Omdat er nu wat meer duidelijkheid is ontstaan, en het ander topic wat onduidelijk zou worden, hier het vervolg en verdere uitwerking van de photoshootday.
Mijn voorstel, op het idee van rob van den broek, was om de photoshoot 5 april in Utrecht te houden (eventueel op een spooremplacement).
Berran kwam vervolgens met het idee om naar het treinenmuseum te gaan.
Op dit voorstel kwamen verschillende reacties.
Uit deze reacties is deze lijst ontstaan:
vanDaal
RedHead (indien hersteld)
miekol
JOYR1D3R
bipo
Gitaarwerk
Merlijn_merlin
wokmaster
maca
DJSmiley
PuCK
MrE
Doel van dit topic is om de definitieve datum (voor de jarigen op 5 april) vast te stellen, andere enthousiastelingen te werven, en de afspraak te concretiseren.
Net als bij het andere topic: Als je reageert in de trant van 'ik kan niet' geef dan even een alternatief aan (een week eerder, of later).
Mijn voorstel, op het idee van rob van den broek, was om de photoshoot 5 april in Utrecht te houden (eventueel op een spooremplacement).
Berran kwam vervolgens met het idee om naar het treinenmuseum te gaan.
Op dit voorstel kwamen verschillende reacties.
Uit deze reacties is deze lijst ontstaan:
vanDaal
RedHead (indien hersteld)
miekol
JOYR1D3R
bipo
Gitaarwerk
Merlijn_merlin
wokmaster
maca
DJSmiley
PuCK
MrE
Doel van dit topic is om de definitieve datum (voor de jarigen op 5 april) vast te stellen, andere enthousiastelingen te werven, en de afspraak te concretiseren.
Net als bij het andere topic: Als je reageert in de trant van 'ik kan niet' geef dan even een alternatief aan (een week eerder, of later).
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@