sqeal of death
Misschien hebben jullie er ook last van.
Soms loopt je PC vast en blijft het beeld staan en uit de speakers komt een eentonig krijsend geluid.
Op het Internet noemt men dit de 'sqeal of death'.
Zelfs Creative heeft dit probleem erkend, maar legt het neer bij de MoBo fabrikanten (what's new..)
Ik heb ook last van dit probleem en heb er (bijna) alles al aan gedaan om dit
te verhelpen. Maar héél soms heb ik toch hier last van.
Systeem:
WinXP SP1
Leadtek GF300Ti500
A7V266-E
Pro100S in PCI Slot3
Audigy in PCI slot 4
3x256Mb = 768Mb
Alles nieuwste drivers
Veel oplossingen zijn al op het internet verschenen o.a. slot 4 gebruiken omdat deze geen interrupt shared etc.
Verder in de BIOS verschillende tweaks geprobeerd, 4x -> 2x AGP, Disable AGp Fast Write, etc.
Misschien heeft iemand wel een goede tip voor mij ?!
Edit:
Oja, voordat ik dan maar een Audigy2 koop, kan ik dit probleem weer verwachten ?
Misschien hebben jullie er ook last van.
Soms loopt je PC vast en blijft het beeld staan en uit de speakers komt een eentonig krijsend geluid.
Op het Internet noemt men dit de 'sqeal of death'.
Zelfs Creative heeft dit probleem erkend, maar legt het neer bij de MoBo fabrikanten (what's new..)
Ik heb ook last van dit probleem en heb er (bijna) alles al aan gedaan om dit
te verhelpen. Maar héél soms heb ik toch hier last van.
Systeem:
WinXP SP1
Leadtek GF300Ti500
A7V266-E
Pro100S in PCI Slot3
Audigy in PCI slot 4
3x256Mb = 768Mb
Alles nieuwste drivers
Veel oplossingen zijn al op het internet verschenen o.a. slot 4 gebruiken omdat deze geen interrupt shared etc.
Verder in de BIOS verschillende tweaks geprobeerd, 4x -> 2x AGP, Disable AGp Fast Write, etc.
Misschien heeft iemand wel een goede tip voor mij ?!
Edit:
Oja, voordat ik dan maar een Audigy2 koop, kan ik dit probleem weer verwachten ?
[ Voor 18% gewijzigd door grimson op 06-03-2003 11:19 . Reden: Extra systeeminformatie ]
Zon opbrengst http://plugwise.grimson.nl/ | Fotomeuk