Ik zie net dat Tweakers.net op 17.999 leden zit, dus bijna 18.000!!!!! :D:D:D:D
Gefeliciteerd Femme..... *D*D*D
Gefeliciteerd Femme..... *D*D*D
Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!
Jep, mijn registratie-faker draait ook perfect op het Tweakers.net reactiesysteem.Op vrijdag 17 november 2000 22:41 schreef Capoeiristas het volgende:Ben benieuwd of het net zo NEP is als op FOK!
Owja?! kun je me ff een linkje door paasenOp vrijdag 17 november 2000 23:18 schreef Arjen het volgende:
[..]
Jep, mijn registratie-faker draait ook perfect op het Tweakers.net reactiesysteem.
LOLOp vrijdag 17 november 2000 23:18 schreef Arjen het volgende:
[..]
Jep, mijn registratie-faker draait ook perfect op het Tweakers.net reactiesysteem.
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Verwijderd
Da's nou weer het andere uiterste, maar wat hij denk ik bedoelt (en wat ik ook zie) is dat er ook veel dubbele accounts zijn en mensen die hier al lang nooit meer komen etc. etc.Op vrijdag 17 november 2000 23:18 schreef Arjen het volgende:
[..]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq