Ik weet niet waar je last van hebt, maar weet je waar smiley's voor staan? En als je eerst een beetje die draad hebt gelezen had je kunnen weten dat ik niet iemand van de "ik heb lekker veel posts" ben.Verwijderd schreef op 08 maart 2003 @ 11:27:
[...]
zoow je voelt je wel helemaal de man hè met je 1000 poststering kerel dat ben je bijna 20 en dat houd je je nog met 'wie heeft lekker de meeste posts' bezig...
Ik heb lekker veel posts, dus daarom mocht ik erin!

Aannames zijn fataal.
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 06:48
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Oeps, mijn foutVerwijderd schreef op 06 March 2003 @ 00:35:
[...]
Voor zover ik heb begrepen is dat niet waar. In /61 is er een topic geweest, waaruit duidelijk werd dat niet iedereen in /61 automagisch access heeft gekregen. Het is wel logisch dat de A61 users een grotere kans op HK access hadden/hebben, anders zouden ze daar niet zitten
edit:
huh, WAB? ben jij dat? dat moet jij toch wel weten als 1337 /61er
edit2: het wordt steeds gekker, je hebt dat topic nota bene zelf geopend!: HK weer openen

Maarruh, ben niet een 1337 /61er
Ik ben gewoon uit mezelf erg 1337
/einde eigendunk modus
*grote schop*
Ik heb de posts van Greeneeeee al gelezen enzo ook de FAQ's enzo maar als ik doe wat grene zegt kan ik nog altijd mijn userID niet zien my Myreact/profile..
Dit zou ik wel graag eens te weten komen..
Ik heb de posts van Greeneeeee al gelezen enzo ook de FAQ's enzo maar als ik doe wat grene zegt kan ik nog altijd mijn userID niet zien my Myreact/profile..
Dit zou ik wel graag eens te weten komen..
Boshoer! Specs | (bobo1on1) echt jonge die fewture is echt een aap gewoon
Verwijderd
Hover even over je eigen naam in dit topic, of klik op je naam en kijk naar de URL.
Daar zie je dan 63996 staan.
Daar zie je dan 63996 staan.
Verwijderd
Lees anders even een topic door, voordat je met een dergelijke schop feitelijk niks toevoegt, maar alleen maar vraagt wat je wilt weten, terwijl het antwoord al gegeven is: Phantomastique in "HK posters"
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2003 18:52 ]
bij myreact gewoon bovenaan kijken in de adresbalk in jouw geval 63996
/edit sowwie Durden.....
/edit sowwie Durden.....
[ Voor 18% gewijzigd door ArthurMorgan op 10-07-2003 18:52 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
nutteloos omhoog geschopt...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.