Aangezien mijn
vorige topic dicht werd gegooid, ga ik hier maar even verder.. Ik probeer MMS aan de praat te krijgen op mijn 7250 (Vodafone).
Ik had al 444 gebeld, maar dan stuurt Vodafone alleen de instellingen voor WAP via GPRS en niet die voor MMS. Misschien is dit anders bij de 6610? Ik kon als instellingen-set in ieder geval niet VLive kiezen in het MMS instellingen menu, alleen in het 'WAP via GPRS' menu.
Voor MMS heb ik zelf dus de instellingen aangepast door de instellingen voor de 7650 over te nemen.
Ik krijg nu de volgende foutmelding bij het bezoeken van een VF Live site : "GPRS verbinding niet beschikbaar." MMS berichten blijven gewoon in de outbox staan zonder dat er iets gebeurd. Iemand enig idee wat ik nog kan proberen?
Update: ik heb nogmaals geprobeerd die instellingen via 444 toegestuurd te krijgen. ik kreeg 2 instellingensets (voor WAP via GPRS en voor MMS) die ik vervolgens allebei alleen maar als WAP instellingen op kan slaan. Maar als ik die instellinge vervolgens handmatig bij de MMS instellingen invoer moet het op hetzelfde neerkomen, niet?
[
Voor 19% gewijzigd door
Tinto op 29-03-2003 15:22
. Reden: update ]