Radeon ati2dvag.dll probleem.

Pagina: 1
Acties:

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:53
Ik heb GoT en nog een aantal fora op internet afgestruind, het probleem komt veel voor maar ik heb nog geen antwoord gezien.
Het probleem is even simpel als frustrerend:
spel hangt (heb al gelezen dat het bij zeer veel spellen kan gebeuren)
computer crasht volkomen (hard reboot nodig)
bij het opstarten (ik heb WinXP maar het komt ook in Win2000 voor heb ik al gelezen) geeft windows een fout, en als oorzaak ati2dvag.dll.
Ik heb niks ge-overclocked, ik heb een Intel 850E moederbord (dus ook niks met via drivers of zo), en de laatste Catalysts.
Heeft iemand hier toevallig een oplossing voor?

WEBN & chill (@IBKR)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Probeer eens andere drivers (Catalyst 3.0 bijvoorbeeld). En sinds wanneer heb je dit probleem eigenlijk?

• DeadKennedy
Nou ik heb laatst weer eens een spel gekocht (Shrouded Isles, de uitbreiding voor Dark Age of Camelot) en daarbij hing hij ineens een paar keer achter elkaar. Ik weet niet of hij het bij andere spellen ook doet, simpelweg omdat ik geen andere spellen geprobeerd heb.

WEBN & chill (@IBKR)

Verwijderd

Probeer andere drivers bij guru3d.com ofzo en download een paar demo's en test of het bij die spellen ook haakt www.download.com voor demo's

• DeadKennedy
Het vreemde is ook dat ik het soms uren achterelkaar kan spelen, en het soms na 2 minuten crasht. Testen wordt dan ook moeilijk, omdat het geen regelmatige crashes zijn dus.

WEBN & chill (@IBKR)

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-08 14:52
Zelf krijg ik ook wel eens deze foutmelding samen met andere foutmeldingen zie ook http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/719547 Maar ik heb zo ongeveer alle drivers die uitzijn voor Ati al gebruikt en nog steeds komt deze voorbij fietsen. En idd als iets op een zelfde punt crashed is er wat mee te doen maar elke keer at random wordt wat moeilijker zoeken.
Pagina: 1