Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 20:52

MrE

Sugardaddy take me home..

Topicstarter
Omdat er nu wat meer duidelijkheid is ontstaan, en het ander topic wat onduidelijk zou worden, hier het vervolg en verdere uitwerking van de photoshootday.

Mijn voorstel, op het idee van rob van den broek, was om de photoshoot 5 april in Utrecht te houden (eventueel op een spooremplacement).
Berran kwam vervolgens met het idee om naar het treinenmuseum te gaan.

Op dit voorstel kwamen verschillende reacties.

Uit deze reacties is deze lijst ontstaan:

vanDaal
RedHead (indien hersteld)
miekol
JOYR1D3R
bipo
Gitaarwerk
Merlijn_merlin
wokmaster
maca
DJSmiley
PuCK
MrE

Doel van dit topic is om de definitieve datum (voor de jarigen op 5 april) vast te stellen, andere enthousiastelingen te werven, en de afspraak te concretiseren.

Net als bij het andere topic: Als je reageert in de trant van 'ik kan niet' geef dan even een alternatief aan (een week eerder, of later).

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed dan; ik kan niet op 5 April. Elke andere dag maakt mij niet uit om het niet te lastig te maken. (in reactie op reeds besprokene met topicstarter)
MAAR.............ik wil WEL mee............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 23:59
We moeten natuurlijk niet blijven schuiven.... >:)

Het stond al in mijn agenda (niet digitaal.. niet te geloven eh..)

Maar 5 april kan ik ook (natuurlijk moet ik wel genezen zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja...........ach laat ook maar; het was een leuk idee van de eerste topicstarter.....die deed er niets meer mee.......ik probeerde het een beetje op gang te brengen (er werden weer data genoemd ed) tot MrE zich ermee ging bemoeien; er 5 april van maakte terwijl 5 man aangaven dan niet te kunnen (er werdt al veeeeel eerder 22 of 29 maart geopperd).........het festijn overnam (goed hoor) maar koppig aan een datum vasthoudt die (lijkt wel zo) HEM het beste uitkomt en de helft van de mensen er vergeet bij te zetten in zijn lijstje (zie vorige topic)
En nu "moeten we niet blijven schuiven" ??????
Lijkt mij dat wanneer je een datum prikt en iemand kan niet, je een andere datum pakt; kan dan 5 (!) man niet.........ga je naar een andere datum toch?
Maar goed; als het perse op 5 april moet> ok dan. Jammer voor degenen die niet kunnen (waaronder ikzelf) maar stel je voor dat je een andere datum neemt en een bekende van de topicstarter kan niet..........(denk ik maar zo)..........Kan beter titel veranderen in "fotoshootdag wanneer het topicstarter uitkomt en voor degenen die ik erbij wil hebben"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:14

Wok

Dakloos...

Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 21:09:
Tja...........ach laat ook maar; het was een leuk idee van de eerste topicstarter.....die deed er niets meer mee.......ik probeerde het een beetje op gang te brengen (er werden weer data genoemd ed) tot MrE zich ermee ging bemoeien; er 5 april van maakte terwijl 5 man aangaven dan niet te kunnen (er werdt al veeeeel eerder 22 of 29 maart geopperd).........het festijn overnam (goed hoor) maar koppig aan een datum vasthoudt die (lijkt wel zo) HEM het beste uitkomt en de helft van de mensen er vergeet bij te zetten in zijn lijstje (zie vorige topic)
En nu "moeten we niet blijven schuiven" ??????
Lijkt mij dat wanneer je een datum prikt en iemand kan niet, je een andere datum pakt; kan dan 5 (!) man niet.........ga je naar een andere datum toch?
Maar goed; als het perse op 5 april moet> ok dan. Jammer voor degenen die niet kunnen (waaronder ikzelf) maar stel je voor dat je een andere datum neemt en een bekende van de topicstarter kan niet..........(denk ik maar zo)..........Kan beter titel veranderen in "fotoshootdag wanneer het topicstarter uitkomt en voor degenen die ik erbij wil hebben"
Hmmm... behoorlijk wat frustratie ;) Begrijpelijk... maar ik stel voor dat je dit (bijvoorbeeld) via mail met hem persoonlijk afhandelt. Vind ik wat netter.

Mijn voorkeur blijft, ook na ampel beraad met mijn camera (Canon S40) ;), 5 april.

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt gelijk, datr wilde ik ook maar de eerste (vast niet zo bedoelde) zin van redhead schoot mij ff verkeerd. Ik zie hier nergens een optie om een pb te sturen ook.........

Btw; je hebt het over "voorkeur".......maar bedoel je dat je een andere dag niet KAN? Want als iedereen zegmaar 5 april wel als voorkeur heeft maar wel op een andere dag kan........waarom dan perse op die dag als 5 anderen niet kunnen?
Snap je wat ik bedoel?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2003 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok

Wok

Dakloos...

Ik noem het bewust nog voorkeur omdat ik wacht totdat definitief wordt vastgesteld dat:
a) de fotoshot dag daadwerkelijk plaats zal vinden.
b) de datum (zoals nu staat: 5 april) definitief vaststaat

Dit in verband met het feit dat ik een marge van twee weken nodig heb om die bewuste dag vrij te kunnen krijgen.

Bovendien komt 29 maart me niet heel erg lekker uit, omdat ik die dag 's avonds naar mijn ouders ga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat bedoel ik nou; MrE is zich ermee gaan bemoeien en heeft uit eigen beweging 5 april vastgesteld....... vandaar dat mensen zeggen; "ja, dan kan ik wel, doe dat maar" en krijg je dus allemaal mensen die eigenlijk ook wel op een andere dag kunnen. Hij zegt dat alleen te willen veranderen als mensen die op 5 april gaan, dat ook willen.
Maar er is bijna niemand geweest die 5 april zei; iedereen had het over 22 of 29 maart, een enkeling (geloof letterlijk) zei 5 april en direct werdt die datum vastgesteld........5 mensen kunnen dan niet, maar de enkeling die 5 april wilde moest dat maar bepalen of dat verzet kon worden.
Ik bedoel; wie is MrE nou om die datum vast te stellen waarop veel mensen niet kunnen en die ook maar door een grote minderheid geopperd is?
Lees de vorige topic maar eens goed door!

Om escalatie te voorkomen; kunnen we niet een moderator vragen om hierin te arbitreren? Gewoon de voorkeursdata en data van posting laten bekijken?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2003 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buh, wimleen: stop it! Dit is maar de eerste keer, als het leuk is komen er vast wel meer dagen. Bovendien kan je altijd met andere mensen foto's nemen, of alleen gaan. Bij deze lijkt het me echt handig er niet meer verder over door te zeveren en gewoon te zeggen of je wel of niet kan: In jouw geval niet, jammer. Als jij zelf een photoshootdag organiseerd, kan dat uiteraard op een datum die jou wel uitkomt. Dus bij dezen: doe een serieus voorstel voor een goede dag, of doe gewoon gezellig bij GoT Photoshootday #2 mee (niet dat ik vooruit wil lopen op de zaken hoor :D). Voor hetzelfde geld is er geen ruk aan en komt die er niet, dan is het ook geen verlies. Ik wil je er graag bij hebben, the more the merrier, maar dit is het niet waard.

Count me (en waarschijnlijk een vriend) maar in!

Ik kan iig wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

Jammer had er graag bij willen zijn :( en aangezien ik ook gek van treinen ben :( :(

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:26

vanDaal

-ismeereentje

wimleen, niet om het één of ander hoor, maar als MrE zich er niet mee had bemoeid, was er helemaal geen datum uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE

MrE

Topicstarter
Firecow schreef op 04 maart 2003 @ 00:19:
Jammer had er graag bij willen zijn :( en aangezien ik ook gek van treinen ben :( :(
1 ?"kan je dan eventueel een week eerder of later"
2 goto1

@ Wimleen:
1) De lijst met mensen die wel kunnen is langer dan de mensen die niet kunnen. Waarom zou er dan geschoven moeten worden (met als risico dat er mensen die nu wel kunnen, dadelijk niet kunnen)

2) Ik heb overigens aangegeven dat 5 april een richtdatum is, en om te voorkomen dat er een te grote hoeveelheid data wordt aangeleverd als 'dat komt mij het beste uit'.
Als blijkt dat de 29ste ook geen probleem is, en er dan meer mensen kunnen, dan vind ik dat zelfs beter. Er is echter niemand die in de eerste instantie gereageerd heeft met 'ik kan niet' die later heeft aangegeven dat ze alsnog op een andere datum wel konden (zie bijvoorbeeld de quote hierboven).
Als blijkt dat al die niet kunners wel de 29ste kunnen, en de huidige lijst kan dan ook, hebben we een deal. Er is echter niemand die een alternatief op heeft gegeven.

3) Wat betreft het '5 april komt hem beter uit, en hij houdt daar rigide aan vast', dat is niet juist, en ik denk dan ook dat mijn postings niet duidelijk genoeg zijn.
dus speciaal voor jou, en anderen die mijn postings niet duidelijk genoeg vonden:
5 april is een richtdatum, maar mocht blijken dat er meer mensen gebaat zijn bij een week eerder, of later, laat dat dan weten, dan kan er gekeken worden of de datum verschoven kan worden
Ik denk overigens dat je in je leven geen flexibeler mens tegenkomt dan mij.

[ Voor 17% gewijzigd door MrE op 04-03-2003 09:17 . Reden: een mie met beefreepjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Ik denk dat ik wel kom, ongeacht de datum, waarschijnlijk kom ik wel met J0YR1D3R mee.

Ik zal 't topic ff bookmarken iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:52

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Toch nog even een berichtje. Zoals ik al in mijn eerste berichtje aangaf dat ik mee zou gaan als mijn agenda het toe laat. Ik kan 29 mrt en 5 april beide niet. Maar als blijkt dat het een leuke dag /leerzame dag is geworden, zal er vast wel nog een keer zoiets opgezet worden. Ik wens iedereen opvoorhand een leuke dag. En maak er mooie digi-foto's van.

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE

MrE

Topicstarter
Internet ligt erbij mij in de stad uit, dus ik kan dit topic alleen nog vanaf mijn werk bijhouden. (dus vergeef mij als ik wat later reageer.)

vanDaal
miekol
JOYR1D3R
bipo
Gitaarwerk
Merlijn_merlin
wokmaster
maca
DJSmiley
PuCK
Timmert
MrE (Dimage 7)

Mochten er overigens mensen meewillen, maar alleen een week eerder/later, laat dat dan ook weten. Aan de hand daarvan kunnen we eventueel schuiven.

@Montana, bedankt. Een verslag zal uiteraard met foto's uitgebracht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

euh jongens.. Niet dat ik zelf meega, maar als jullie een datum zoeken, waarom maak je dan geen poll. Meeste stemmen gelden. Ben je toch klaar ?

zomaar een optie??

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me een goed idee, al moet ik zeggen dat ik geen flauw idee heb hoe je zoiets maakt :D Als iemand zich geroepen voelt...

Waarom sta ik niet in het lijstje? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE

MrE

Topicstarter
Lijkt me een goed idee, al moet ik zeggen dat ik geen flauw idee heb hoe je zoiets maakt Als iemand zich geroepen voelt...

Waarom sta ik niet in het lijstje?
Omdat je in je laatste post had aangegeven dat je na het weekend pas zou reageren, en de datum was verlegd naar 5 april.
Verwijderd schreef op 28 February 2003 @ 00:52:
Zaterdag 21 maart 2004? Hmm, kan wel hoor. Maar inderdaad, even nadenken over een goede datum en dan minstens een maand van te voren, connecties regelen ed. Dan nieuw topic. Ik heb op zich geen connecties daaro. Ik zal wel naar data kijken, een dezer dagen (dit weekend zit ik dus in Utrecht, geen tijd om data te checken.)

NS rangeerterrein is inderdaad leuk! En het spoorwegmuseum :)
Maar hierbij gecorigeerd:

vanDaal
miekol
JOYR1D3R
bipo
Gitaarwerk
Merlijn_merlin
wokmaster
maca
DJSmiley
PuCK
Timmert
Berran
MrE (Dimage 7)

Een poll zou alleen effectief zijn als er reacties komen van mensen die aangeven niet op 5 april kunnen, maar wel een week eerder of later te kunnen.
Omdat die reacties er niet zijn, is een poll dus nog niet nodig.

vanaf vandaag nog 4 weken

[ Voor 2% gewijzigd door MrE op 09-03-2003 00:52 . Reden: de pizza marinaro met extra tonijn ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou moet je toch echt ophouden hoor!
Er zijn 5 mensen geweest die hebben aangegeven niet op 5 april te kunnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Die staan in de vorige topic weet je nog?? Maar dat hadden ze zeker hier ook weer neer moeten zetten? De mensen die je in je lijstje heb staan hebben zich ook niet opnieuw aangemeld!

Ook is het een hobby van jou om mensen te "vergeten"......... Met elke keer het excuus dat het net voor die datum en precies na dat tijdstip en net zo en zo moest.........

Ik ziehet aan de animo; het gaat niet door. En dat is maar goed ook, want als het doorgaat kom ik alleen om te vechten.
Dit is geen stijl; persee op een andere datum houden en doof zijn voor de mensen die niet kunnen.....dan nog mensen "vergeten" omdat je liever met je billie's bent........

Is er nou geen moderator die deze gang van zaken een beetje in de gaten heeft?
Of zijn die er alleen om mij er straks uit te schoppen?
Als de dag doorgaat weet ik toch we waar het is.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 21:27:
Nou moet je toch echt ophouden hoor!
Er zijn 5 mensen geweest die hebben aangegeven niet op 5 april te kunnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Die staan in de vorige topic weet je nog?? Maar dat hadden ze zeker hier ook weer neer moeten zetten? De mensen die je in je lijstje heb staan hebben zich ook niet opnieuw aangemeld!

Ook is het een hobby van jou om mensen te "vergeten"......... Met elke keer het excuus dat het net voor die datum en precies na dat tijdstip en net zo en zo moest.........

Ik ziehet aan de animo; het gaat niet door. En dat is maar goed ook, want als het doorgaat kom ik alleen om te vechten.
Dit is geen stijl; persee op een andere datum houden en doof zijn voor de mensen die niet kunnen.....dan nog mensen "vergeten" omdat je liever met je billie's bent........

Is er nou geen moderator die deze gang van zaken een beetje in de gaten heeft?
Of zijn die er alleen om mij er straks uit te schoppen?
Als de dag doorgaat weet ik toch we waar het is.......
hahahahahaha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maca
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-04-2022
wat een gedoe en gescheld hier zeg.

Het lijkt me een leuk idee die photoshoot dag en ZOWEL 29 maart als 5 april komt me denk ik (en zover ik nu kan overzien) wel uit. Maar als het die dag gaat draaien om welk van de twee bovenstaande 'heren' een grotere **** (camera?) heeft dan kom ik niet hoor.
Ik ben alleen geinteresseerd in het fotograveren en het is wel leuk als er dan meer mensen met de zelfde interesses zijn.
Dus hou alsjeblieft op met ruzieen en maak dan een poll als jullie willen zien voor welke dagen de voorkeuren zijn.

Nikon D300 + Nikon D70 + Pentax Optio S5z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok

Wok

Dakloos...

Ik vind het heel erg jammer dat door verschillen van mening het initiatief (en dit topic) grotendeels om zeep worden geholpen :'( Aangezien 5 april toch problemen op lijkt te leveren voor een aantal mensen, stel ik - net als mede-GoTters - voor om een poll te houden welke datum het meest geschikt is. Zoals ook al eerder gezegd is, is het welhaast onmogelijk om een datum te prikken waarop iedereen kan. Het is het domweg onoverkomelijk dat sommigen onder ons op een bepaalde dag niet kunnen.

Met andere woorden: laat er a.u.b. een poll komen, dan wordt vanzelf duidelijk welke datum geprefereerd wordt. Tot op heden is elk weekend vanaf 5 april voor mij mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bipo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-09 18:41

bipo

TomV

Okee, hierbij een poll:

breng je stem uit op deze pagina.

We learn from our past, we live in the present, we develop for the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Zoals ik al aangaf maakt de datum mij weinig uit, ik kom gewoon op die datum die de anderen het beste uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Timmert schreef op 12 March 2003 @ 14:04:
Zoals ik al aangaf maakt de datum mij weinig uit, ik kom gewoon op die datum die de anderen het beste uitkomt :)
En aangezien het de bedoeling van ons 2 was dat we er samen heen gingen, sluit ik me hierbij aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bipo

bipo

TomV

Kun je ook niet een dag aangeven die je het beste uitkomt? Of moet er ook een poll komen voor dagen dat je absoluut niet kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

* Timmert pleegt overleg :P

Ons maakt het echt niet uit welke datum, zolang het maar een zaterdag of zondag is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is ook nog een idee; zondag 6 april

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 20:45:
is ook nog een idee; zondag 6 april
Sure why not :) Het maakt mij helemaal niets uit of het zondag of zaterdag is, dan neem ik gewoon zaterdag vrij en ga een andere keer werken, dat is geen probleem. Hoe het met de anderen zit weet ik niet, het is erg stil :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok

Wok

Dakloos...

Ik heb in de poll op zaterdag 5 april gestemd. Elke andere zaterdag NA 5 april kan wat mij betreft ook. Doordeweeks kan ik in ieder geval niet. Een zondag zou eventueel kunnen, maar liever niet. Dat is voor mij toch meer een rustdag en dan ga ik liever niet de hort op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ik weet niet of je email klopte mre, maar daarom schrijf ik et maar even hier :)

Ik kan helaas niet komen de 5 april.. ik moet al eind vd maand een zondag vrij nemen en dan ook nog dat weekend, dat gaat me helaas niet lukken :( (mijn ma wou ook misschein mee :P maar goed 8)7 )

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie het trouwens somber in; meneer "ik ga het wel ff aanpakken/ik open er een nieuw topic over want de vorige doet er niet veel aan" heeft ook weer een tijdje niet van zich laten horen.
Tja......al die inzet en moeite he?
Dat weet je; dan moet je er niet aan beginnen en vooral niet zo'n grote bek hebben!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok

Wok

Dakloos...

Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 22:43:
Ik zie het trouwens somber in; meneer "ik ga het wel ff aanpakken/ik open er een nieuw topic over want de vorige doet er niet veel aan" heeft ook weer een tijdje niet van zich laten horen.
Tja......al die inzet en moeite he?
Dat weet je; dan moet je er niet aan beginnen en vooral niet zo'n grote bek hebben!!
Sorry, maar dit vind ik eerlijk gezegd geen stijl :{ Ik begrijp best dat je (enorm) gefrusteerd bent geraakt over de gang van zaken, maar dit en plein public affikken kan niet IMO.

Wel moet ik je gelijk geven in het feit dat de TS al een tijdje inactief is in dit topic en dat is jammer. Mijn voorstel: treed in overleg met de TS en probeer er samen iets van te maken. Zijn we allemaal weer blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE

MrE

Topicstarter
Gitaarwerk schreef op 13 maart 2003 @ 22:03:
ik weet niet of je email klopte mre, maar daarom schrijf ik et maar even hier :)

Ik kan helaas niet komen de 5 april.. ik moet al eind vd maand een zondag vrij nemen en dan ook nog dat weekend, dat gaat me helaas niet lukken :( (mijn ma wou ook misschein mee :P maar goed 8)7 )
Jammer om te horen dat je niet mee kan. Ik begrijp uit je bericht dat een week later of eerder ook niet voor je uitkomt?

@Bipo, bedankt voor het vervaardigen van de poll.

Het lijkt mij raadzaam om in het weekend van de 29ste maart even een 'headcount' te houden om te zien wie er definitief allemaal bij zal zijn (mocht de meetingdatum verschoven wordt naar de 29ste is deze headcount natuurlijk op de 22ste).

hierbij de laatste lijst (nieuwe enthousiastelingen zijn nog steeds welkom):

vanDaal
miekol
JOYR1D3R
bipo
Merlijn_merlin
wokmaster
maca
DJSmiley
PuCK
Timmert
Berran
MrE (Dimage 7)

Nog 3 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Lijkt mij handig om het weekend voor 5 April een mail ofzo rond te sturen naar iedereen in dat lijstje, ter bevestiging. Dan kan ook het e.e.a. over tijd/ exacte plaats worden afgesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bipo

bipo

TomV

Ik heb ook een poll gemaakt om aan te geven wanneer je absoluut niet kan. Mensen die het niet uitmaakt hoeven dit natuurlijk niet in te vullen. :)
GoT Photoshoot Day, wanneer niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gluten Parody
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 22:27
Jongens, plan meteen de volgende, eind mei ergens.... dan is de kans dat men al afspraken heeft wat kleiner.

Beeldscherm voor MacOS kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

MrE schreef op 14 March 2003 @ 04:51:
[...]

Jammer om te horen dat je niet mee kan. Ik begrijp uit je bericht dat een week later of eerder ook niet voor je uitkomt?
Het zou wel kunnen een weekje later , eerder niet,
maar het probleem is dat ik best veel moet betalen en et enigste wat ik heb is een weekend baantje.. dus 1x in de maand ongeveer weekend vrij nemen is er voor mij niet bij..
evt een zondag zou wel kunnen!!

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Mensen, mensen. Waar ziten jullie nou over te ruzieen? In de poll staat aangegeven dat de meerderheid gebruikers die de moeite nemen om de poll in te vullen voor 5 april kiest. Dat niet iedereen daar mee eens bent is jammer.
Maar je kan nou eenmaal niet aan alle wensen voldoen.

Wimleen, als je die datum niet kan, ga dan een andere keer mee. Zo simpel is dat. En zo flamerig doen is helemaal nergens voor nodig. Organiseer maar de 2e photoshoot zelf of zo, dan kan je je eigen data kiezen.

Ga echter NIET, zolang deze topic open is, al een 2e regelen. 2 topics voor een photoshootdag vind ik al vrij veel.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok

Wok

Dakloos...

athlonkmf schreef op 14 maart 2003 @ 18:51:
Mensen, mensen. Waar ziten jullie nou over te ruzieen? In de poll staat aangegeven dat de meerderheid gebruikers die de moeite nemen om de poll in te vullen voor 5 april kiest. Dat niet iedereen daar mee eens bent is jammer.
Maar je kan nou eenmaal niet aan alle wensen voldoen.

Wimleen, als je die datum niet kan, ga dan een andere keer mee. Zo simpel is dat. En zo flamerig doen is helemaal nergens voor nodig. Organiseer maar de 2e photoshoot zelf of zo, dan kan je je eigen data kiezen.

Ga echter NIET, zolang deze topic open is, al een 2e regelen. 2 topics voor een photoshootdag vind ik al vrij veel.
_/-\o_ Goed gezegd!
MrE schreef op 14 maart 2003 @ 04:51:
[...]

@Bipo, bedankt voor het vervaardigen van de poll.

Het lijkt mij raadzaam om in het weekend van de 29ste maart even een 'headcount' te houden om te zien wie er definitief allemaal bij zal zijn (mocht de meetingdatum verschoven wordt naar de 29ste is deze headcount natuurlijk op de 22ste).

hierbij de laatste lijst (nieuwe enthousiastelingen zijn nog steeds welkom):

vanDaal
miekol
JOYR1D3R
bipo
Merlijn_merlin
wokmaster
maca
DJSmiley
PuCK
Timmert
Berran
MrE (Dimage 7)

Nog 3 weken
Dit is dus de lijst die staat voor 5 april? Zo ja, dan ben ik van de partij! :) Heb net even in de nieuwe poll aangegeven dat de 29e (maart) voor mij niet haalbaar is.
J0YR1D3R schreef op 14 maart 2003 @ 09:55:
Lijkt mij handig om het weekend voor 5 April een mail ofzo rond te sturen naar iedereen in dat lijstje, ter bevestiging. Dan kan ook het e.e.a. over tijd/ exacte plaats worden afgesproken.
Goed voorstel! :) Ik stel hierbij voor dat dit mailtje dan z.s.m. na de 'headcount' wordt verstuurd. Misschien een idee om de mensen op deze mail een antwoord te laten geven of ze definitief wel of niet aanwezig kunnen/zullen zijn?

* Wok pakt agenda en maakt zaterdag 5 april leeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binne - Firecow - Bluhhhh - Montana en herstellende redhead;
Jullie hebben ook aangegeven dat jullie niet kunnen op 5 april en toch ben ik de enige die gestemd heeft...............wel een beetje flauw :( Ik kwam ook voor jullie belangen op; ik heb het immers steeds gehad over die 5 mensen (firecow ivm herstelling half meegerekend) die ook niet konden op 5 april en nu laten jullie mij steunen??
Het gaat nergens meer om; zelf heb ik toch al geen zin meer om te komen maar het was wel leuk geweest om te laten zien dat het inderdaad zo was dat de meesten niet konden dan.....

MrE; mooi gedaan.......topic overgenomen en je eigen dag ervan gemaakt, met je eigen billie's en wanneer het jou uitkomt...........hoop voor jou dat ik je nooit tegenkom......bijvoorbeeld op die 5 april

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 March 2003 @ 20:04:
Jullie hebben ook aangegeven dat jullie niet kunnen op 5 april en toch ben ik de enige die gestemd heeft...............wel een beetje flauw :( Ik kwam ook voor jullie belangen op; ik heb het immers steeds gehad over die 5 mensen (firecow ivm herstelling half meegerekend) die ook niet konden op 5 april en nu laten jullie mij steunen??
Het gaat nergens meer om; zelf heb ik toch al geen zin meer om te komen maar het was wel leuk geweest om te laten zien dat het inderdaad zo was dat de meesten niet konden dan.....

MrE; mooi gedaan.......topic overgenomen en je eigen dag ervan gemaakt, met je eigen billie's en wanneer het jou uitkomt...........hoop voor jou dat ik je nooit tegenkom......bijvoorbeeld op die 5 april
/me zucht....

Waar ben je nou mee bezig man, je doet net alsof de TS een boeman is die iedereen kwaad doet. De meerderheid was vóór het idee om 5 April te gaan, wat loop je dan moeilijk te doen door te zeggen dat hij ZIJN eigen mening doorgedramt heeft. Als je niet kan, so be it, er zijn nog meer dagen na 5 April, de wereld vergaat niet die dag. Voorlopig is het gewoon de bedoeling, omdat de meerderheid deze datum kan, om 5 April te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie de namen boven en LEER TELLEN!!
Het gaat er ook niet om wie op een bepaalde dag "het wel goed vindt", maar om wie op welke datum ABSOLUUT NIET KAN!!!!!!
Kunnen er meer mensen niet op datum a dan op datum b, dan neem je datum b zodat er meer mensen mee kunnen.......vooral als datum b al als eerste voorgesteld was.
En voor alle mensen zoals jij die mij bekritiseren; leer eerst eens LEZEN en TELLEN en neem de moeite de vorige topic die over deze dag ging even door te lezen; dan weet je waar ik het over heb en ga niet zomaar wat zitten zwetsen zonder dat je alles weet!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Zo blijf je verschuiven... Het was gewoon de bedoeling dat er nu een datum vast stond. en ik heb dat vorige topic heus wel gelezen en wilde samen met een aantal anderen al vorig jaar zomer een schipholmeeting organiseren, dus ik weet heus wel een beetje hoe of wat. Verder ga ik er geen woorden meer aan vuil maken, als je zo graag zo'n meeting wilt en je kunt niet op 5 april, dan organiseer je zelf er een na 5 april :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik denk dat wimleen maar even een weekje of twee af mag koelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maca
Is het eigenlijk al duidelijk waar we nou precies elkaar ontmoeten op die zaterdag?

Tevens zal ik proberen of ik Nielsj ook zo gek krijg om mee te komen. De camera is immers van ons beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE

MrE

Topicstarter
Een ontmoetingsplek is nog niet genoemd (alhoewel ik er eigenlijk van uit ga dat de stationshal de beste plek is).

Ik gooi een balletje op "Burger king"?. Buiten de Australian tent is dat zo'n beetje de enige toko waar ik zo 1,2,3 de naam van weet, maar ik ben geen onbekende op Utrecht CS.

Als het museum nog steeds staat als thema, dan kunnen we ook daar voor de deur afspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bipo

bipo

TomV

Is er echt niemand die contacten heeft bij de NS, zodat we op het rangeerterrein kunnen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maca
contacten bij de ns zat (halve familie werkt er) maar niemand die zoiets kan regelen helaas.
is denk ik ook te gevaarlijk bij zo'n druk station als utrecht cs.

btw burgerking lijkt me ok hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok

Wok

Dakloos...

Uit de laatste replies leid ik af dat de datum definitief is vastgesteld op 5 april? Zo ja, dan stel ik het volgende voor:

* Mail rondsturen naar mensen die hebben aangegeven te willen komen mert daarin:

* Vragen om een antwoord waarin men aangeeft of men 100% zeker weet dat hij of zij wel of niet aanwezig wil/kan zijn
* Aankomsttijd
* Locatie van aankomst
* Locatie waar we foto's gaan schieten
* Tijdstip waarop iederen uiterlijk wordt verwacht op de locatie van aankomst

Misschien is het een idee om een soort van (globale) dagindeling te maken en deze ook op te nemen in de mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Laatst online: 14-09 22:59
wokmaster schreef op 17 maart 2003 @ 22:23:
Uit de laatste replies leid ik af dat de datum definitief is vastgesteld op 5 april? Zo ja, dan stel ik het volgende voor:

* Mail rondsturen naar mensen die hebben aangegeven te willen komen mert daarin:

* Vragen om een antwoord waarin men aangeeft of men 100% zeker weet dat hij of zij wel of niet aanwezig wil/kan zijn
* Aankomsttijd
* Locatie van aankomst
* Locatie waar we foto's gaan schieten
* Tijdstip waarop iederen uiterlijk wordt verwacht op de locatie van aankomst

Misschien is het een idee om een soort van (globale) dagindeling te maken en deze ook op te nemen in de mail?
Vooral dat idee van de dagindeling is wel handig, er is nl nog een meeting op 5 april... NOS meeting

* DJSmiley is benieuwd wanneer mn nieuwe digicam komt, huidige is verrot.. anders maar ff cam lenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE

MrE

Topicstarter
Als er mensen zijn die een voorstel hebben voor een dagindeling, dan hou ik mij aanbevolen.
Ik zal proberen om in het aankomende weekend anders een dagindeling te posten, en tevens een mailronde te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 maart 2003 @ 20:04:

ik wil niet lullig doen, maar als jij op de fotoshoot day komt, denk dat niemand je mag. zeker niet op de manier zoals je in dit topic te werk gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE

MrE

Topicstarter
de planning:

5 april

11.00 uur verzamelen bij de Burger King in Utrecht CS
11.32 uur vertrek naar het spoorwegmuseum (als iedereen eerder aanwezig is, gaan we eerder)
11.45 uur fotoshoot in het museum
15.00 uur Het centrum in om na een hapje te hebben gegeten, de binnenstad te fotograferen.
18.00 uur nameeting in een Utrechts cafe (eventueel stairway to heaven om dronken NOSers in het wild te fotograferen ;) )

Mochten er nog op- en of aanmerkingen zijn, verneem ik die graag. Zondag 22 maart zal ik een mailoffensief voeren om te kijken wie er mee gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
MrE schreef op 22 March 2003 @ 16:03:
de planning:

5 april

11.00 uur verzamelen bij de Burger King in Utrecht CS
11.32 uur vertrek naar het spoorwegmuseum (als iedereen eerder aanwezig is, gaan we eerder)
11.45 uur fotoshoot in het museum
15.00 uur Het centrum in om na een hapje te hebben gegeten, de binnenstad te fotograferen.
18.00 uur nameeting in een Utrechts cafe (eventueel stairway to heaven om dronken NOSers in het wild te fotograferen ;) )

Mochten er nog op- en of aanmerkingen zijn, verneem ik die graag. Zondag 22 maart zal ik een mailoffensief voeren om te kijken wie er mee gaan.
Lijkt me prima. Paar opmerkingen:

1. Misschien een kwartiertje / half-uurtje na aankomst foto's maken op de diverse perrons? Zeg maar 't museum maar dan IRL :)
Eventuele laatkomers kunnen ons dan vrij snel opzoeken (een groep idioten met digicams)

2. HOE komen we bij het spoorwegmuseum? Lopen is volgens de site van t museum zo'n 20 minuten.. Voordat je dan ook binnen bent ben je zo 45min verder

3. Groepskorting zal wel nvt zijn, is pas bij 20+....

4. Op de site staat wel een beetje over fotoreportages, maar niet of het wel of niet mag.... Misschien even voor de zekerheid informeren?? Beetje lullig als we er straks voor jan lul heengaan

5. NOSsers opzoeken lijkt me goed idee, ff kijken wat dat voor freaks zijn LOL

6. Gaan we alles op CF/SM/Microdrive oid vastleggen of worden er 1 of 2 laptops meegesleept?

Just some thoughts... * DJSmiley komt met z'n Canon A70... als die er dan al is... En anders met een (geleende) Fuji 2800... want m'n eigen digicam is naar de klote :(

Edit:
Rabo Europas € 4,- n.v.t.
Rabo Jongerenpas 50% korting n.v.t.
Mooi, laat ik net zo'n pas hebben ;)

[ Voor 6% gewijzigd door DJSmiley op 23-03-2003 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE

MrE

Topicstarter
DJSmiley schreef op 23 March 2003 @ 01:35:
[...]

Lijkt me prima. Paar opmerkingen:

1. Misschien een kwartiertje / half-uurtje na aankomst foto's maken op de diverse perrons? Zeg maar 't museum maar dan IRL :)
Eventuele laatkomers kunnen ons dan vrij snel opzoeken (een groep idioten met digicams)
als anderen hier ook voor zijn, why not!

2. HOE komen we bij het spoorwegmuseum? Lopen is volgens de site van t museum zo'n 20 minuten.. Voordat je dan ook binnen bent ben je zo 45min verder
volgens 9292ov.nl ben je er met bus 3 in een kwartierje (de bus vertrekt om 11.32 uur, vandaar ook de 'rare' vertrektijd van UCS)

3. Groepskorting zal wel nvt zijn, is pas bij 20+....
in de eerste instantie had ik ook gehoopt dat de groep wat groter zou zijn, maar met twintig man door zo'n museum crossen lijkt me overdone, en misschien zelf contraeffectief.

4. Op de site staat wel een beetje over fotoreportages, maar niet of het wel of niet mag.... Misschien even voor de zekerheid informeren?? Beetje lullig als we er straks voor jan lul heengaan
goed opgemerkt. Ik zal maandag even bellen en checken of het een probleem is

5. NOSsers opzoeken lijkt me goed idee, ff kijken wat dat voor freaks zijn LOL
Nee joh! NOSser zijn toffe gasten hoor wel even opassen he, anders hebben we dadelijk een IRL CS counterstrike aan onze broek in Utrecht Centrum ;)

6. Gaan we alles op CF/SM/Microdrive oid vastleggen of worden er 1 of 2 laptops meegesleept?
Ik hoop, dat er iemand is met een laptop, maar ik neem een (en met een beetje geluk twee) 128 MB flashkaar(tjes) mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE

MrE

Topicstarter
Goed, iedereen uit het overzichtslijstje dat ik als laatste postte, heeft een email toegezonden gekregen op het adres dat in hun profiel bij hun emailgegevens staat.
alleen de volgende mensen heb ik niet kunnen bereiken:
vanDaal (mail undeliverable melding ontvangen)
RedHead
Bipo

Van de overigen hoop ik zo spoedig mogelijk een bevestiging te mogen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
* J0YR1D3R plaatst bevestiging..

Voor zover het er nu naar uitziet, zal ik er gewoon zijn die dag, samen met Timmert, maar die moet nog zelf ff een bevestiging plaatsen, ik weet niet zeker of hij kan. Zal ff horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:26

vanDaal

-ismeereentje

MrE schreef op 23 maart 2003 @ 17:54:
alleen de volgende mensen heb ik niet kunnen bereiken:
vanDaal (mail undeliverable melding ontvangen)
Ik heb mijn mailadres vernieuwd, nu doet ie het wel.

Overigens bevestig ik mijn aanwezigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gitaarwerk schreef op 14 maart 2003 @ 16:14:
[...]maar het probleem is dat ik best veel moet betalen en et enigste wat ik heb is een weekend baantje.. dus 1x in de maand ongeveer weekend vrij nemen is er voor mij niet bij..
evt een zondag zou wel kunnen!!
>:) Niet zo dramatisch... Mij heb je al bijna afbetaald, ja toch?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok

Wok

Dakloos...

* Wok gaat van de partij zijn.
Bevestigingsmailtje is onderweg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

J0YR1D3R schreef op 23 March 2003 @ 18:39:
* J0YR1D3R plaatst bevestiging..

Voor zover het er nu naar uitziet, zal ik er gewoon zijn die dag, samen met Timmert, maar die moet nog zelf ff een bevestiging plaatsen, ik weet niet zeker of hij kan. Zal ff horen :)
* Timmert meldt zich.
Ik zal er zeker zijn, als alles goed gaat zelfs samen met J0YR1D3R :P :)

woei, mijn eerste GoT meeting sinds ik hier zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE

MrE

Topicstarter
Snelle replies. Ik had morgen de eerste pas verwacht.

De bevestigingen zover:

J0YR1D3R
vanDaal
Timmert
wokmaster
DJsmiley

[ Voor 4% gewijzigd door MrE op 23-03-2003 23:32 . Reden: een beker van 5 euro met alleen maar zuppa gruppa ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE

MrE

Topicstarter
DJSmiley schreef op 23 March 2003 @ 01:35:
[...]

Heb zojuist gebeld met het museum, en fotograferen is geen probleem, mits er geen statief word gebruikt. Ik weet niet van hoe groot belang dat is voor sommigen, maar laat het dan even weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
Statief is geen punt voor mij, kan t me ook wel voorstellen.. Een zooi statieven blokkeerd aardig de weg ;)

En er zullen vast wel andere manieren zijn om de cam strak te houden, vast wel "leunpunten" oid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maca
hum geen statief mee kan best lastig zijn: het is daar op sommige plekken best donker
(nouja het is ook alweer erg lang geleden dat ik voor het laatst in het spoorweg museum was)
Nouja we zien wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE

MrE

Topicstarter
De bevestigingen tot nu zijn:

J0YR1D3R
vanDaal
Timmert
wokmaster
DJsmiley
maca
Nielsj
miekol (maar is hij er niet, dan komt ie niet. Da's duidelijke taal ;) )
Basjo (als hij niet wordt ingezet voor zijn werk)

En met mij erbij zitten we op tien. Da's toch nog redelijk dacht ik zo.
Als nu iemand redhead en bipo kan inseinen, ben ik een tevreden mens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bipo

bipo

TomV

ik probeer aanwezig te zijn, kan het helaas nog niet zeker zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:30

Puck

W32.Deadcode.A

bipo schreef op 25 maart 2003 @ 16:29:
Geld ook voor mij...

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE

MrE

Topicstarter
bipo schreef op 25 March 2003 @ 16:29:
De intentie is er, dat is belangrijk.

De lijst zover:

J0YR1D3R
vanDaal
Timmert
wokmaster
DJsmiley
maca
Nielsj
miekol
Basjo
bipo
PuCK
DSign

[ Voor 4% gewijzigd door MrE op 25-03-2003 19:13 . Reden: bloemkool met een sausje en pomme duchesse en een karbonaatje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSign
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17-03 04:34
bipo schreef op 25 March 2003 @ 16:29:
Ik neem je wel aan je handje mee als als je niet durft ;)
Count us in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok

Wok

Dakloos...

:( :'(

Ik vind het ontzettend klote om dit te moeten typen, maar helaas moet ik mijn bevestiging intrekken :(. Ik kan niet aanwezig zijn op de meeting.

Om persoonlijke redenen ga ik liever niet in op het waarom van mijn afmelding, maar wil ik volstaan met de mededeling dat de afgelopen dagen voor mij dermate turbulent zijn geweest dat ik voorlopig eerst de tijd nodig zal hebben om mezelf weer te kunnen zijn. Op dit moment lig ik met mezelf behoorlijk overhoop en met de situatie(s) om mij heen.

Ik heb vaker voor hete vuren gestaan, maar op dit moment is het voor mij niet verstandig om in de huidige situatie er op dezelfde manier mee om te gaan zoals ik dat eerder altijd deed: ik heb de tijd voor mezelf nu echt even nodig en de situatie zoals deze nu is kan ik niet domweg negeren. Dan ga ik mezelf onherroepelijk weer tegenkomen.

Nogmaals: ik vind het heel erg jammer om niet aanwezig te kunnen zijn, maar uit eigenbelang en met het oog op de sfeer tijdens de meeting is het beter dat ik er deze keer niet bij zal zijn.

Ik zal de TS zodadelijk nog even een mail sturen met deze inhoud.

:'( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
Klinkt kut, whatever may happened, sterkte iig, en als je 't van je af wilt drinken.. u know where to find us >:)

ff serieus: Duidelijk standpunt, dagje digicammen is minder belangrijk dan je eigen rust. Nogmaals: Sterkte dus, en ach, tot de volgende meeting :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok

Wok

Dakloos...

DJSmiley schreef op 26 March 2003 @ 21:50:
[...]

Klinkt kut, whatever may happened, sterkte iig, en als je 't van je af wilt drinken.. u know where to find us >:)

ff serieus: Duidelijk standpunt, dagje digicammen is minder belangrijk dan je eigen rust. Nogmaals: Sterkte dus, en ach, tot de volgende meeting :?
Tnx for the support! :) Als er een nieuwe meeting komt, zal ik zeker proberen er bij te kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE

MrE

Topicstarter
Vervelend om te horen dat het niet goed gaat, maar zoals DJsmiley al zei "Sterkte dus, en ach, tot de volgende meeting"

De lijst is nu dus als volgt:
J0YR1D3R
vanDaal
Timmert
DJsmiley
maca
Nielsj
miekol
Basjo
bipo
PuCK
DSign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Trouwens, dat spoorwegmuseum, zal het echt boeiend genoeg zijn om daar te fotograferen? Kan iemand mij vertellen wat daar zoal te zien is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok

Wok

Dakloos...

PuCK schreef op 26 March 2003 @ 22:27:
Trouwens, dat spoorwegmuseum, zal het echt boeiend genoeg zijn om daar te fotograferen? Kan iemand mij vertellen wat daar zoal te zien is?
Spoorwegmuseum, what's in a name ;) :P

Alles dus met betrekking tot het vervoer over rails. Van historische treinen in schaal 1:1 tot modelbouwbanen. :)

/edit:
Tnx! MrE voor je reactie via de mail :)

[ Voor 7% gewijzigd door Wok op 26-03-2003 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE

MrE

Topicstarter
PuCK schreef op 26 March 2003 @ 22:27:
Typ ik mij wezeloos aan een prachtige link, bekijk je 'm niet eens!
Op de site van het spoorwegmuseum <- is íe weer ;)
staat een plattegrond, waar je door delen aan te klikken ongeveer kan zien (hoe summier dan ook) hoe het er uitziet, en wat ze te bieden hebben.

Ik denk persoonlijk dat er, ook voor niet treinliefhebbers, leuke foto's gemaakt kunnen worden.

[ Voor 8% gewijzigd door MrE op 27-03-2003 08:41 . Reden: een cracker pindakaas, en een glas melk ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Afbeeldingslocatie: http://www.spoorwegmuseum.nl/images/jumbo1.jpg

:+ gaan we daar dan in :P

Maarre, ja ik had de site wel bekeken, maar die plattegrond niet gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE

MrE

Topicstarter
Alleen als je 'm tweakt tot zo'n magnetisch zweefbaanmodel dat zo'n 300 KM/u haalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

MrE schreef op 27 March 2003 @ 14:06:
Alleen als je 'm tweakt tot zo'n magnetisch zweefbaanmodel dat zo'n 300 KM/u haalt
Daar zijn we tweakers voor toch :)

Maarre, we mogen dus geen statief meenemen. Dat is wel jammers want als we savonds nog in de stad zijn is het wel handig om een statief te hebben. Of mag je het statief wel meenemen maar niet opzetten in het museum?

Ik hoop trouwens mijn nieuwe externe flitser mee te nemen. Is mischien wel mooi om dat binnen daar te gebruiken (mits ik er dan al een beetje mee om kan gaan :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE

MrE

Topicstarter
In het museum mag je geen gebruik maken van statief, maar dat hoeft je niet te weerhouden om 'm mee te nemen. Ik denk dat ik mijn reisstatiefje ook mee ga nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

Dat wordt vooral buiten fotograferen - het grote rijdende materiaal zeg maar! -

Anders gaan toch nog een uurtje schieten rondom de dom?

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Het maakt mij allemaal niet zoveel uit. Al ben ik wel van mening dat het heel goed kan zijn dat dat museum best nog wel kan tegenvallen, en het bijvoorbeeld na een half uur gezien kan hebben. Mischien moeten we zowieso een tijd en een plaats afspreken voor mensen die ergens anders heen willen en dat we dan dus weer kunnen afspreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
PuCK schreef op 27 March 2003 @ 22:53:
Het maakt mij allemaal niet zoveel uit. Al ben ik wel van mening dat het heel goed kan zijn dat dat museum best nog wel kan tegenvallen, en het bijvoorbeeld na een half uur gezien kan hebben. Mischien moeten we zowieso een tijd en een plaats afspreken voor mensen die ergens anders heen willen en dat we dan dus weer kunnen afspreken?
Uh... museum kan prima lijkt me, ook zonder statief. En statief meenemen kan natuurlijk prima, alleen niet uitklappen in 't museum zelf. En mocht t niet bevallen, dan kunnen we toch makkelijk weer verkassen.....

Zoals ik al een aantal posts omhoog riep: We kunnen ook ff op Utrecht CS rondlopen, en treintjes IRL fotograferen.. Eventueel een machinist overvallen met 10 digicam's in z'n coupe

En utrecht in rennen is ook een optie, als iedereen flexibel is komt t wel goed, ik schiet wel... Opties zat (imho)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Natuurlijk zijn er opties zat, maar ik ben bang dat iedereen andere opties heeft, en andere dingen wil doen, wil bezoeken. Dus vandaar dat we mischien een vaste tijd en plaats kunnen afspreken, zodat we evengoed weer bij elkaar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maca
Het lijkt me eigenlijk leuker om als groep rond te blijven sjokken/rennen.
Alleen een ding als jullie de DOM zouden gaan beklimmen wil iemand dan verhinderen dat ik mee klim naar boven?
Ik heb erge hoogtevrees en heb al 2x de fout gemaakt om toch naar boven te gaan daar.. en dan durf ik dus weer niet meer terug... (en toch weer proberen ..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE

MrE

Topicstarter
PuCK schreef op 27 maart 2003 @ 22:58:
Natuurlijk zijn er opties zat, maar ik ben bang dat iedereen andere opties heeft, en andere dingen wil doen, wil bezoeken. Dus vandaar dat we mischien een vaste tijd en plaats kunnen afspreken, zodat we evengoed weer bij elkaar komen.
Het lijkt mij inderdaad een goed plan om (in het museum) een vast punt af te spreken om mensen de gelegenheid te geven wat persoonlijke dingen te doen.
Als groep kan je echter profiteren van elkaars kennis en enthousiasme, derhalve blijf ik hangen bij de grootste groep.
maca schreef op 28 March 2003 @ 12:16:
Het lijkt me eigenlijk leuker om als groep rond te blijven sjokken/rennen.
Alleen een ding als jullie de DOM zouden gaan beklimmen wil iemand dan verhinderen dat ik mee klim naar boven?
Ik heb erge hoogtevrees en heb al 2x de fout gemaakt om toch naar boven te gaan daar.. en dan durf ik dus weer niet meer terug... (en toch weer proberen ..)
Mmm, een aantal foto's met echte emoties zoals angst, lijkt mij ook best interessant (een beetje het Blair witch effect). ;)
Maar goed, ik hou je wel tegen.

o.k. mannen, dronken voeren die handel, en die toren in jagen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

MrE schreef op 28 maart 2003 @ 13:00:
Als groep kan je echter profiteren van elkaars kennis en enthousiasme
Ik ben nog een redelijke leek op t gebied van digitale fotografie. 'K heb ook een beetje last (gehad) van tijdgebrek, en heb me dus nog niet echt in m'n camera (Olympus C700-uz) en fotografie opzich kunnen verdiepen. Tips zijn dus altijd welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
Woei! Canon A70 komt woensdag bij toko binnen waar ik 'm besteld heb.. Ben benieuwd of ik 'm zaterdag kan meenemen!!!

Anders maar een (leen)cam, Fuji.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
DJSmiley schreef op 28 maart 2003 @ 15:32:
Woei! Canon A70 komt woensdag bij toko binnen waar ik 'm besteld heb.. Ben benieuwd of ik 'm zaterdag kan meenemen!!!

Anders maar een (leen)cam, Fuji.....
He, het is niet zomaar een Fuji he, die cam heb ik ook :P (2800z toch?)
En over het delen van kennis... tsja, ik heb op zich vrij veel foto's gemaakt al, maar ik heb niet zo heel veel mogelijkheden qua instellen enzo helaas. Ik weet wel hoe ik mooie foto's moet nemen, maar het is altijd leuk om ideeen van anderen te "lenen" en te gebruiken voor in de toekomst natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Kickje, niet vergeten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
* DJSmiley vergeet niet ;)

Ik ben alleen erg benieuwd of m'n cam er op tijd is, als alles mee zit, ontvang ik m vrijdag.... Dus dat zou net moeten kunnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE

MrE

Topicstarter
Timmert schreef op 28 maart 2003 @ 15:19:
[...]

Ik ben nog een redelijke leek op t gebied van digitale fotografie. 'K heb ook een beetje last (gehad) van tijdgebrek, en heb me dus nog niet echt in m'n camera (Olympus C700-uz) en fotografie opzich kunnen verdiepen. Tips zijn dus altijd welkom :)
Ik weet gelukkig net de voorkant van de achterkant te onderscheiden, dus ik vertrouw eigenlijk op jullie know-how.
Dat zal niet gauw gebeuren. ik zet iedere ochtend braaf een kruisje op mijn kalender ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

MrE schreef op 02 April 2003 @ 00:06:
[...]

Ik weet gelukkig net de voorkant van de achterkant te onderscheiden, dus ik vertrouw eigenlijk op jullie know-how.
[...]
Hier nog zo één :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Ik weet zo goed als alles van me camera... Maarja, dat is dan ook niet zo heel veel helaas. Heb er tijd ingestoken om gewoon te experimenteren met instellingen enzo, en weet wel een beetje hoe of wat. Helaas heeft mijn camera niet de mogelijkheden van bijvoorbeeld een Canon G2/3 of een Fuji s602z :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maca
over zaterdag:

NielsJ en ikke komen met de auto naar het museum, we zien jullie daar wel :)

zo staan jullie tenminste niet op cs op ons te wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
Woei, Canon A70 is binnen!! Morgen hopelijk mn geheugen (256Mb)......

En dan maar uitzoeken wat allemaal de mogelijkheden zijn, deze kan natuurlijk veel meer dan mijn oude (defecte) click-en-klaar Olympus 920..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE

MrE

Topicstarter
maca schreef op 03 April 2003 @ 20:44:
over zaterdag:

NielsJ en ikke komen met de auto naar het museum, we zien jullie daar wel :)

zo staan jullie tenminste niet op cs op ons te wachten :)
Bedankt voor de melding. Als jullie dat treintje (zie PuCK's posting) dan alvast kunnen tweaken, dan kan de rest gelijk beginnen met racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maca
LOL :)
we doen onze best

mn vader was trouwens best jaloers dat ik wel naar het spoorweg museum ga en hij niet >:) (hij is nogal treintjes gek)

Pagina: 1 2 Laatste