Toon posts:

Voda + 6610 = Geen MMS?

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde graag gebruik maken van MMS met mijn Vodafone 6610. Ik heb zo'n live zero bundel. Nu belde ik net met 117 en die meneer vertelde mij dat het met de 6610 niet mogelijk is om te mms'en op het Vodafone netwerk?

Kan iemand met een 6610 en Voda wel MMS'en?

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-02 00:57

E-Mile

Danteezy!

Kan niet, want Vodafone heeft alleen MMS op alle Live toestellen cq simkaarten dus via de rest mag je van VodaFone niet MMSen (hoewel het indd met de 6610 heel goed kan)

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Verwijderd

E-Mile schreef op 05 maart 2003 @ 14:43:
Kan niet, want Vodafone heeft alleen MMS op alle Live toestellen cq simkaarten dus via de rest mag je van VodaFone niet MMSen (hoewel het indd met de 6610 heel goed kan)
onzin..

1. Je belt de helpdesk (117)
2. Je vraagt gratis Vodofone Live Zero-Access aan
3. Je kunt MMS'en :)

Ik heb het ook gedaan met m'n SonyEricsson T68i en het werkt perfect! Je moet wel eerst de telefoon instellen natuurlijk ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2003 14:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb al zo'n zero live acces ding!

Verwijderd

Kost zo'n zerro access ding nog wat dan?????

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 16:41:
Kost zo'n zerro access ding nog wat dan?????
2. Je vraagt gratis Vodofone Live Zero-Access aan
;)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Kan dus wel, je kan met je 6610 gewoon mmsen, een Live zero abo is trouwens iets anders als een access, een access zijn je toegangsgegevens die moet je dus opvragen via idd 117

Verwijderd

Voor de instellingen moet je:

1. Bellen met Vodafone naar Wens (444)
2. Kies 3 (instellen Vodafone Live)
3. Kies 1 (Nokia)

ik weet niet zeker of het zo werkt, het is eigenlijk voor de 7650. Bij mij lukte het wel op deze manier, je krijg een compleet verbindings profiel opgestuurd (gratis), de telefoon vraagt dan of je hem wilt installeren. Je klikt dan uiteraard op yes :)
Bij je MMS instellingen kies je V-Live als uitgaand profiel. Je maakt dan gebruik van de GPRS en zo is het mogelijk om MMS berichten te versturen en ontvangen :) succes..

Verwijderd

Ik heb net gebeld naar vodafone (ik heb een SE T300) en heb gevraagd of dat voor mijn toestel ook mogelijk was om zero live aan mijn abo toe te voegen.

Nu zegt dat mens dat ik eerst een vodafone live abo af moet sluiten bij een access provider...

Snap ik het nu niet meer, of kletst die vrouw maar wat? :?

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09-2025
Vodafone laat alleen toestellen toe die door hun getest zijn op dit moment 4 stuks

Sharp Gx 10 (Live)
Panasonic Gd 87 (Live)
Nokia 7650 (Live)
Sony Ericsson t68i ( Zero Acces Bundel ) dus alleen betalen bij gebruik !!

Verwijderd

OK bedankt voor de info!

Ik dacht alleen dat de SE T300 de zelfde software heeft als de t68i, maargoed nu maar afwachten todat ze mijn toestel ook ondersteunen...

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09-2025
Ja kan het proberen bij vodafone naar wens ik dacht 444 uit me hoofd en dan het instellins sms je ontvangen van de t68i misschien werkt het ( geen garantie )
maar toch het proberen waard al tweaker

Verwijderd

Bc Hoogvliet schreef op 05 maart 2003 @ 20:19:
Vodafone laat alleen toestellen toe die door hun getest zijn op dit moment 4 stuks

Sharp Gx 10 (Live)
Panasonic Gd 87 (Live)
Nokia 7650 (Live)
Sony Ericsson t68i ( Zero Acces Bundel ) dus alleen betalen bij gebruik !!
In dat geval moet je gewoon zeggen dat je een T68i hebt.. Het gaat de mensen van Vodafone namelijk niets aan welke telefoon je hebt.

Zodra jij met jou T300 een Vodafone Zero-Access abbo hebt, kun jij MMS'en

• Tinto
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10-2024
Aangezien mijn vorige topic dicht werd gegooid, ga ik hier maar even verder.. Ik probeer MMS aan de praat te krijgen op mijn 7250 (Vodafone).

Ik had al 444 gebeld, maar dan stuurt Vodafone alleen de instellingen voor WAP via GPRS en niet die voor MMS. Misschien is dit anders bij de 6610? Ik kon als instellingen-set in ieder geval niet VLive kiezen in het MMS instellingen menu, alleen in het 'WAP via GPRS' menu.

Voor MMS heb ik zelf dus de instellingen aangepast door de instellingen voor de 7650 over te nemen.

Ik krijg nu de volgende foutmelding bij het bezoeken van een VF Live site : "GPRS verbinding niet beschikbaar." MMS berichten blijven gewoon in de outbox staan zonder dat er iets gebeurd. Iemand enig idee wat ik nog kan proberen?

Update: ik heb nogmaals geprobeerd die instellingen via 444 toegestuurd te krijgen. ik kreeg 2 instellingensets (voor WAP via GPRS en voor MMS) die ik vervolgens allebei alleen maar als WAP instellingen op kan slaan. Maar als ik die instellinge vervolgens handmatig bij de MMS instellingen invoer moet het op hetzelfde neerkomen, niet?

[ Voor 19% gewijzigd door Tinto op 29-03-2003 15:22 . Reden: update ]

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

Verwijderd

Mboots,

zoals al in dit topic wordt gezegd, moet je wel de "toevoeging" vodafone live zero acces en apn:live.vodafone.com hebben bij je abbo. (beide gratis).
Verder worden alleen de Sharp GX 10, Nokia 7650, Panasonic GD 87 en de SE T68i officieel ondersteund. Lukt het hierna nog niet dan kan de klantenservice voor je 7250 op dit moment niets doen.

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Ik heb ook een Vodafone abo met Livezero bundel en een 6610 en je moet toch echt eerst een mms-je versturen voordat je ze kunt ontvangen, klinkt raar maar waar.

• Tinto
Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 13:00:
Mboots,

zoals al in dit topic wordt gezegd, moet je wel de "toevoeging" vodafone live zero acces en apn:live.vodafone.com hebben bij je abbo. (beide gratis).
Verder worden alleen de Sharp GX 10, Nokia 7650, Panasonic GD 87 en de SE T68i officieel ondersteund. Lukt het hierna nog niet dan kan de klantenservice voor je 7250 op dit moment niets doen.
Ik heb zelfs een Vodafone Live! bundel van 1 MB bij mijn abonnement. Ik sprak iemand van de Vodafone City Point in Amsterdam met hetzelfde probleem. Hij had zelf ook een 7250 en hij zei dat je niets kunt met VLife/MMS zolang het toestel niet wordt ondersteund.

Dat zou betekenen dat het met een 6610 en een 7210 ook niet kan! Klopt dat? Of is het al iemand gelukt?

[ Voor 3% gewijzigd door Tinto op 31-03-2003 13:23 . Reden: typo ]

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-05 11:38

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 31 maart 2003 @ 13:00:
Ik heb juist weer van een Vodafone helpdesk grietje gehoord dat de Nokia 7210 en de 6610 nu officieel ook ondersteund worden....

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Ginz,

ik zal vanavond eens kijken. Ik weet i.i.g. dat de 7210 en de 6610 zaterdag j.l. nog niet officieel ondersteund werden.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2003 10:54 ]

Verwijderd

Wou vorige week ook een vodafone zerro acces aanvragen maar toen zeiden ze ook dat het nog niet kon. Toen heb ik dus maar alleen een GPRS zerro acces aangevraagd en dat ging wel goed.
Maar ik heb al geprobeerd te mms'sen maar dat ging niet.
Ik hoop nu toch echt dat dit wel lukt.

Verwijderd

@Ginz,

De Nokia 7210 en 6610 worden nu ondersteund, ja.

@XP_Ready,
de toevoeging GPRS zero acces is juist. Maar je moet ook de toevoeging APN live.vodafone.com hebben.

• gratiz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:23
Kun je nu wel of niet MMS-en met Vodafone GPRS?

Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl

• Tinto
Als het met de 6610/7210 lukt, moet het toch ook met de 7250 lukken?

Kan iemand even reageren als het met de 6610/7210 is gelukt?

Verwijderd

Maar even voor de goede orde.

Voor GPRS heb je de instellingen nodig van web.vodafone.nl met daarbij het APN

Maar heb je als je dus er ook nog weer MMS bij wilt weer een nieuwe APN nodig voor live.vodafone.com????
Of kan dit ook met de zelfde instellingen om zo te kunnnen MMS'en (web.vodafone.nl)

Want die live.vodafone.com moet je WEER opnieuw aanvragen bij de winkel.
Of zit ik nu weer verkeerd.

Verwijderd

Heeft iemand een idee of het al werkt of nog niet????

Wil het graag weten want dan kan ik het ook aanvragen

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2003 10:15 ]

• Tinto
Gisteren even met Vodafone gebeld. Uiteraard vertelde ze me dat de 6610/7210 nog niet officieel worden ondersteund door Vodafone Live! maar de 3650 zal als Vodafone Live! toestel leverbaar zijn voor het einde van deze maand. Waarschijnlijk worden dan ook deze twee toestellen ondersteund.

Iemand bij City Point vertelde me exact hetzelfde vorige week. We wachten af.. hopelijk nemen ze de 7250 ook gelijk mee.

• bokkie11
  • Laatst online: 15-05 23:24
en werkt het al

M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12

Verwijderd

Ik heb de laatste tijd wat problemen ondervonden met de GPRS ondersteuning van mijn pakket. Ik ben overgegaan op een dial-up profiel en het loopt weer als een zonnetje :)

telefoon: T68i
pakket: zero-access

• bokkie11
weet iemand wat ik moet doen om een 5100 met mms en gprs aan de praat te krijgen ?

M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12

Verwijderd

Voor diegenen die het niet voor elkaar krijgen om MMS te gebruiken zal ik even mijn instellingen waarmee ik via GPRS kan MMS'en hier neerzetten..

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
-----[ MMS ]
Berichtserver: http://mmsc.mms.vodafone.nl

-----[ Profiel ]
IP Address: 192.168.251.150
Username: vodafone
Password: vodafone
Datamodus: Verbinding gericht (?)
Beveiliging: uit
Afbeeldingen: aan
Responsetimer: 150 s

-----[ GPRS Data ]
APN Address: live.vodafone.com
Voorkeursserver: Alleen GPRS
Username: vodafone
Wachtwoord: vodafone
IP Address: [leeg]
DNS Address: [leeg]
Geavanceerde instellingen: [standaard]

Hopelijk begrijpt iedereen een beetje wat ik hier probeer uit te leggen, het verschilt per telefoon waar je alles in kunt vullen, hopelijk komt iedereen er nu uit.

Bij de T68i kun je zien of je GPRS ontvangst hebt aan het driehoekje boven het standaard ontvangst (links onderin) Als boven de balkjes een driehoek te zien is, dan heb je GPRS! :) Succes allemaal

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:47

aKra

Intentionally left blank.

Ik heb naar Vodafone gebeld en die zeiden dat ik geen zero access abonnement kon 'afsluiten'.

Dusseh?

Verwijderd

aKra schreef op 24 April 2003 @ 23:44:
Ik heb naar Vodafone gebeld en die zeiden dat ik geen zero access abonnement kon 'afsluiten'.

Dusseh?
Hebben ze gevraagd welk toestel je hebt? Ik zou gewoon nog een keer bellen en zeggen dat je een Nokia 7650 hebt :D

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:47

aKra

Hmmmm... Goed idee ;)

Maar alsnog, blah zus geen GPRS bla zo geen APN weet ik veel...

Kutmuts :/ ;)

[ Voor 3% gewijzigd door aKra op 25-04-2003 08:11 ]

• bokkie11
dus als ik goed begrijp moet ik een zero access abbonement afsluiten (kost dit nog wat per maand ?)
en daarna de instellingen doen en ik kan mms-en en gprs..

Verwijderd

bokkie11 schreef op 04 May 2003 @ 14:19:
dus als ik goed begrijp moet ik een zero access abbonement afsluiten (kost dit nog wat per maand ?)
en daarna de instellingen doen en ik kan mms-en en gprs..
correct :)
en het kost dus helemaal niets zolang jij niets doet. Je betaald voor je bandbreedte :) voor de precieze prijsen moet je bij de helpdesk zijn

Verwijderd

werkt de 7250 nu met vlive of niet

Verwijderd

iemand? :/

• Tinto
Verwijderd schreef op 09 May 2003 @ 02:09:
werkt de 7250 nu met vlive of niet
Volgens een verkoper bij de Vodafone City Point op het Rokin in Amsterdam is het absoluut nog niet mogelijk. Hij heeft zelf ook een 7250. Afwachten dus. Of iemand moet meer informatie hebben?

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-05 13:26
Heb net helpdesk gebeld.
Het verbaasde mij hoe simpel het ging eigenlijk (nav deze topic) moet gewoon even langs een city point.
Maarja, of het daar makkelijk gaat :D

iig een Zero abbo aanvragen... waarom kan dat niet via de tel eigenlijk

Verwijderd

RiCk schreef op 19 mei 2003 @ 08:47:
[...] waarom kan dat niet via de tel eigenlijk
Dat snap ik ook niet :? Ik heb dat gewoon via de telefoon gedaan. Kon binnen 2 minuten al mijn eerste MMS versturen :)

• Tinto
Ik kan inmiddels gewoon MMS-en (versturen en ontvangen) met mijn Nokia 7250 via Vodafone. Het was uiteindelijk nog een heel gedoe, maar er werkt een jongen bij de Vodafone City Point die precies weet hoe het zit. De meeste Vodafone medewerkers (vooral die van de telefonische helpdesk) kletsen maar wat!

Nu ben ik benieuwd of je op de 6610 en 7210 al kunt MMS-en (bij Vodafone). Volgens mij moet het kunnen, maar ik heb het bewijs nog niet gezien. Weet er iemand meer?

Update: Inmiddels is het ook gelukt om op een Nokia 7210 MMS aan de praat te krijgen. Kan dus, maar de firmware van die 7210 is vorige week nog geupdate, dus misschien is een recente versie noodzakelijk.

[ Voor 19% gewijzigd door Tinto op 25-06-2003 14:20 . Reden: update ]

Verwijderd

Mijn ervaring met Vodafone en MMS :

Ik heb zelf een 6100 en een Vodafone 240 abo, met 150 sms. Drie weken geleden bij de citypoint een live zero abo laten aansluiten, ik kan dus met m'n 6100 mms'en, via de APN live.vodafone.com.

Nu kom ik vandaag bij dat zelfde city point om voor m'n vriendin d'r 7250 exact hetzelfde te laten doen, krijg ik te horen dat dit niet meer kan. Vodafone sluit alleen nog mensen met de officiele Live toestellen aan. Via 117 heb ik ditzelfde gehoord.

Als de 6610 en 7210 worden ondersteund, lijkt me dit geen probleem voor een 6100 en een 7250, aangezien het allemaal Nokia Series 40 telefoons zijn. Zelfs al zou je doorgeven dat je een 7650 hebt. Als je maar eenmaal die live zero hebt is alles verder makkelijk, instellingen voor mms vind je voor alle netwerken (voor nokia toestellen ) bij nokiafan.nl

Verwijderd

Update :

Vandaag gebeld voor m'n vriendin met Vodafone en gezegd dat men in de Citypoint heeft gezecht dat het ook telefonisch kon worden aangevraagd (Zero Live abo). Geen probleem, de gebruikelijke controles naw e.d.

- Heeft u een geschikt toestel ?
- Ja hoor, een 7650 (eigenlijk 7250, maar goed).
- Oké dan kan het, maar misschien heeft u nog wel een geschikte simkaart nodig.
- Ik heb een ander toestel van Nokia dat ook in staat is mms te versturen, daar was ook geen andere sim voor nodig.
- Nou dan lijkt het mij geen enkel probleem, binnen 24 uur moet het werken, mocht u nog problemen hebben, dan kan het dus aan de sim liggen. Belt u dan weer met ons en dan sturen wij u een nieuwe sim. De instellingen weet u dan waarschijnlijk ook wel te vinden ?
- Ja hoor. Prima.
- Heeft u verder nog vragen ?
- Nee, dank u wel.
- Prettige dag...

En weer is er een niet Live toestel in staat om MMS te versturen...

No sweat !

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Menu > Berichten > Berichtinstellingen > Multimediaberichten > Instellen verbinding > Actieve multimedia-inst. bewerken

Naam set verbinding : vf-live (of wat je wilt)
Homepage : http://mmsc.mms.live.vodafone.com
Sessiemodus : Doorlopend
Gegevensdrager : GPRS
GPRS-toegangspunt : live.vodafone.com
IP-adres : 192.168.251.150
Verificatietype : Normaal
Gebruikersnaam : vodafone
Wachtwoord : vodafone

Dit stel je in ... eerst 1 MMSje sturen, dan kun je ze pas ontvangen !!

[ Voor 4% gewijzigd door D-Jay op 03-08-2003 14:30 . Reden: Homepage : http://mmsc.mms.live.vodafone.com ]

Verwijderd

wat betaal je dan? ze zouden het bij mij ook aansluiten, verkoper van city point vertelde me er ook over, maar ik was vergeten dat het nummer nog op naam van mijn moeder stond, weet iemand of je dat gewoon over kan zetten, dus dit nummer over naar mijn naam en mijn bank rek. nummer?

• RiCk
  • Laatst online: 16-05 13:26
Solly voor het omhoog trappen....

Ik weet niet meer hoe ik het nou voor elkaar moet krijgen

Heb een Vodafone Live Zero abbo op m'n 7210.... Alles lijkkt goed ingesteld. Kan de portal via GPRS bereiken heb de MMS gegevens allemaal nagekeken en het moet goed zijn...

Toch krijg ik weer die melding dat de verzending is mislukt :(

• coelho
  • Laatst online: 15-05 17:35
Ben gisteren bij een vodafone punt binnengelopen en gevraagd om een Live Zero Abbo. In de winkel is er iets in de computer aangepast en ik kreeg te horen dat ik met een kwartiertje de wijzigingen in mijn telefoon zou hebben.

[leekmodus]
Ik kan helemaal geen vodafone live vinden. Ik dacht dat ik een nieuw icoon zou krijgen in mijn menu, maar helaas. Hoe kom ik bij vodafone live terecht? En met welke instellingen? Ik wil niet mms-sen, maar gewoon es op ontdekkingsreis in de wondere wereld van internet via mijn foon.
[/leekmodus]

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Verwijderd

coelho schreef op 21 augustus 2003 @ 23:41:
[leekmodus]
Ik kan helemaal geen vodafone live vinden. Ik dacht dat ik een nieuw icoon zou krijgen in mijn menu, maar helaas. Hoe kom ik bij vodafone live terecht? En met welke instellingen? Ik wil niet mms-sen, maar gewoon es op ontdekkingsreis in de wondere wereld van internet via mijn foon.
[/leekmodus]
Je zal Vodafone Live niet kunnen gebruiken op dat toestel omdat het niet geschikt is voor die dienst. Ze hebben nu alleen GPRS geactiveerd. Dan kan je bijvoorbeeld MMS'en.

• coelho
Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 23:49:
[...]

Je zal Vodafone Live niet kunnen gebruiken op dat toestel omdat het niet geschikt is voor die dienst. Ze hebben nu alleen GPRS geactiveerd. Dan kan je bijvoorbeeld MMS'en.
Gisteren vergeten te vermelden, excuses: Heb een 6610. Winkelbediende zei dat het moest lukken.

Verwijderd

coelho schreef op 22 augustus 2003 @ 09:15:
Gisteren vergeten te vermelden, excuses: Heb een 6610. Winkelbediende zei dat het moest lukken.
Nee hoor, want voor Live moet je toestel een beetje aangepast worden. En dat is niet het geval met de 6610. Alleen met de 'officiële' toestellen van Vodafone kan je Live gebruiken. En dat je een 6610 hebt leek me wel logisch, aangezien het topic "Voda + 6610 = Geen MMS?" heet... ;)

• coelho
Verwijderd schreef op 22 August 2003 @ 12:47:
En dat je een 6610 hebt leek me wel logisch, aangezien het topic "Voda + 6610 = Geen MMS?" heet... ;)
Right.... Laten we het er maar op houden dat ik nog niet wakker was...

• djeejdjeej
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-05 13:44
Op dit moment worden alleen de Sharp GX10, de Panasonic GD87, de Nokia 7650 & 3650, de Sony Ericson T68i en de T610 ondersteund. Over andere toestellen is nog niets bekend.

[ Voor 100% gewijzigd door djeejdjeej op 23-08-2003 08:22 ]

• StingrayNL
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-12-2025
Ik heb hetzelfde probleem met mn Siemens S55. Toestel kan wel mms vertsuren/ontvangen alleen niet met vodafone,terwijl mn neef in duistland met het exact zelfde toestel op het duitse vodafone netwerk wel kan mmsen.
Vage shit allemaal

• Martin?81
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 22:43

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Ik heb hier een Nokia 6610 met Vodafone 300 met live! 5.

MMS werkt bij mij. Ik kan ontvangen en versturen. WAP via GPRS werkt, echt browsen van live!-sites niet maar dat zou aan het gebrek van een XHTML-browser liggen? Is hier niets aan te doen, eventueel met JAVA?

Als er iemand de instellingen wil weten zal ik ze wel posten.

• djeejdjeej
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-05 13:44
Nee de live site is niet toegankelijk voor niet-live toestellen. De wap-pagina (mmm.vodafone.nl) van vodafone begint wel steeds meer te lijken op de live pagina waar ook langzamerhand ringtones en wallpapers e.d. te downloaden zijn voor de diverse GSM's.

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Nou, dacht ik dat ik niet meer over én mijn nieuwe telefoon én het netwerk hoefde te twijfelen, maar als ik hier dat gezeur lees over de beperkingen van MMS op het Vodafone netwerk begin ik toch te twijfelen.

Ik weet namelijk nog niet helemaal zeker welke telefoon ik wil. Ik zat te denken aan een Nokia 6600 en da's een series 60 telefoon dus zou het, net als op de 3650 enz., gewoon moeten werken. Maar misschien neem ik wel een ander toestel en dat zou betekenen dat ik misschien niet kan MMS-en? Da's echt behoorlijk debiel.

• Martin?81

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Hmmm, zoals ik al zei eerder. MMS-en en WAP over GPRS lukt wel. Live! sites bezoeken niet. Maar m'n Palm verbinden via GPRS lukt ook niet. Ik krijg het bericht 'subscribe to gprs first'? Snap daar niks van eigenlijk.

Ook via de 'telepone updater dinges' van Palm is er alleen voor de 6310i? Dus ik kan er ook niks mee?

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

-D-Jay- schreef op 07 juli 2003 @ 16:24:
Menu > Berichten > Berichtinstellingen > Multimediaberichten > Instellen verbinding > Actieve multimedia-inst. bewerken

Naam set verbinding : vf-live (of wat je wilt)
Homepage : http://mmsc.mms.live.vodafone.com
Sessiemodus : Doorlopend
Gegevensdrager : GPRS
GPRS-toegangspunt : live.vodafone.com
IP-adres : 192.168.251.150
Verificatietype : Normaal
Gebruikersnaam : vodafone
Wachtwoord : vodafone

Dit stel je in ... eerst 1 MMSje sturen, dan kun je ze pas ontvangen !!
Er zijn vast wel mensen die MMS icm Vodafone en een Nokia 6100 proberen of hebben maar mij lukt het nog steeds niet.... Ik had het zo staan als hier boven maar op de vodafonesite staat de homepage op 'http://mmsc.mms.vodafone.nl' maakt dat wat uit?

Ik heb met beide geprobeert een mms te versturen maar mislukt steed.

Verwijderd

PWA schreef op 08 november 2003 @ 15:55:
[...]

Er zijn vast wel mensen die MMS icm Vodafone en een Nokia 6100 proberen of hebben maar mij lukt het nog steeds niet.... Ik had het zo staan als hier boven maar op de vodafonesite staat de homepage op 'http://mmsc.mms.vodafone.nl' maakt dat wat uit?

Ik heb met beide geprobeert een mms te versturen maar mislukt steed.
Heb je wel GPRS goed ingesteld??? Want het GPRS toegangs punt voor GPRS en MMS is web.vodafone.nl. Dat andere is allemaal voor als je een vodafone Live abbo hebt.

Bij mij werkt beide het nu prima. Heb een 6610.

• PWA
  • Niet online

PWA

Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 23:42:
[...]

Heb je wel GPRS goed ingesteld??? Want het GPRS toegangs punt voor GPRS en MMS is web.vodafone.nl. Dat andere is allemaal voor als je een vodafone Live abbo hebt.

Bij mij werkt beide het nu prima. Heb een 6610.
Ja zeker! ik kan gewoon vrolijk gprs pagina's bezoeken! Al 1 hele keer gedaan en het lukte ook nog. Ik heb trouwens een Live 0 abbonement.

Heb jij web.vodafone.nl nu als homepagina?

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:06
djeejdjeej schreef op 22 augustus 2003 @ 18:47:
Op dit moment worden alleen de Sharp GX10, de Panasonic GD87, de Nokia 7650 & 3650, de Sony Ericson T68i en de T610 ondersteund. Over andere toestellen is nog niets bekend.
onzin,

ik heb zelf oa een 7250i en een samsung E700. Op de simkaart een zero acces bundel en ik kan lekker smsen. Wel is het zo dat sommige paginas uit het live menu niet werken. Maar het ging mij persoonlijk om het mmsen.

En ik denk dat het met elk mms toestel gaat werken. Meer heb ik er nog niet getest maar de t68i en 6610 zag ik ook al voorbij komen. Hierop werkt het ook. Dus nog mensen met andere toesellen?

Verwijderd

PWA schreef op 10 november 2003 @ 00:24:
[...]

Ja zeker! ik kan gewoon vrolijk gprs pagina's bezoeken! Al 1 hele keer gedaan en het lukte ook nog. Ik heb trouwens een Live 0 abbonement.

Heb jij web.vodafone.nl nu als homepagina?
Ik had dus ook eerst live.vodafone.com geprobeert maar dat wou dus niet goed. Nu doe ik dus alles via web.vodafone.nl
Hieronder nog even mijn instellingen voor MMS.

Naam: Vodafone MMS
Homepage: http://mmsc.mms.vodafone.nl
Sessiemodus: Doorlopend
Gegevensdrager: GPRS
GPRS-Toegangspunt: web.vodafone.nl
IP-adres: 192.168.251.150
Verificatie: Normaal
Gebruikersnaam: vodafone
wachtwoord: vodafone

• PWA
  • Niet online

PWA

Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 11:09:
[...]

Ik had dus ook eerst live.vodafone.com geprobeert maar dat wou dus niet goed. Nu doe ik dus alles via web.vodafone.nl
Hieronder nog even mijn instellingen voor MMS.

Naam: Vodafone MMS
Homepage: http://mmsc.mms.vodafone.nl
Sessiemodus: Doorlopend
Gegevensdrager: GPRS
GPRS-Toegangspunt: web.vodafone.nl
IP-adres: 192.168.251.150
Verificatie: Normaal
Gebruikersnaam: vodafone
wachtwoord: vodafone
Jaaa heel mooi enzo hoor maar KAN je er nu ook mmsen!? :X

Verwijderd

PWA schreef op 11 november 2003 @ 16:26:
[...]

Jaaa heel mooi enzo hoor maar KAN je er nu ook mmsen!? :X
Ja ik kan het nu wel. Gewoon een mms versturen naar iemand of jezelf en hij doet het bij mij perfect. :*)

• PWA
  • Niet online

PWA

Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 17:38:
[...]

Ja ik kan het nu wel. Gewoon een mms versturen naar iemand of jezelf en hij doet het bij mij perfect. :*)
Damn!! :( Ik heb een 6100 en precies dezelfde instellingen en als ik een mms stuur naar mezelf of een ander zegt hij steeds bericht in outbox voor verzenden en later "verzenden van multimedia bericht mislukt" :'( :'(

[ Voor 8% gewijzigd door PWA op 12-11-2003 18:01 ]

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-05 23:14

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Owkeey, laat maar weer, kheb nog een keer 444 gebeld en de instellingen Nokia 7650/3650 laten SMS'en en nu werkt het perfect :*)

Bladiebladieblaat...

[ Voor 85% gewijzigd door --MeAngry-- op 12-11-2003 18:28 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

• Martin?81

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Als het niet werkt, je telefoon even uitschakelen en weer aan. (Of inderdaad 444 bellen.) Dan werkt alles weer. Heel stom, weet ook niet waarom.

:)

Verwijderd

Als ik bel om zo'n zero acces dingus aan te vragen zeggen ze dat ik naar de winkel moet en een live abo moet afsluiten :S

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2003 22:07 ]

Verwijderd

Ben per ongeluk verder gegaan in een nieuw topic
Zie Wel versturen, niet ontvangen

Sorry 8)7
Pagina: 1