[Outlook 2000] auto archiveren uitschakelen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61772

Topicstarter
Is het mogelijk om de functie auto archiveren in MS O-) Outlook uit te schakelen door middel van een script bij elke gebruiker?

Ik heb er naar gezocht maar niet veel nuttige informatie gevonden.

Is er mischien een register instelling die dat regelt?

Ben namelijk bezig om een urenregistratie in Outlook te maken. (jaja, ik weet het ik had liever ook gekozen voor een andere programmeer omgeving) EN daarbij is het niet wenselijk dat de optie auto archiveren aan staat.

[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 61772 op 05-03-2003 14:11 . Reden: Ben toch wel blij met Microsoft ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

En dat was dus de eerste hit bij [google=disable autoarchive outlook site:microsoft.com] , of hetzelfde meteen bij microsoft.com :o
M$
Noem het maar gewoon MS - of gebruik gewoon geen MS producten als je er zo over denkt ;)
Zie ook SA Policy#ms

[ Voor 22% gewijzigd door F_J_K op 05-03-2003 13:53 . Reden: link ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61772

Topicstarter
Ja, dat was inderdaad de oplossing, heb er een halve dag naar gezocht. Toch maar even een spoedcursus zoeken op internet gaan volgen 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:15
Was idd niet erg netjes om MS te beledigen. Ik zie het nog regelmatig voorbij komen terwijl (bijna) iedereen er toch gebruik van maakt .... ach ja so be it.

Btw goed om te horen dat je probleem verholpen is.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W