tsja ik draai met een raidmaxx 350 watter met een volledig p4 systeempje. werkt perfecto. en over die bays tsja, het gaat toch altijd nog om de gehele koeler vind ik, dus kast boeit me niet zo veel, met die bay space heb ik ook geen probs want ik gbrukk een pc70
.
maar goed back on track, ik zit met smart op je volgende mod te wachten, en de volgende kennismaken @ oc-days ofz..
Verwijderd
als je de cappilaire buis verlengt dan word de druk toch lager ??? of ben ik nou sjaak
, tis wel mogelijk om een prom te hergassen naar 404 maar veel mensen hebben dat niet gedaan iig, de europese versie is de sterkste van beide, de US versie kan niet hergassed worden naar 404 iig 
trouwens het hele moreel achter mijn laatste reply ofz, was nou juist dat je veel cheaper een classic kon kopen enne die hergassen, bespaart je veel geld ten opzichte van een prometheia, en je hebt toch nog lekkere temps
trouwens het hele moreel achter mijn laatste reply ofz, was nou juist dat je veel cheaper een classic kon kopen enne die hergassen, bespaart je veel geld ten opzichte van een prometheia, en je hebt toch nog lekkere temps
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2003 00:36 ]
maar wat kost nou een prom dan(gehergased ((ofzo
)) naar 404???) want ik heb nog een leuke kast, daar wil ik dan zon lage(zonder kast dus) onder zetten
*burp*
Verwijderd
Ik zou der maar niet aan gaan beginnen met hergassen etc, als je er al niet zo veel verstand van hebt, want je kunt je prom goed verneuken als het niet goed gaat, en ten eerste gaat de garantie van de prom af, ten tweede word de levensduur veel minder, dan dat je het normale gas er in laat, en dan is er ook nog is de vraag of jouw prom de druk wel aan kan etc. als ik jouw was zo ik beetje op Xtremesystems.org kijken als die site weer online is ofz, der waren probs met die server ofz.
als eem Vapo het aankan en blijft leven zal het al helemaal geen probleem voor een prometeia geven.Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 11:18:
Ik zou der maar niet aan gaan beginnen met hergassen etc, als je er al niet zo veel verstand van hebt, want je kunt je prom goed verneuken als het niet goed gaat, en ten eerste gaat de garantie van de prom af, ten tweede word de levensduur veel minder, dan dat je het normale gas er in laat, en dan is er ook nog is de vraag of jouw prom de druk wel aan kan etc. als ik jouw was zo ik beetje op Xtremesystems.org kijken als die site weer online is ofz, der waren probs met die server ofz.
Verwijderd
nee goed, maar ga jij aanraden om iemands garantie te laten verdwijnen, en het maar "eventjes" simpel te hergassen? I don't
.... als ik hem was zou ik eerst maars ff een maandje of 2 met de prom werken, en hoe meer die ervan weet etc, dan ken die daar aan gaan denken en naar ene koeltechnicus toe gaan.
Verwijderd
me wil wel prom @ r404aVerwijderd schreef op 07 April 2003 @ 21:29:
nee goed, maar ga jij aanraden om iemands garantie te laten verdwijnen, en het maar "eventjes" simpel te hergassen? I don't.... als ik hem was zou ik eerst maars ff een maandje of 2 met de prom werken, en hoe meer die ervan weet etc, dan ken die daar aan gaan denken en naar ene koeltechnicus toe gaan.
ben er al een tijd naar opzoek geweest maar nergens kunnen vinden.
weet jij waar dit mogelijk is modkit?
Verwijderd
waar je kunt hergassen??? ff naar dichtsbijzijnde koeltechniek bdrijfje bellen, zal je denk 25 euro gaan kosten, ze zuigen de oude gas eruit, en ze doen de r404a erin. ik heb iig mijn classic vapo laten fixen @ een koeltechniek bdrijfje bij mij int dorp.
Verwijderd
moet ik er netzoveel r404a indoen als er nu r134a inzit?Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 22:31:
waar je kunt hergassen??? ff naar dichtsbijzijnde koeltechniek bdrijfje bellen, zal je denk 25 euro gaan kosten, ze zuigen de oude gas eruit, en ze doen de r404a erin. ik heb iig mijn classic vapo laten fixen @ een koeltechniek bdrijfje bij mij int dorp.
Verwijderd
ermm nee volgens mij niet, en je moet het zelf niet doen, maar die koeltechniecus, tenzij je het wilt "verneuken "
Verwijderd
haha ik wil het niet verneuken, vandaar dat ik zo vragerig benVerwijderd schreef op 07 April 2003 @ 22:52:
ermm nee volgens mij niet, en je moet het zelf niet doen, maar die koeltechniecus, tenzij je het wilt "verneuken "
heb je geen msn btw, vast wel, add me ff, janedelaar@hotmail.com
thx m8
mischien is dat toevoegen nog niet eens zon slecht idee
want dit hier gaat een beetje offtopic, modkid en AP ad mij ook ff 
p.vd.dungen AT hccnet.nl
p.vd.dungen AT hccnet.nl
*burp*