98se nodig om inbellen toe te staan ?

Pagina: 1
Acties:

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

Topicstarter
Ik heb hier een 98 ( dus geen SE) station met modem. Ik wil dat ik via een inbelactie op deze pc kan komen.

Heb even zitten snuffelen en ondertussen externe toegangsserver geinstalleerd. NA een herstart ha dik verwacht dat na Dklik op deze computer, Dklik externe toegang dat ik daar iets van server zou vinden. Althans, dat kan ik me herinneren toen ik dit vroeger eens heb gedaan.
Het enige dat zich in externe toegang bevind zijn zijn "nieuwe verbinding maken" en de verbindingen die er al zijn om naar buiten te bellen...

Er staat verder echter niets noppes nada.

Gewoon inbellen naar internet is geen enkel probleem dat werkt, maar hoe krijg ik deze bak zover dat hij de telefoon opneemt.....

iemand een idee ?

Ik vermoed dat het zou kunnen zitten in noodzakelijk updates . Ik ga echter liever doelgericht een update installeren dan op goed geluk...

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Meestal zitten er op de cd van de modem wel tooltjes waarmee je dat kan realiseren...

Even gezocht, er staat wel nuttige info tussen:

[rml][ BC3] Bellen naar vaste lijn laten opnemen door de PC[/rml]
Bellen/gebeld worden met PC
Telefoon laten opnemen door PC...

Je moet volgens mij sowieso een voice/fax/data modem hebben...

zou je in het vervolg eerst je postings door een spellingscontrole willen halen? Het is moeilijk te lezen zo..

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
't Zit toch gewoon bij communicatie in je start menu ?

Firmpete on Aerie Peak