Toon posts:

[XP] themabestanden of visuele-stijlbestanden *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,
ik weet dat dit het zoveelste themes forum is maar ik kon dit nergens anders vinden.

als ik bij themexp.org themes download gaat dat allemaal goed maar soms zit er geen *.theme bestand maar *.msstyles bestand in.
en dit werkt niet bij mij.

is daar iets voor te vinden of ligt dit aan mijn computer ofzo. :?

help me _/-\o_

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
vreemd, wat gebruik je? StyleXP of een gepatchte uxtheme.dll? Is de stylexp service gestart? (soms schakelt deze zich bij mij na verloop van tijd uit, even herstarten verhelpt het probleem

Het verschil tussen .theme en .msstyles is dat bij een .theme ook eventueel andere iconen, wallpapers en/of systeemgeluiden worden veranderd, en bij .msstyle alleen de "skin".

[ Voor 3% gewijzigd door k7of9 op 03-03-2003 17:11 ]

Mijn fotografie en videografie

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een gepatchte uxtheme.dll

ik heb geen stylexp ofzo maar dat is toch zo'n trial

maar wat kan ik er nou aan doen om het te verhelpen

Verwijderd

Check dit eens:
Staat de msstyle in een map in de map themes
Meestal as je deze upzipt wordt hij automatisch in de juiste map gezet. Maar soms is dit niet zo en dan moet je de msstyle zelf in een map met de zelfde naam als de msstyle zetten.
In de map Themes mogen enkel theme bestanden staan en mappen met de juiste msstyle erin. Je kan deze msstyle activeren door de style te kiezen bij vormgeving in plaatst van bureaubladthema's. Mss helpt dit je verder. Normaal moeten ze werken.

Verwijderd

Topicstarter
uh maar het probleem is dus dat er in die map van de msstyle een msstyle bestand zit maar
dan werkt het niet. Wel als er een themebestand in map Themes zit, maar er zit vaak geen theme bestand bij de themes die ik download maar alleen een msstyles bestand

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

[themes] in topictitel vervangen door [XP], zie WOS-policy voor uitleg :).

Verder zien we graag dat je in je openingspost aangeeft wat je zelf al geprobeerd en gevonden hebt. Zo kun je bijvoorbeeld zoeken in WOS naar 'msstyle uxtheme'. Zou je hier volgende keer alsjeblieft om willen denken ;).

[ Voor 7% gewijzigd door Compubiter op 04-03-2003 18:22 ]

Pagina: 1