Ik heb goed mijn best gedaan op school en drm krijg ik nu ADSL
Nu ga ik me natuurlijk wel gaan bemoeien welke modem, ADSL-abonnement enz.
Het beste adress om dat te vragen lijkt mij hier, want hier zitten mensen die er verstand van hebben en je niet het duurste aan willen smeren zoals een winkel
Nu hebben we de splitter thuis op de onderste verdieping staan.
*De eerste/mijn computer staat op de eerste verdieping en de 2de computer op de
2de verdieping.
*Het is de bedoeling dat ze allebij tegelijk kunnen internetten.
*De mogelijkheid moet er zijn om nog 2 extra computers aan te sluiten op het
netwerk zodat die ook tegelijk kunnen internetten.
Mijn vragen over het netwerk gedeelte zijn duz:
vraag 1: Moet de modem op de eerste verdieping, omdat je maar een bepaalde
afstand mag hebben van het modem naar de 1e computer/mijn computer?
vraag 2: Welk modem moeten we dan bestellen?
Nu ben ik er nog niet uit welk abonoment ik moet gaan nemen. XS4ALL lijkt me een hele fijne. Ik wil het liefst op het KPN-netwerk, omdat ik denk dat hun het verste gaan om de ADSL-strijd te winnen en dus zoveel mogelijk hun snelheden omhoog gooien. Ik pak denk ik de snelheden: 768 kbit/s downstream | 128 kbit/s upstream. Want dan vind ik toch de beste prijs en kwaliteit verhouding. Ook heeft XS4ALL een goede helpdesk en hebben ze een spamkiller en antivirus op de server zitten. Dit lijkt mij dus het beste abbonement. Ik wil ook nu ADSL omdat er nu een gratis aansluitkosten zijn. (Wist ik al vanbinnen KPN duz drm had ik gewacht
)
PS: Volgens mij heb ik geen één keer abonomenten goed geschreven
Nu ga ik me natuurlijk wel gaan bemoeien welke modem, ADSL-abonnement enz.
Het beste adress om dat te vragen lijkt mij hier, want hier zitten mensen die er verstand van hebben en je niet het duurste aan willen smeren zoals een winkel
Nu hebben we de splitter thuis op de onderste verdieping staan.
*De eerste/mijn computer staat op de eerste verdieping en de 2de computer op de
2de verdieping.
*Het is de bedoeling dat ze allebij tegelijk kunnen internetten.
*De mogelijkheid moet er zijn om nog 2 extra computers aan te sluiten op het
netwerk zodat die ook tegelijk kunnen internetten.
Mijn vragen over het netwerk gedeelte zijn duz:
vraag 1: Moet de modem op de eerste verdieping, omdat je maar een bepaalde
afstand mag hebben van het modem naar de 1e computer/mijn computer?
vraag 2: Welk modem moeten we dan bestellen?
Nu ben ik er nog niet uit welk abonoment ik moet gaan nemen. XS4ALL lijkt me een hele fijne. Ik wil het liefst op het KPN-netwerk, omdat ik denk dat hun het verste gaan om de ADSL-strijd te winnen en dus zoveel mogelijk hun snelheden omhoog gooien. Ik pak denk ik de snelheden: 768 kbit/s downstream | 128 kbit/s upstream. Want dan vind ik toch de beste prijs en kwaliteit verhouding. Ook heeft XS4ALL een goede helpdesk en hebben ze een spamkiller en antivirus op de server zitten. Dit lijkt mij dus het beste abbonement. Ik wil ook nu ADSL omdat er nu een gratis aansluitkosten zijn. (Wist ik al vanbinnen KPN duz drm had ik gewacht
Opmerkingen of advies over welk abbonement is altijd meegenomen en zeer gewenst.XS4ALL
Maart is ADSL actiemaand bij XS4ALL. Als u voor 1 april ADSL bestelt, betaalt u geen setupkosten (t.w.v 74,95). Tevens kunt u bij uw aanvraag een ethernetmodem bestellen voor slechts EUR 69,- (normaal EUR 129,-).
PS: Volgens mij heb ik geen één keer abonomenten goed geschreven