Damn zeg, dat wordt dus nooit meer RT. Ik was dus van plan om weer eens Random Team te gaan spelen. Maar eerst wilde ik weten of dat wel zo'n goed idee was, dus ik pak mijn oude account om te kijken hoe het niveau daar was.... Nou mensen mensen mensen ik heb in tijden niet zo gelachen

. De noobs die ik tegen ben gekomen... Niet normaal meer. Eerste potje mijn allie lagte als de ziekte en bouwde niks. Tweede potje allie hield zich niet aan de bouw afspraak hij zou mass witch docters en shamans gaan en ik mass dryads en beertjes. Hij ging echter mass grunts. We hebben wel gewonnen. Derde potje. We moesten tegen duall orc en wij waren allebei NE. Ik zou mass hyppo's + archers gaan en hij mass hunts en dryads althans dat begreep hij pas toen ik het na 10 minuten engels in het frans probeerde. Hij was ondertussen al zijn whisp al kwijt door herassment van de BM, terwijl ik de andere BM met gemak kon afhouden van m'n whisps. Na die 10 minuten dus zag ik dat hij een stuk of 20 hunts had en ik dacht: WTF die 2 orcs hebben allang Shamans en Witchdocters. Dus ik zeg tegen hem dat ie snel zijn Tree of Life moest upgraden en dryads moest gaan pompen. Nee hoor niet nodig, meneer denkt in zijn eentje de tegenstander te verslaan. Naja, ik loop dan maar mee kijken wat er te redden valt... Gelukkig nog even snel wat scrolls en WoN's gekocht, daardoor konden we het nog wel een tijdje uithouden..... Maar we werder dus finaal afgeslacht.
Dus jongens neem van mij aan, begin niet aan RT ga leuk Solo spelen.