Lol
Verslaafden.
Verslaafden.
Verwijderd
ach valt wel mee
[ Voor 5% gewijzigd door LordMithril op 30-03-2003 11:36 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Verwijderd
Ill be waitingVerwijderd schreef op 02 April 2003 @ 08:27:
idd, mijn ping zit bijna altijd tussen de 30 en de 80 op redelijke servers
@ Lord_Mithril: Ik kom wel een keert naar #dutchelite ofzo(zal toch wel niet winnen, mja wie weet =])
[ Voor 17% gewijzigd door LordMithril op 02-04-2003 16:44 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Ja, ik wacht ookLord_Mithril schreef op 02 April 2003 @ 16:42:
[...]
Ill be waiting![]()
maare, dit weekend ben ik er niet. dat je t ff weet
en niet winnen? jah ach, je kan er iig iets van leren
tis btw wel clan serv, dus niet altijd beschikbaar ivm wars
ja sorryVerwijderd schreef op 03 April 2003 @ 08:07:
[...]
Ja, ik wacht ookZat gisteren halve dag in #dutchelite, heb geloof ik de hele clan gezien maar geen Lord_mithril...Mja, zou best kunnen dat ik al een keer op een public tegen jou gespeeld heb, die naam herinner ik me wel =]
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Vanavond kan ik waarschijnlijk weer niet, maar ik zie je wel gewoon een keer op irc ofzoLord_Mithril schreef op 03 april 2003 @ 10:08:
[...]
ja sorrywas gister uit eten (was verassing) kwam dus pas laat thuis.
vanaaf is er @ 21.00 war dus als je rond 22.00 er bent kunnen we wel denk ik
@mod sorry dat ik dit hier afspreekvolgende zal ik per mail doen
netjes vragen of iedereen de zelfde skin instelt?Verwijderd schreef op 03 april 2003 @ 13:10:
[...]
Vanavond kan ik waarschijnlijk weer niet, maar ik zie je wel gewoon een keer op irc ofzo
Maar weet iemand hier hoe je ervoor kan zorgen dat elke speler dezelfde skin heeft?
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Verwijderd
Tja
Verwijderd
toevallig winamp ofzo op je buro blad aan?Verwijderd schreef op 23 april 2003 @ 11:52:
OpenGL is gewoon trager, kan je waarschijnlijk niet veel aan doen dan...
Mja, nu heb ik ook wel een probleem
Als ik aan het spelen ben dan schiet die af en toe gewoon terug naar windowsNet alsof ik op alt+tab gedrukt heb ofzo (heb ik dus niet). Is nogal irritant omdat je dan dus een poosje gewoon stil staat, als je dan 2on2 iDM clanwar speelt scheelt dat nogal
. Ook als ik hem opstart, dan begint die af en toe gewoon geminimaliseerd oid, maar dan moet ik hem nog activeren in Taakbeheer voordat ik kan spelen...Iemand enig id wat dat is?
Bier, Whiskey en Metal!!
uh.. je kon hem al tussen de 100 en 80 instellenset FOV to 90
[ Voor 35% gewijzigd door LordMithril op 23-04-2003 14:15 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
dat moet niet uitmaken..Verwijderd schreef op 23 April 2003 @ 16:22:
idd, nocd check is wel fijn ja(ut2k3 cd1 zat al half jaartje in me dvd speler:P)
En alleen mIRC draait nog op de achtergrond meestal, zal die dan ook wel een keertje uitzetten
Bier, Whiskey en Metal!!
Maar zoveel trager?Verwijderd schreef op 23 April 2003 @ 11:52:
OpenGL is gewoon trager, kan je waarschijnlijk niet veel aan doen dan...
Tja
Verwijderd
Maar ik heb het dus ook als ik gewoon niet alt-tab ofzoLord_Mithril schreef op 23 April 2003 @ 16:27:
[...]
dat moet niet uitmaken..
kan ook zijn omdat je net hebt ge alt-tabbed of door dat je nog windowed zat.
kan kennelijk zijn dat hij je muis dan niet helemaal uit windows gooit (en dus bedien je je muis in UT en windows).
dat windowd starten gebeurd meestak doordat je na UT te starten nog ff ergens anders klikt voor/tijdens het splashscreen (doe ik wel eens express om nog ff in mirc te kunnen hangen)
🌞🍃
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Een beetje anders?? Wat dacht je van: heel veel anders!Verwijderd schreef op 01 mei 2003 @ 14:21:
mensen zijn zo hard aan ut 1 gewend en vinden ut2k3 nix aan omdat het een beetje anders is en veel zwaarder draait. minder fps . en te veel meches textures enzo.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
om die term "realistisch" kan ik toch altijd zo hard lachen he als het om games gaat. vooral van die mensen die zeggen: oh ja cs is 1337 vet realistisch man.KillerBeeForEver schreef op 01 May 2003 @ 14:29:
[...]
Een beetje anders?? Wat dacht je van: heel veel anders!![]()
Ik speel met plezier UT2k3 hoor, daar niet van, maar ik blijf zeggen, het mist de sfeer van UT1. Heeft absoluut niets te maken met het feit dat het spel een stukkie zwaarder draait (valt bij mij wel mee, loopt hier vloeiend!), maar ik vind UT2k3 wat 'cartoon-achtige' trekjes hebben, kweet niet hoe ik het anders moet omschrijven. Daarom blijf ik UT1 qua uitstraling realistischer vinden, maar da's uiteraard mijn persoonlijke mening
.
Sja... echte 'onderbroekenlol' noemen we dat hierJanssen schreef op 01 May 2003 @ 15:07:
[...]
om die term "realistisch" kan ik toch altijd zo hard lachen he als het om games gaat. vooral van die mensen die zeggen: oh ja cs is 1337 vet realistisch man.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Hij zegt alleen maar dat die moet lachen om mensen die spellen zo realistisch noemen. Dat is wel enigzins waar, want spellen zijn vaak helemaal niet realistisch. Je hoeft je niet te verdedigen of je er druk over te maken en hem gelijk aan te vallen.KillerBeeForEver schreef op 01 mei 2003 @ 15:18:
[...]
Sja... echte 'onderbroekenlol' noemen we dat hier.
Jammer dat er zo flauw gereageerd wordt op een mening en de reactie is dan nog in het algemeen ook, niet eens op de man af (zwak...). Je hebt n00bs op allerlei fronten, zo te zien pas je vast wel ergens tussen.
Aangezien ik duidelijk geen n00b ben wat games betreft (waarom verdedig ik mezelf nog?! God knows!) en ik zowel wat oudere als ook zeer recente shooters speel (dus ook UT1 en UT2k3) ben ik best in de positie om er iets over te zeggen. Dat 'realisme' waar ik het over had, slaat op het grafische gedeelte, wat bij UT2k3 veel drukker en cartoon-achtig toont, op mij dan. Nogmaals: mijn persoonlijke mening(!!), kweet niet hoe vaak ik dat dan nog moet zeggen, maar ach, kennelijk had Janssen dit de 1e keer nog niet in de gaten, geeft niet hoor, ik heb geduld
.
een beetje een DOH reply he. Maar kijk naar die maps uit de epic bonuspack, daar zitten idd een paar mooie maps tussen, maar de gameplay is ronduit klote. BIjvoorbeeld DM-rustatorium. op zo'n map is het 99% uitkijken waar je loopt, omdat je anders vast komt te zitten.Da Monkey schreef op 01 May 2003 @ 17:56:
Natuurlijk is ut1 minder eyecandy dan ut2k3. Dat is denk ik (weet ik eigenlijk wel zeker) vooral omdat de pc's van tegenwoordig iets meer aankunnen dan de pc's die toen je van het waren, ten tijde van ut1 dus.
Ut1 was toen het net uit wsa ook eyecandy ten top. Maar omdat het toch al redelijk antiek isvalt dat nu veel minder op. Ik kan met beide games me wel vermaken al vind ik persoonlijk dat Ut2k3 een stuk vloeiendere gameplay heeft. De staticmeshes die overal zouden izjn valt op zich toch wel mee. Ligt er maar net aan welke map je aan het spelen bent.
Er zijn genoeg maps die EN er goed (mooi) uitzien maar die toch een heerlijke gameplay hebben. Neem nou de map : DM-1on1-Alpu2
Ditis een map die ik zelf zeer goed vind. Goede gameplay mara ziet er ook nog eens mooi uit niet afleidend qua layout in ieder geval
Is niet het meest voor de hand liggende antwoord dat is gewoon mijn mening. Wat je zegt over dat het van de zotte is om eerst te kijken aar de map en dan pas spelen (ivm static meshes) is eigenlijk helemaal niet zo gek.. in andere games ga je ook juist die maps spelen die het fijnste spelen en of dat nou onbewust komt omdat er teveel staticmeshes of juist helemaal niet inzitten...Tampie schreef op 02 May 2003 @ 00:43:
[...]
een beetje een DOH reply he. Maar kijk naar die maps uit de epic bonuspack, daar zitten idd een paar mooie maps tussen, maar de gameplay is ronduit klote. BIjvoorbeeld DM-rustatorium. op zo'n map is het 99% uitkijken waar je loopt, omdat je anders vast komt te zitten.
DM-DE-Grendelkeep is de enige goed speelbare map die ik tot nu toe heb gezien. Met als goeie tweede DM-DE-Ironic.
TUurlijk ligt het eraan wat voor map je aan het spelen bent, maar tis toch van de zotte om te kijken naar een map, en dan te zeggen, 'nee deze heeft teveel static meshes. we kiezen maar een andere'
Verder vind ik ook dat er gewoon te weinig maps bijgeleverd zijn eigenlijk.
En volgende keer graag niet alleen het meest voor de hand liggende antwoord eruitpikken graag oke?
[UnrealGame.DeathMatch]Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 13:10:
[...]
Vanavond kan ik waarschijnlijk weer niet, maar ik zie je wel gewoon een keer op irc ofzo
Maar weet iemand hier hoe je ervoor kan zorgen dat elke speler dezelfde skin heeft?
GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
Zou ik je ook mogen uitdagen voor een 1v1 DM gael NWLord_Mithril schreef op 29 maart 2003 @ 15:32:
[...]
dat van die meshes ben ik met je eens.
ik ben ook heel blij met de LE 105 levels (chrome, Geo, Lost faith) deze zijn gewoon helemaal gestripped.
en als je steeds boven aan komt daag ik je bij deze uit voor een potje 1on1 iDM op gael op mn clan serv
contact me maar @ #dutchelite @ quakenet
Ik hoop dat ik het een beetje goed uitlegDa Monkey schreef op 07 mei 2003 @ 11:51:
pickups? was da?
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2003 23:34 ]
Verwijderd
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2003 23:39 ]
Je kan ook van cliffyb downloaden die heeft echt own-age mappenDa Monkey schreef op 07 May 2003 @ 23:33:
en dat zijn stuk voor stuk allemaal hele toffe maps of ? Ik heb hier een isdn lijntje en download zo nu en dan wel eens een mappack maar mijn ervaring is toch dat er van de zeg 10 die er in zitten 2 of 3 echt goed zijn en de rest gewoon suckt
OmgVerwijderd schreef op 07 May 2003 @ 23:31:
Heb net ff Liandri V1 gespeelt. ik heb een stuk of 5 liandri maps en deze is de beste vind ik .
hij lijkt ook heel veel op de liandri in ut 1. hij is echt precies het zelfde . high texters
. kleuren kloppen ook.
ik heb hem van ut2003hq vanddaan. ik heb alle ut UTHQ map packs. ik heb nu zo rond de 600 levels
maar weet iemand nog een paar goeie ut2003 servers .? de beste bedoel ik . waar jullie ook komen........
En ik moet een nieuwe 3dkaart . mijn GF4 ti4200 64 mb hout het niet meer bij . veels te traag. ik denk dat ik nog ff wacht op de nv35 of de r400. dan word het veel beter. ook omdat meer mensen hem dan vlot kunnen draaien. iv lag enzo.
Verwijderd
tja dat valt wel mee. gewoon alles op highest . de ut2003 default ini alles zo hoog mogelijk gezet. draai het ene level op 800*600 en het andere op een reso hoger.XTREEMRaGE schreef op 08 mei 2003 @ 14:15:
[...]
Je kan ook van cliffyb downloaden die heeft echt own-age mappen![]()
![]()
[...]
Omgik zit op een geforce 2 Ti en hij draait wel lekker. Maar ik neem weer aan dat jij alles op HOLY SHIT high hebt staan
![]()
![]()
ik weer niet dat is ook een wereld van verschil
. Alles op low
en hij draait weer lekker
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 17:49 ]
en een snelle CPU is ook een aanrader.. een clanm8 van me heeft ook een 9700 PRO en een snellere CPU.. hij heeft echt veel meer fps dan ikVerwijderd schreef op 08 May 2003 @ 17:48:
[...]
tja dat valt wel mee. gewoon alles op highest . de ut2003 default ini alles zo hoog mogelijk gezet. draai het ene level op 800*600 en het andere op een reso hoger.
uitraard draai ik ook op 2x aa , ,maar dat hang ook weer van het level af .
toch als je vlot wil draaien is een radeon 9700 al een must have
Bier, Whiskey en Metal!!
Je bent een insta speler heLord_Mithril schreef op 08 mei 2003 @ 19:00:
[...]
en een snelle CPU is ook een aanrader.. een clanm8 van me heeft ook een 9700 PRO en een snellere CPU.. hij heeft echt veel meer fps dan ik
btw ik sta nogsteeds open voor challenges alleen deze week nog ff niet..
last van mn klauw
XTREEMRaGE schreef op 06 May 2003 @ 12:21:
[...]
Zou ik je ook mogen uitdagen voor een 1v1 DM gael NW. Als je kan en ik lees dit niet meer plz neem contact met me op @ #team-de @ quakenet
mijn irc nick is de|XTRM|RGE
Verwijderd
Verwijderd
nee gelukkig niet
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
hou het dan bij... kun je zelf ook achter komen met een beetje zoekwerkVerwijderd schreef op 10 mei 2003 @ 15:42:
deamn wanneer komen er nou eens goeie mods zoals tactical ops en strike force? voor ut2003
Aaiiiight (dat is als ik het niet vergeetLord_Mithril schreef op 10 May 2003 @ 18:19:
[...]
@XTREEMRaGE
is goedPM me maar een keer (#dutchelite)
hou planetunreal in de gaten, staat best wel veel info over mods etc.Verwijderd schreef op 10 mei 2003 @ 15:42:
deamn wanneer komen er nou eens goeie mods zoals tactical ops en strike force? voor ut2003
hmmzDa Monkey schreef op 08 May 2003 @ 16:21:
mm sommige maps die die cliffyb erop heeft staan (ja ik kende die link al) vind ik toch niet zo own-age als dat je doet vermoeden.
[ Voor 7% gewijzigd door XTREEMRaGE op 12-05-2003 10:03 ]
Verwijderd
Verwijderd
natuurijk kun je dat doen. maar er zijn zo veel skins . ik heb geen zin om te zoekenVerwijderd schreef op 12 May 2003 @ 10:36:
Ik heb een vraag:
Soms als ik team DM speel dan wordt er af en toe een hele grote file gedownload iets in de trent van skin bla bla bla. Is er een alternative website waar ik dit soort zaken LOS kan downloaden.
Op de fansites wordt het voor mij niet duidelijker
Wat ik vaak heb gehoord is dat ze vaak TTM skins moeten dwl ofzo. Als het goed is kan je die van deze TTM . Als dat niet zo is zoek op ut2003hq , zoek de bestand daar op en dwl maar. En als je het daar ook niet kan vinden, zoek op UT2Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 10:36:
Ik heb een vraag:
Soms als ik team DM speel dan wordt er af en toe een hele grote file gedownload iets in de trent van skin bla bla bla. Is er een alternative website waar ik dit soort zaken LOS kan downloaden.
Op de fansites wordt het voor mij niet duidelijker
Bier, Whiskey en Metal!!
hmmzLord_Mithril schreef op 12 May 2003 @ 11:59:
die TTM skins zijn vaag..
ik heb nieuwste versie van TTM geinstalleerd, de skins ook gedownload en nog wil hij die skins downloaden als ik de server wil joinen..
dankzij dat geintje heb ik gister een 2on2 iTDM war misgelopenbaal ik echt van..
die heb ik dus.. maar daar zitten de skins niet bij (10mb in 650K file lukt nietXTREEMRaGE schreef op 12 May 2003 @ 12:18:
[...]
hmmzdan kan het zijn dat ze de files veranderd hebben(ander naampje gegeven
) Dat is ook erg kl*te ja. Btw er is een nieuwe versie van TTM uit 2.1 ofzo, ja kwam ik pas zaterdag achter
. alles vind je op TTM
Bier, Whiskey en Metal!!
Ja die bedoel ik ookLord_Mithril schreef op 12 May 2003 @ 12:29:
[...]
die heb ik dus.. maar daar zitten de skins niet bij (10mb in 650K file lukt niet)
en de enige skins die ik zag op die site waren die van TTM1
tag is NL][ en NL-R][ (2 clans..)XTREEMRaGE schreef op 12 mei 2003 @ 13:09:
[...]
Ja die bedoel ik ook. Want ze hebben er nog geen andere skins erbij gegooit
.
Btw je zit in de clan The Dutch elite toch?
Wat is jullie tag, en zitten jullie ook op clanbase geregistreerd
Etc. tell me all the nasty details
Bier, Whiskey en Metal!!
Bier, Whiskey en Metal!!
Hahahaha ik ookLord_Mithril schreef op 12 mei 2003 @ 14:41:
weet niet uit mn hoofd.. en cb kom ik @ stage niet goed op
zelf ff kijken? gewoon ff op UT2k3 clan zoeken naar The Dutch Elite
ladders 5on5 iCTF benelux en europe
bedoel je alleen maar snipers zijn, dus geen andere wapens?KillerBeeForEver schreef op 13 May 2003 @ 10:36:
Weet er iemand trouwens nog 1 of meerdere sniper-rifle servers? Ik kom praktisch alleen maar instagib tegen, ook wel leuk, maar op den duur gaat dat best vervelen...
Bier, Whiskey en Metal!!
[ Voor 3% gewijzigd door Smoonshine op 14-05-2003 13:09 ]
uhm...
Of op http://www.bluesnews.com/cgi-bin/articles.pl?show=601Smoonshine schreef op 14 May 2003 @ 13:06:
edit: lees hier meer over UT2004: http://www.shacknews.com/docs/press/051303_ut2k4.x
[ Voor 18% gewijzigd door lo3k op 14-05-2003 13:29 ]
Helemaal mee eens. Als ik voor het kopen van ut2k3 wist dat er een jaar later ut2k4 uit zou komen en daarna ut2k5 etc etc.. dan had ik ut2k3 nooit maar dan ook nooit gekocht. Het is een heerlijk spel maar de features die nu in ut2k4 komen te zitten hadden naar mijn mening gewoon in 3 moeten zitten. Vooral teamspeak, als men geen korting of weet ik veel wat verzinnen voor de bezitters van ut2k3 dan verkoop ik mijn versie van ut2k3 en dan download ik ut2k4.Smoonshine schreef op 14 May 2003 @ 13:06:
Unreal Tournament 2004 officieel aangekondigd
-----------------------------------------------------------------------------------
[ lap tekst ]
-------------------------------------------------------------------------
Bron: Gamer.nl
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier een beetje een wrange smaak van in mijn mond krijg. Ik vind dit eigenlijk een beetje een koude douche voor de mensen die UT2003 gekocht hebben (waaronder ik). Ik ben benieuwd of de mensen die UT2003 gekocht hebben de 2004 versie voor een zacht prijsje kunnen kopen of dat de add-ons die in 2004 zitten ter download worden aangeboden voor de 2003 bezitters. Anders vind ik het wel heel erg uitmelken
edit: lees hier meer over UT2004: http://www.shacknews.com/docs/press/051303_ut2k4.x
kijk _DAT_ hadden ze eerder moeten doen.Also included are new maps from Digital
Extremes designed specifically to appeal to "hardcore" UT players.
[ Voor 32% gewijzigd door LordMithril op 14-05-2003 14:04 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
[ Voor 4% gewijzigd door Smoonshine op 14-05-2003 15:24 ]
uhm...
idd daar hopen heel veel mensen op (net atari forum gelezen..) maar we zien het vanzelf wel als het echt aangekondigd word (dit is dus de aankondeging dat ze het gaan aankondigenSmoonshine schreef op 14 May 2003 @ 15:24:
Misschien bieden ze die extra's wel te koop aan als add-on op UT2k3. Dat zou ik nog wel een beetje service vinden, voor 25 euro ofzo gewoon je spel updaten naar 2004. Als ze dan 2003 op dat moment in de winkels leggen voor ook 25 euro is iemand die 2003+addon koopt even duur uit als iemand die gewoon UT2k4 koopt.
Bier, Whiskey en Metal!!
onslaught =Lord_Mithril schreef op 14 May 2003 @ 13:59:
hmz als ze de 2k4 extra's ter download aanbieden word dat een aardig vet filetje...
denk niet dat ze dat doen.
ach we zien t vanzelf.. ik ben gestopt met dingen verwachten en voorspellen over spellen.
je word er alleen maar gestoorder van. ik zie t wel als hij in de winkels ligt..
als ik em zou moeten kopen zou ik dat denk ik wel doen.
word zeker leuk als dat onslaught ook als ladder op ClanBase komt. Dan ga ik die sectie van de clan wel leiden
dat ingebouwde teamspeak lijkt me echt niks..
dan moet je gaan gillen naar een team8 als hij aan de andere kant van de map staat
[...]
kijk _DAT_ hadden ze eerder moeten doen.
DE maakt naar mijn idee veel beter maps, minder eyecandy en meer playcandy
[ Voor 8% gewijzigd door XTREEMRaGE op 15-05-2003 11:08 ]
staat op atari forum.. linkje hangt hierboven ergens.. daar staat het complete bericht.Onslaught Mode: New multi-player oriented combat game type on custom-built large-scale maps featuring awesome new weapons and land- and air-based vehicles. From the lethal bomber to the nefarious spider mines - players will work as teams to control map points and win the conflict. There are currently nine Onslaught maps planned to ship with the game.
Bier, Whiskey en Metal!!
Ik heb kabel(netspeed 10000) en meestal krijg ik een ping van 15000+Da Monkey schreef op 15 May 2003 @ 11:19:
Teamspeakgebruikt als ik af moet gaan op rogerwilco hoogstens een halve kb... En de netcode van ut2k3 niet goed? ik weet niet maar er zijn maar weinig games die zonder lag spelen bij mij (isdn) en ut2k3 is daar een van.
Heb het opgemeten.. ut2k3 gebruikt hier zo'n 4kb upload en download.. niks over te zeggen dus
Ik vind dat van LF wel relaxed het helpt me met m'n fpsLord_Mithril schreef op 15 May 2003 @ 11:21:
[...]
staat op atari forum.. linkje hangt hierboven ergens.. daar staat het complete bericht.
en idd die LE maps zijn veel relaxter. al vind ik t wel jammer van Lost Faith dat ze de waterval weg hebben gehaald.. nu is dat paadje daar zo zichtbaar
en de netcode is idd een beetje vaag, ik bedoel iedereen op de server heeft een ping van 50 en lager en toch zijn we aan t warpenwarpen=het ineens verspringen van locatie
dat dus t domme bij mij (en clanm8's) zelf geen packet loss te bekennenXTREEMRaGE schreef op 15 May 2003 @ 11:52:
[...]
Ik vind dat van LF wel relaxed het helpt me met m'n fps
Ja dat warpen heb ik soms last van, heb ik eindelijk een lage ping(met netspeed 10000) krijg op sommige momenten een packet lose van 40%. Soms word ik echt daar gestoord van
Bier, Whiskey en Metal!!
Dan moet er ping spikes zijn ofzo, dat is wel vreemd btw dan is er echt iets vaag aan de hand met die netcode. Ik kan niet w8 voordat ze eindelijk een goede netcode releasenLord_Mithril schreef op 15 mei 2003 @ 11:53:
[...]
dat dus t domme bij mij (en clanm8's) zelf geen packet loss te bekennen
TnxTampie schreef op 15 May 2003 @ 11:53:
packet LOSS
idd maar t stomme is dat je ping niet realtime refreshed word.XTREEMRaGE schreef op 15 mei 2003 @ 12:00:
[...]
Dan moet er ping spikes zijn ofzo, dat is wel vreemd btw dan is er echt iets vaag aan de hand met die netcode. Ik kan niet w8 voordat ze eindelijk een goede netcode releasendat lijkt me
Bier, Whiskey en Metal!!
Bij mij is het juist andersom ffs @ pingLord_Mithril schreef op 15 May 2003 @ 12:17:
[...]
idd maar t stomme is dat je ping niet realtime refreshed word.
zeer irri in wars.. kep zelf een keer gehad dat ik een nette ping had, geen PL en toch een lichte lag..
ergste was, dit was aleen merkbaar als je speelde, in de demo was niks te zien.. ja ok ik schoot mismaar van de lag zag je niks..
maar dat zijn echt maar kleine incidenten.. 99 van de 100 keer gaat t perfect
(qua ping dan.. aim niet altijd)
staan er wel een paar op mn webspace..XTREEMRaGE schreef op 06 June 2003 @ 10:34:
Hmmzz er zijn niet veel UT2k3 spelers merk ik
Heeft iemand screenies ofzo
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq