Toon posts:

probl;eem met openen .CAB bestanden

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij helpen....
Ik kan met mijn computer bepaalde .CAB bestanden die op cd staan niet openen.
Dit gebeurd als ik software of spelletjes wil installeren! Op mijn andere PC werken ze wel.....hoe kan dit? LIGT DIT AAN DE HARDWARE IN MIJN COMPIE?? Ik heb al cd spelers gewisseld maar dit hielp niet....
wie o wie kan me helpen want ik wordt wel een beetje erg moe van dit probleem.

alvast bedankt,
groetjes Harm

Verwijderd

Cabinet (.CAB) bestanden kun je gewoon met een programma als WinZip openen en uitpakken, maar dat bedoel je misschien niet. Op sommige installatiecd's staan i.d.d. ook .cab files. In dat geval zou je het probleem in een andere richting moeten zoeken, als beschadigde cd, kopieerbeveiliging, onjuiste versie van MSI of OS.

Verwijderd

Topicstarter
ja beschadigd zijn de cd's niet want op mijn andere compie doen ze het wel. En een kopieer beveiliging lijkt me dan ook niet van toepassing. maar onjuiste versie van msi??? wat is msi?
ik draai windows XP prof.

Verwijderd

Microsoft System Installer. Maar als je win XP Pro hebt zal daar het probleem niet zitten.
Een kopieerbeveiliging kan misschien wel van toepassing zijn. OEM installatie cd's werken vaak alleen op één specifieke computer.

Wat is de foutmelding?
Wat voor CD/ DVD/ CDRW drives heb je en welke heb je in welke computer geprobeerd?
De *.CAB files die zich op een installatie cd bevinden kun je meestal wel openen met een programma als WinZip. Lukt dat ook niet?

Verwijderd

Topicstarter
Heb nog niet geprobeerd ze te openen met winzip...maar denk niet dat ik daar wat aan heb.....want hoe installeer ik het hele spel dan? of de software?
Ik heb eerst een lite-on cd-brander 40x-12x-48x in de pc gedaan met het probleem...en toen kon ik de software niet installeren......maar met dezelfde brander in mijn andere pc werkt het probleemloos.
ik beschik over een lite-on cdrw brander 32x-12x-40x en een lite-on cdrw brander 40x-12x-48x en een pioneer dvd speler 16x en een lite on dvd speler 16x en een phillips DVDrw brander

Verwijderd

Topicstarter
ohja en foutmeldig 1335

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:35

LopeZ

Too much is never enough

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.