HK posters

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:13

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Ik kan mij herinneren dat er vroeger eens ter sprake kwam dat je niet alleen in de HK mag posten, maar juist vooral in de tech moest posten, omdat de HK iets "extra's" was. Uiteraad was ik het hier toen erg mee eens.

Maar wat mij nou opvalt, al die <5000 users die nu HK acces aanvragen hebben bijna geen techposts. Krijg je dan niet hetzelfde als vroeger, dat bepaalde users puur en alleen in de HK zitten?

(Het viel mij gewoon op dat er bijna geen <5000 users zijn met >600 posts die HK-XS aanvragen, dus gem. 0,2 techposts p.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Die hebben wel bewezen dat ze zich netjes gedragen. En daar gaat het eigenlijk om. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Je kan ze onmogelijk verbieden in de hk te posten, daarbij zijn er in het verleden al topics over geweest waarin diversie ideeën (minimale postratio's etc.) zijn gekomen en weer afgedaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Over het algemeen als je een UID hebt die onder de 5000 ligt ben je wel erg lang bij GoT. En dus is het wel aan te nemen dat zij wel ongeveer weten hoe we het hier graag houden. Ik Denk dat ze met dat in hun achterhoofd deze regel hebben aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacht je dan dat iedereen toegang kreeg?
Echt niet dus he :)

dex: :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukubu
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Alleen wel jammer dat jullie de limiet niet op 5006 hebben gezet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Krattenkoning schreef op 04 March 2003 @ 22:06:
Weer eentje die zeurt met <600 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Laatst online: 23-09 17:07
Krattenkoning schreef op 04 March 2003 @ 22:06:
Ach, dat kan gedoogd worden, we zijn tenslotte in Nederland :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
DeX schreef op 04 March 2003 @ 21:14:
Over het algemeen als je een UID hebt die onder de 5000 ligt ben je wel erg lang bij GoT. En dus is het wel aan te nemen dat zij wel ongeveer weten hoe we het hier graag houden. Ik Denk dat ze met dat in hun achterhoofd deze regel hebben aangemaakt.
Ik ben eventjes niet mee denk ik. Ik weet wel dat de HK weer open is, maar wat heeft dat met het User ID te maken? Krijgen alleen gebruikers met een id lager dan 5000 toegang? Ik dacht dat men gewoon een 1000 gebruikers had geselecteerd die toegang kregen. Dat suggereert Grrrrrene's bericht toch wel.

Waar vind ik meer informatie over die nieuwe regels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukubu
  • Niet online
SatCP schreef op 04 maart 2003 @ 22:14:
[...]
Ik ben eventjes niet mee denk ik. Ik weet wel dat de HK weer open is, maar wat heeft dat met het User ID te maken? Krijgen alleen gebruikers met een id lager dan 5000 toegang? Ik dacht dat men gewoon een 1000 gebruikers had geselecteerd die toegang kregen. Dat suggereert Grrrrrene's bericht toch wel.

[rml]*** [ HK] Belangrijk nieuws voor userID's 1-5000 ***[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 18:42

DinX

Motormuis

SatCP schreef op 04 March 2003 @ 22:14:
[...]

[rml]*** [ HK] Belangrijk nieuws voor userID's 1-5000 ***[/rml]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Dat wel maar het is niet de bedoeling dat het bij 1000 users blijft. :)
Omdat ze nu ergens moeten beginnen is er besloten om bij de userID's onder de 5000 te doen, na verloop van tijd zullen de userID's boven de 5000 ook wel aan bod komen. :)

Edit:
Zie je wel, je typt een verhaaltje en meteen duiken er twee mensen tussendoor met een linkje. :{ :P

[ Voor 23% gewijzigd door bazs2000 op 04-03-2003 22:17 ]

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

[...]

Ik denk dat het zo was:
Iedereen met een UID onder de 5000 krijgt zo ie zo access (Afhankelijk van Notes en waarschwingen)

Daarnaast worder er een aantal geselecteed die er gewoon in kunnen. Dus niet afhankelijk van UID.

Ik kan er namelijk gewoon in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Niet online
DinX & Krattenkoning: Mmmh vreemd. Ik heb dat bericht totaal gemist. Had net nog het medelingenforum bekeken voor de url naar Grrrrrene's bericht. Toch maar eens uitkijken naar een brilletje :)

Alleszins bedankt voor de link!

DeX: Ik denk niet dat het automatisch gaat bij de sub-5000 gebruikers. Ik heb namelijk geen toegang :P

[ Voor 36% gewijzigd door satcp op 04-03-2003 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
[...]

Er zijn 70.000 geregde users op GoT, en als je 1 voor 1 HK access gaat geven, moet je ergens beginnen. Veel van die users zijn ook inactief, dus misschien zijn de mensen met een UserID van 15000 of lager binnenkort aan de beurt.
De HK is volgens mijnog altijd in proeffase, dus vandaar dat ze kleine groepjes mensen tegelijk toelaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

SatCP schreef op 04 March 2003 @ 22:17:

DeX: Ik denk niet dat het automatisch gaat bij de sub-5000 gebruikers. Ik heb namelijk geen toegang :P
nee je heb gelijk.. Maar als je niet standaard acces hebt, en je UID is onder de 5000, moet je een topicje openen in SM.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Niet online
Niet dat ik ooit veel gepost heb in de HK (misschien in 2 à 3 topics) of van plan ben om er veel te posten, het geeft een warm gevoel toegang tot al die fora te hebben ;). Daarnaast kwamen er af en toe best wel interessante topics om te lezen voor in de HK. Toch maar weer toegang vragen.

Bedankt voor jullie tips, lui!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:49
* FragFrog komt er ineens achter dat'ie de HK ook niet meer inkan 8)7

Hmmmz, waar zie ik eigenlijk m'n id? Dat is toch niet.... dat hele hoge getal bovenin het urreltje van je profiel? (31650) :'(

Enfin, kan niet zeggen dat ik de HK mis, laatste tijd weinig in gepost :)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Ik maak me er ook niet druk om, ik zie vanzelf wel wanneer die gewoon weer open is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

ja dat nummertje is je ID

die van mij is 18194
we zullen dus allebei nog ff geduld moeten hebben

[ Voor 12% gewijzigd door DoD Cerberus op 04-03-2003 23:16 ]

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-09 17:34

Sick Nick

Drop the top!

Ach, je mist niks hoor. Je bent hier toch niet voor de HK of wel soms?

Ik kan er wel in maar om nou te zeggen dat ik er constant zit te bladeren en zo? nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Laatst online: 22:39

mvds

Totally awesome!

Vraag me af hoelang de crew dit vol gaat houden, 70k users reviewen is niet niks... Ik wens ze veel succes :)

Ik denk dat ze het al zat zijn voordat ze bij de userid zijn van FragFrog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

obsidian ( >:) ) tot nu toe houden ze het 6 weken vol :)
En volgens mij willen ze gewoon meer posts in GCC hebben dan de andere crewfora :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Hehehe, zal ik maar weer mijn nick terug laten zetten naar obsidian? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Phantomastique schreef op 05 March 2003 @ 15:11:
Vraag me af hoelang de crew dit vol gaat houden, 70k users reviewen is niet niks... Ik wens ze veel succes :)
Dan is dat note systeem nog ergens goed voor. :+ ;)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

DataBeest schreef op 05 March 2003 @ 15:27:
[...]

Dan is dat note systeem nog ergens goed voor. :+ ;)
Ach, mij boeit het ook niet, ik heb toch al toegang omdat ik zo'n waardevolle user ben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik denk dat de crew wel een uitzondering maakt voor mij omdat ze obsidian makkelijker te onthouden vinden dan mijn nieuwe nick :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 14:34
Even een vraagje tussendoor:
Hoe is de huiskamer nu? Is het nog steeds zo dat er eigenlijk alleen maar onzin en half grappige dingen worden gepost (dus dat er bij elk topic 'oud' geroepen kan worden), zoals op het laatst in de HK? Of is het nu gewoon een forum voor de wat luchtigere topics, maar wel enigszins serieus? Want als het nog steeds zo is als 2 maanden terug vind ik het totaal niet erg dat ik geen HK acces heb. Maar anders heb ik iets om me op te verheugen... :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

De HK is nu wel een leuke plaats om af en toe te komen, geen kansloze replies meer maar echt opmerkingen die je zou willen hebben. Het is dus niet als 2 maanden terug dus je hebt iets om naar uit te kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Nou, ik heb er even gekeken voor je, het valt best mee daar hoor. Het is nog steeds niet van hoog niveau natuurlijk. Maar het is wel beter dan wat het was... (denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
bazs2000 schreef op 05 maart 2003 @ 15:43:
De HK is nu wel een leuke plaats om af en toe te komen, geen kansloze replies meer maar echt opmerkingen die je zou willen hebben. Het is dus niet als 2 maanden terug dus je hebt iets om naar uit te kijken. :)
MMMM heeft een van de modjes enig idee hoelang het duurt voordat jullie bij UID #41063 zijn? :P

[slijm/zeur-modus] Of hebben jullie mij misschien over het hoofd gezien als 'Waardevolle-User', want fouten maken is natuurlijk menselijk :P [/slijm/zeur-modus]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

StarTAC schreef op 05 maart 2003 @ 15:46:
[...]

MMMM heeft een van de modjes enig idee hoelang het duurt voordat jullie bij UID #41063 zijn? :P

[slijm/zeur-modus] Of hebben jullie mij misschien over het hoofd gezien als 'Waardevolle-User', want fouten maken is natuurlijk menselijk :P [/slijm/zeur-modus]
Gezien jouw postverleden kan je beter een kratje bier sturen, heeft meer effect dan je geslijm :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

mja het niveau was niet meer de issue, ik wil nog steeds niet dat HK in complete onzin verzandt uiteraard, alleen de reden waarom ie dichting is omdat de sfeer imo steeds slechter werd doordat iedereen maar dacht dat reageren in HK vrijblijvend was, door bijv te irriteren met domme bullshitreplies in leuke topics enzo.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

StarTAC schreef op 05 March 2003 @ 15:46:
Het duurt nog zeker 3,5836 jaar voordat ze bij jouw ID zijn. :P
Ik zou alvast maar een lange winterslaap voorbereiden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
Phantomastique schreef op 05 March 2003 @ 15:48:
[...]

Gezien jouw postverleden kan je beter een kratje bier sturen, heeft meer effect dan je geslijm :D
Echte nerds drinken toch geen bier? Ik heb trouwens het gevoel dat LA ook een beetje een HK wordt. Metname door de reacties in oa dit topic, en deze Mijn steunbetuigingen voor jullie :P

EDIT:
Dit: [rml][ melig] Waarom sluiten jullie mijn topics steeds?[/rml] vind ik een nog mooier voorbeeld.

[ Voor 12% gewijzigd door StarTAC op 05-03-2003 16:07 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy Eyes Cobra
  • Laatst online: 26-08 12:03
DoD Cerberus schreef op 04 maart 2003 @ 23:16:
ja dat nummertje is je ID

die van mij is 18194
we zullen dus allebei nog ff geduld moeten hebben
zit ik nu echt vet scheel te kijken dan

ik zie mijn id echt niet? het zal wel een hoge zijn maar toch

edit: laat maar al gevonden :)

[ Voor 6% gewijzigd door Crazy Eyes Cobra op 05-03-2003 20:28 ]

ik ben nie gek, ik ben een vliegtuig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

the-real-cobra schreef op 05 March 2003 @ 20:24:
[...]

zit ik nu echt vet scheel te kijken dan

ik zie mijn id echt niet? het zal wel een hoge zijn maar toch
Beweeg de muis naar links, ga boven je naam staan of wie dan ook van wie je zijn nummer wil weten (nee, niet zijn telefoon of icq :P) en als je de statusbalk aan hebt staan in je internet explorer zie je het daar in verschijnen. Of er op klikken en kijken wat er in de adresbalk staat.

-edit-
Da's lekker, mag hier niet eens meer behulpzaam zijn :P

[ Voor 7% gewijzigd door Resistor op 05-03-2003 20:30 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
28775 dus the-real-cobra! :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oohh...ik heb user id ergens in de 7000, dus de volgende ronde over een paar weken ben ik aan de beurt. Pfff ik voel me ineens erg oud. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:06
id's onder de 5000 krijgen niet automagisch acces merk ik (ook niet na een aanvraag), niet dat ik veel in de HK zat, maar t was af en toe toch best wel grappig

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Laatst online: 09:02

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
blouweKip schreef op 06 maart 2003 @ 00:19:
id's onder de 5000 krijgen niet automagisch acces merk ik (ook niet na een aanvraag)
Klopt, staat netjes beschreven in MED. Je krijgt alleen automatisch acces als je crew bent (duh :+ ) of toegang hebt tot area61 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blouweKip schreef op 06 maart 2003 @ 00:19:
id's onder de 5000 krijgen niet automagisch acces merk ik (ook niet na een aanvraag), niet dat ik veel in de HK zat, maar t was af en toe toch best wel grappig

Je topic wordt voor discussie naar het crewforum van General Chat gemoved en op basis daarvan krijg je access (of niet ;)). Het kan wel ff duren, maar als je topic weg is betekent dat niet dat je geen access krijgt. Als iemand geen access krijgt, zou diegene daar iig door middel van een pushmessage van op de hoogte worden gesteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Laatst online: 09:02

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
* We Are Borg is beniewd hoe het crew forum er nu uit ziet :P

Zal een groot zooitje daar zijn met al die topics :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We Are Borg schreef op 06 maart 2003 @ 00:25:
* We Are Borg is beniewd hoe het crew forum er nu uit ziet :P

Zal een groot zooitje daar zijn met al die topics :P

Drukker dan hier iig :P

Momenteel staan er 23 16 aanvragen open en zijn er 36 43 afgehandeld :) Dit alles voor de stats-freaks :+

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2003 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We Are Borg schreef op 06 March 2003 @ 00:21:
[...]

Klopt, staat netjes beschreven in MED. Je krijgt alleen automatisch acces als je crew bent (duh :+ ) of toegang hebt tot area61 :)
Voor zover ik heb begrepen is dat niet waar. In /61 is er een topic geweest, waaruit duidelijk werd dat niet iedereen in /61 automagisch access heeft gekregen. Het is wel logisch dat de A61 users een grotere kans op HK access hadden/hebben, anders zouden ze daar niet zitten :+

edit:
huh, WAB? ben jij dat? dat moet jij toch wel weten als 1337 /61er B)

edit2: het wordt steeds gekker, je hebt dat topic nota bene zelf geopend! 7(8)7 : HK weer openen

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2003 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Niet online
Wat zijn eigenlijk de toelatingsvoorwaarden voor A61? Ik kan daar nergens een FAQ over vinden (maar ik heb wel vaker last van selectief lezen en plotseling optredende blindheid ;) ). Is A61-toegang eveneens gebaseerd op user id en/of aantal postings, of word je gewoon geselecteerd als je opvalt in positieve zin? Naar ik heb vernomen moet je het alleszins niet zelf vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SatCP schreef op 06 March 2003 @ 00:36:
Wat zijn eigenlijk de toelatingsvoorwaarden voor A61? Ik kan daar nergens een FAQ over vinden (maar ik heb wel vaker last van selectief lezen en plotseling optredende blindheid ;) ). Is A61-toegang eveneens gebaseerd op user id en/of aantal postings, of word je gewoon geselecteerd als je opvalt in positieve zin? Naar ik heb vernomen moet je het alleszins niet zelf vragen.
Een nieuw private forum voor een aantal vaste bezoekers says it all :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:39

Jaymz

Keep on moving !

SatCP schreef op 06 maart 2003 @ 00:36:
..of word je gewoon geselecteerd als je opvalt in positieve zin?
Yup
Naar ik heb vernomen moet je het alleszins niet zelf vragen.
Da's niet echt bevordelijk nee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaymz schreef op 06 maart 2003 @ 00:39:
[...]
Yup
[...]
een modje op een meeting voltanken overigens wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Niet online
Ok, dat weten we dan ook weeral. Bedankt jongens! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Jaymz schreef op 06 maart 2003 @ 00:39:
[...]
Yup
[...]
Val ik positief op dan? :? Zoveel post ik niet, dus houden jullie mij in de gaten dan? Of heb ik toegang gekregen op basis van mijn ex-modschap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 08:52

JvS

Ik heb hem zelf ook

dat laatste idd. De faq is trouwens hard toe aan een 'verversing', meer naar een echte faq en minder naar die policy/faq/rommel die het nu is :)/

[ Voor 81% gewijzigd door JvS op 06-03-2003 09:56 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 06:39

Jaymz

Keep on moving !

...rommel...
:'(

Maar er mag inderdaad wel wat aan gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor
  • Laatst online: 24-09 19:38

Milmoor

Footsteps and pictures.

Uit nieuwsgierigheid: wordt iemand die beoordeeld wordt of hij de huiskamer in mag ook gescreened voor A61?

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nee, het kan gebeuren dat iemand daardoor opvalt, maar in principe moet je gewoon op het forum positief opgevallen zijn,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-09 13:00

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

JvS schreef op 06 March 2003 @ 10:39:
Nee, het kan gebeuren dat iemand daardoor opvalt, maar in principe moet je gewoon op het forum positief opgevallen zijn,.
Wat is nu presies /61? Is het de nog hogere HK of SG? Dat is iets wat ik mij al een tijdje afvraag.. Nieuwschierigheid :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragFrog
Phantomastique schreef op 05 maart 2003 @ 15:11:
Ik denk dat ze het al zat zijn voordat ze bij de userid zijn van FragFrog :P
offtopic:
Ik ben van plan om vanaf nu enorm positief op te vallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

SideSwipe_XP schreef op 06 March 2003 @ 10:43:
[...]

Wat is nu presies /61? Is het de nog hogere HK of SG? Dat is iets wat ik mij al een tijdje afvraag.. Nieuwschierigheid :)

Dat moet dus een keer in de FAQ komen, maar dit is het dus:

Een nieuw private forum voor een aantal vaste bezoekers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 24-09 13:00

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

JvS schreef op 06 March 2003 @ 11:13:

[...]

Dat moet dus een keer in de FAQ komen, maar dit is het dus:

Een nieuw private forum voor een aantal vaste bezoekers
Danku... Dat bedoel ik :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

He, jammer, ik dacht dat jullie mijn posts waardevol vonden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Zal ik dan nog even het een en ander uitleggen, wellicht ten overvloede, maar goed:

Users die al toegang hadden hebben we n.a.v. de top1000 HK posters geselecteerd. Waarom daaruit? Dat zijn users die in ieder geval actief gaan zijn in HK en als we daar nog de goeden uitzoeken hebben we een mooie groep die de sfeer vast kan bepalen.

Users met een ID tussen 1 en 5000 worden nu toegevoegd. Hogere ID's komen later, maar we moeten ergens beginnen en om de toestroom (en ons sceenwerk) te beperken hebben we voor de oudgedienden gekozen als eerste groep die toegang mag vragen. Zo'n laag ID is absoluut geen toegangskaartje tot HK, er zijn er al behoorlijk wat die geen toegang hebben gekregen. Echter denk ik wel dat _als_ er ergens procentueel de meeste users worden toegelaten, het deze groep zal zijn.

Hogere ID's komen pas aan de beurt als het wat rustiger wordt met deze groep van 5000 users. Uiteraard kunnen die 1-5000 users altijd toegang blijven vragen, 't is niet dat we straks met 5001-10000 verder gaan en dat userID 5000 pech heeft gehad ;)

Nog een ding: die grens van 5000 is nu heel strikt, dus de user met ID 5001 heeft gewoon pech en moet tot onze volgende range wachten. Als we uitzonderingen gaan maken, blijven we bezig en als we het strikt houden krijg je ook geen scheve blikken over en weer :)

* Grrrrrene hoopt dat het zo duidelijk is?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 15:01

E-Mile

Danteezy!

Grrrrrene schreef op 06 March 2003 @ 13:45:
[knip]
Duidelijk op een ding na:
is het zo dat jullie de hele tijd in categorieen omhoog gaan van 5000 ? of komt er later meer in een keer? (en heb je al een ruw getal over hoelang de toelating van de categorie 0 -- 5000 gaat duren)

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Grrrrrene schreef op 06 March 2003 @ 13:45:
Jawel hoor, maar niet compleet :)

Ik post zelden in de HK en toch zat ik bij die eerste 1000. Je hebt dus ook nog de groep ex-crew die toegang heeft gekregen. Boeit niet, maar dat miste er nog. :)

even zin om wat mieren sexueel te gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

E-Mile schreef op 06 maart 2003 @ 13:54:
[...]

Duidelijk op een ding na:
is het zo dat jullie de hele tijd in categorieen omhoog gaan van 5000 ? of komt er later meer in een keer? (en heb je al een ruw getal over hoelang de toelating van de categorie 0 -- 5000 gaat duren)
Nog een paar maanden 0-5000 en dan een maandje of wat rust om bij te komen, en dan 5001-10k :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Nee, geen ruw getal helaas. Ik zou echt niet weten hoeveel users uit de range 1-5000 nog actief zijn en HK interesse hebben. Hoe hoger de range, hoe meer actieve users en hoe meer HK aanvragen dus. Ik vermoed dat we de groep 1-5000 wel in een week of 2 a 3 kunnen afhandelen, maar de range daarboven... Pff, moet er nog ff niet aan denken ;)

Ik denk dat we inderdaad in categorieën van 5000 omhoog gaan, sterker nog: 't zou nog wel eens zo kunnen zijn dat we later in kleinere hoeveelheden mensen toelaten, aangezien in de range van 10000-15000 (bijvoorbeeld) behoorlijk wat actieve users zitten, vermoed ik.
Phantomastique schreef op 06 maart 2003 @ 13:55:
[...]

Ik post zelden in de HK en toch zat ik bij die eerste 1000. Je hebt dus ook nog de groep ex-crew die toegang heeft gekregen. Boeit niet, maar dat miste er nog. :)

Dat ligt eraan omdat jij A61 toegang hebt :)
Phantomastique schreef op 06 March 2003 @ 13:57:
[...]

Nog een paar maanden 0-5000 en dan een maandje of wat rust om bij te komen, en dan 5001-10k :P
Zoiets ja ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Grrrrrene op 06-03-2003 14:00 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 15:01

E-Mile

Danteezy!

Phantomastique schreef op 06 maart 2003 @ 13:57:
[...]

Mijn user id= 50785 ;( weetje hoe lang dat gaat duren? :P

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Phantomastique schreef op 06 maart 2003 @ 13:55:
[...]

Je zat bij de groep A61 gebruikers ;)

en alle mensen in die groep hebben sowieso ook HK-acces.

Dit omdat wij hen iig wel toevertrouwen dat ze HK aankunnen (waarom anders A61 he ;))

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

E-Mile schreef op 06 March 2003 @ 13:59:
[...]

Mijn user id= 50785 ;( weetje hoe lang dat gaat duren? :P
hehehe, ja... Hoe oud ben je nu? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

LuNaTiC schreef op 06 March 2003 @ 14:01:

[...]

Je zat bij de groep A61 gebruikers ;)

en alle mensen in die groep hebben sowieso ook HK-acces.

Dit omdat wij hen iig wel toevertrouwen dat ze HK aankunnen (waarom anders A61 he ;))
Ja ok, maar ok dat stond er niet bij. Dus wat ik zei klopte.... Het verhaaltje was duidelijk maar onvolledig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-09 18:23
Phantomastique schreef op 05 March 2003 @ 15:32:
[...]

Ik denk dat de crew wel een uitzondering maakt voor mij omdat ze obsidian makkelijker te onthouden vinden dan mijn nieuwe nick :P
offtopic:
nicknaam kopen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Mark schreef op 06 maart 2003 @ 14:34:
[...]

offtopic:
nicknaam kopen >:)
Wat wil je ervoor hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hola! itsnows heeft een veel te hoog cijfer, ik neem aan dat hij geen toegang heeft? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 06:54
Verwijderd schreef op 06 maart 2003 @ 19:13:
Hola! itsnows heeft een veel te hoog cijfer, ik neem aan dat hij geen toegang heeft? :P
Waarom denkt iedereen dat als je boven de 5000 zit dat je dan niet in de HK zit :?
Ik weet ook wel dat dit een grapje is, maar soms zie ik van die reply's van 'hoe kom ik er dan in?' en dat vind ik nogal dom eerlijk gezegd :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 19:13:
Volgens mij mag je alleen goed geschoren de HK in >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 09:11
ik heb ook toegang. ik ben benieuwd welke zot mij toe heeft gelaten 8)7

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Laatst online: 09:16
* DJSmiley vind t best waar ie wel en niet in kan....

En ach, HK is leuk, A61 weet ik niet..(kan ik niet in) Maar goed, zoveel post ik daar toch niet, ik zit meer te techposten. En andere fora (a61/hk): Leuk dat ze er zijn, maar meer voor mij ook niet.... 't maakt t wel compleet als je overal inmag (denk ik) maar goed, who carezzz... 't gaat NIET om hk oid hier (toch :?) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Ach, ik maak me geen zorgen over de HK-toegang.

Op T.Net staat als reg. datum Juni 2000 en hier op GoT Maart 2001 dus ik ben nog even niet aan de beurt. Vreemd blijft echter wel dat ik iemand met ca. 300 postings maar met een <5000 nummer acces zag vragen. Deed me ineens het gevoel bekruipen dat regelmatig/vaak posten helemaal niets zegt en dat vind ik jammer.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

GuardianAngel schreef op 07 March 2003 @ 01:47:
Ach, ik maak me geen zorgen over de HK-toegang.

Op T.Net staat als reg. datum Juni 2000 en hier op GoT Maart 2001 dus ik ben nog even niet aan de beurt. Vreemd blijft echter wel dat ik iemand met ca. 300 postings maar met een <5000 nummer acces zag vragen. Deed me ineens het gevoel bekruipen dat regelmatig/vaak posten helemaal niets zegt en dat vind ik jammer.

Kwaliteit is nog altijd belangrijker dan kwantiteit he ;)

Het is nergens gezegd dat het niets zegt, want iedereen komt aan de beurt uiteindelijk. Maar het aantal posts geven niet de doorslag. Dan kan iedere etter die veel loopt te posten in de HK, en dat wilden we nou net voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe ziet je je UID?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ga met je muiscursor boven je naam staan, dat getal aan het einde van de link die zichtbaar word is je ID.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phantomastique schreef op 07 March 2003 @ 09:53:
[...]

Ga met je muiscursor boven je naam staan, dat getal aan het einde van de link die zichtbaar word is je ID.
Ok, THANX :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Phantomastique schreef op 07 March 2003 @ 09:53:
[...]

misschien handig als een modje dat ook even in dat MED topic zet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Waarom?
Iemand kan ook vanuit zijn profile zijn nummertje zien, er leiden meerdere wegen naar Rome, het is niet nodig om ze allemaal te noemen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

bazs2000 schreef op 07 March 2003 @ 10:12:
Waarom?
Iemand kan ook vanuit zijn profile zijn nummertje zien, er leiden meerdere wegen naar Rome, het is niet nodig om ze allemaal te noemen. :P
tuurlijk, maar als je ziet hoeveel dit nu al gevraagd is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragFrog
LuNaTiC schreef op 07 March 2003 @ 07:02:
... Dan kan iedere etter die veel loopt te posten in de HK, en dat wilden we nou net voorkomen...
Ik dacht dat HK post juist niet meetelden voor je techposts # :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

FragFrog schreef op 07 March 2003 @ 13:59:
[...]
Integendeel. Lunatic bedoelt meer:
... Dan kan iedere etter die veel loopt te posten in de HK komen
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

FragFrog schreef op 07 March 2003 @ 13:59:
[...]
boeit dat?
bullshit posts zijn bullshit posts, of ze nu in HK zitten of niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erkens schreef op 07 March 2003 @ 14:22:
[...]

boeit dat?
Heel mooi gezegd!

Al zouden we er nou allemaal zo over denken, ik vindt ook dat een een HK post bepaalde eisen gesteld moeten worden. Andere dan aan een techpost, ze hoeven natuurlijk niet te getuigen van een fantastische kennis, maar wel redelijk ontopic en origineel zijn (om maar wat te noemen).

Al is het natuurlijk ondoenlijk om daar op te modden, wat waarschijnlijk ook de reden is van deze strenge selectie :)

Wel vraag ik me af waarom HK posts ook opgeteld worden bij je postcount, zou het geen goede maatregel zijn om die te schrappen voor HK posts.

Natuurlijk zal hier al veel over gediscusseerd zijn, en heb totaal geen kennis van wat dan ook qua react oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

O+
Wel vraag ik me af waarom HK posts ook opgeteld worden bij je postcount, zou het geen goede maatregel zijn om die te schrappen voor HK posts.

Natuurlijk zal hier al veel over gediscusseerd zijn, en heb totaal geen kennis van wat dan ook qua react oid.
volgens mij is dat niet mogelijk, en ach wat boeit de gehele postcount, het gaat om de kwaliteit, niet de kwantiteit :P

offtopic:
en ondertussen heb ik er weer een post bij >:) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

In mijn ogen is HK een extra'tje waarvoor mensen in aanmerking zouden moeten komen waarvan is aangetoond dat:

- ze al enige tijd actief zijn op het forum
en
- ze op een normale "volwassen" manier topics starten en replyen.

Naar mijn mening is het aantal posts niet zo heel belangrijk eerder de kwaliteit.

Wat je in de HK wil is mensen die de wat onvolwassenere postings op een volwassen manier doen ! ;)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Help!!!! schreef op 07 March 2003 @ 15:30:
In mijn ogen is HK een extra'tje waarvoor mensen in aanmerking zouden moeten komen waarvan is aangetoond dat:

- ze al enige tijd actief zijn op het forum
en
- ze op een normale "volwassen" manier topics starten en replyen.

Naar mijn mening is het aantal posts niet zo heel belangrijk eerder de kwaliteit.

Wat je in de HK wil is mensen die de wat onvolwassenere postings op een volwassen manier doen ! ;)
Dat het een extratje moet zijn ben ik helemaal mee eens. Maar als nu honden op komen dagen en in 3 jaar 400 posts hebben, waarvan 60% niet echt doorslaggevende posts zijn. Verdien je die HK ook niet. En users die alleen maar in foute topics posten en de topicstarter vriendelijk naar de Faq verwijzen en vervolgens in SM posten hoeven er van mij ook niet in. Ze zijn wel goed omdat ze de modjes een beetje lichtere handen geven, maar kennis voegen ze helemaal niet toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
Wat zit iedereen te zeuren hoe hij z'n id kan zien, dat nummer weet je toch uit je hoofd ;)
Ik had wel direct toegang tot de HK omdat ik er regelmatig zat met mijn idvan 5252. HK is gewoon waar je af en toe voorbij hopt om een grappig topic te lezen en wat grappigs te posten of er gewoon op te reageren. Het hoeft niet persé luchtig te zijn en serieus, er wordt ook gewoon gedolt. Dollen is dus grappen maken en onserieuze dingen posten en dus niet de first post replies en oud geschreeuw. Dat laatste valt niet meer onder grappig of onserieus maar onder bullshit wat in de trashcan thuis hoort :)
De meeste mensen denken ook dat de HK serieuzer moet, het moet zinniger zijn, dus zonder bullshit die nergens opslaat. Als iets zinniger moet dan hoeft het nog niet te betekenen dat het ook serieuzer moet.
Nou momenteel zijn dus de bullshit posters of opgehouden of weg. Veel mensen zie ik gewoon niet meer en zaten er normaal 24 u/dag. Lekker schoon gefilterd du zodat er geen ergenis meer is :)

Dit begrijp ik eruit en is ook gedeeltelijk mijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Erazzzer schreef op 07 March 2003 @ 15:45:
[...]
Dat het een extratje moet zijn ben ik helemaal mee eens. Maar als nu honden op komen dagen en in 3 jaar 400 posts hebben, waarvan 60% niet echt doorslaggevende posts zijn. Verdien je die HK ook niet. En users die alleen maar in foute topics posten en de topicstarter vriendelijk naar de Faq verwijzen en vervolgens in SM posten hoeven er van mij ook niet in. Ze zijn wel goed omdat ze de modjes een beetje lichtere handen geven, maar kennis voegen ze helemaal niet toe :)
Honden?? :D

Ach ja ik heb het ook gevraagd, heb userid 376 en slechts 300 postings in al die jaren. Denk wel dat mijn postings iig redelijk/goed zijn en meen mijzelf goed te
gedragen. Mijn allereerste postings van jaren terug zijn misschien niet heel geweldig maar de policy alhier was toen ook anders en minder professioneel afgebakend dan nu met allerlei FAQ's.

Zelf kom ik wel heel veel op het forum maar lees vooral. Dit heeft als reden dat, ondanks dat ik best wat kennis heb, het merendeel van mijn kennis inmiddels ooit al is gedeeld en dus "in de search" te vinden is.
Verder vind ik mijn eigen vragen meestal ook via de search terug dus zelf open ik zelden/nooit een topic.
Ook is door het toegenomen aantal gebruikers een onderwerp vaak al door
een ander geopend.

Mijn motto is: je hoeft niet veel te posten zolang wat je post van redelijke kwaliteit is en je je maar enigzins goed gedraagt. HK is tenonder gegaan aan slechte kwaliteit postings.

Wat ik wel kwalijk vind zijn users die op een computerforum veel posten maar alleen in HK. Dan kun je beter naar FOK! gaan.

Volgensmij zijn verder ook de pageviews van users die niet zoveel posten ook van positieve invloed op de groei van GOT/tweakers.
Erazzzer schreef op 07 March 2003 @ 15:45:
[...].......En users die alleen maar in foute topics posten en de topicstarter vriendelijk naar de Faq verwijzen en vervolgens in SM posten hoeven er van mij ook niet in. Ze zijn wel goed omdat ze de modjes een beetje lichtere handen geven, maar kennis voegen ze helemaal niet toe :)
Hier ben ik het overigens mee eens.

[ Voor 16% gewijzigd door Help!!!! op 08-03-2003 11:54 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, de hk is inderdaad een xtra-tje, en ze proberen het bij het begin natuurlijk wat drukker te maken, zodat het wel goed gaat, maar niet doodligt. Ik ben als hk meubel er ook in gekomen, of dat compliment is weet ik niet :P maar zolang je je goed gedraagt heb je toch goede kans erin te komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragFrog
MM
BalusC schreef op 07 maart 2003 @ 14:04:[/nohtml]Integendeel. Lunatic bedoelt meer:
;)
:o

Ouch, ga me denk ik maar in een heel diep hoekje zitten schamen :X
Erkens schreef op 07 March 2003 @ 14:22:
[...]boeit dat?
Wanneer je braaf bent maak je helemaal geen bullshit posts buiten de HK ;)

Tja, wat betrefd in de HK zelf... van mijn spaarzame bezoekjes herinner ik me dat de posts toch een wat hoger "bullshit-gehalte" hadden dan de rest van het forum, iets wat de mods niet zo erg leken te vinden. Als ik de reacties hier lees komt het me voor dat vooral daar wat aan gedaan is? Met andere woorden, de HK wordt (is) nu een wat serieuzere plek om over onzin te praten?

Ten slotte nog even over het aantal posts: ik krijg de indruk dat vooral de plaats waar je vaak zit, en de daar aanwezige mods (veel) belangrijker is dan je aantal posts / id-nummer. Een voorbeeld hierbij is dat een goede vriend van me, die wat minder posts heeft, maar iets langer gereged is. me laatst verbaast vroeg of ik ook "in dat rare HK - achtige subforum kon komen"... Extreem liev is'ie ook niet, met oa een dag-ban op zak 8)
Feitelijk dus een doodnormale user, waarvan er hier waarschijnlijk duizenden rondlopen. De selectie wie dan wel en niet naar binnen mag lijkt mij haast volstrekt willekeurig, of mis ik hier iets? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

FragFrog schreef op 07 March 2003 @ 23:59:
De selectie wie dan wel en niet naar binnen mag lijkt mij haast volstrekt willekeurig, of mis ik hier iets? :)
Ja, je mist een hele discussie, die in dit topic is gevoerd: [rml][ HK] weer open[/rml]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erazzzer schreef op 04 March 2003 @ 22:07:
[...]

Weer eentje die zeurt met <600 :P
zoow je voelt je wel helemaal de man hè met je 1000 posts |:( tering kerel dat ben je bijna 20 en dat houd je je nog met 'wie heeft lekker de meeste posts' bezig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 08 maart 2003 @ 11:27:
[...]
zoow je voelt je wel helemaal de man hè met je 1000 posts |:( tering kerel dat ben je bijna 20 en dat houd je je nog met 'wie heeft lekker de meeste posts' bezig...
doe eens even wat rustig aan man, je ziet toch dat er een ":P" achter staat :/
en lopen gooien met ziektes hoeft ook niet :/

maar dit geeft wel aan wat er in dat andere topic staat :/
Postcount niet openbaar maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• igg
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 12:04

igg

waar een wil is ben ik weg

Wanneer ik me verveelde wilde ik nog weleens de HK lezen, posten deed ik daar eigenlijk niet. Eerlijk gezegd mis ik de humor wel een beetje. Mischien licht off-topic, maar is het niet mogelijk om users (desnoods volgens de oude HK-criteria) read-only toegang te geven?

NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.