Toon posts:

Medion 8x Ti 4200

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn systeem: Windows XP heb ik bovengenoemde videokaart geinstalleerd.
Ik wil de driver van Nvidia 3.1.0.0. updaten met de laatste versie 41.09.
Na opnieuw opstarten krijg ik een blauw scherm, waarom accepteerd de kaart deze drivers niet?
De leverancier (Aldi, ja sorry de XL8000) verwijst notabene naar de website van Nvidia!

YddY 8)7

Verwijderd

Heb je de oude drivers eerst wel goed verwijderd? En probeer anders 30.82 eens.

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08-2025

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Staat in verkeerde forum, had in Videoplanken & Beeldkanonnen gemoeten.

Lees ook eens wat FAQ's:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (01/03/03)
PS. Topic gemeld in [SeM]

[ Voor 9% gewijzigd door Devster op 04-03-2003 16:10 ]

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Verwijderd

Topicstarter
Fijn bedankt dat je zo snel reageert! Alleen je antwoord heb ik niet veel aan....

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ga inderdaad maar verder in [rml][ XP] Geforce Ti4200 wordt niet herkend *[/rml] - die kan je (omdat het al meer dan 24 uur later is) 'omhoogschoppen' door een nieuwe reactie te plaatsen

Geef dan wel alle informatie die nog mist: welk blauw scherm (en welke info vond je in de BSOD FAQ, maar hielp niet). Lees inderdaad ook voor je het topic schopt de FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (01/03/03) door, en gebruik de tips daar - zoals drivers, flashen, (juist niet) overclocken etc.

Er staat namelijk al heel veel info die we niet dubbel hoeven te geven - en niet eens kunnen geven als je niet zegt welke foutmelding je precies krijgt :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.