Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
letterlijk
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Ga zo nog een keer denk ik.
Ik zelf vind dat deze reactie wel waar is:
Die had ik zelf geschreven kunnen hebben.Op een nieuwstopic als deze kan je alleen maar overbodige post maken. Kijk naar alle bovenstaande reacties... Kijk naar deze Wat kan je hier voor zinnigs op zeggen?
Er moet naar mijn idee een keuze gemaakt worden: óf dergelijke nieuwsposts waarvan het onderwerp zich ver in de periferie van T.net bevindt, moeten niet meer gepost worden, óf, àls ze dan gepost worden, moet niet bijna ALLES op overbodig staan, want dat was het geval toen ik hier aankwam.
Ik begin eigenlijk naar de eerste optie te neigen.
[ Voor 9% gewijzigd door Superdeboer op 07-03-2003 17:03 . Reden: linkje toegevoegd ]
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
redelijk wat opmerkingen die weinig toevoegend zijn mogen wat mij betreft wel op een +1 staan, een enkele zou zelfs mogelijk op +2 kunnen staan, omdat ze 'relatief' gezien boven het niveau van de anderen uitstijgen.
de twee gemeldde reacties zijn idd niet fijn, maar de eerste staat nu op -1 en mag van mij daar blijven, ook een edit lijkt me overdreven, dat hij ergens van kotst mag hij meldden en dat dient bestraft te wordn met een -1, wat mij betreft is dan de zaak af.
de tweede staat volgens mij juist op een 0-overbodig score; een beetje irritant dat offtopic gelul over moderaties (er staat nog zo'n opmerking, maar die is nu juist weer negatief over het niveau van reageren daar, beide zijn nutteloos en overbodig)
misschien is het zinnig om Moddereter Account even te laten reageren, om mensen te weerhouden te snel of offtopic te reageren?
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
RM-rf schreef op 07 March 2003 @ 17:06:
misschien is het zinnig om Moddereter Account even te laten reageren, om mensen te weerhouden te snel of offtopic te reageren?
Lijkt me in deze enigzins zinnig eigenlijk
Aangezien je toch in een creatieve bui bent
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Das geen maatstaf, iets hoger waarderen om boven het niveau van de rest uit te stijgen. Een +2 is een +2 wat de context ook mogen zijn.+2 kunnen staan, omdat ze 'relatief' gezien boven het niveau van de anderen uitstijgen.
Er is hier geen niveau btw, de enige +1 zijn die wijzen op het feit dat het niet over koken gaat en het die vinden dat het niet op de FP thuishoort
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Daar kan ik het mee eens zijn. Dit heeft niets, maar dan ook niets meer met computers te maken en het hoort hier helemaal niet. In TFF loopt hier trouwens ook al een topic over.Er moet naar mijn idee een keuze gemaakt worden: óf dergelijke nieuwsposts waarvan het onderwerp zich ver in de periferie van T.net bevindt, moeten niet meer gepost worden, óf, àls ze dan gepost worden, moet niet bijna ALLES op overbodig staan, want dat was het geval toen ik hier aankwam.
Ik begin eigenlijk naar de eerste optie te neigen.
Wel waar, maar imo net zo overbodige opmerking als vele andere.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
dat is een nogal meta-fysische discussie:Spice schreef op 07 March 2003 @ 17:44:
Een +2 is een +2 wat de context ook mogen zijn.
Er is hier geen niveau btw, de enige +1 zijn die wijzen op het feit dat het niet over koken gaat en het die vinden dat het niet op de FP thuishoort.
persoonlijk ben ik van mening dat iedere waardering altijd gerelateerd is aan een direct referentie-kader; als Feyenoord weer eens Kampioen is, is dat evenzeer omdat ze de beste club ter wereld zijn, alsook omdat hun tegenstanders in amsterdam en eindhoven weer eens hebben lopen doezelen. Maar het is ondoenlijk er een volledig absolute waarde (die langer duurt dan een lange dronken nacht op de coolsingel) aan te hechten.
een reactie die ontopic is, geen dubbelpost is, en geen compleet basis-kennis herhaald, maar juist een grotere groep van gebruikers betreft is een +1.
daarin kun je als moddereter hooguit ietwat uitschieters in specificeren, gebaseerd op je eigen mening/interpretatie (welke reacties je meer of minder aanspreken); maar je moet zeker oppassen een gehele draad naar onderen te modereren (naar een 0-niveau), enkel omdat het onderwerp van de draad je niet aanstaat.
Wel overbodig op de FP; in TFF zou hij wel thuishoren, al is hij niet bijzonder onderbouwd...botoo schreef op 07 March 2003 @ 17:50:
[...]
Wel waar, maar imo net zo overbodige opmerking als vele andere.
Bedankt * Polaris , voor die link, dat topic had ik nog niet gezien. Dat ga ik eens aandachtig doorlezen.
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
Verwijderd
Maar deze draad is idd triest, in het nieuws en ook de reacties komt het woord "PC" ed niet eens voor. Wat je ermee kan: 30 uur nonstop PCén, maar zo kan je ook Pizzebezorgservices op Tnet reviewen (mits gesponserd natuurlijk).
Persoonlijk vind ik dit wel het meest nutteloze nieuws op Tnet sinds de "Matrix in Lego" maar modtechnisch vraag ik me af wat je ermee moet: je kan op papier een +4 halen maar is die +4 dan de moeite van het lezen? Misschien dat je een post moet maken waarmee je de hele draad in het juiste contextje plaats zodat je dan een +4 verdiend maar nieuws als dit trekt alleen maar onzin.