Arrived anxious, left bored
De intentie is er, dat is belangrijk.bipo schreef op 25 March 2003 @ 16:29:
ik probeer aanwezig te zijn, kan het helaas nog niet zeker zeggen.
De lijst zover:
J0YR1D3R
vanDaal
Timmert
wokmaster
DJsmiley
maca
Nielsj
miekol
Basjo
bipo
PuCK
DSign
[ Voor 4% gewijzigd door MrE op 25-03-2003 19:13 . Reden: bloemkool met een sausje en pomme duchesse en een karbonaatje ]
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Ik neem je wel aan je handje mee als als je niet durftbipo schreef op 25 March 2003 @ 16:29:
ik probeer aanwezig te zijn, kan het helaas nog niet zeker zeggen.
Count us in.
Ik vind het ontzettend klote om dit te moeten typen, maar helaas moet ik mijn bevestiging intrekken
Om persoonlijke redenen ga ik liever niet in op het waarom van mijn afmelding, maar wil ik volstaan met de mededeling dat de afgelopen dagen voor mij dermate turbulent zijn geweest dat ik voorlopig eerst de tijd nodig zal hebben om mezelf weer te kunnen zijn. Op dit moment lig ik met mezelf behoorlijk overhoop en met de situatie(s) om mij heen.
Ik heb vaker voor hete vuren gestaan, maar op dit moment is het voor mij niet verstandig om in de huidige situatie er op dezelfde manier mee om te gaan zoals ik dat eerder altijd deed: ik heb de tijd voor mezelf nu echt even nodig en de situatie zoals deze nu is kan ik niet domweg negeren. Dan ga ik mezelf onherroepelijk weer tegenkomen.
Nogmaals: ik vind het heel erg jammer om niet aanwezig te kunnen zijn, maar uit eigenbelang en met het oog op de sfeer tijdens de meeting is het beter dat ik er deze keer niet bij zal zijn.
Ik zal de TS zodadelijk nog even een mail sturen met deze inhoud.
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Klinkt kut, whatever may happened, sterkte iig, en als je 't van je af wilt drinken.. u know where to find us
ff serieus: Duidelijk standpunt, dagje digicammen is minder belangrijk dan je eigen rust. Nogmaals: Sterkte dus, en ach, tot de volgende meeting
Tnx for the support!DJSmiley schreef op 26 March 2003 @ 21:50:
[...]
Klinkt kut, whatever may happened, sterkte iig, en als je 't van je af wilt drinken.. u know where to find us
ff serieus: Duidelijk standpunt, dagje digicammen is minder belangrijk dan je eigen rust. Nogmaals: Sterkte dus, en ach, tot de volgende meeting
De lijst is nu dus als volgt:
J0YR1D3R
vanDaal
Timmert
DJsmiley
maca
Nielsj
miekol
Basjo
bipo
PuCK
DSign
Spoorwegmuseum, what's in a namePuCK schreef op 26 March 2003 @ 22:27:
Trouwens, dat spoorwegmuseum, zal het echt boeiend genoeg zijn om daar te fotograferen? Kan iemand mij vertellen wat daar zoal te zien is?
Alles dus met betrekking tot het vervoer over rails. Van historische treinen in schaal 1:1 tot modelbouwbanen.
/edit:
Tnx! MrE voor je reactie via de mail
[ Voor 7% gewijzigd door Wok op 26-03-2003 22:32 ]
Typ ik mij wezeloos aan een prachtige link, bekijk je 'm niet eens!PuCK schreef op 26 March 2003 @ 22:27:
Trouwens, dat spoorwegmuseum, zal het echt boeiend genoeg zijn om daar te fotograferen? Kan iemand mij vertellen wat daar zoal te zien is?
Op de site van het spoorwegmuseum <- is íe weer
staat een plattegrond, waar je door delen aan te klikken ongeveer kan zien (hoe summier dan ook) hoe het er uitziet, en wat ze te bieden hebben.
Ik denk persoonlijk dat er, ook voor niet treinliefhebbers, leuke foto's gemaakt kunnen worden.
[ Voor 8% gewijzigd door MrE op 27-03-2003 08:41 . Reden: een cracker pindakaas, en een glas melk ]

Maarre, ja ik had de site wel bekeken, maar die plattegrond niet gezien
Daar zijn we tweakers voor tochMrE schreef op 27 March 2003 @ 14:06:
Alleen als je 'm tweakt tot zo'n magnetisch zweefbaanmodel dat zo'n 300 KM/u haalt
Maarre, we mogen dus geen statief meenemen. Dat is wel jammers want als we savonds nog in de stad zijn is het wel handig om een statief te hebben. Of mag je het statief wel meenemen maar niet opzetten in het museum?
Ik hoop trouwens mijn nieuwe externe flitser mee te nemen. Is mischien wel mooi om dat binnen daar te gebruiken (mits ik er dan al een beetje mee om kan gaan
Anders gaan toch nog een uurtje schieten rondom de dom?
Uh... museum kan prima lijkt me, ook zonder statief. En statief meenemen kan natuurlijk prima, alleen niet uitklappen in 't museum zelf. En mocht t niet bevallen, dan kunnen we toch makkelijk weer verkassen.....PuCK schreef op 27 March 2003 @ 22:53:
Het maakt mij allemaal niet zoveel uit. Al ben ik wel van mening dat het heel goed kan zijn dat dat museum best nog wel kan tegenvallen, en het bijvoorbeeld na een half uur gezien kan hebben. Mischien moeten we zowieso een tijd en een plaats afspreken voor mensen die ergens anders heen willen en dat we dan dus weer kunnen afspreken?
Zoals ik al een aantal posts omhoog riep: We kunnen ook ff op Utrecht CS rondlopen, en treintjes IRL fotograferen.. Eventueel een machinist overvallen met 10 digicam's in z'n coupe
En utrecht in rennen is ook een optie, als iedereen flexibel is komt t wel goed, ik schiet wel... Opties zat (imho)
Alleen een ding als jullie de DOM zouden gaan beklimmen wil iemand dan verhinderen dat ik mee klim naar boven?
Ik heb erge hoogtevrees en heb al 2x de fout gemaakt om toch naar boven te gaan daar.. en dan durf ik dus weer niet meer terug... (en toch weer proberen ..)
Nikon D300 + Nikon D70 + Pentax Optio S5z
Het lijkt mij inderdaad een goed plan om (in het museum) een vast punt af te spreken om mensen de gelegenheid te geven wat persoonlijke dingen te doen.PuCK schreef op 27 maart 2003 @ 22:58:
Natuurlijk zijn er opties zat, maar ik ben bang dat iedereen andere opties heeft, en andere dingen wil doen, wil bezoeken. Dus vandaar dat we mischien een vaste tijd en plaats kunnen afspreken, zodat we evengoed weer bij elkaar komen.
Als groep kan je echter profiteren van elkaars kennis en enthousiasme, derhalve blijf ik hangen bij de grootste groep.
Mmm, een aantal foto's met echte emoties zoals angst, lijkt mij ook best interessant (een beetje het Blair witch effect).maca schreef op 28 March 2003 @ 12:16:
Het lijkt me eigenlijk leuker om als groep rond te blijven sjokken/rennen.
Alleen een ding als jullie de DOM zouden gaan beklimmen wil iemand dan verhinderen dat ik mee klim naar boven?
Ik heb erge hoogtevrees en heb al 2x de fout gemaakt om toch naar boven te gaan daar.. en dan durf ik dus weer niet meer terug... (en toch weer proberen ..)
Maar goed, ik hou je wel tegen.
o.k. mannen, dronken voeren die handel, en die toren in jagen
Ik ben nog een redelijke leek op t gebied van digitale fotografie. 'K heb ook een beetje last (gehad) van tijdgebrek, en heb me dus nog niet echt in m'n camera (Olympus C700-uz) en fotografie opzich kunnen verdiepen. Tips zijn dus altijd welkomMrE schreef op 28 maart 2003 @ 13:00:
Als groep kan je echter profiteren van elkaars kennis en enthousiasme
Anders maar een (leen)cam, Fuji.....
He, het is niet zomaar een Fuji he, die cam heb ik ookDJSmiley schreef op 28 maart 2003 @ 15:32:
Woei! Canon A70 komt woensdag bij toko binnen waar ik 'm besteld heb.. Ben benieuwd of ik 'm zaterdag kan meenemen!!!
Anders maar een (leen)cam, Fuji.....
En over het delen van kennis... tsja, ik heb op zich vrij veel foto's gemaakt al, maar ik heb niet zo heel veel mogelijkheden qua instellen enzo helaas. Ik weet wel hoe ik mooie foto's moet nemen, maar het is altijd leuk om ideeen van anderen te "lenen" en te gebruiken voor in de toekomst natuurlijk
Ik ben alleen erg benieuwd of m'n cam er op tijd is, als alles mee zit, ontvang ik m vrijdag.... Dus dat zou net moeten kunnen
Ik weet gelukkig net de voorkant van de achterkant te onderscheiden, dus ik vertrouw eigenlijk op jullie know-how.Timmert schreef op 28 maart 2003 @ 15:19:
[...]
Ik ben nog een redelijke leek op t gebied van digitale fotografie. 'K heb ook een beetje last (gehad) van tijdgebrek, en heb me dus nog niet echt in m'n camera (Olympus C700-uz) en fotografie opzich kunnen verdiepen. Tips zijn dus altijd welkom
Dat zal niet gauw gebeuren. ik zet iedere ochtend braaf een kruisje op mijn kalender
Hier nog zo éénMrE schreef op 02 April 2003 @ 00:06:
[...]
Ik weet gelukkig net de voorkant van de achterkant te onderscheiden, dus ik vertrouw eigenlijk op jullie know-how.
[...]
NielsJ en ikke komen met de auto naar het museum, we zien jullie daar wel
zo staan jullie tenminste niet op cs op ons te wachten
En dan maar uitzoeken wat allemaal de mogelijkheden zijn, deze kan natuurlijk veel meer dan mijn oude (defecte) click-en-klaar Olympus 920..
Bedankt voor de melding. Als jullie dat treintje (zie PuCK's posting) dan alvast kunnen tweaken, dan kan de rest gelijk beginnen met racen.maca schreef op 03 April 2003 @ 20:44:
over zaterdag:
NielsJ en ikke komen met de auto naar het museum, we zien jullie daar wel
zo staan jullie tenminste niet op cs op ons te wachten
we doen onze best
mn vader was trouwens best jaloers dat ik wel naar het spoorweg museum ga en hij niet
11:00 @ BK @ Utrecht?
We learn from our past, we live in the present, we develop for the future
Cam gister binnengekomen dus, vandaag mn 256Mb ook binnen.
Heb 3 paar 1800mAh batterijen, dus dat moet ook wel lukken
En broertje gaat ook mee, gewapend met een (geleende) Fuji 2800.
J0YR1D3R 11.00 @ Burger King in Utrecht CS
vanDaal 11.00 @ Burger King in Utrecht CS
Timmert 11.00 @ Burger King in Utrecht CS
DJsmiley 11.00 @ Burger King in Utrecht CS
maca ongeveer 11.45 @ museum
Nielsj ongeveer 11.45 @ museum
miekol 11.00 @ Burger King in Utrecht CS
Basjo 11.00 @ Burger King in Utrecht CS
bipo ongeveer 11.45 @ museum
PuCK 11.00 @ Burger King in Utrecht CS
DSign ongeveer 11.45 @ museum
MrE 11.00 @ Burger King in Utrecht CS (bordeauxrood jack en blauwe rugzak)
15.00 uur Het centrum in om eventueel de binnenstad te fotograferen.
18.00 uur nameeting in een Utrechts cafe.
Hoe is het de bedoeling dat we naar het spoorwegstation gaan? Gewoon met de bus/trein ofzo? Of met anderen die bij CS geparkeerd staan met de auto meerijden?
Ik zal er zeker zijn in ieder geval
Met bus naar museum. Staat ergens in topic, had ik namelijk ook al gevraagdJ0YR1D3R schreef op 04 April 2003 @ 19:15:
* J0YR1D3R is waarschijnlijk helemaal in het wit en ben nogal lang, dus makkelijk te herkennen
Hoe is het de bedoeling dat we naar het spoorwegstation gaan? Gewoon met de bus/trein ofzo? Of met anderen die bij CS geparkeerd staan met de auto meerijden?
Ik zal er zeker zijn in ieder geval
Edit:
[rml]MrE in "[ photoshoot day] (rond) 5 april in Utrec"[/rml]
Daar dus
En degenen met een Rabo pas hebben korting op de entree
Groepskorting halen we dus niet, is pas 20+Volwassenen € 8,-
Kinderen 4 t/m 12 jr € 6,-
65 + € 6,-
CJP € 4,-
Museumjaarkaart Gratis
Rabo Europas € 4,-
Rabo Jongerenpas 50% korting
[ Voor 34% gewijzigd door DJSmiley op 04-04-2003 19:20 ]
Ik zie mijn naam er niet bij staan...... Foutje?MrE schreef op 04 April 2003 @ 14:56:
O.K. Hierbij een overzichtje van de mensen en hun plek van toevoeging.
15.00 uur Het centrum in om eventueel de binnenstad te fotograferen.
18.00 uur nameeting in een Utrechts cafe.
Ook met NS-kaart krijg je overigens korting....
Ik heb het topic en mijn mailbox nog doorgelezen, maar zag niet dat je had bevestigd.
Ik bleek wel een foutmelding te hebben binnengekregen omdat ik je mailadres verkeerd had getypt. En dat mailtje had ik in de haast over het hoofd gezien.
Ik denk dus dat daar de kink zat. Waarvoor nogmaals mijn verontschuldigingen.
De laatste lijst is dus:
Merlijn_merlin 11.00 @ Burger King in Utrecht CS
Overigens dank aan DJsmiley voor zijn ophelderingen inzake de reisinfo aan J0YR1D3R gedurende mijn radiostilte
[ Voor 1% gewijzigd door MrE op 04-04-2003 22:24 . Reden: torteloni met stokbrood en rauwkost ]
Jongens.. ff een excuse voor de late reactie. Ben afgelopen week(en) niet zo bezig geweest met computers/digicams etc. Maar meer aandacht voor mijn relatie.MrE schreef op 24 maart 2003 @ 22:05:
De bevestigingen tot nu zijn:
<cut>
En met mij erbij zitten we op tien. Da's toch nog redelijk dacht ik zo.
Als nu iemand redhead en bipo kan inseinen, ben ik een tevreden mens.
Photoshoot day heb ik dus ook helemaal vergeten totdat mijn telefoon begon te piepen vandaag. Echter ik zit nog steeds met een niet lekkere knie en moest dus naar fysio en andere verplichtingen.
Ben natuurlijk wel benieuwd naar jullie ervaringen en pics .. en hoop toch de volgende keer mee te kunnen.
Voor de volgende photoshoot day.. evt. herinnering mailtjes mogen natuulijk ook.

Een volgende photoshoot day lijkt me een goed plan
We misten je al
* vanDaal is net thuis en download nu z'n foto's
* DJSmiley ookvanDaal schreef op 05 April 2003 @ 17:55:
[...]
We misten je al
* vanDaal is net thuis en download nu z'n foto's
256Mb bijna vol hier, en 128+64 @ cam broertje
Dus dat wordt heel wat uploadwerk
Ga nu een selectie maken tijdens de formule 1 kwalificatie en die ga ik dan uploaden
Zometeen post ik hier de url. De beste/leukste foto's post ik hier ook wel even

Vind ik ERG roeleren
Groepsfoto.. Maar ja, niemand met afstandsbediening. Dus tja, dan wordt het dus zelfontspanner, maar met 10 sec moet je best opschieten
Btw: Ik upload zo de hele teringzooi, alles ff geresized naar 1024.x768 JPG, anders wordt t wel beetje erg veel
Hi-Res (3.2Mpixel voor mij, 3.0Mpixel voor cam broertje) @ request
Heeft iemand niet zo'n PHP fotoboekje als vandaal op de site in z'n sig?? Das veel makkelijker dan acdsee
[ Voor 41% gewijzigd door DJSmiley op 05-04-2003 19:07 ]
Ik heb gewoon acdsee gebruikt, imho nix mis mee. Komt misschien ook door mijn gebrek aan PHP kennis
een aantal mensen hier gebruikt http://gallery.menalto.com/index.php , ga ik zelf ook proberen als ik goede webspace hebDJSmiley schreef op 05 April 2003 @ 19:05:
[afbeelding]
Vind ik ERG roeleren
Groepsfoto.. Maar ja, niemand met afstandsbediening. Dus tja, dan wordt het dus zelfontspanner, maar met 10 sec moet je best opschieten
Btw: Ik upload zo de hele teringzooi, alles ff geresized naar 1024.x768 JPG, anders wordt t wel beetje erg veel
Hi-Res (3.2Mpixel voor mij, 3.0Mpixel voor cam broertje) @ request
Heeft iemand niet zo'n PHP fotoboekje als vandaal op de site in z'n sig?? Das veel makkelijker dan acdsee
www.4homepages.de vind ik zelf beter. Ik heb een tijd Gallery gebruikt maar is lastig te 'skinnen' en te modden.DJSmiley schreef op 05 April 2003 @ 19:05:
[afbeelding]
Zie ook www.acidarts.net om 4images in actie te zien, mijn site ja
Alle foto's van mij (Canon A70) en m'n broertje (Olympus C720UZ)
Alles geresized met Irfanview naar 1024x768, om 't beetje downloadbaar te houden
Hi-res pics op aanvraag.
Hieronder even het beste/leukste:

Ok, ok, daar kwamen we eigenlijk niet voor, maarja... Ik kon mezelf niet in bedwang houden. Later bleek dat de voorkant er heel wat minder uitzag als de achterkant, wat DJSmiley zelfs nog eerder opmerkte als ik

Picje van de treinenshow. De kwaliteit valt me voor mijn camera (die t verre van goed doet in t donker...) erg mee

Stelletje verdwaalde GoT'ters

Vind ik zelf een van de mooiste foto's die ik vandaag heb gemaakt

Ze lachen me toe

Zwart/wit setting van m'n cam uitgevonden
Voor meer pics moet je maar in m'n album kijken. High-res pics op aanvraag
Ik moet nog even het een en ander instaleren (in verband met recente reinstall van mijn OS), en dan zet ik er ook een stel online.
Ik was net bezig met het resizen van de pic's ik zal proberen zo nog een of twee foto's te uppen maar de hele bups kan pas op z'n vroegst op maandag.. over een 56k6 modem 128 mb + 16mb uppen is geen succes
Wie is dat eigenlijk? Hij heeft wel een vette (of 2) camera zo te zien
Dat is DSign en die heeft als het goed is een Canon EOS D60Azrael schreef op 05 April 2003 @ 21:54:
[...]
Wie is dat eigenlijk? Hij heeft wel een vette (of 2) camera zo te zien

handje schudden

er stak een paar benen onder de trein uit...
[ Voor 7% gewijzigd door maca op 05-04-2003 22:16 ]
Daar had ik 't trouwens over... dat lijkt me nog wel wat

Ik vond het trouwens een toppe dag!
Dan heeft dat gekrioel over de grond gelukkig wel nut gehad
Trouwens, late reactie. Ben je toch nog terug gegaan voor die kassamejuffrouw?
[ Voor 32% gewijzigd door vanDaal op 06-04-2003 09:32 ]
Wat J0YR1D3R en mij een beetje opvalt is de strakblauwe lucht op de pics van bipo, maar met name vanDaal. Is daar photoshop aan te pas gekomen, of komt het zo uit je cam? Als dat laatste het geval is: doe mij zo'n G2/5700

De Dom, was helaas niet zo goed weer meer toen.
Zomaar een willekeurig treintje
De Arend, de eerste trein van Nederland.
Foto in het donker van de Holland Railshow, toch best aardig gelukt aangezien foto's in het donker altijd mislukken bij mij.
Bordje dat naast de hele gevaarlijke

Zomaar een willekeurig straatje in Utrecht
De gevel van het spoorwegmuseum.

Apart zelfportret achtig iets
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Firecow schreef op 06 April 2003 @ 22:43:
hmm weinig pics mensen ??? of was er geen ruk aan ofzo ??
http://www.djsmiley.com/got/photoday/
Daar staan al mijn pics. Wil je dat we soms alle geschoten gigabytes gaan posten ofzo
Daarnaast is het een beetje ondoenlijk om alle foto's online te zetten (al was ik wel erg benieuwd naar de Timmert's (als ik het correct heb) fotoreportage over de achterzijde van Utrecht
En als ik de foto's van Basjo krijg, dan zal ik die ook hosten en showen
Ik ben ook erg benieuwd naar de groepsfoto van Dsign (en overigens ook zijn andere foto's)
Als er overigens nog zo'n dag komt, ben ik zeker weer van de partij.
Ik eigenlijk ook welMrE schreef op 06 april 2003 @ 23:56:
Ik ben ook erg benieuwd naar de groepsfoto van Dsign (en overigens ook zijn andere foto's)
Een beetje Photoshop, maar vooral ook het effect van een polarizer die op mijn camera zat.Timmert schreef op 06 April 2003 @ 11:45:
Wat J0YR1D3R en mij een beetje opvalt is de strakblauwe lucht op de pics van bipo, maar met name vanDaal. Is daar photoshop aan te pas gekomen, of komt het zo uit je cam?
Vergeleken met het aantal 'normale' foto's valt het aantal kontjes-pics nogal in het niet. Dat neemt niet weg dat er best een aantal voltreffers tussen zitten:MrE schreef op 06 April 2003 @ 23:56:
Ik wou je link al quoten, maar ook Timmert heeft zijn photoalbum online gezet.
Daarnaast is het een beetje ondoenlijk om alle foto's online te zetten (al was ik wel erg benieuwd naar de Timmert's (als ik het correct heb) fotoreportage over de achterzijde van Utrecht)

Weinig kontje, maar verder wel heel lekker:

Me 2Ik ben ook erg benieuwd naar de groepsfoto van Dsign (en overigens ook zijn andere foto's)
Ik ook! Nog meer kontjes op de gevoelige plaat vastleggenAls er overigens nog zo'n dag komt, ben ik zeker weer van de partij.
HmmkayvanDaal schreef op 07 April 2003 @ 10:01:
Een beetje Photoshop, maar vooral ook het effect van een polarizer die op mijn camera zat.
[ Voor 12% gewijzigd door Timmert op 07-04-2003 11:18 ]
dank, dankvanDaal schreef op 06 April 2003 @ 09:27:
Strakke composities bipo!
Dan heeft dat gekrioel over de grond gelukkig wel nut gehad
ze was wel leuk hè?Trouwens, late reactie. Ben je toch nog terug gegaan voor die kassamejuffrouw?
Je blíjft klikken tot je erbij neervalt, het kan niet op.
Enig probleem is alleen dat je thuis ook wel wat met al die foto's moet doen.
Het zijn er 675 geworden waarvan er uiteraard maar een aantal goed genoeg voor publieke vertoning zijn
Maareh..., ook een nadeeltje is dat ik er inmiddels achter ben gekomen dat een microdrive misschien toch niet helemaal betrouwbaar is...
Eén foto kan ik niet openen/kopiëren/etc. en scandisk roept halverwege dat'ie de bewerking niet kan afmaken....
Heeft iemand een diagnostics tool geschikt voor een IBM microdrive waarmee ik kan checken of de drive gaar genoeg is om terug te sturen binnen de garantietermijn (nog een paar maanden) ?
Stom, stom, stom... Ik heb er niet eens aan gedácht om haar op de foto te zettenbipo schreef op 07 April 2003 @ 11:48:
ze was wel leuk hè?Eigenlijk jammer dat ze niet ook op een foto staat. Of heeft iemand haar wel geschoten? Ik neem ook genoegen met haar achterwerk (Timmert
).

Terug dus !Timmert schreef op 07 April 2003 @ 11:57:
[...]
Stom, stom, stom... Ik heb er niet eens aan gedácht om haar op de foto te zetten
Ik heb haar wel aangeraakt, ze liet bijna het geld naast me handen vallen, koude handen had ze zeg
hier nog wat foto's:

Ik had behoorlijk last van die felle lucht.
Ik weet niet welk trucje jullie gebruikt hebben maar wat ik gedaan heb is scherpstellen op de lucht net boven de trein en dan vasthouden en naar beneden mikken om zo die lucht minder fel en de trein wat beter doortekend te krijgen.
niet ideaal dus..
btw de foto's van utrecht stad volgen nog; die moet ik namelijk nog verkleinen.
[ Voor 97% gewijzigd door maca op 07-04-2003 12:23 ]
Zullen we nog een keer terug gaan voor een foto?J0YR1D3R schreef op 07 april 2003 @ 12:10:
[...]
Ik heb haar wel aangeraakt, ze liet bijna het geld naast me handen vallen, koude handen had ze zegEn ze lachte er ook zo lief bij, jammer dat we geen foto daarvan hebben....
Gaan deze foto's meedingen in de digicontest 'verlangen'?
Voorzetje voor het thema van de volgende shoot, 'de dames/mannen van de kassa/toonbank/bouw'
[ Voor 50% gewijzigd door MrE op 07-04-2003 13:26 . Reden: een chiabatta San Fransisco ]
Lijkt me dat deze hele thread dan moet meedoen!
Mjah, ik denk dat jij eerder foto's van iemand anders wil hebben, ik noem geen namen, jij weet eht het beste zelf denk ik

NotepadzAo schreef op 07 April 2003 @ 14:32:
DJSmiley, welk prog gebruik jij voor het maken van je album online? Ik gebruik Fireworks, maar het suxt echt
Suckt ook erg
Maar ben bezig om PHP te " ontdekken " en met creatief c/p werk en het samenvoegen van scriptjes een soort eigen album te bouwen
Hmm, wie weetMrE schreef op 07 april 2003 @ 13:16:
@Timmert, onder het mom 'photoshoot 5 april : ASS good as it GoT'.
Gaan deze foto's meedingen in de digicontest 'verlangen'?
Mjah, eerst maar een keer die cam mee naar school nemen dan heJ0YR1D3R schreef op 07 april 2003 @ 14:12:
[...]
Mjah, ik denk dat jij eerder foto's van iemand anders wil hebben, ik noem geen namen, jij weet eht het beste zelf denk ik
Ik (en vast nog meer mensen met mij) ben nog steeds erg benieuwd naar de foto's van Dsign
foto's van gotters die foto's maken in de gekste standen ??
Firecow schreef op 10 april 2003 @ 17:57:
zijn der helemaal geen groeps foto's etc ??
foto's van gotters die foto's maken in de gekste standen ??

Got you 2!
[ Voor 14% gewijzigd door J0YR1D3R op 10-04-2003 18:59 ]
En een groep vreemde vogels
De vraag is alleen, is DSign wel teruggekeerd uit Utrecht, en waar blijft die groepsfoto?
en de foto's van de andere mensen ..
Misschien post ik van het weekend nog wel wat foto's .
(ohja, en zet bij de groepsfoto ook even de namen
[ Voor 20% gewijzigd door BaRF op 12-04-2003 09:46 ]
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Ik ben nog steeds benieuwd naar die foto's van die D60 maar vooral naar de groepsfoto's
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you