Toon posts:

[XP] admin rechten age of mythologie *

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 1 account staan op mijn pc die administrator heet. Het default account dus.
Tot nu toe kon ik hiermee gewoon alles doen. Maar nu heb ik age of mythologie geinstalleerd en nu krijg ik een melding dat ik met administrator rechten moet inloggen? Terwijl ik toch echt zo ben ingelogd. Kan ik op de een of andere manier goed inloggen of kan ik ervoor zorgen dat elke user met aom kan spelen?

Edit ik heb windows xp prof

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2003 01:45 ]

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topic had beter in WOS gekund denk ik.

Heb je misschien een broer(tje) die je account soort heeft veranderd ?

[ Voor 5% gewijzigd door Sport_Life op 08-03-2003 01:39 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

Verwijderd

Topicstarter
Nee er is ook maar 1 account op mijn pc

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Verwijderd schreef op 08 maart 2003 @ 01:36:
Ik heb 1 account staan op mijn pc die administrator heet. Het default account dus.
Tot nu toe kon ik hiermee gewoon alles doen. Maar nu heb ik age of mythologie geinstalleerd en nu krijg ik een melding dat ik met administrator rechten moet inloggen? Terwijl ik toch echt zo ben ingelogd. Kan ik op de een of andere manier goed inloggen of kan ik ervoor zorgen dat elke user met aom kan spelen?
Je heb AOM dus geinstalleerd onder Administrator? Probeer het eens onder je gewone account.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

Topicstarter
Mijn gewone account is administrator daaronder doe ik alles, al het andere werkt wel gewoon goed. Ik heb geen ander account. Alleen de admin account en een gast accoutn welke is uitgeschakeld. Ik moet dus een nieuw account aanmaken en deze ook de admin rehcten geven?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2003 01:47 ]

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 01:46:
Ik heb geen ander account. Alleen de admin account en een gast accoutn welke is uitgeschakeld. Ik moet dus een nieuw account aanmaken en deze ook de admin rehcten geven?
Waarom niet gewoon proberen :? Als het niet lukt dan kun je het account altijd nog delete :)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

Verwijderd

Topicstarter
nou, ik heb het dus net geporbeerd en kreeg precies dezelfde melding. Daarna had ik nog het probleem dat ik niet meer terug kon naar mij account administrator, ik moest daarvoor eerst in veilige modes inloggen en het andere account zodoende verwijderen. Misschien nog andere tips?

Verwijderd

Topicstarter
trouwens ik draai ntfs

Verwijderd

je moest in veilige modus inloggen om je nieuwe account te verweideren voor je weer als admin kon inloggen? er is volgensmij iets goed mis met je account struktuur :) misschien is het een goed idee om een reinstall van windows te doen, of misschien even je huidige install te fixen...

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 13:09

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

En dan voeg ik volgens de WOS-Policy je OS toe aan de topictitel ;). We zijn toch in een goede bui vandaag he :+.

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Volgens mij is het niet helemaal de bedoeling dat je je administrator account gebruikt :X. Normaal maak je een ander account met admin rights, en voor recovery console en nog wat andere dingen gebruik je je administrator password.

Verwijderd

Het programma is dus al wel geïnstalleerd? Probeer dan eens gewoon de AOM.EXE te starten.
Én geef eens de precieze melding die je krijgt.

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een ander account aan maak met admin rights werkt het ook niet, dus dat heeft geen nut. En op dit account staat alles dus dit blijf ik houden. deze error krijg ik:

Please login with administrator privileges and try again

In het engels, ik heb nederlands win xp prof maar dat zal wel aan aom liggen.
Ik start het gewoon op vanaf de cd. aom.exe verder al andere manieren geprobeerd om op te starten maar steeds hetzelfde resultaat

Installeren gaat gewoon goed, pas op het moment dat ik hem opstart krijg ik die melding

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2003 13:51 ]

Verwijderd

zet je process tracking aan (in local policies mmc en op de aom dir aangeven...)

Verwijderd

Topicstarter
zou je misschien uit kunnen leggen waar dit precies staat want ik kan het niet vinden.

Maar wat ik ook raar vind is dat je admin rechten nodig hebt om het spel te installeren, en dat lukte wel gewoon alleen het spelen niet :s

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:42
Je kunt ook proberen om de machtegingen aan te passen zodat je het spel met elke rechten kan starten. dit doe je door: Regedit--> HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Microsoft Games\ en dan naar de naam van spel. Vervolgens met rechter muis knop op het spel en dan naar machtigingen. Daar vinkje je gewooon bij elke groep "Volledig beheer" aan.

Verwijderd

Topicstarter
heb ik geprobeerd en ik heb alles op volledig beheer gezet maar het werkt nog niet. Probleem is dat ik "maker eigenaar" niet op volledig beheer kan zetten. Als ik dit aanvink en toepassen/ok doe staat ie goed. Maar kijk ik nog een keer is het weer uitgevinkt. En als ik kijk wie de maker eigenaar is zie ik dat ik dat ben. Daarom doet ie het denk ik niet. iemand enig id dit op te lossen?

Verwijderd

Topicstarter
schop

Verwijderd

Topicstarter
nog ene schop. kan nou echt niemand mij hierbij helpen??
Pagina: 1