• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-02 22:51
Opblaasbare speakers...

Afbeeldingslocatie: http://www.otherlandtoys.co.uk/BUDWEISER4.JPG

iemand hier al mee in contact geweest?
En zo ja is het wat? duur? :P

Meer info:
Ellula Hot Air, model Revo Blue / Green / Budweiser.

http://www.ellulasounds.co.uk/

www.jurgroessen.nl

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:05

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ooit eens een review over gelezen, de geluidskwaliteit zou slecht tot matig zijn. Was geloof ik in de Kijk (heel lang geleden in ieder geval).

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Heel grappig moet ik zeggen, wel een echte gadget ja! Maar wat Johnny al zegt...volgens mij kan er nooit enig serieus geluid uit komen. Het idee is leuk dat wel :)

Verwijderd

Inderdaad. Was heel leuk maar heel slecht. Ze stonden volgens mij ook in de consumentengids en die zei hetzelfde.
Maar bijzonder? Je hebt dingen die je op elk oppervlakte kan bevestigen en dan wordt dat een speaker. En ooit las ik ook over een zendertje in je ramen en dan kon je geluid positioneren in de kamer. Dus een bron van geluid, midden in je kamer.

Verwijderd

ik zag opblaasbare speakers, toen dacht ik die heb ik ook, k heb er namelijk ook al een paar opgeblazen :)

maar dit ziet er wel leuk uit, maar het probleem met die opblaasbare dingen is altijd dat het na verloop van tijd leeg loopt..
dus ben je een vette party aan t houde.. dan moet je af en toe weer wat xtra lucht in je speakers douwe :)

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Die wil ik wel hebben als gadget tegen zachte prijs :)
Iemand :?

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Nou, het ligt er een beetje aan wat het kost. Aangezien het nu al zo'n beetje vaststaat dat de kwaliteit moet worden omschreven als "het laat lucht trillen", moet het niet te duur zijn. Daar ben ik dan wel benieuwd naar wat zoiets nou kost.

[ Voor 5% gewijzigd door SmartDoDo op 04-03-2003 22:51 ]

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

kun je ze volgens mij net zo goed niet opblazen. aangezien een kast niet moet resoneren, maar een opblaasding zal wel zacht zijn, en resoneert dus mee.

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-02 22:51
Verwijderd schreef op 04 March 2003 @ 22:44:

maar dit ziet er wel leuk uit, maar het probleem met die opblaasbare dingen is altijd dat het na verloop van tijd leeg loopt..
dus ben je een vette party aan t houde.. dan moet je af en toe weer wat xtra lucht in je speakers douwe :)
ehmm, tweaken zodat ie zichzelf volblaast met de conus-beweging? :P

het ging me ook om het gadget gehalte, niet als serieus setje om aan m'n Marantz te hangen.

Timotee: dat thingie dat je op elk oppervlak kan 'plakken', heb je daar een naam/linkje van.
heb er weleens over gelezen maar toen was het nog in het ontwikkelingsstadium...

www.jurgroessen.nl

Verwijderd

Er staat een artikeltje in de MAXIM of de FHM van deze maand (weet ff niet meer welke van de 2).
Pagina: 1