ok voordat er
nog meer mensen gaan zeuren over deze mod:
alle cursieve text is gequote uit vorige berichten
De reacties hier zijn wel overdreven zeg, dit kan iedereen alssie maar genoeg gesponsord wordt.
Modskills zijn
niet afhankelijk van sponsoring/geld. Anders zou ik ook na ieder kraslotje een supercasemod kunnen neerzetten, en dat is me nog niet gelukt.
Eerlijk had ik wel eens wat nieuws van je verwacht.
Het is een case in opdracht. Dus extreme dingen
kunnen niet. Bovendien, heeft iemand een ander idee om een Prometeia-module weg te werken?
Ga eens gauw wat nieuws bedenken tweaker, waardoor ik eens weer mijn
kan trekken en mijn
kan afvegen.
wat is er toch aan de hand hier? Waarom wil iedereen in elk CME-showtopic een kermiskast zien

?? Als ik heel mijn case behang met LEDjes in
alle mogelijke kleuren, heb ik dan
wel een mooie mod? Nee. De PrometeiAopen is geen kermiskast (en hopelijk blijft dat zo), dit is een mooie stijlvolle case, die zeer goede reclame is voor Aopen. Net als de (minstens net zo stijlvolle) PrometeiaLi Pro dat zal zijn bij Epox.
Tis toch te ziek, dat iemand zich moet verdedigen...?
juist. Alleen zo jammer dat niet iedereen dat snapt. Ik denk vooral dat er hier nogal wat persoontjes zijn die het Tom misgunnen...
HIJ staat met 2 cases op de CeBIT. Dat zegt al genoeg. Zijn mods
zijn goed, stijlvol en netjes, ik heb dat IRL mogen aanschouwen tijdens de OC-dagen (PromLi Pro is met stip de stijlvolste kast die ik gezien heb). Ik denk dat Tom echt verdiend op de CeBIT staat, en dat ie dat ook zeker verdient gezien de omstandigheden. (ook Tom moet werken voor z'n geld, een gezin onderhouden, en gezond blijven. Dat is geen makkie)
Maar toch kom je weer met een z'n LianLi kloon die je eerder maakte.
Dat heet een beproefd design

Ik zie ook honderden cases met een raam in het zijpaneel, en een ccfl, en een baybus. "Tweakers, bedenk eens wat nieuws!!"

Bovendien, de mods die we van hem kennen zijn toch vooral de PromLi en de PromLi PRO. Aopen vraagt Tom om een case te bouwen, en verwachten dus wel dat het iets is dat werkt (een beproefd design dus). Het is dus logisch dat er voor een PromLi-achtige kast wordt gekozen. Hij heeft het al eens gemaakt, het werkt, en het ziet er goed uit. Als we Tom iets compleet nieuws zouden laten proberen, loop je het risico dat het niet werkt, niet past, of niet aanslaat. Dat kan Aopen natuurlijk niet hebben op de CeBIT. Ze (Aopen en/of Tom) heeft/hebben dus op safe gespeeld (denk ik). En terecht
En
JA, ik ben fan van de mods van Versteeg

Hij is gewoon een steengoede casemodder. En ik kan rustig zeggen dat ik meer tools heb (zie het arsenaal gereedschap bij mij thuis), en
VEEL meer tijd, maar wat hij doet, kan ik hem niet nadoen
[
Voor 6% gewijzigd door
Whieee op 10-03-2003 23:35
]