• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:17
Ik vroeg me af wat jullie nou de Ultieme Gadget vinden! En waarom? Telefoons mag ook... dit is voor ideeën op te doen voor werkstuk op school, en ik weet dat GoT geen huiswerk hulp is, maar dit topic is meer, ik heb zelf al erg veel gesearched, en wat gadgets enzow bekeken, maar nergens staat echt iets bij waarom iemand het goed vind enzow, ik hoop dat dit topic niet tegen de regels is 8)

Duz:
Wat vind jij de ultieme gadget en waarom! Van PDA tot weet ik veel wat :P

XXXVI

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08-2025

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Mijn Leatherman Juice XE6 ;)

Specs!

en dat niet in dat smerige paars....

Afbeeldingslocatie: http://www.leatherman.com/images/xe6/xe6_tools.gif

[ Voor 100% gewijzigd door Devster op 04-03-2003 16:42 ]

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:17
Devster schreef op 04 March 2003 @ 16:40:
Mijn Leatherman Juice XE6 ;)
En waarom ;)?

XXXVI

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:25

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

M'n USB memory stick.

Heel wat sneller en handiger dan een stapel diskettes. Ook lekker klein :P

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08-2025

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Omdat ik er zo ontzettend veel mee kan, van een appeltje schillen tot mijn fiets repareren of mijn vriendin haar nagels laten vijlen. Vooral op vakantie een ultiem toolboxje!

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:05

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Mijn droomgadget heeft vooral funcionalteit, compactibiliteit en duurzaamheid.

Ik wil een PDA die CompactFlash en Secure Digital kaarten kan gebruiken, een toetsenbord hebben, hij moet als USB host kunnen fungeren, maar ook een serieele, bluetooth, wifi, en infrarood connectie kunnen maken. Het liefst moet hij gebruik kunnen maken van AA batterijen zodat deze ook uitwisselbaar zijn met andere apparaten. Ook moet hij zowel een 3.5 mm audio in en uitgang hebben zodat je ook een externe microfoon kan aansluiten.

Helaas bestaat zoiets nog niet :(

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

PanMan

Spun!

Johnny schreef op 04 maart 2003 @ 17:35:
Mijn droomgadget heeft vooral funcionalteit, compactibiliteit en duurzaamheid.

Ik wil een PDA die CompactFlash en Secure Digital kaarten kan gebruiken, een toetsenbord hebben, hij moet als USB host kunnen fungeren, maar ook een serieele, bluetooth, wifi, en infrarood connectie kunnen maken. Het liefst moet hij gebruik kunnen maken van AA batterijen zodat deze ook uitwisselbaar zijn met andere apparaten. Ook moet hij zowel een 3.5 mm audio in en uitgang hebben zodat je ook een externe microfoon kan aansluiten.

Helaas bestaat zoiets nog niet :(
Moet jij niet aan een Laptop gaan denken? :)

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-02 12:22
Mr. Liu schreef op 04 March 2003 @ 16:43:
M'n USB memory stick.

Dit is idd superwaar :D Ik heb een 64 MB versie van zo'n ding. Kan nooit meer zonder. Op school hebben we ladingen Apple's (ik weet dat ik hier niet mag vloeken) staan, en het werkt ideaal. Snel bestanden uitwisselen van computers op school naar thuis en vica versa. Het zijn toch de simpele dingen die het leven plezierig maken :)

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:05

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

PanMan schreef op 04 maart 2003 @ 21:34:
[...]

Moet jij niet aan een Laptop gaan denken? :)
Laptops zijn weer te zwaar en groot, hebben geen touchscreen, zuigen over het algemeen batterijen en opstarten duurt veel te lang. Een PDA is binnen een seconde al aan.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• brooks123
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-12-2025
een bluetooth afstandbediening, die goed samenwerkt mijn m'n bluetooth dongle. Kan ik vanaf de bank het geluidsniveau van de mediaplayer bedienen op de pc in de studeerkamer.
(en ja, dit kan met de t68i, maar daar is mijn telefoon niet voor)

signature

• Freee!!

Freee!!

Yohan schreef op 04 March 2003 @ 21:37:
[...]
Dit is idd superwaar :D Ik heb een 64 MB versie van zo'n ding. Kan nooit meer zonder. Op school hebben we ladingen Apple's (ik weet dat ik hier niet mag vloeken) staan, en het werkt ideaal. Snel bestanden uitwisselen van computers op school naar thuis en vica versa. Het zijn toch de simpele dingen die het leven plezierig maken :)
Hoe bedoel je vloeken? Apples zijn heel leuke machines, alleen een beetje duur :( Mijn echte werk doe ik ook niet op een Windows-bak, die zorgt alleen maar voor de verbinding :*) en GoT heeft niet voor niets de afdeling NOS :P

Nog een klein dingetje: Als iedereen de duivel aanbidt hoef jij dat nog niet te doen

Excuses voor de gechargeerde vergelijking tussen Windows en de duivel, is alleen bedoeld als illustratie.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:09

MaDLiVe

.-Observer-.

Johnny schreef op 04 March 2003 @ 21:56:
[...]

Laptops zijn weer te zwaar en groot, hebben geen touchscreen, zuigen over het algemeen batterijen en opstarten duurt veel te lang. Een PDA is binnen een seconde al aan.
Touchscreen is dat een gemis? De mobile laptops (dus met mobile cpu' s) houden het relatief best lang uit. Opstarten sja lang, icm met s3 mode en bijv. standby mode valt het allemaal reuze mee (~10sec). Alleen zijn zulke modellen vrij duur.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• yohan
Mr. Liu schreef op 05 maart 2003 @ 09:19:
[...]

Hoe bedoel je vloeken? Apples zijn heel leuke machines, alleen een beetje duur :( Mijn echte werk doe ik ook niet op een Windows-bak, die zorgt alleen maar voor de verbinding :*) en GoT heeft niet voor niets de afdeling NOS :P

Nog een klein dingetje: Als iedereen de duivel aanbidt hoef jij dat nog niet te doen

Excuses voor de gechargeerde vergelijking tussen Windows en de duivel, is alleen bedoeld als illustratie.
Tis toch vooral PC's wat hier rondgaat op Tweakers maar voor mijn grafische opleiding heeft men gedacht dat Apples wellicht beter zouden zijn. Nu is er nix mis met een Apple, alleen als er een netwerk is dat berekend is op 12 en er zitten 60 Mac's aan + dat je een afdeling Systeembeheer hebt (5 man, fulltime) die nauwelijks weet hoe je een Apple opstart... :(

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Freee!!

Freee!!

Yohan schreef op 05 March 2003 @ 13:40:
[...]
Tis toch vooral PC's wat hier rondgaat op Tweakers maar voor mijn grafische opleiding heeft men gedacht dat Apples wellicht beter zouden zijn. Nu is er nix mis met een Apple, alleen als er een netwerk is dat berekend is op 12 en er zitten 60 Mac's aan + dat je een afdeling Systeembeheer hebt (5 man, fulltime) die nauwelijks weet hoe je een Apple opstart... :(
Sorry hoor, maar ik zie niet in hoe dat de schuld van Apple is :X :? 8)7 |:(

Verwijderd

Lekker offtopic aan het raken zo te zien! :P

Mijn ultigadget is op dit moment mijn Canon G3, daarvoor was het mijn cassiopeia E125 PocketPC. De camera lijkt me obvious waarom. De PPC omdat ik er muziek mee kon luisteren, filmpjes/foto's kijken, internetten, e-mailen etc.

• yohan
Mr. Liu schreef op 05 maart 2003 @ 13:43:

Sorry hoor, maar ik zie niet in hoe dat de schuld van Apple is(
Is het ook niet :) excuses.

Maar we raken idd aardig offtopic. Back to the gadgets! 8)

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:20

Remy

I usually get 100% accuracy

De Victorinox Swiss Tool!

Afbeeldingslocatie: http://www.pjcamping.co.uk/swiss_tool_2.jpg

All features can be accessed with the pliers open or shut. Implements accessible from the outside of handle.
When you want a feature 'you get that feature' not a clump of other tools. Individual springs hold each feature in place.
All features lock into place when in the fully opened position. Patentened slide mechanism locks and releases tools.
When you hold the Swiss Tool it feels more solid than the competition. Superior design engineering.

Ideaaaal gewoon! De echte Tweakerd ken niet zonder de *** (copyrighted) ;)

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Toch mijn Jornada 565, onderweg lekker muziek luisteren en gamen, op me werk alle afspraken bij houden. En thuis heerlijk vanaf mijn bed via bluetooth internetten 8)

• john_bruin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-05-2021
Gezien op de Microsoft Mobility Conference:
- SPV Smartphone = mobiele telefoon met TFT scherm, Outlook, MSN Messenger en Windows CE
- Tablet PC = laptop met touchscreen en afneembaar keyboard en quick power on

Beide in de loop van het jaar te koop voor iedereen.
Mooie gadgets lijkt me!

Verwijderd

Mr. Liu schreef op 04 March 2003 @ 16:43:
M'n USB memory stick.

mijne ook, heb er net nog ééntje besteld (128mb) maar dan gelijk met mp3 speler er in :)

had al 2 andere pendrive (128&512mb) echt ideaal vooral om grote bestanden effe snel op een andere pc te zetten. Ook voor school is het makkelijk.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Mijn Nokia 5510 :)

Waarom :? :

Bellen + mp3 muziek + FM + er kunnen ook bestanden op ;)
Flex toch :D

En natuurlijk me FLOP waar Windows Commander 3.xx op staat : gewoon handig :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

victorinox zwitsers zakmes, cyber tool uitvoeren........ :P

• yohan
John_Bruin schreef op 05 March 2003 @ 15:02:
Gezien op de Microsoft Mobility Conference:
- SPV Smartphone = mobiele telefoon met TFT scherm, Outlook, MSN Messenger
Dat kan toch allang met i-Mode? :O

• john_bruin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-05-2021
De Smartphone kun je niet vergelijken met een zielige i-mode :r telefoon. Zie http://www.microsoft.com/mobile/smartphone/default.asp

• yohan
John_Bruin schreef op 05 March 2003 @ 18:05:
De Smartphone kun je niet vergelijken met een zielige i-mode :r telefoon. Zie http://www.microsoft.com/mobile/smartphone/default.asp
De telefoon zelf heb ik niet bekeken. Maar de "opvallende" specificaties en functies die jij noemde zijn in ieder geval niet HOT meer :)

Verwijderd

Mijn ultieme tools zijn :
1. Mijn Gerber Multitool 600 series (lichter en makkelijker te bedienen dan die zware roestvrijstalen leathermans, de mijne is van alu :), one hand opening en 18 tools) genoeg om mij tot nu toe overal mee te helpen.
2. Meest belangrijke, mijn vrouw, weet altijd waar mijn sleutels zijn, zorgt altijd dat er muziek is als we in de auto stappen, weet perfect waar mijn pda zich verstopt heeft en zorgt nog dat er schone kleren in de kast liggen en er een warme maaltijd op tafel staat als ik thuiskom. Helemaal te gek kan niet zonder. Helaas niet upgradeable.

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:39
Johnny schreef op 04 March 2003 @ 21:56:
[...]

Moet jij niet denken aan een half sized laptop? Zo'n 10,1inch ding?
Opstarten duurt niet zo lang, er is niet voor niets hibernation uitgevonden ;)

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

• akoster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-02 17:34
Helaas niet upgradeable.
Tja, je hebt altijd nieuwere modellen beschikbaar maar die verwijderings bijdrage he ...

I can see clearly now, the brain is gone...

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-02 12:39
touchscreen kan ook al op laptops... dan kom je op de nieuwe gadget: Tablet-Pc's. dat is echt wel stoer.

• Freee!!

Freee!!

_Arnie_ schreef op 06 March 2003 @ 11:16:
[...]
Tja, je hebt altijd nieuwere modellen beschikbaar maar die verwijderings bijdrage he ...
ROFLMAO! _/-\o_ _/-\o_

Pagina: 1