Spice, jij probeert het onderwerp PowerMod aan te snijden. Daarvoor kan ik je en dat zullen de heren van de crew ook doen je naar
TMF verwijzen. Daar staat een
voorstel aan Femme hoe het moderatie systeem verbeterd kan(gaat!!) worden. Als dit syteem er is betekent het dat er minstens 2 PowerModjes(2 vanwege de controle op elkaar) over zo'n thread heen gaan(over elke thread eigenlijk) en die zullen alles zoveel mogelijk rechtbrijen. Ze hebben daarvoor de middelen om +4 naar -1 te trekken mocht dit nodig zijn. En misschien nog wel belangrijker ze kunnen moderaties vast zetten. Ze zetten dan dus -1 neer en die kan niet meer veranderd worden.
Tot die tijd hebben we de Lite Mods/Molice, deze heren maken er een sport van om met een berg modpunten de reacties veilig(soms ook onveilig

) te maken. Het is een groep van 10 man en die jongens hebben meer punten als ze ooit kunnen verbruiken(volgens eigen zeggen, wij weten beter

) en kunnen daarnaast als ik me niet vergis een reactie 2 punten moven. Dit houdt dus in dat 2 litemods alle karma punten die een user onterecht zou krijgen voor +4 kunnen afsnoepen.
Litemods kun je herkennen aan hun sigs/ondertitels(Molice, bla bla blaat), ze zijn dag en nacht aanwezig in TMF, hun status op de FP
Lieve Modjes en slapen niet voordat ze 600 modpunten op een dag hebben opgemaakt

.
Ik dacht zelfs dat Litemods ook reacties op een score vast kunnen zetten maar dat weet ik niet 100% zeker...(Reacher: als het goed kunnen ze ze niet vast zetten)
Overigens zag ik nog in jou post dat je bang was dat de LM soms niet actief zijn...

Nou ben niet bang. Ze openen niet over elk nieuwsbericht ene thread maar spreken elkaar via msn/icq/?? en modden heel vaak berichten nog vlak voordat ze niet meer modbaar zijn
[
Voor 22% gewijzigd door
Alex op 08-03-2003 23:08
. Reden: typo, leestekens, vernederlandsing en toevallig ook wat toevoegingen ]
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart