Toon posts:

[CM] PrometeiAopen

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 707 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 19:25

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

het lijkt wel alsof er 2 verschillende casefans achterin zitten... heeft dat een reden? :?

nevermind :z

[ Voor 13% gewijzigd door Whieee op 10-03-2003 18:26 ]

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arioch
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

Arioch

<geek>

Whieee schreef op 10 March 2003 @ 12:26:
het lijkt wel alsof er 2 verschillende casefans achterin zitten... heeft dat een reden? :?
die zijn ondertussen al vervangen, check de 1ste post
4x80mm green led fan`s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, leuke kast... maar eerlijk gezegd niet super bijzonder (dat mocht ook niet gaf je zelf aan) .

De reacties hier zijn wel overdreven zeg, dit kan iedereen alssie maar genoeg gesponsord wordt. En zoals Daklem al zei, jammer van het LCD schermpje en baybus, dat breekt net de voorkant af zeg maar..

hebben ze bij Aopen niet iemand die je site een beetje fatsoenlijk kan maken :? :P

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2003 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 17:54:
Hmmm, leuke kast... maar eerlijk gezegd niet super bijzonder (dat mocht ook niet gaf je zelf aan) .

De reacties hier zijn wel overdreven zeg, dit kan iedereen alssie maar genoeg gesponsord wordt. En zoals Daklem al zei, jammer van het LCD schermpje en baybus, dat breekt net de voorkant af zeg maar..

hebben ze bij Aopen niet iemand die je site een beetje fatsoenlijk kan maken :? :P
Het is geen site maar gewoon een aangeklede foto pagina, ik bouw geen site`s maar case`s. ;)

Ik denk overigens dat jij je dik vergist in het maken en bedenken van de onderste coolunit housing. Met alle respect voor jouw mod. maar ik gebruik geen plakband en als ik een baybus zelf maak zitten alle leds en schakenlaars recht.
Dus er valt er zeker een af je zegt dat iedereen het zou kunnen maken. ;)
Deze case is qwa afwerking vanaf dichtbij strakker en netter dan fabrieks werk,
dit moet ook want hij staat op een beurs een fabriekant te presenteren/vertegenwoordigen.
Maar als je van mening bent dat iedereen dit kan zou ik het zeker niet laten in jou geval om een case fabriekant over te halen om iets moois voor ze te maken voor op een beurs. ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2003 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 18:04:
[...]

Het is geen site maar gewoon een aangeklede foto pagina, ik bouw geen site`s maar case`s. ;)

Ik denk overigens dat jij je dik vergist in het maken en bedenken van de onderste coolunit housing. Met alle respect voor jouw mod. maar ik gebruik geen plakband en als ik een baybus zelf maak zitten alle leds en schakenlaars recht.
Dus er valt er zeker een af je zegt dat iedereen het zou kunnen maken. ;)
Deze case is qwa afwerking vanaf dichtbij strakker en netter dan fabrieks werk,
dit moet ook want hij staat op een beurs een fabriekant te presenteren/vertegenwoordigen.
Maar als je van mening bent dat iedereen dit kan zou ik het zeker niet laten in jou geval om een case fabriekant over te halen om iets moois voor ze te maken voor op een beurs. ;)
Was geen flame ofzo... maar je hebt het al eerder gedaan, toen was het origineel, en mijn schakelaartjes zitten recht en plakband is niet onderdeel van de mod...

Maar goe, dis jouw kasttopic niet de mijne..... en hijs mooi, maar om nu allemaal te roepen "ooh wat origineel".. Sjah, tis je 2de keer qua originaliteit. En mooi gedaan, jij hebt er de tijd voor, en de apparatuur, enz enz. oh.... en ik niet dus :) .

En van die site: daarom vraag ik het toch? 8)7 .
heb je een mooie site, terwijl het toch nie jouw pakkie-an is :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 maart 2003 @ 18:24:
[...]

Was geen flame ofzo... maar je hebt het al eerder gedaan, toen was het origineel, en mijn schakelaartjes zitten recht en plakband is niet onderdeel van de mod...

Maar goe, dis jouw kasttopic niet de mijne..... en hijs mooi, maar om nu allemaal te roepen "ooh wat origineel".. Sjah, tis je 2de keer qua originaliteit. En mooi gedaan, jij hebt er de tijd voor, en de apparatuur, enz enz. oh.... en ik niet dus :) .

In het topic staat het al geschreven, deze kast is in opdracht gebouwd.
Wanneer hij van Cebit terug komt ga ik verder om hem naar >mijn< smaak en ideen >:) af te maken. BTW een LCD en de nexus Baybus is dan al helemaal geen onderdeel van een case mod. ;)

kijk hiermaar naar of ze orgineel zijn als ze helemaal naar mijn smaak en af zijn ;)
oja bij die laatste link zie je een baybus, die is orgineel en strak. ;)

http://home.wanadoo.nl/a.p.versteeg/prom-li-pro
http://home.wanadoo.nl/a....20Page%20Prometeia-Li.htm
http://home.wanadoo.nl/a.p.versteeg/AMDwc/Aopen1

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2003 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 18:24:
[...]

dus: nee hij is _niet_ origineel (zie daarvoor PrometeiaLi en PrometeiaLi Pro), maar het is niet iets wat iedereen ff zomaar uit z'n mouw (lees: dremel ;) ) schudt. Het gaat hier om superieure afwerking, stijl, en 'net dat beetje meer dan een standaardmod'.
Bovendien mogen we Tom best noemen als de 'uitvinder' van de mooie Prometeia-systemen (die standaard Proms zijn echt LELIJK :X ), en ik heb persoonlijk nog nooit een Prometeia systeem gezien gemaakt van een AOpen H600B met een verzaagde H600B om de prometeia-module te behuizen. Als je mij een link kunt geven naar foto's van iemand die _exact_ dit al eens eerder heeft gedaan, dan heb ik niets gezegd... ;)
(nofi uiteraard, maar toch :) )

en over die site... idd die is niet al te best :/ Die background verpest het... (maar ja, dit is CME)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.P; ben je casemodder voor beroep ofzo?

Ben een grote fan van al jouw mods! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 18:40:
A.P; ben je casemodder voor beroep ofzo?

Ben een grote fan van al jouw mods! _/-\o_
nee, ik werk voor Epox Europe, moederborden en doe daar de FAE en testen van alle nieuwe hardware en bios`n.
Ik werk van 7.45uur ga ik de deur uit en ben pas om 18.30 weer thuis.
Als je dan met een gezin van 3 kinderen en een vrouw toch nog tijd kan maken om case mods te maken ben je in mijn ogen heus wel een DI hard casemodder. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-09 17:07
Je hebt gelijk AP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 22:08
Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 18:45:
[...]

nee, ik werk voor Epox Europe, moederborden en doe daar de FAE en testen van alle nieuwe hardware en bios`n.
Ik werk van 7.45uur ga ik de deur uit en ben pas om 18.30 weer thuis.
Als je dan met een gezin van 3 kinderen en een vrouw toch nog tijd kan maken om case mods te maken ben je in mijn ogen heus wel een DI hard casemodder. ;)
offtopic:
Ik ken Tom. Bij hem op de middelbare school gezeten en vorig jaar ook op ROC(wat een kut opleiding).

Maar verder vind ik hem wel mooi, mooi alles in het groen, behalve de baybus las ik, mischien wel jammer. Maar die onderste gedeelte, heb je dat zelf gemaakt of er bij gekocht want dit er standaard toch niet onder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:38

BeaM-R

Powerrrrr

Je schrijft dat je de LIS baybus omgebouwd hebt van blauw naar groen, maar die LCD is toch ook gewoon standaard met groene verlichting verkrijgbaar (misschien alleen niet in NL)

ff piccie opgezocht:
Afbeeldingslocatie: http://www.vlsys.co.kr/en/images/product/best/LIS_Manual/green_02.jpg

BeaM-R is zelf trotse eigenaar van de rode LIS LCD

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versteeg is here to stay !! Tom,.... je hebt jezelf weer overtroffen... hardstikke mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 18:34:
[...]

In het topic staat het al geschreven, deze kast is in opdracht gebouwd.
Wanneer hij van Cebit terug komt ga ik verder om hem naar >mijn< smaak en ideen >:) af te maken. BTW een LCD en de nexus Baybus is dan al helemaal geen onderdeel van een case mod. ;)

kijk hiermaar naar of ze orgineel zijn als ze helemaal naar mijn smaak en af zijn ;)
oja bij die laatste link zie je een baybus, die is orgineel en strak. ;)

http://home.wanadoo.nl/a.p.versteeg/prom-li-pro
http://home.wanadoo.nl/a....20Page%20Prometeia-Li.htm
http://home.wanadoo.nl/a.p.versteeg/AMDwc/Aopen1
ik ken je mods wel hoor, en ik heb er gruwelijk veel respect voor, maar mensen die hail to the god _O_ roepen of ander slap hersenloos gezever. brrrrr, kan ik niet tegen :/ :) ....

en nu tief ik op, want ik heb geen nuttige bijdrage meer voor je topic :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2003 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BeaM-R schreef op 10 March 2003 @ 19:06:
Je schrijft dat je de LIS baybus omgebouwd hebt van blauw naar groen, maar die LCD is toch ook gewoon standaard met groene verlichting verkrijgbaar (misschien alleen niet in NL)

ff piccie opgezocht:
[afbeelding]

BeaM-R is zelf trotse eigenaar van de rode LIS LCD
nee ik schrijf wat anders:

Er zit onderanderen in beide units een spiegelbodem, baybus is omgebouwd van blauw naar groen, L.I.S. LCD heeft een orginele Aopen bay achterkant gekregen. Dus niet meer het aluminium frontje maar een kunstof front wat exact het zelfde is als de andere bay`s.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:49

sapphire

Die-hard pruts0r

hey tom, heb je nog meer site's van je case mods, dan kunnen die ook gelijk "mijn favorieten" in.
Altijd handig als een of andere klasgenoot weer eens beweert dat mensen die hun kast verbouwen gek zijn. Geef ik ze ff een link naar bv. Prometia-Li-pro en dan krijg je reacties van 'oh' en 'ah' :)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euhmmzzzz A.P.

Tja wel leuk gemaakt ja..... :/
Niet echt iets bijzonder meer. Eerlijk had ik wel eens wat nieuws van je verwacht. Maar toch kom je weer met een z'n LianLi kloon die je eerder maakte. Oke ik geef toe ik zal het niet eens in de helft wat je nu neer zet in de buurt komen met de zelfde middelen die jij beschikt (lot of sponsering/money and tools).
Alleen zegt mij iets dat dit gewoon niet meer leuk is.
Ik vindt het gewoon niks meer aan. Ik waardeer mensen die zelf een case bedenken en bouwen met weinig middelen en toch iets neer zetten waar ik van :9~ wordt meer dan zo'n toch zeer ervaren tweakers als jij.
Maar verder netjes gemaakt, mooie mod van de lcd controller en de fanbus controller. Gewoon zoals het hoort bij een mod van A.P. Versteeg

/nog meer zeik modus/ ;)
Ga eens gauw wat nieuws bedenken tweaker, waardoor ik eens weer mijn :o kan trekken en mijn :9~ kan afvegen.
/nog meer zeik modus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:38

BeaM-R

Powerrrrr

Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 20:44:
[...]

nee ik schrijf wat anders:

Er zit onderanderen in beide units een spiegelbodem, baybus is omgebouwd van blauw naar groen, L.I.S. LCD heeft een orginele Aopen bay achterkant gekregen. Dus niet meer het aluminium frontje maar een kunstof front wat exact het zelfde is als de andere bay`s.

;)
mmm, je hebt gelijk, ik las wer eens te snel 8)7

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 21:06:
euhmmzzzz A.P.

Tja wel leuk gemaakt ja..... :/
Niet echt iets bijzonder meer. Eerlijk had ik wel eens wat nieuws van je verwacht. Maar toch kom je weer met een z'n LianLi kloon die je eerder maakte. Oke ik geef toe ik zal het niet eens in de helft wat je nu neer zet in de buurt komen met de zelfde middelen die jij beschikt (lot of sponsering/money and tools).
Alleen zegt mij iets dat dit gewoon niet meer leuk is.
Ik vindt het gewoon niks meer aan. Ik waardeer mensen die zelf een case bedenken en bouwen met weinig middelen en toch iets neer zetten waar ik van :9~ wordt meer dan zo'n toch zeer ervaren tweakers als jij.
Maar verder netjes gemaakt, mooie mod van de lcd controller en de fanbus controller. Gewoon zoals het hoort bij een mod van A.P. Versteeg

/nog meer zeik modus/ ;)
Ga eens gauw wat nieuws bedenken tweaker, waardoor ik eens weer mijn :o kan trekken en mijn :9~ kan afvegen.
/nog meer zeik modus ;)
eerst topic lezen en dan oordelen ;) , CASE IN OPDRACHT :) dus pas na Cebit word deze case orgineel en extreem.
BTW wat maakt het uit wat ik eerder heb gemaakt.
Als je een Ferrari hebt gezien is de daarop lijkende opvolger dan niet meer mooi.??? Ik denk dat je alles apart moet zien, en dit was gewoon een case die qwa prijs niet extreem veel meer zou moeten kosten als de orginele Prometeia case. Ik denk dat ik gelijk heb dat deze dan strakker en mooier er uit ziet als het orgineel. ;)

Overigens krijg ik hoe langer hoe meer genoeg van mensen die menen iets in een topic te moeten zeggen en eigenlijk zelf op wat voor gebied dan ook maar iets te zeggen hebben qwa kunnen.
Als ik een case zie die iemand gemaakt heeft met veel werk en zweet en ik vind hem niet orgineel of mooi, heb ik in dat topic niks te melden.
Ja eigenlijk wel, opbouwende critiek daar heeft iemand wat aan. Maar ik ga niet iets melden als ik niks weet toe te voegen.
En niemand weet hoe het is om heel erg ziek is geweest en met drie kinderen en een vrouw van het minimum te moeten leven. En nee ik heb geen lot/money berg of zware sponsoring gehad in het begin. Toen ben ik op gevallen bij merken omdat ik een ware tweaker was en nog steeds ben en dag en nacht aan het zwoegen was/ben met zeer weinig gereedschap en geld.
Dus ik heb niks voor niks gekregen als je het vergelijkt met de uren die ik er heb ingestoken. ;)
Maar als ik het goed begrijp kan ik beter stoppen met mijn case mod`s hier te delen. En jullie tevreden moet laten met wat er zoal gezien laat worden hier.
No problem, I`m gone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In ieder geval , je cases zijn echt nice en dat je idd een fabrikant mag vertegenwoordigen zegt al genoeg over je kunsten/kwaliteiten . Persoonlijk prefereer ik je vorige lian li case (blauw is meer men ding, en lian li zeker :p). Maar wat ik me afvraag is dit alles dan ook voor jou of moet je alles netjes afgeven als brave burger :). En idd petje af dat je boven een full-time job op werk en thuis met de kindjes nog tijd kan vrij maken en zo een werk kan afleveren ( volgens mij slaap je niet maar toch :p) .

Laatste vraagje is , kun jij me effe zegge welke weerstandjes je nodig hebt voor de hercules radeon 9700 voor de vmod en gpu mod. Want voor andere merken scheelt dit nml en kheb nergens een antwoord in de search en op google gevonden voor de hercules kaart. En is dit met goede luchtkoeling te houden om altijd op bv 400/400 te draaien , of is dat net iets teveel van het goede ?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2003 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-10 20:21

Garrett

Watercooler

Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 10:10:
Hier alvast wat foto`s, deze case heb ik speciaal gemaakt voor Aopen en
hij staat op Cebit in hal 23 op de Aopen stand.

Zeg maar wat je er van vind.
Verwijderd schreef op 10 maart 2003 @ 22:12:
[...]
Maar als ik het goed begrijp kan ik beter stoppen met mijn case mod`s hier te delen. En jullie tevreden moet laten met wat er zoal gezien laat worden hier.
No problem, I`m gone.
Laat je niet gek maken, Versteeg!! :)

Ik vind het een strakke case, en zoals je zelf aangeeft heb je 'm in opdracht van Aopen gemaakt.
De waterkoeling die er later nog inkomt, is dat voor de GPU en de Northbridge?
Nogmaals, erg mooi gemaakt :) _/-\o_ _/-\o_

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

als ik dit zo lees wil niet eens meer een tweaker zijn, het gaat er toch niet om om de meest origineele case te hebben, of om de meest patserige case te hebben.
Naar mijn menning is het tweaken om met zo min mogelijk geld en middelen een zo mooie mogelijke case te hebben (is persoonlijk :*) )
enne Tom, don't go :'(

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg hier een beetje het gevoel dat mensen jaloers zijn op de prestaties van tom.
ze zeggen niet orgineel, wat is er dan niet orgineel aan?, niemand die is een normale Aopen case onder handen nam/neemt, en hij wel!!!
verder ziet er meschien makkelijk uit omdat hij niet gemod lijkt maar rechtstreeks uit de winkel.
ik heb hier zelf ook een prom unit gemaakt (laten vouwen en daarna halemaal bewerkt) en kan vertellen dat het behoorlijk wat denk werk bij komt kijken.
en zo mooi en strak als hij het heeft gemaakt verdient gewoon RESPECT.
iig ik sta 8er zijn mod en vind het de mooiste EN orgineelste aller tijden want iedereen komt tegenwoordig met een LianLI (al was tom wel de 1e geloof ik, en anders iig wel de mooiste van die ik allemaal gezien heb, de nieuwe productie van chip-con zegt al genoeg;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• euro
  • Laatst online: 09-01-2022
Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 22:12:
[...]

eerst topic lezen en dan oordelen ;) , CASE IN OPDRACHT :) dus pas na Cebit word deze case orgineel en extreem.
BTW wat maakt het uit wat ik eerder heb gemaakt.
Als je een Ferrari hebt gezien is de daarop lijkende opvolger dan niet meer mooi.??? Ik denk dat je alles apart moet zien, en dit was gewoon een case die qwa prijs niet extreem veel meer zou moeten kosten als de orginele Prometeia case. Ik denk dat ik gelijk heb dat deze dan strakker en mooier er uit ziet als het orgineel. ;)

Overigens krijg ik hoe langer hoe meer genoeg van mensen die menen iets in een topic te moeten zeggen en eigenlijk zelf op wat voor gebied dan ook maar iets te zeggen hebben qwa kunnen.
Als ik een case zie die iemand gemaakt heeft met veel werk en zweet en ik vind hem niet orgineel of mooi, heb ik in dat topic niks te melden.
Ja eigenlijk wel, opbouwende critiek daar heeft iemand wat aan. Maar ik ga niet iets melden als ik niks weet toe te voegen.
En niemand weet hoe het is om heel erg ziek is geweest en met drie kinderen en een vrouw van het minimum te moeten leven. En nee ik heb geen lot/money berg of zware sponsoring gehad in het begin. Toen ben ik op gevallen bij merken omdat ik een ware tweaker was en nog steeds ben en dag en nacht aan het zwoegen was/ben met zeer weinig gereedschap en geld.
Dus ik heb niks voor niks gekregen als je het vergelijkt met de uren die ik er heb ingestoken. ;)
No problem, I`m gone.
Laat je niet door zo'n wannabee wegjagen!!
Maakt niet uit onder wat voor omstandigheden je een case maakt, als die maar mooi is en jou case voor de cebit is mooi _/-\o_
GGGGGGOOOO versteeg!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasW
  • Laatst online: 01-10 20:52
Tis toch te ziek, dat iemand zich moet verdedigen omdat deze strakke mod( in opdracht) er een beetje op zn andere strakke mods lijkt, tsss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat mensen niet eerst topic goed doorlezen en gelijk hun oordeel vellen.. :Z

Ik vind je cases iig wel orgineel en echt super phet afgewerkt.
Daarom geef ik je ook de volle cijfers:
Orgineel: 10
Bewerking: 10
Afwerking: 10

Echt SUper phet, en keep on modding :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

als je ooit tijd hebt moet je workshops gaan organiseren :P

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:50
Ik wil alleen even reageren om te zeggen dat ik de case onwijs mooi vind en respect heb voor het werk van a.p. versteeg. Ik kijk altijd vol bewondering naar zijn creaties en kan zelf nog niet eens een rond rondje zagen.

Keep up the good work...

Ik ga maandag 17 maart naar de Cebit. Is ie dan nog steeds te bewonderen op de stand van Aopen? Ik ga zeker proberen te kijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

ok voordat er nog meer mensen gaan zeuren over deze mod:

alle cursieve text is gequote uit vorige berichten

De reacties hier zijn wel overdreven zeg, dit kan iedereen alssie maar genoeg gesponsord wordt.
Modskills zijn niet afhankelijk van sponsoring/geld. Anders zou ik ook na ieder kraslotje een supercasemod kunnen neerzetten, en dat is me nog niet gelukt.

Eerlijk had ik wel eens wat nieuws van je verwacht.
Het is een case in opdracht. Dus extreme dingen kunnen niet. Bovendien, heeft iemand een ander idee om een Prometeia-module weg te werken?

wat is er toch aan de hand hier? Waarom wil iedereen in elk CME-showtopic een kermiskast zien :X ?? Als ik heel mijn case behang met LEDjes in alle mogelijke kleuren, heb ik dan wel een mooie mod? Nee. De PrometeiAopen is geen kermiskast (en hopelijk blijft dat zo), dit is een mooie stijlvolle case, die zeer goede reclame is voor Aopen. Net als de (minstens net zo stijlvolle) PrometeiaLi Pro dat zal zijn bij Epox.

Tis toch te ziek, dat iemand zich moet verdedigen...?
juist. Alleen zo jammer dat niet iedereen dat snapt. Ik denk vooral dat er hier nogal wat persoontjes zijn die het Tom misgunnen... :/ HIJ staat met 2 cases op de CeBIT. Dat zegt al genoeg. Zijn mods zijn goed, stijlvol en netjes, ik heb dat IRL mogen aanschouwen tijdens de OC-dagen (PromLi Pro is met stip de stijlvolste kast die ik gezien heb). Ik denk dat Tom echt verdiend op de CeBIT staat, en dat ie dat ook zeker verdient gezien de omstandigheden. (ook Tom moet werken voor z'n geld, een gezin onderhouden, en gezond blijven. Dat is geen makkie)

Maar toch kom je weer met een z'n LianLi kloon die je eerder maakte.
Dat heet een beproefd design :) Ik zie ook honderden cases met een raam in het zijpaneel, en een ccfl, en een baybus. "Tweakers, bedenk eens wat nieuws!!" 8)7 Bovendien, de mods die we van hem kennen zijn toch vooral de PromLi en de PromLi PRO. Aopen vraagt Tom om een case te bouwen, en verwachten dus wel dat het iets is dat werkt (een beproefd design dus). Het is dus logisch dat er voor een PromLi-achtige kast wordt gekozen. Hij heeft het al eens gemaakt, het werkt, en het ziet er goed uit. Als we Tom iets compleet nieuws zouden laten proberen, loop je het risico dat het niet werkt, niet past, of niet aanslaat. Dat kan Aopen natuurlijk niet hebben op de CeBIT. Ze (Aopen en/of Tom) heeft/hebben dus op safe gespeeld (denk ik). En terecht :)

En JA, ik ben fan van de mods van Versteeg :) Hij is gewoon een steengoede casemodder. En ik kan rustig zeggen dat ik meer tools heb (zie het arsenaal gereedschap bij mij thuis), en VEEL meer tijd, maar wat hij doet, kan ik hem niet nadoen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Whieee op 10-03-2003 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Wel leuk dat mensen A.P. Versteegh gaan verdedigen, laat ik je vertellen, dat heeft hij helemaal niet nodig hoor!
Als je zulke kasten kan bouwen, dan sta je ver boven allerlei mensen met vergezochte kritiek, want man, werk en cases als dit zijn gewoon niet te over treffen.

Heel diep respect voor Mister A.P. Versteegh!

En ik denk als de technische specificaties van deze case worden vrij gegeven, dat je bek zal open vallen, als ik het goed zie, zit er binnen bijna niks meer op de originele plaats, en is er zo'n Ultra-1337 MoBotje van Aopen met een buizen audio versterker gebruikt.....

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Bart_Banaan schreef op 10 March 2003 @ 23:32:
...
En ik denk als de technische specificaties van deze case worden vrij gegeven, dat je bek zal open vallen, als ik het goed zie, zit er binnen bijna niks meer op de originele plaats, en is er zo'n Ultra-1337 MoBotje van Aopen met een buizen audio versterker gebruikt.....
kun je mij dan plz vertellen wat er allemaal verbouwd is, want volgens mij valt dat best mee? Ik zie eigenlijk niets aan het interieur dat verbouwd is (het gaat ook om de H600B, dan moet je die case niet compleet gaan verzagen, want dat is misleidende reclame). En die buizenaudio... dat bord had geloof ik maar 2 of 3 PCI-sloten, en ik zie er hier toch echt 5. Dus tenzij er op de foto's een ander mobo in hangt, is dit niet de versie met buizenaudio (al zou het me niet verbazen als dat bordje er op de CeBIT wel in hangt :) )

of heb jij foto's gezien die ik nog niet gezien heb :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 06:56

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

sapphire schreef op 10 March 2003 @ 23:17:
als je ooit tijd hebt moet je workshops gaan organiseren :P
Waren er al @ OC Dayz :)

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
toch jammer dat je met zo'n case wel heel erg sterk moet zijn om m mee te nemen naar een lan ;););)

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Nou, A.P. versteegh kennende zal er wel niks meer op de originele plek zitten, maar dat is zeker niet in één oogopslag te zien, het zijn de details die dat verraden. Kijk maar eens naar de Lian-Li van hem, die heeft binnenin ook niks meer zitten waar het door de fabriek was gemonteerd....

Aopen presenteerd op de CeBit nieuwe moederborden met de buizen technology, en het zou mij niks verbazen als A.P. zo'n ultra-nieuw bordje hier in heb zitten (daarom zegt hij waarschijnlijk niks over de hardware... fabrieks geheim tot de officiële presentatie op de CeBit). Maar Aopen heeft aangekondigd dat zij het succes van het buizenMobotje zullen opvolgen met meer modelen, dus 1 + 1 = 2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeez Versteeg, ben jij nou een vent? Staan daar 100 Tweakertjes met lof te zwaaien, zit er eentje tussen die dat niet doet en gelijk pleite.

Je had op z'n minst ff erbij kunnen zeggen: "I'll be back....."

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2003 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, mooie kast! 8)

Door wat heb je je laten inspireren, de borg van StarTrek ofzo?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2003 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Bart_Banaan schreef op 11 maart 2003 @ 00:35:
Nou, A.P. versteegh kennende zal er wel niks meer op de originele plek zitten, maar dat is zeker niet in één oogopslag te zien, het zijn de details die dat verraden. Kijk maar eens naar de Lian-Li van hem, die heeft binnenin ook niks meer zitten waar het door de fabriek was gemonteerd....
Normaal gesproken zou je gelijk hebben. In dit geval ligt het echter een beetje anders. Aopen presenteert ook zijn behuizingen, dus ook de H600B. Het zou misleidende reclame zijn om dan een compleet anders ingerichte H600B (die van Versteeg) neer te zetten. Ik denk dus niet dat er binnenin heel veel verbouwd zal zijn.
...
Aopen presenteerd op de CeBit nieuwe moederborden met de buizen technology, en het zou mij niks verbazen als A.P. zo'n ultra-nieuw bordje hier in heb zitten (daarom zegt hij waarschijnlijk niks over de hardware... fabrieks geheim tot de officiële presentatie op de CeBit). Maar Aopen heeft aangekondigd dat zij het succes van het buizenMobotje zullen opvolgen met meer modelen, dus 1 + 1 = 2 ?
Ok dat klopt, maar ik dacht dat jij dat bordje op die foto's al zag, en dat lijkt me heel sterk, want het bord in kwestie heeft mar 2 of 3 PCI-sloten. (waar wil je anders de buizen laten?) Bovendien zijn er een hele tijd geleden al foto's vrijgegeven van de betreffende mobo's, dus heel erg fabrieksgeheim is het volgens mij niet meer.

*het zou wel verklaren waarom er een Prometeia in moest hangen... die buizen worden meestal ontzettend heet, dus is het wel handig als je dan zorgt dat je CPU luchtonafhankelijk gekoeld wordt :)

[ Voor 1% gewijzigd door Whieee op 11-03-2003 09:58 . Reden: ff wat typo's weggewerkt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He A.P. Versteeg.

Ik vind het nu raar dat je het zo aantrekt. Kijk ze zeggen toch maar dat ik zo'n tweakertje ben, die niet kan bouwen waar hij zelf commetaar opheeft.
Ik heb wel een hoop respect voor je (ik heb nooit gezegt dat ik het niet heb)
Ik vind het ook gewoon mooi en zeer netjes wat je preseert. Ook helemaal niks optegen. Maar gewoon het is weer zo iets wat je eerder maakte en ja dat is iets bij mij wat niet echt werkt. Maar dat is mijn mening en wat je daar mee doet moet je zelf weten.
En zo tweakers als jij die zich bewijst hoeft absoluut niet te wijken voor een tweaker als ik.
Absoluut niet, want in tegendeel veel mensen kunnen wat van je leren, wat ook een opsteker geeft hier in deze tweakforums.

Nou is het hopelijk duidelijk dat ik niks tegen je heb en dat je mooi hier kan blijven en je ervaringen met ons kan delen.
So kunnen we dan gewoon tweakers blijven die elkaar helpen en verder gaan met GOt

BTW. Je skills kunnen wel degelijk van je geld/sponsering en tools liggen. Je kunt met beter materiaal en spullen werken wat na veel oefenen tot een beter resultaat kan leiden. Zeg nou zelf je heb dat ding niet met een dremeltje van de kijkshop in elkaar gezet nou...... ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2003 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

wwet ik, was echt uber ! Toen heeft ie een raam voor me gemaakt _/-\o_

@ MR. Vanz
nee, niet met een dremel, maar met een decoupeerzaag die die van z'n schoonpa had gekregen :) (geloof ik )

[ Voor 23% gewijzigd door sapphire op 11-03-2003 17:12 ]

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Laatst online: 26-06 22:08
Ik had nog een vraag die niet eerder beantwoord was, dus stel ik hem nog een keer. Die onderste gedelte van de kast, dat zit er toch niet standaard bij zo'n kast? Waarvan maak je die en waar voor dient het? Ziet er verder echt super afgewerkt uit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StephanL schreef op 11 March 2003 @ 18:30:
Ik had nog een vraag die niet eerder beantwoord was, dus stel ik hem nog een keer. Die onderste gedelte van de kast, dat zit er toch niet standaard bij zo'n kast? Waarvan maak je die en waar voor dient het? Ziet er verder echt super afgewerkt uit _/-\o_
Dat is de prometia cooling/compressor unit? (ofzoiets)
dient voor de koeling..

hoe en waarvan hij hem nou precies gemaakt heeft is mij ook nog niet helemaal duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lees het topic nou eens goed door mensen,
maar de cooling unit die ik zelf heb gemaakt van Aopen onderdelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 maart 2003 @ 18:43:
lees het topic nou eens goed door mensen,

[...]
denk dat sommige dat te moeilijk vinden, word net als versteeg beetje moe, maarja ik negeer dat soort mensen meestal maar en ga gewoon verder met de serieuse GOTters;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guldan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-09 20:33

Guldan

Thee-Nerd

Neej, al die boe roepers die je zo zitten af te kraken laat die ook maar eens met een mod als die van jou op de proppen komen..
En ik wil graag je case mods zien alleen zoals hierboven ook al wordt aangegeven zitten hier blijkbaar en stel mensen die het nodig vinden om bloed, zweet en tranen af te kraken..

Als hun nu ook nog eens wat opbouwende kritiek leverden dan had je er ook wat aan in plaats van dat onnuttige gezeik..

Er stond toch in de FAQ dat je respect voor diegene moet hebben die hier bijv. een mod posten.. nou dat wordt hier niet gedaan...
Ik hoop niet dat ze dit soort onnozel gezeur bij mijn mod leveren als ik hem op GOT zet.. :( :( :( :( :(

[ Voor 1% gewijzigd door Guldan op 14-03-2003 15:26 . Reden: hele domme typo die ik nu pas zie ]

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien dat versteegh op de beurs er zo'n bordje in stopt maar als je goed naar de foto's kijkt die op zijn site staan lijkt het erg veel op het granite-bay moederbordje van aopen. aangezien versteegh al eerder aangegeven had (in het e7205 topic) dat hij over zo'n bordje beschikt zou dit redelijk aan nemenlijk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-10 20:58
Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 10:10:
Hier alvast wat foto`s, deze case heb ik speciaal gemaakt voor Aopen en
hij staat op Cebit in hal 23 op de Aopen stand.

Zeg maar wat je er van vind.

Er komen na Cebit meer foto`s en meer detail over de mod.
4x80mm green led fan`s, 4x 30cm ccfl Recom green.
En na cebit komt er ook nog een waterkoeling in, is in deze case meer dan zat ruimte.

http://home.wanadoo.nl/a.p.versteeg/PrometeiAopen

[afbeelding]
Hijs echt super. Hoe heb je die prom zo mooi gekregen ? zelf gemaakt ? en hoe kom je aan die baybus :9~

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-06 11:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-10 15:08
a.p. versteeg does it again!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

... Very very nice! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@A.P V:

Kun je eens een HOWTO maken voor die mooie bakken die je maakt waar je prometia zit onder de kast ?
Wil zelf zoiets maken voor mijn Chieftec Bigtower met een WC-setup erin, maar kgeloof niet dat ik hem zo net kan krijgen als jij. Heb je misschien nog foto's of sites die je me kunt aanbevelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een zielige wannabees die versteeg (proberen) te 'afkraken'
ik denk dat het GoT blij mag zijn dat versteeg zich de moeite neemt om zijn projecten met ons te delen!!!

i hope we'll see him back again!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siren
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 15:59
HAHAHA Geweldig ik hou van je. Laat ze maar lullen onthou mijn post! Jij zorgt er namelijk voor dat groen weer in komt. Ik geniet iedere keer van je nieuwe kasten, ik wou dat ik het kon doen. En ik wil even tegen die mensen zeggen die lopen te zeuren, julie zijn jaloers en ik ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thank`s voor al de positive reacties. ;)
Er zitten hier gelukkig toch ook nog tweakers MET een tweakers hart op de juiste plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-09 19:04

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 17:07:
Thank`s voor al de positive reacties. ;)
Er zitten hier gelukkig toch ook nog tweakers MET een tweakers hart op de juiste plaats.
Zodra je weer een case verkoopt moet je het me even laten weten. Ik ben niet onhandig, maar zo'n afwerking lukt me echt niet. En nou nog een SIS b0 bordje kopen en de chipset waterkoelen versteeg.. :9~

[ Voor 11% gewijzigd door |sWORDs| op 13-03-2003 18:26 ]

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmmm,

ja vind het wel enig

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-09 11:07
Wow super lekkere kast :9~ , ik ik zag op THG ook je prom-li staan op de foto's van CeBit. Nice job ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Intronic op 13-03-2003 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
sapphire schreef op 10 maart 2003 @ 22:27:
Naar mijn menning is het tweaken om met zo min mogelijk geld en middelen een zo mooie mogelijke case te hebben (is persoonlijk :*) )
Het ware tweaken is inderdaad de kunst om met zo min mogelijk geld en resources het beste ervan te maken en eruit te halen.

Ennuh, A.P. klasse-mod!! Echt rete-strak gedaan zoals gewoonlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasW
  • Laatst online: 01-10 20:52
dit is ook geen tweaken meer dit is MODDEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tom mag ik eens vragen welke tools je nou het meest gebruik? Of red je alles nog met een dremel? Al is dat natuurlijk wel een gereedschap wat elke modder moet hebben!!
En uiteraard van mijn kant ook respect voor je modding-projects. Op dit moment overtreffen ze qua uiterlijk (subjectief) en afwerking (vrij objectief) toch vrijwel de meeste (wil niet alle) modders op dit forum. Trouwens die Promethia systemen kun je die nu ook zonder kast kopen? Want die dingen zitten standaard toch al in een kast? (DV is trouwens wel serieus jaloers op die systeempjes :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omfg 1337 man!! echt fantastisch gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ismael86
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09 10:33
Mooie mod. ik vraag me af hoe je dat doet het lijkt alsof hij uit de fabriek komt.

* ismael86 is al blij met zijn scheef gedremelde blowhole

[ Voor 6% gewijzigd door ismael86 op 13-03-2003 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ismael86 schreef op 13 maart 2003 @ 22:21:
Mooie mod. ik vraag me af hoe je dat doet het lijkt alsof hij uit de fabriek komt.

* ismael86 is al blij met zijn scheef gedremelde blowhole
dat dacht ik ook al; hoeveel kost ie :D
fuck eej vette mod man!!!!

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat ding is vet gruwelijk..ff serieus damnz :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 22:37

klaaz

it's me!

Met weinig geld een mooie mod maken: klasse
Met veel geld een mooie mod maken: klasse

Het kan mij werkelijk niets schelen of iemand veel geld wil uitgeven voor zijn mod of weinig. Een mod is een mod en een mooie mod is een mooie mod. Ik (wij) moet(en) er naar kijken en ik beoordeel dat wat ik zie, zonder te weten met welke middelen het zaakje gemaakt is.

Dit is een mooie mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOW zwaar vette kast, damn ik wou dat ik dat kon!
Respect :) en laat je niet gek maken door die anderen... ze zijn gewoon zwaar jaloers, net als mij ;) :D !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 21:42:
Tom mag ik eens vragen welke tools je nou het meest gebruik? Of red je alles nog met een dremel? Al is dat natuurlijk wel een gereedschap wat elke modder moet hebben!!
En uiteraard van mijn kant ook respect voor je modding-projects. Op dit moment overtreffen ze qua uiterlijk (subjectief) en afwerking (vrij objectief) toch vrijwel de meeste (wil niet alle) modders op dit forum. Trouwens die Promethia systemen kun je die nu ook zonder kast kopen? Want die dingen zitten standaard toch al in een kast? (DV is trouwens wel serieus jaloers op die systeempjes :D)
een decoupeerzaag, vijlen , schuurpapier en ontzettend veel geduld en precies werken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fraggel
  • Laatst online: 07-01-2023
Die Aopen mod is voor mij de mooiste casemod die ik ooit gezien heb! :9~

Tis gewoon kunst, dat is het _/-\o_

Pluk de dag, maar laat nog wat hangen voor morgen! Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
A.P. Versteeg. Volgens mij heb ik jou wel eens aan de foon gehad bij de Epox technical service, zou dat kunnen? Had een no-boot met een EP-8K5A2+! Ding gelukkig terug gestuurd. Wat een brak bord. de Enmic werkte ook al niet :D! D8 er toenet aan toen ik zag dat je bij Epox service werkte. en je naam kwam me toen ook bekend voor.

Maar kun je die prometeia's nou los kopen? En je gebruikt geen dremel? Dan zijn het helemaal 1337-skils :D!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2003 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 maart 2003 @ 23:47:
[OFF-Topic]
A.P. Versteeg. Volgens mij heb ik jou wel eens aan de foon gehad bij de Epox technical service, zou dat kunnen? Had een no-boot met een EP-8K5A2+! Ding gelukkig terug gestuurd. Wat een brak bord. de Enmic werkte ook al niet :D! D8 er toenet aan toen ik zag dat je bij Epox service werkte. en je naam kwam me toen ook bekend voor.
[/OFF-Topic]

Maar kun je die promethia's nou los kopen? En je gebruikt geen dremel? Dan zijn het helemaal 1337-skils :D!
off-topic moet zijn offtopic zonder die-;)
hij heeft nieteens een dremel, allemaal DECOUPEER (en zandstralen, leg is uit tom _/-\o_ )
promethia's=prometeia's.
hoop dat je zo steeds weer wat leert, net als ik in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:28
Ap Versteeg, kom tot rust kerel. We vinden je case allemaal mooi. Er zijn mensen die beweren dat het allemaal wel meevalt qwa hoeveleheid werk enzow iedereen weer dat je er je best voor hebt gedaan. En met succes !!!! :*) Je kunt trots zijn op deze kast. Duh dat ben je natuurlijk ook. Kun je nagaan we vinden hem nu al top en je moet hem nog extreem verbouwen... 8)

Je kunt er trots op zijn dat je met een 'laag' inkomen toch dit hebt bereikt. Ik en vele anderen hier weten wellicht wel hoe dat is om zo te leven. En dan hebben we nog veel meer respect voor je! Nee ap je moet je niets aantrekken van die paar mensen die beweren dat je met 1 hand in je broekzak deze mod hebt gefixed.

_/-\o_ Groeten, Gody

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gody schreef op 14 March 2003 @ 00:46:
Ap Versteeg, kom tot rust kerel. We vinden je case allemaal mooi. Er zijn mensen die beweren dat het allemaal wel meevalt qwa hoeveleheid werk enzow iedereen weer dat je er je best voor hebt gedaan. En met succes !!!! :*) Je kunt trots zijn op deze kast. Duh dat ben je natuurlijk ook. Kun je nagaan we vinden hem nu al top en je moet hem nog extreem verbouwen... 8)

Je kunt er trots op zijn dat je met een 'laag' inkomen toch dit hebt bereikt. Ik en vele anderen hier weten wellicht wel hoe dat is om zo te leven. En dan hebben we nog veel meer respect voor je! Nee ap je moet je niets aantrekken van die paar mensen die beweren dat je met 1 hand in je broekzak deze mod hebt gefixed.

_/-\o_ Groeten, Gody
amen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drama
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-11-2024
Ben gisteren naar Cebit geweest en heb de creaties even opgezocht, ik moet zeggen dat ik er van stond te kijken, ze zijn idd erg mooi hier en daar kon je wel zien dat een decupeerzaag net even iets te veel van het goede was (ruige zaagranden) maar over het totaal plaatje vind ik het zeer geslaagde case mods. Ik heb in ieder geval genoeg inspiratie opgedaan om mijn volgende mod eens te gaan maken. Keep up the good work.

\0/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Drama schreef op 14 March 2003 @ 09:26:
Ben gisteren naar Cebit geweest en heb de creaties even opgezocht, ik moet zeggen dat ik er van stond te kijken, ze zijn idd erg mooi hier en daar kon je wel zien dat een decupeerzaag net even iets te veel van het goede was (ruige zaagranden) maar over het totaal plaatje vind ik het zeer geslaagde case mods. Ik heb in ieder geval genoeg inspiratie opgedaan om mijn volgende mod eens te gaan maken. Keep up the good work.
Beste drama, ik weet niet naar wie zijn case mod je hebt staan kijken.
En niet omdat het mijn case is, maar een vorm van > ruige zaagranden < kan je aan mijn case echt niet terug vinden.
Ik denk dat je bij iemand anders zijn case hebt staan kijken of je bent echt aan een brilletje toe. Noem waar het zit en iedereen kan en mag controleren of het waar is wat je zegt. Ik weet de uitslag al. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-09 10:43

spacy

+++

auto's kun je met de hand heel mooi bouwen, waarom kasten dus ook niet?
versteeg laat weer eens duidelijk zien dat dat dus ook mogelijk is ;)
klasse werk man, en helemaal te gek dat de bedrijven je gewoon vragen!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeer mooie mod, heb eigenlijk het idee dat ik de enige op dit forum ben die nog zijn eigen Aopen kastje heeft met een Aopen moeder board en een NIET getweakte onderdeel erin, denk dat ik toch maar eens me pap lief ga aankijken voor hem te gaan spuiten want dat witte hangt me de keel uit..

Ik wou dat ik zo kon modden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guldan

Guldan

Thee-Nerd

Neej er zijn vast genoeg mensen op het forum met een niet gemodde kast.. Wie tjah die moet ik zelf ook nog ondekken :+ :+ :+
Ach het is niet moeilijk en je kunt gewoon ergens beginnen als je inspiratie hebt..

Maar A.P Versteeg waarom laat iedereen de achterkant van z'n kasten gewoon "blank" volgens mij lijkt het veel bter als je die ook spuit.. is wel een stukje afwerking of ben i nu de enige dien zoiets denkt??

BTW

Volgens mij stonden hier eerst 2 reply's boven.. 1 van lordy en 1 van mij.. of zijn die weggehaald omdat ze "onzinnig" waren. Maakt me niet uit alleen stel me wel op de hoogte dan.. ;) ;) ;)

Graag

[EDIT2]WTF er verdwijnen hier gewoon berichten... :? :?

[ Voor 13% gewijzigd door Guldan op 14-03-2003 15:27 ]

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
guldan schreef op 14 March 2003 @ 15:24:
Neej er zijn vast genoeg mensen op het forum met een niet gemodde kast.. Wie tjah die moet ik zelf ook nog ondekken :+ :+ :+
Ach het is niet moeilijk en je kunt gewoon ergens beginnen als je inspiratie hebt..

Maar A.P Versteeg waarom laat iedereen de achterkant van z'n kasten gewoon "blank" volgens mij lijkt het veel bter als je die ook spuit.. is wel een stukje afwerking of ben i nu de enige dien zoiets denkt??

BTW

Volgens mij stonden hier eerst 2 reply's boven.. 1 van lordy en 1 van mij.. of zijn die weggehaald omdat ze "onzinnig" waren. Maakt me niet uit alleen stel me wel op de hoogte dan.. ;) ;) ;)

Graag

[EDIT2]WTF er verdwijnen hier gewoon berichten... :? :?
er verdwijnen hier berichten, en het zou fijn zijn als de moderator van al dit moois wel even een waarom achter liet wanneer dit gebeurd.
Deze boven kast van aopen moest zo orgineel mogenlijk blijven, zoals hij in de winkel tekoop is. Anders gaan mensen deze case kopen en bellen dan huilend op naar Aopen dat hun case frame ijzer kleurig is, inplaats van zwart. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NEK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-09 20:43

NEK

Gewoon 1 woord: SUPER GAAF

Bouw je ook custum ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zitten de spec er al aan te komen????

super kast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-09 21:44
Je blijft een inspiratiebron en wat voor een _/-\o_ . Zoals altijd ziet deze er super uit. Nu ik weet welke materialen je gebruikt heb ik nog meer respect voor je, zeker sinds er ooit in een topic is gespeculeerd dat je een water of lasersnijder zou gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het orginele en in mijn ogen zeer mooie in het modden van a.p.versteeg zit hem er in dat hij de kasten op zodanige manier weet te modden dat het lijtk alsof ze zo van de lopende band van komen.

de aanpassingen passen veilloos in het oorspronkelijke product en het lijkt net alsof al het gemodde aan de kast en gewoon bijhoord.
er zijn weining tot geen modders die dit in mijn ogen kunnen.

petje af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:X

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2003 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guldan

Guldan

Thee-Nerd

Jah A.P Versteeg dat zou wel erg handig zijn ofzow want ik weet niet wie het heeft gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Bah, Abit is aan het bluffen op de CeBit!
Abit staat op de CeBit te bluffen dat zij de snelste OCéd PC hebben staan, @ 4gHz.

Kijk dat staat in dit artikel : http://golem.de/0303/24391.html

Volgens mij is dat Aopen systeem van A.P. Versteegh sneller!

Daag ze uit voor een systeem shoot-out op de Cebit : Abit tegen Aopen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elke keer raak ik toch weer versteld staan. _/-\o_ . Alles klopt gewoon bij die aopen case. :D. Ben al benieuwd naar de volgende!! Echt toppie en vooral niks aantrekken van al die andere, tja hoe zal ik het zeggen..., diep trieste mensen die hun waardering niet kunnen uiten, omdat ze verblind raken van jaloezie. :/

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2003 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Bart_Banaan schreef op 14 maart 2003 @ 21:44:
Abit staat op de CeBit te bluffen dat zij de snelste OCéd PC hebben staan, @ 4gHz.

die Lian-li pro met het epox bordje loopt ook op 4ghz 8) , kan je beter zeggenTom tegen abit })

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sapphire schreef op 14 March 2003 @ 22:45:
[...]

die Lian-li pro met het epox bordje loopt ook op 4ghz 8) , kan je beter zeggenTom tegen abit })
wrong dan is het EPOX (+tom;)) tegen Abit.
maar is de nieuwe hammer die ze daar laten zien niet nog sneller (1mb cache enz.)
maar idd een beetje nep.
maar vergeet niet dat hij meschien niet Abit is die dit beweerd maar de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bart_Banaan schreef op 14 March 2003 @ 21:44:

Ik heb met de man van Vapo chil staan praten en dit was alleen maar een realtime clock screen shot op 4068mhz ongv. Hij kon niks doen op die snelheid en hij maakte ook nog eens gebruik van een veel nieuwere core dan ik heb, namenlijk de 3,06Ghz met 800fsb P4. Dat systeem was op 3800mhz pas helemaal stabiel .
Ik heb op Cebit toen ook laten zien dat 4,0ghz ook nog met een oude cpu stepping wel kon benchen en demo`s 3Dmark kon loopen. ;)
De pers die er was en er naar vroeg heb ik het laten zien. :)
Oja, en met een Abit mobo is niks mis mee, maar met een prometeia zouden ze gewoon veel erder komen.
Overigens was die Vapo gevuld met R404 en dus niet met het orginele gas wat erin zit als je eenVapo koopt, dat is dus pas nep en niet een bepaald eerlijke bericht geving. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2003 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Verwijderd schreef op 15 March 2003 @ 00:08:
[...]

Ik heb met de man van Vapo chil staan praten en dit was alleen maar een realtime clock screen shot op 4068mhz ongv. Hij kon niks doen op die snelheid en hij maakte ook nog eens gebruik van een veel nieuwere core dan ik heb, namenlijk de 3,06Ghz met 800fsb P4. Dat systeem was op 3800mhz pas helemaal stabiel .
Ik heb op Cebit toen ook laten zien dat 4,0ghz ook nog met een oude cpu stepping wel kon benchen en demo`s 3Dmark kon loopen. ;)
Oja, en met een Abit mobo is niks mis mee, maar met een prometeia zouden ze gewoon veel erder komen.
Overigens was die Vapo gevuld met R404 en dus niet met het orginele gas wat erin zit als je eenVapo koopt, dat is dus pas nep en niet een bepaald eerlijke bericht geving. ;)
Hehehehe, nothing beats a real A.P. Versteegh .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-10 15:50
Tom,

Heb je toevallig al wat pics van je nieuwste kasten geschoten op de Cebit? Lijkt me best wel een welkome aanvulling voor dit topic. :9

Verder ben ik reuze benieuwd hoe je deze kast uiteindelijk gaat "verherbouwen", nadat hij op de Cebit is geweest. ;)

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 March 2003 @ 00:08:
[...]

mann hoop dat ik later net zo word als jou, je bent mijn grote voorbeeld man, lijkt me zo bruut, @ nieuwste hardware, bruutste case, en gewoon een geweldige tijd @ cebit.
owja laat ff een MEMbench zien met je geunlockte P4, zal toch wel tegen de 4000 aanlopen als je hem al niet haald :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

euh een P4 kan je toch niet unlocken ?

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sapphire schreef op 15 March 2003 @ 19:57:
euh een P4 kan je toch niet unlocken ?
nee dat klopt, maar ik heb er 1 van Intel gekregen. Maar helaas is het een 1.9 willamette maar wel met een multiplier instelling van 8 tm 24.
Dus hopenlijk is er met een berg koeling en voltage een hoge FSB uit te persen.
Oja Jan, ik heb al een mem bench in sisoft van ruim 4500 gehaald met de P4 3,06Ghz ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super cool man :9

offtopic:
he, wanneer kom je mijn case modden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prachtig man _/-\o_

Het is door dit soort cases (incl. je prom-li's natuurlijk ;)) dat ik zelf zin krijg mijn case/prometeia te modden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:16
Omg :)

Nice work a.p ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KifArU
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Mag je al vertellen wat er voor speciale videokaart in zit, waar die spiegelende bodem voor bedoeld was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EntonoX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:30

EntonoX

Team leider

ik ben vrijdag op cebit geweest, en ik heb met bewondering je kasten staan bekijken. zeer mooi.... ik had nu ook uitgebreid de tijd om naar je lian-li mod te kijken op de epox stand. op de HCC had ik daar namenlijk de kans niet echt toe ;)... maar wat vond jij van de Cebit dit jaar???

-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me Deze is weer geweldig hoor!

Als ik zag op de HCC en ook op de oc-days hoe je die kasten hebt afgewerkt, dan zal deze ook wel zo mooi zijn afgewerkt. Ook zoals je al eerder zei, dat bij jou alles recht zit enzo, en dat jij geen tape gebruikt...dat gloof ik best. En néé andere casemoddertjes (:P) dit maak je niet ff zo 1-2-3 na ;) Want dit is al de 4e grote casemod van hem, en je ziet dat ze elke keer beter worden... Alleen met ervaring kun je zowiets maken...(Hé cool, dan kan ik dat ook nadat ik de volgende casemod afheb...heb er nu 3 af ;))

Mja, ik moet zeggen A.P. Versteeg, dat je dit weer mooi hebt klaar gespeeld :)

Btw hoe heb je in dat onderste kastje waar de prom inzit...dat gaas zeg maar aan de voorkant gemaakt? Heb je ook foto's van de binnenkant daarvan? Zit daar een rooster waar je gaas overheen hebt gespannen? En waar heb je dat gaas gekocht/vandaan gehaald? Hoezo ik ben nieuwsgierig O-) Vindt het wel jammer dat ik niet op Cebit kan wezen...mja het zij zo he ;)

[edit]
Heb nog zo'n nieuwsgierig vraag :P: Weet je al wat je hierna voor casemod gaat maken ;) ?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2003 23:32 ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste