Driverupgrade Live!-->Audigy

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 07:48
in het topic van de 9500 --> 9700 upgrade zei iemand iets hierover.. ik had wel verwacht dat er dan hier een discussie over zou zijn.. maar ik zie niets. Dus bij deze, wie gaat het proberen? Ik zelf doe t nu even niet..(moet zo weg)

http://www3.telus.net/henryho/sblive2audigy/

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik ook niet, net even gekeken, maar volgens mij leverd t niks nuttigs op.
EAX ADVANCED HD
Creative MEDIASOURCE
EAX ADVANCED HD-enhanced Music Playback
High Quality CD Ripping (up to 320kbps for MP3 and 160kbps for WMA)
Personalized audio and MP3 CD Burning
and much more... (except DVDAudio, Diagnose and SpkCal)
Niet echt iets relevants lijkt me ...

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

Verwijderd

Ook even doorgelezen, ben het met its_me eens.

StantheMan, wat wil je ermee bereiken?
Ik denk dat voor mensen die echt controle willen hebben over alles wat hun soundcard kan, de Kx-drivers een beter alternatief zijn.
Als je het doet voor de Creative Software die bij de Audigy zit, OK.

De Audigy heeft de EMU10K2 sound processor en de SBLive de EMU10K1. Dat is het centrum van de geluidskaart en dat verander je gewoon niet. De 24bit core van de Audigy zul je ook nooit krijgen op je Live; je mist wat andere features en je moet voorzichtiger zijn met het tweaken van allerlei instellingen
Master Volume should be always under 85% to avoid sound distortion
MAX (slide up) the sound source you use and MUTE those that you don't use

note: since AutoEAX would mess up games that feature EAX 5.1 (2-CH stereo instead of 5.1 surround), AutoEAX is removed from this driver package. However, AutoEAX is very helpful for users who use WinDVD 4.0. If you want to have AudoEAX back, copy the file "CtSpkHlp.dll" from the AutoSpk folder to Drivers\Common. Then uninstall and reinstall the driver.
Kortom, volgens mij is er weinig voordeel.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18:04
Hier gaat al een topic over :z

Betreft upgrade van live/audigy1 naar audigy2 drivers.

Dus..

Hiero:
Audigy 2 drivers versie 5.12.1.323 op een Audigy 1
StanTheMan schreef op 07 March 2003 @ 09:52:
in het topic van de 9500 --> 9700 upgrade zei iemand iets hierover.. ik had wel verwacht dat er dan hier een discussie over zou zijn.. maar ik zie niets. Dus bij deze, wie gaat het proberen? Ik zelf doe t nu even niet..(moet zo weg)

http://www3.telus.net/henryho/sblive2audigy/
Die discussie kun je dus vinden door onderaan de pagina de topicsdatum iets te verhogen, zo zie je ook oudere topics.. :)

[ Voor 59% gewijzigd door Hoyden op 07-03-2003 11:22 ]

Verwijderd

Lees je niet verkeerd?
Dit gaat over Audigy I drivers op een SBLive, niet over Audigy II drivers op een Audigy 1.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18:04
Das toch bijna hetzelfde ?

Waarom zou je op je Live kaart de Audigy 1 drivers willen installeren als de Audigy2 ook werken :?

Maar goed..

Die vragen e.d. kun je eventueel dan beter stellen in dat topic, en niet in deze :)
Lijkt mij..

[ Voor 26% gewijzigd door Hoyden op 07-03-2003 12:33 ]

Verwijderd

Je hebt gelijk, bedankt. Was nog niet tot pagina 3 van dat topic gekomen en de titel van het topic doet ook anders vermoeden, daarom.

Anyway, de kXdrivers heerschen >:) >:)

Verder in Audigy 2 drivers versie 5.12.1.323 op een Audigy 1.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-08 13:10
ok :)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.