Ik ben bezig met mijn nieuweNokia 7250. Nu probeer ik het toestel in te stellen voor Vodafone Live! en het versturen van MMS-berichten. In andere topics heb ik al mensen horen roepen dat het zelfs met een Nokia 6610 of een 7210 moet kunnen..
Als ik de Vodafone Live! homepage bezoek krijg ik 'GPRS verbinding niet beschikbaar'. Ik heb een Vodafone 500 abo met 1MB Vodafone Live! pakket.
Bij de Vodafone helpdesk kennen ze de 7250 (nog) niet en dus krijg ik elke keer een ander antwoord. Net vertelde iemand me dat ik geen Vodafone Live! sites kan bekijken, maar wel kan GPRSen..
dan moet ik maandag naar een Vodafone Business Point gaan om een GPRS pakket af te sluiten. Dit klinkt me volstrekt onlogisch in de oren.
Kan iemand eindelijk eens duidelijk maken hoe het nou zit? Kan ik nou wel of niet met die 7250 MMS-en?
Als ik de Vodafone Live! homepage bezoek krijg ik 'GPRS verbinding niet beschikbaar'. Ik heb een Vodafone 500 abo met 1MB Vodafone Live! pakket.
Bij de Vodafone helpdesk kennen ze de 7250 (nog) niet en dus krijg ik elke keer een ander antwoord. Net vertelde iemand me dat ik geen Vodafone Live! sites kan bekijken, maar wel kan GPRSen..
Kan iemand eindelijk eens duidelijk maken hoe het nou zit? Kan ik nou wel of niet met die 7250 MMS-en?
Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'