ik wil zelf een case gaan maken // ontwerpen, er komen diverse windows in die maak ik natuurlijk van plexi maar dan kom ik op het frame en de rest van de body ( buiten kant) waar kan ik die het beste van maken any , suggesties?
de voorkant word geheel van plexi bovenkant groot window zijwanden een window, achterkant gaat dicht ( ziet niemand )
alleen het moet stevig zijn, niet dat als ik het op pak dat het helezaakje in elkaar stort.
Ik heb ook geen zin om een desktop om te gaan bouwen omdat die niet in de maten zijn die ik wil en dan toch alles eruit moet snijden.
Als ik weet welk materiaal ken ik aan de slag en komen er ook foto's.
Ben nog bezig met het uiteindelijke ontwerp als die klaar is zal ik hem wel posten.
ik hoor het wel.
( of niet )
any 1 with ideas pls gimme
de voorkant word geheel van plexi bovenkant groot window zijwanden een window, achterkant gaat dicht ( ziet niemand )
alleen het moet stevig zijn, niet dat als ik het op pak dat het helezaakje in elkaar stort.
Ik heb ook geen zin om een desktop om te gaan bouwen omdat die niet in de maten zijn die ik wil en dan toch alles eruit moet snijden.
Als ik weet welk materiaal ken ik aan de slag en komen er ook foto's.
Ben nog bezig met het uiteindelijke ontwerp als die klaar is zal ik hem wel posten.
ik hoor het wel.
( of niet )
any 1 with ideas pls gimme