Ik heb een SN41G2 , welke een FN41 heeft.
Dit mobo heeft een onboard Geforce4 MX , met 2 VGA uitgangen en een TV-Out.
Ik gebruike de nieuwste NForce 2.03 drivers op mijn WinXP SP1a bakje.
Ik gebruik de PC als een HomeTheater PC, dus de computer staat onder de TV, met alleen maar een aangesloten TV-Out.
Echter wil ik soms wel eens het een en ander wijzigen aan de setup van de PC.
Dan koppel ik alles af, en sluit er een normale monitor op aan enzo.
Het probleem is, dat ik dan totaal geen beeld te zien krijg in WinXP, dit vanwege het feit dat de driver settings niet op "Cloned" staan.
Ik moet dus altijd eerst booten met een TV aangesloten, en dan in de settings de methode wijzigen naar "Cloned" , dan heb ik ook meteen beeld op de aangesloten monitor.
Daar dit erg lastig is, zoek ik een manier om op de een of andere manier de desktop altijd Cloned te hebben, ook als er geboot wordt zonder monitor aangesloten.
Wie o wie ?
Dit mobo heeft een onboard Geforce4 MX , met 2 VGA uitgangen en een TV-Out.
Ik gebruike de nieuwste NForce 2.03 drivers op mijn WinXP SP1a bakje.
Ik gebruik de PC als een HomeTheater PC, dus de computer staat onder de TV, met alleen maar een aangesloten TV-Out.
Echter wil ik soms wel eens het een en ander wijzigen aan de setup van de PC.
Dan koppel ik alles af, en sluit er een normale monitor op aan enzo.
Het probleem is, dat ik dan totaal geen beeld te zien krijg in WinXP, dit vanwege het feit dat de driver settings niet op "Cloned" staan.
Ik moet dus altijd eerst booten met een TV aangesloten, en dan in de settings de methode wijzigen naar "Cloned" , dan heb ik ook meteen beeld op de aangesloten monitor.
Daar dit erg lastig is, zoek ik een manier om op de een of andere manier de desktop altijd Cloned te hebben, ook als er geboot wordt zonder monitor aangesloten.
Wie o wie ?