Toon posts:

probleem met openen .CAB bestanden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij helpen....
Ik kan met mijn computer bepaalde .CAB bestanden die op cd staan niet openen.
Dit gebeurd als ik software of spelletjes wil installeren! Op mijn andere PC werken ze wel.....hoe kan dit? ligt dit aan de hardware in mijn compie?? Ik heb al cd spelers gewisseld maar dit hielp niet....
wie o wie kan me helpen want ik wordt wel een beetje erg moe van dit probleem.

alvast bedankt,
groetjes Harm

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Zoeken naar 'CAB openen' in Software Algemeen.
Ik snap niet helemaal hoe je ze wilt openen. Wil je ze zelf uitpakken, of krijg je tijdens het spelen een foutmelding dat ze niet geopened kunnen worden? Kun je even duidelijker uitleggen wat het probleem is, zie ook hier :).

Verwijderd

Topicstarter
tijdens het installeren verschijnt de melding dat ie een bepaalde .cab bestand niet kan openen. En kan ik dus ook verder het spel of software niet installeren.
Op mijn andere PC heb ik met dezelfde CD totaal geen problemen met installeren.
duidelijk genoeg????

alvst bedankt voor je hulp
groetjes Harm

Verwijderd

Topicstarter
het systeem waarop ik dit probleem heb bestaat uit een msi kt333 moederboard met een amd 2000+, 512 mb geheugen, winfast A250 geforce4 ti4200, leadtek netwerkkaart, vigor 2200 usb router, alcatel speedtouch usb modem, soundblaster live 5.1, phillips dvd brander, sweex fire-wire kaart, lite-on dvd speler

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Stond er niets in de search-resultaten dat je verder op weg kon helpen? Wellicht dat andere keywords je verder helpen.

En anders zou je even kunnen kijken op support.installshield.com. Ik weet niet of je een foutmeldingscode krijgt, maar deze zou je eventueel kunnen invullen in de search van hun site :).

offtopic:
"alvst bedankt voor je hulp
groetjes Harm"

Dit hoef je niet elke keer onder je post te zetten, zie hier waarom niet ;)

Bovendien is het ook niet de bedoeling dat je je vraag op meerdere plekken stelt, alleen SA is in dit geval voldoende. Zie daarvoor hier voor uitleg :).

Laatste ding: gebruik de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif-knop indien je nog iets wilt toevoegen aan je post alsjeblieft ;).

[ Voor 12% gewijzigd door Compubiter op 05-03-2003 17:37 ]