Toon posts:

[OE] weer e-mail handler maken *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie helpt mij ff
Was van plan om met outlook 2000 voortaan mijn e-mail te gaan zenden en te ontvangen.
Aangezien ik dit toch voor thuis gebruik een te log (wat niet van BILL) programma vond heb ik het er weer af geknikkerd , echter nu een probleempje
Als ik nu op een link klik naar een e-mail adres ................... 20000 ofzoiets aan browsers wat opent. :(
enfin probleem opgelost(geen browser openingen meer), maar nu heb ik een melding dat ik geen e-mail programma heb geinstalleerd :'( ik kan ook niet in outlook express aanvinken dat dit mijn standaard e-mail handler is.
ik gebruik w2k en explorer 5.5 8)7

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:11

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Verwijderd schreef op 06 maart 2003 @ 22:46:
Wie helpt mij ff
Was van plan om met outlook 2000 voortaan mijn e-mail te gaan zenden en te ontvangen.
Aangezien ik dit toch voor thuis gebruik een te log (wat niet van BILL) programma vond heb ik het er weer af geknikkerd , echter nu een probleempje
Als ik nu op een link klik naar een e-mail adres ................... 20000 ofzoiets aan browsers wat opent. :(
enfin probleem opgelost(geen browser openingen meer), maar nu heb ik een melding dat ik geen e-mail programma heb geinstalleerd :'( ik kan ook niet in outlook express aanvinken dat dit mijn standaard e-mail handler is.
ik gebruik w2k en explorer 5.5 8)7
Ook niet bij internetopties, programma's?
Lijkt mij toch dat die er zeker tussen moet staan.

• dArtagnan
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 20:09

dArtagnan

Een voor allen, allen voor een

Ga eens naar internet opties en dan naar het tabblad waar je de softwareprogrammaś kan instellen. Dan stel je daar outlook express in als standaard emailclient.

Verwijderd

In de Windows 2000 Service Pack 3 heeft men hier juist een extra entry voor aangemaakt; Start->Set Program Access and Defaults (helemaal bovenaan). Hier kun je Outlook Express als default opgeven.

Verwijderd

Topicstarter
Dat ken ik ja, maar daar wordt outlook niet weergegeven

Verwijderd

Topicstarter
en bij internet opties en programma's blijf ik een wit vlak houden in het pull down menu, en bij nieuws staat gewoon outlook express

Verwijderd

Topicstarter
Erazzzer schreef op 06 March 2003 @ 22:50:
[...]

Ook niet bij internetopties, programma's?
Lijkt mij toch dat die er zeker tussen moet staan.
Hier krijg ik dus een wit vlak en kan dus niet iets invullen

• Erazzzer
  • Laatst online: 14:11

Erazzzer

Fear me, I'm German!

En als je Outlook Express opstart? Vaak vraagt hij dan of hij als standaard ingesteld moet worden.

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Maakt het nog wat uit als je als admin inlogt misschien?

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Verwijderd

Topicstarter
Als ik outlook opstart vraagt hij niet of hij als standaard e-mail client moet fungeren, zowel onder mijn eigen naam als onder de administrator account, ik wor gek

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Titeledit: enkel de naam van het programma is wat kort door de bocht :Y)

Gebruik trouwens ajb de volgende keer ook de edit knop (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif) als je binnen 24 uur iets hebt toe te voegen aan je vorige post :)

edit:
Trouwens welkom op GoT!

Omdat je nieuw bent: misschien is het handig als je even dit en dit leest, of gewoon een tijdje meeleest op het forum om te zien wat er verwacht en wat juist niet gewaardeerd wordt :)

[ Voor 38% gewijzigd door F_J_K op 06-03-2003 23:50 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Jongens, bedankt voor zover, maar heb het zelf al opgelost.
Voor degene die dit probleem ook tegenkomen...........
Ga naar c:\winnt\inf en met de rechtermuistoets op msoe50 en "opnieuw" installeren,
dan wordt er om een aantal bestanden gevraagd die netjes opzoeken en voila.
Het heeft me bijna 3 dagen gekost, maar Hij marcheerd weer

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2003 18:16 ]

Pagina: 1