Ola,
Ik zat te denken, ik heb hier een vaste telefoonlijn die vast is. ( in mijn geval een 020 nummer ). Is het mogelijk dat ik mijn telefoon lijn in een modem stouw in mijn server, op de server een soort "agent" installeer die een incoming call detecteerd, hem opneemt, en waar je een bericht kan achterlaten voor mij bijvoorbeeld. Of dat ik bijvoorbeeld kan inloggen mbv een toetsencombinatie, en een agenda die ik bijhoud op de server voorgezelezen kan krijgen. Dat ik de opdracht kan geven speel dit en dit MP3''tje af etc etc. Je kan het zo gek niet bedenken, maar dat ik dit kan aangeven oid?
Is daar software voor? Of moet ik zelf een beetje gaan programmeren. Ik weet dat er ooit een Prog bij mijn Teles WAN ISDN kaart zat, waarmee ik kon bellen en een personal agent aan de lijn kreeg waarmee ik allerlei dingen kon doen ( geen rare dingen denken nu
OW ja, dat als je belt naar me nummer, je ook bijvoorbeeld sex lijn mp3''z kan afspelen ... das ook wel leuk
Gaarne reacties...
PS: ik heb dit maar in software gezet, omdat ik weet dat het hardwarematig mogelijk is, en ik alleen op zoek ben naar zachte waren .. ( wederom geen rare dingen denken
)
Ik zat te denken, ik heb hier een vaste telefoonlijn die vast is. ( in mijn geval een 020 nummer ). Is het mogelijk dat ik mijn telefoon lijn in een modem stouw in mijn server, op de server een soort "agent" installeer die een incoming call detecteerd, hem opneemt, en waar je een bericht kan achterlaten voor mij bijvoorbeeld. Of dat ik bijvoorbeeld kan inloggen mbv een toetsencombinatie, en een agenda die ik bijhoud op de server voorgezelezen kan krijgen. Dat ik de opdracht kan geven speel dit en dit MP3''tje af etc etc. Je kan het zo gek niet bedenken, maar dat ik dit kan aangeven oid?
Is daar software voor? Of moet ik zelf een beetje gaan programmeren. Ik weet dat er ooit een Prog bij mijn Teles WAN ISDN kaart zat, waarmee ik kon bellen en een personal agent aan de lijn kreeg waarmee ik allerlei dingen kon doen ( geen rare dingen denken nu
OW ja, dat als je belt naar me nummer, je ook bijvoorbeeld sex lijn mp3''z kan afspelen ... das ook wel leuk
Gaarne reacties...
PS: ik heb dit maar in software gezet, omdat ik weet dat het hardwarematig mogelijk is, en ik alleen op zoek ben naar zachte waren .. ( wederom geen rare dingen denken
Dat programma wat jij bedoelt zat 6 jaar geleden bij mij voicemodem...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Maar heb je et ook voor mijOp woensdag 16 mei 2001 15:42 schreef unicorn7 het volgende:
Dat programma wat jij bedoelt zat 6 jaar geleden bij mij voicemodem...
Verwijderd
Ik wil nog steeds dit kunnen:
Mobiel laten overgaan. Die ligt naast mijn pc of aangekoppelt via datakabel
En als hij dan over gaat. Dat mijn comp aangaat.
mischien iets met wake on lanOp donderdag 17 mei 2001 14:13 schreef jordyb het volgende:
Ik wil nog steeds dit kunnen:
Verwijderd
Dat heb ik wel voor je DrLiter.Op donderdag 17 mei 2001 14:16 schreef Niels Saarloos het volgende:
Bitware van Cheyenne is dat....
Zal vanavond als ik thuis ben ff zoeken
wake on ring
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
meer info aub.Op donderdag 17 mei 2001 14:29 schreef JVaags het volgende:
wake on ring
Werkt dit met modem? Of kan ik mijn mobiel met een datakabel koppelen??
Verwijderd
Ik heb even gezocht voor dat Bitware.
Maar alle modems zijn uit het huis geband.
Ik kan er wel nog aan komen viaviavia. Maar dat kan wel even duren hoor.
Kan ik misschien wat info krijgen over dat Wake on Ring/LAN?
Wat is dat hoe werkt dat? Ik heb gesearch maar word er niet echt wijzer van.
Maar alle modems zijn uit het huis geband.
Ik kan er wel nog aan komen viaviavia. Maar dat kan wel even duren hoor.
Kan ik misschien wat info krijgen over dat Wake on Ring/LAN?
Wat is dat hoe werkt dat? Ik heb gesearch maar word er niet echt wijzer van.
Ik heb ook ff geinformeerd en het kan alleen met een voicemodem dingie..
Nou heb ik die nog thuis liggen, nu de sofware nog...
Gaarna te sturen over enkele dagen, gezien het feit dat chello er nog steeds uitligt... ARGH!
( en dat ligt aan mij ... NIC / MAC ... schiet niet op )
Nou heb ik die nog thuis liggen, nu de sofware nog...
Gaarna te sturen over enkele dagen, gezien het feit dat chello er nog steeds uitligt... ARGH!
Wake on Lan werkt door middel van een kabeltje van je NIC naar je moederbord. Als je dan met bijvoorbeeld het proggie van 3com een seintje geeft aan het MAC-adres van je NIC dan gaat je pc aan. Met wake on ring werkt dit hetzelfde maar dan via je interne modem d.m.v een belletje. Ik heb nog nooit gezien dat WOR kan met een extern modem...
Verwijderd
JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
Ik heb het gevonden.
Ik maak wel een kopietje ervan. Want het is bij mekaar zo een slordige 530mb wat er op die cd staat.
Ik regel het wel ff via ICQ met je
Ik heb het gevonden.
Ik maak wel een kopietje ervan. Want het is bij mekaar zo een slordige 530mb wat er op die cd staat.
Ik regel het wel ff via ICQ met je
Ja, werkt wel , er zit 1 lijn in je com kabel, ring signal, dacht pin 9.Op vrijdag 18 mei 2001 10:27 schreef Mr.Blonde het volgende:
Wake on Lan werkt door middel van een kabeltje van je NIC naar je moederbord. Als je dan met bijvoorbeeld het proggie van 3com een seintje geeft aan het MAC-adres van je NIC dan gaat je pc aan. Met wake on ring werkt dit hetzelfde maar dan via je interne modem d.m.v een belletje. Ik heb nog nooit gezien dat WOR kan met een extern modem...
Daar kunnen sommige bios''en mee omgaan, je kan er een irq voor kiezen welke dat mag zijn.
Op mn MSI 6167 zit die functie, werkt goed, maar is wel vreemd dat je pc wel eens aan staat als je thuis komt...
Verwijderd
Lijkt me wel handig, je moet natuurlijk niet op je thuis nummer aansluitenmaar is wel vreemd dat je pc wel eens aan staat als je thuis komt...
Wake On Ring, hebben de meeste betere modems wel
Pagina: 1