Het Grote XBOX Topic Deel 3

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.198 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Die is volgens mij ook al op de cube uitgekomen genaamt: Godzilla: DAMN

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:53

m0nk

16-09-2003 15.15

lijkt me geen reet aan eigenlijk :p
Ik wil Soul Calibur 2!! :)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die final cut van kung fu chaos is humor lekker replay kijken in film stijl met als achter grond muziek Everybody is kung fu fighting shalalalalaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Verwijderd schreef op 17 April 2003 @ 17:33:
die final cut van kung fu chaos is humor lekker replay kijken in film stijl met als achter grond muziek Everybody is kung fu fighting shalalalalaa
waarom verklap je dat nou weer? Vind het wel jammer dat ik dat nu al weet ;( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan kiezen dus wees gerust dis maar een klein druppeltje uit de emmer water

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-07 09:30

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
of neem zon zwart blokje met je tekst erin semmy, hoeft ie t niet te lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

m0nk schreef op 17 april 2003 @ 14:43:
lijkt me geen reet aan eigenlijk :p
Ik wil Soul Calibur 2!! :)
Ik zal je zeggen als je soulcaliber 1 vet vind vind je 2 heeeeel erg kewl :*)
ik heb gister mijn xbox meegenomen naar een vriend ff lekker op de beamer van zijn pa soul cliber 2 gespeeld :9 en natuurlijk kfc multiplayer.
en toen dacht ik natuurlijk IK WIL OOK ZON DING aargh.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Ik was/ben verslaafd aan Soul Calibur 1!! Dus kan niet wachten!!

Nog even een andere vraag, speel nu pas een aantal dagen LIVE, nou heb ik een vriend van me op mijn friends lijst staan, maar als ik in moto GP demo op friends druk zie ik ze naam staan en kan ik alleen op back drukkuh! Hoe zorg ik dat we in dezelfde game komen zonder dat hij of ik een server moeten opstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
Hij moet wel online zijn als je hem probeert uit te nodigen, anders heeft het geen zin :P

ik d8 niet dat er een search optie opzat (heb zelf geen live, kan niet nachecken), maar als je nou afspreekt dat hij online gaat, jij even w8, en dan naar je friends list toegaat, zie je als t goed is dat ie online is en dat je ken joinen.

andere mogelijkheid is dat de game al vol zat toen jij er nog bij wilde komen, dus dat er idd alleen nog back gekozen kon worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Ah op die fiets, volgens mij kreeg ik geen keuze omdat we allebij niet in een game zaten.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
m0nk schreef op 18 April 2003 @ 09:49:
Ah op die fiets, volgens mij kreeg ik geen keuze omdat we allebij niet in een game zaten.. :p
You stupid bitch :9

k dacht dat tweakers slim waren :D

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Bizzarro schreef op 18 April 2003 @ 09:52:
[...]

You stupid bitch :9

k dacht dat tweakers slim waren :D

;)
nee was vannacht om 3 uur ofzo! lag half te slapen, en ik zit sinds 8 uur op kantoor, helemaal versufd zeg maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A dream of HALO TWO, a preminition, a vision from God Almighty has been sent to me in the form a psychocilbin induced hallucination. I see etheral visages of Aliens, armies, weaponry of the sickest design being yeilded by heroic, half-cyborg-half-human-super-soldiers driving wicked-phat vechicles the likes of which have only been seen in other psychocilibin induced hallucinations. If you see these things too you must be on drugs. 'Cuz there ain't no other way. Now get off the crack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToriHino
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-12-2024

ToriHino

Eg wel!

Grmbl... Ik ben nu al een aardig tijdje bezig met KFC maar ik krijg het maar niet voor elkaar om op dat level met die ijsberg ('Big trouble on little iceberg' geloof ik) alle vijf sterren te halen :'(

Heeft hier iemand nog tips hoe je zo snel mogelijk die lui er af bounced? Ik kom altijd een aantal seconden tekort (4.5 of 4.6 sterren :( )

Intel Core2 6600 @ 2700Mhz | Asus P5W DH | 2048 MB | NVidia Geforce 7950GX2 | Raptor 160GB + WD 260GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon blijven proberen
Ik reed altijd rondjes om de buitenkant heen en dan hopen dat ze er zelf afvlogen
En dan af en toe als ze in het nou zaten tadaa.
Heb zelf meer moeite met wat gewone levels voor 5 sterren )-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToriHino
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-12-2024

ToriHino

Eg wel!

Ik moet verder alleen nog 'Enter the dino' en 'Close encounters of the worst kind' van de 'gewone' levels en dat #@!$ level waar je die vis met schildpadden naar beneden moet keilen van vier naar vijf sterren zien te krijgen....

Intel Core2 6600 @ 2700Mhz | Asus P5W DH | 2048 MB | NVidia Geforce 7950GX2 | Raptor 160GB + WD 260GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ToriHino schreef op 18 April 2003 @ 13:34:
Grmbl... Ik ben nu al een aardig tijdje bezig met KFC maar ik krijg het maar niet voor elkaar om op dat level met die ijsberg ('Big trouble on little iceberg' geloof ik) alle vijf sterren te halen :'(

Heeft hier iemand nog tips hoe je zo snel mogelijk die lui er af bounced? Ik kom altijd een aantal seconden tekort (4.5 of 4.6 sterren :( )
Mijn tactiek is hier om zelf zo snel mogelijk zoveel mogelijk wanden neer te halen, als eenmaal de meeste wanden weg zijn kun je heel erg snel klaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al die soort minigames die je tussendoor speelt heb ik al gehad dat was niet zo'n probleem ook die met die fish niet was ook zo gepiept.
Maar sommige levels zijn gewoon kut doordat die mannetjes telkens wegvallen of verdwijnen doordat je ergens anders komt.
maar heb net the sims gekocht dus mijn vriendin is bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 16-08 19:58

Wom

Vrijwel elke gamer zal niet raar opkijken van de titel Carmageddon, want die titel is zo bekend dankzij de publiciteit die er jaren geleden aan besteed werd. Hierin kreeg je de mogelijkheid om met je auto eens lekker wat voetgangers overhoop te rijden. In de realiteit doe je zoiets niet en daarom was het extra leuk om je frustraties in deze game te uitten. Midway wilt het Carmageddon concept nog eens gaan uitmelken, want vandaag werd Roadkill aangekondigd!
Carmageddon ( eerste deel ) is in mijn ogen echt een superspel, maar de opvolgers konden mij niet zo boeien. Hopelijk kan Midway het genre nieuw leven inblazen.

Artikel @ XBW met Filmpjes en Screens

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Dino Crisis Pakket voor Japan
het gaat om een speciaal Dino Crisis 3 pakket waarin een Xbox, een controller S, een DVD remote en Dino Crisis 3 zitten verpakt.

De pack gaat zo'n 200 euro kosten en zal helaas alleen in japan verkrijgbaar zijn. Of dit dan eindelijk de verkopen iets kan verhogen valt te betwijfelen, maar Microsoft doet in ieder geval haar best om de Japanners veel exclusieve aanbiedingen te geven.
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/nieuws/dinocrisisbox.jpg

Je mag Microsoft ondertussen wel al de koning der paketten noemen onderhand. Maargoed, leuk voor de Japanners. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das waar maar hebben jullie al die special edition xbox bij dimension+ gezien die is ook errug mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 18 April 2003 @ 20:56:
das waar maar hebben jullie al die special edition xbox bij dimension+ gezien die is ook errug mooi
Die Panzer Dragoon versie, of die groen doorschijnende ? Die laatste komt als special edition namelijk na de E3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die groen doorshijnende en kwa prijs valt die ook ontzettend mee.

Vind hem zelf erg mooi en als ik mijn overuren deze maand krijg zou ik hem wel eens kunnen halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 19 April 2003 @ 00:45:
die groen doorshijnende en kwa prijs valt die ook ontzettend mee.

Vind hem zelf erg mooi en als ik mijn overuren deze maand krijg zou ik hem wel eens kunnen halen
Als NTSC dan, of ook PAL ? Maar hij is wel mooi inderdaad 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen idee wat verschil is maar heb nl xbox en die limited word ook nl

kan ik tenminste lekker bart smit ofzo binnenstappen ff gamepie halen en aan de slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch maar eens aan halo begonnen :)

wel grappig spel, alleen vind ik de binnenlocaties snel eentonig worden... je ziet vaak dat ze dezelfde locatie weer herhalen maar dan in een andere setting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Hmmz ik heb vanmorgen ook maar een X-Box aangeschaft, ik kreeg er 2 games bij (Project Gotham Racing & Splinter Cell) en ik heb er nog een DVD kit en extra controller bijgekocht. Ik ben eigenlijk nog op zoek naar een vette first person shooter, niet tactisch maar gewoon UT-style, knallen niet sneaken (niet Unreal Championship). Is Serious Sam voor de X-Box wat? Kan iemand hier wat meer over vertellen? (of over andere shooters op de X-Box)

[ Voor 5% gewijzigd door Janssen op 19-04-2003 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Janssen schreef op 19 April 2003 @ 11:02:
Ik ben eigenlijk nog op zoek naar een vette first person shooter, niet tactisch maar gewoon UT-style, knallen niet sneaken (niet Unreal Championship). Is Serious Sam voor de X-Box wat? Kan iemand hier wat meer over vertellen? (of over andere shooters op de X-Box)
HALO!! :D

Nja, afentoe een bit handig zijn bij t vechten tegen Covenant (op een hoger niveau), maar erg tactisch is t niet, hoor :)
Veel schieten is het zeker >:)
Heeeeel afentoe is het wel handiger om wat te sneaken, maar het hoeft niet, hoor :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 April 2003 @ 01:43:
geen idee wat verschil is maar heb nl xbox en die limited word ook nl

kan ik tenminste lekker bart smit ofzo binnenstappen ff gamepie halen en aan de slag
NTSC = National Television Standards Committee, de "codering" die gebruik wordt om beeld te krijgen voor tv's in amerika (ook wel Never Twice the Same Colour genoemd :D )

PAL = Paradox Application Language. dit is de code die gebruik wordt in europa enzo.

NTSC spellen kunnen dus niet op PAL tv's worden weergegeven, omdat de codering anders is, en je dus daarom ook regio spellen heb voor xbox, omdat de codering in het spel voor de tv anders moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:32
ik ga er eens dezen dagen ook 1 kopen... alleen heb ik nog een vraagje over Live

je moet ervoor een creditcard hebben, maakt het uit of het een VISA card of een Mastercard is? Ik wil namelijk een VISA card aaanvragen

stom stom stom stom |:(

Voor een Xbox Live-account moet je ten minste 18 jaar oud zijn en beschikken over een geaccepteerde creditcard (Visa, MasterCard of American Express).

oeps ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Zorg op 19-04-2003 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Janssen schreef op 19 April 2003 @ 11:02:
Hmmz ik heb vanmorgen ook maar een X-Box aangeschaft, ik kreeg er 2 games bij (Project Gotham Racing & Splinter Cell) en ik heb er nog een DVD kit en extra controller bijgekocht. Ik ben eigenlijk nog op zoek naar een vette first person shooter, niet tactisch maar gewoon UT-style, knallen niet sneaken (niet Unreal Championship). Is Serious Sam voor de X-Box wat? Kan iemand hier wat meer over vertellen? (of over andere shooters op de X-Box)
Serious Sam is zeker wel aan te raden als je zo min mogelijk tactiek wilt gebruiken. Dat is echt Doom-style vijanden afknallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
Zorg schreef op 19 April 2003 @ 11:50:
ik ga er eens dezen dagen ook 1 kopen... alleen heb ik nog een vraagje over Live

je moet ervoor een creditcard hebben, maakt het uit of het een VISA card of een Mastercard is? Ik wil namelijk een VISA card aaanvragen

stom stom stom stom |:(

Voor een Xbox Live-account moet je ten minste 18 jaar oud zijn en beschikken over een geaccepteerde creditcard (Visa, MasterCard of American Express).

oeps ;)
nee hor, je mag ook 13 zijn, met toestemming van je ouders (dus cc van je ouders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al wolverine's revenge geprobeerd ben erg benieuwd of die leuk is

en al berichten over wanneer sgt online uitkomt

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2003 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 19 April 2003 @ 14:31:

en al berichten over wanneer sgt online uitkomt
Sega GT Online staat nog op TBA, dus nog onbekend.

Dit is wat info die ik er over gevonden heb :
A blend of deep simulation detail and high-octane arcade action, "Sega GT Online" challenges gamers to qualify for licenses, compete in a series of increasingly competitive races and earn money to soup up their rides and buy newer, more powerful cars. Players can then fine-tune nearly every aspect of their car's performance - from the muffler and brakes to the suspension, body weight and tires, before hitting the online racing circuit.

Featuring more than 160 of hottest street machines to ever roll off the assembly line - from vintage roadsters from the 50s, 60s and 70s to the latest prototypes from more than 20 of the world's biggest manufacturers "Sega GT Online" has the depth to satisfy even the most discerning gearhead.
Gamers even have the option to trade or bet their hard-earned cars and parts with other gamers before hitting more than a dozen devious, high-speed raceways. Of course, gamers can also talk trash as they take turns at 180 miles per hour with Xbox Live's voice chat capabilities.
Afbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/bilder/gaminfo/screenshots/segagtonline_xb/screen1_large.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/bilder/gaminfo/screenshots/segagtonline_xb/screen2_large.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/bilder/gaminfo/screenshots/segagtonline_xb/screen3_large.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/bilder/gaminfo/screenshots/segagtonline_xb/screen4_large.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:32
Bizzarro schreef op 19 April 2003 @ 12:33:
[...]

nee hor, je mag ook 13 zijn, met toestemming van je ouders (dus cc van je ouders)
wie is er dan geregistreerd? precies de ouders ;) en die zijn vast ouder dan 13

cc is niet een probleem, ben alweer 19 dus moet wel goed komen. Eerst maar es internet hebben in me eigen huisje.. dan wel het live pakket.... untill than! Splinter Cell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
Zorg schreef op 19 april 2003 @ 17:07:
[...]

wie is er dan geregistreerd? precies de ouders ;) en die zijn vast ouder dan 13

cc is niet een probleem, ben alweer 19 dus moet wel goed komen. Eerst maar es internet hebben in me eigen huisje.. dan wel het live pakket.... untill than! Splinter Cell
bijdehandje zeker :)

de minimale leeftijd is 13 jaar, en dan gebruik je uiteraard de cc van je ouders/verzorgers. De abonneehouder is dan 18 of ouder, maar de gebruikers is 13.

De minimale leeftijd is dus 13, en ik wist jouw leeftijd dus niet, daarom antwoorde ik zo, kon ik ook nie weten, maar als je 12 bent, mag je er dus niet op, en dat is maar goed ook, want om van die blerende kiddo's aan de andere kant van de lijn te hebben is ook niet lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan als ouder toch ook je 10 jarige zoontje op live laten spelen, heb je alsnog een irritant kind die meespeelt :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 19 april 2003 @ 21:16:
Je kan als ouder toch ook je 10 jarige zoontje op live laten spelen, heb je alsnog een irritant kind die meespeelt :) :P
Daar is dan weer Optimatch voor, je filtert de newbies daarmee heel gemakkelijk mee uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, ik speelde al cs op mijn 12e, wel leuk als ik ze ownde en ze vroegen hoe oud ik was :)

dus niet spotten met leeftijden heh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 April 2003 @ 14:31:
laten liggen is mijn advies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en kan je dat misschien onderbouwen demolition man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AudiRS4 schreef op 19 April 2003 @ 22:26:
[...]

Daar is dan weer Optimatch voor, je filtert de newbies daarmee heel gemakkelijk mee uit. :)
Hoe werkt dat dan?
Filteren ze dan op leeftijd? Want als dat zo is kan je het alsnog heel makkelijk faken :P
Niet dat jullie nu gaan denken dat ik 13 ben ofzo hoor, en trouwens ik neem geen live :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 April 2003 @ 21:16:
Ja maar het punt is dat dat niet mag, ouders mogen hun 10 jarige kinderen er niet op laten spelen, 13 is minimum, ongeacht de contractant.
Verwijderd schreef op 20 April 2003 @ 12:16:
[...]

Hoe werkt dat dan?
Filteren ze dan op leeftijd? Want als dat zo is kan je het alsnog heel makkelijk faken :P
Niet dat jullie nu gaan denken dat ik 13 ben ofzo hoor, en trouwens ik neem geen live :+
je speelt een bepaald spel, je komt dan aan een ranking systeem (jij staat bv op plaats 6000 om maar iets te noemen) als je dan op optimatch drukt, gaat live zoeken naar spelers die ook op die plaats in de lijst staan, en of ze beschikbaar zijn, en of ze aan de instellingen voldoen die jij hebt opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Bizzarro schreef op 20 April 2003 @ 15:41:
[...]

Ja maar het punt is dat dat niet mag, ouders mogen hun 10 jarige kinderen er niet op laten spelen, 13 is minimum, ongeacht de contractant.

[...]

je speelt een bepaald spel, je komt dan aan een ranking systeem (jij staat bv op plaats 6000 om maar iets te noemen) als je dan op optimatch drukt, gaat live zoeken naar spelers die ook op die plaats in de lijst staan, en of ze beschikbaar zijn, en of ze aan de instellingen voldoen die jij hebt opgegeven.
Yup, er wordt gekeken naar ranking en naar persoonlijke voorkeuren. Zo zul je dus nooit een enorm verschil van niveau hebben en je tegenstanders groeien dus met je mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is niet helemaal waar.
Mijn ervaring met live heeft uigewezen dat met ma je gewoon tegen iedereen kan spelen en met motogp kan je zelf aangeven binnen welke range mensen van jouw rang moeten zitten.

Heb al meerdere keren tegen de nr 1 van ma gespeeld namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bizzarro schreef op 20 april 2003 @ 15:41:
[...]

[...]

Aha, dus zo werkt het :)
En dat het niet mag, ik weet zeker dat een wel een zooitje 10 jarige op live zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 april 2003 @ 18:10:
[...]

Aha, dus zo werkt het :)
En dat het niet mag, ik weet zeker dat een wel een zooitje 10 jarige op live zitten :P
dat zal ongetwijfeld, maar laat ze zo ver mogelijk weg blijven als ik erop zit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

las net dat de ctf voor ma over drie weken uitkomt samen met 2 nieuwe maps speciaal voor deze modus en 2 nieuwe mechs waarvan 1 met flamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 April 2003 @ 18:53:
las net dat de ctf voor ma over drie weken uitkomt samen met 2 nieuwe maps speciaal voor deze modus en 2 nieuwe mechs waarvan 1 met flamer
zie het al voor me, mechje met een amerikaanse vlag erop die irak binnerijdt en de olievelden in brand zet met ze flamer :Y)

wel cool, ms lost zo hun beloften in dat ze updates en downloads uitbregen, voor ma, sc e.d.

go ms, go ms, goooOOOOoooo Ms :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Bizzarro schreef op 20 April 2003 @ 19:43:
[...]

zie het al voor me, mechje met een amerikaanse vlag erop die irak binnerijdt en de olievelden in brand zet met ze flamer :Y)

wel cool, ms lost zo hun beloften in dat ze updates en downloads uitbregen, voor ma, sc e.d.

go ms, go ms, goooOOOOoooo Ms :+
Ze zullen ook wel moeten, willen ze Live! aantrekkelijk houden. Ook mooi om te zien dat het niet alleen Microsoft is die content aanbied, maar ook bedrijven als Ubisoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en tot nu toe is er gelukkig niks dan positief over live te melden al vind ik het zelf jammer van de pay to play met phantasy star online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Woeiiiii Moto GP binnen gekregen eergisteren! bijna alles unlocked nu! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

m0nk schreef op 21 April 2003 @ 12:04:
Woeiiiii Moto GP binnen gekregen eergisteren! bijna alles unlocked nu! :D
Dat heb je snel gedaan dan :) Kan me herinneren dat ik bij de training echt veel moeite moest doen om alles in goud af te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Het gerucht gaat dat Steel Battalion niet meer online gaat. Het zou namelijk één van de 18 games zijn die CapCom 'on hold' heeft gezet. Ik hoop het toch van harte van niet, want dat zou ik wel een hele domme zet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AudiRS4 schreef op 21 april 2003 @ 12:10:
[...]

Dat heb je snel gedaan dan :) Kan me herinneren dat ik bij de training echt veel moeite moest doen om alles in goud af te werken.
Vind ik idd ook erg lastig. Ik heb bijna alles goud, alleen van de onderste balk moet ik alleen 4 nog goud (zilver heb ik al) en van de ena onderste moet ik nog deel 5 goud :P :(
Hele race rijden met regen.... heb je misschien nog tips? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Racespellen zijn zo saaaai op de xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 April 2003 @ 12:42:
lekker nuttige reply onderbouw het ook even zou ik zeggen

en voor die regen race doe gewoon rustig aan en neem de tijd

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2003 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 april 2003 @ 12:42:
en waarom specifiek de xbox? ik kan me herinneren dat het principe van een racespel toch rondjesrijden is, en dat verschilt bij de consoles en pc niet zo heel veel hor.

waarom dan xbox? ik vind dat er geweldige racers uitkomen, zowel grafisch als kwa gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 April 2003 @ 12:42:
nouja ik vind bv segagt beter opgezet dan gt3 alleen gt3 heeft meer autos dat is weer beter uitgewerkt dan bij segagt.

Motogp op de xbox vind ik de beste motor race spel dat je op een console kan krijgen. Hij is graphisch erg prachtig en de besturing is gewoon zo perfect :).

En de xbox heeft de beste versie van dtm racer. Nee niet alleen graphisch hoor maar ook gewoon beter dan de ps2 en gamecube versie.

DUs ik weet niet wat jouwn probleem is maar je kan ook misschien niet zo n00bachtig doen en gewoon uitleggen waarom je dat vind. Hier op got vinden we dat niet zo fijn als er een niet onderbouwde mening word geschreeuwt. Vooral als het om een flame gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

En de xbox heeft de beste versie van dtm racer. Nee niet alleen graphisch hoor maar ook gewoon beter dan de ps2 en gamecube versie.
Correctie: Er is geen versie van DTM race driver op de Gamecube. :) Dus die vergelijking gaat niet op jammergenoeg.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
schnumi schreef op 21 April 2003 @ 13:37:
[...]

Correctie: Er is geen versie van DTM race driver op de Gamecube. :) Dus die vergelijking gaat niet op jammergenoeg.
ja, ik zag t ook net, hij bedoelt waarschijnlijk ps2 en pc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Bizzarro schreef op 21 april 2003 @ 13:40:
[...]

ja, ik zag t ook net, hij bedoelt waarschijnlijk ps2 en pc :)
Zal wel maar dan klopt het ook niet want de PC versie is toch wel het mooiste denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
Neen, de xbox heeft bepaalde lighting technieken gebruikt, welke op de pc versie niet zijn ingebakken, en op de pc stuurt het met pijltjes e.d. niet zo lekker als met een gamepad, hij heb t namelijk ook over gameplay en niet alleen graphics he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Bizzarro schreef op 21 April 2003 @ 13:43:
Neen, de xbox heeft bepaalde lighting technieken gebruikt, welke op de pc versie niet zijn ingebakken, en op de pc stuurt het met pijltjes e.d. niet zo lekker als met een gamepad, hij heb t namelijk ook over gameplay en niet alleen graphics he.
Gameplay is idd niet echt top op de PC versie maar met een gamepad word het al een stuk beter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voordeel van de xbox is dat alles analoog bestuurd word dus gematigd sturen remmen gas geven enz.
Dat maakt racegames spelen op een console zoiezo al mkkelijker als op de pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 21 april 2003 @ 12:41:
[...]

Vind ik idd ook erg lastig. Ik heb bijna alles goud, alleen van de onderste balk moet ik alleen 4 nog goud (zilver heb ik al) en van de ena onderste moet ik nog deel 5 goud :P :(
Hele race rijden met regen.... heb je misschien nog tips? :P
Nooit volgas geven, en geen gas in bochten. Hele nette lijnen rijden en zorgen dat je niet in de spray van je voorganger zit. Maar vooral rustig met het gas omspringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 21 April 2003 @ 14:00:
Voordeel van de xbox is dat alles analoog bestuurd word dus gematigd sturen remmen gas geven enz.
Dat maakt racegames spelen op een console zoiezo al mkkelijker als op de pc
Ja weet wat je bedoelt heb je ook bij de gamecube. De PS2 gamepad heeft dat trouwens niet of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

schnumi schreef op 21 April 2003 @ 14:18:
[...]

Ja weet wat je bedoelt heb je ook bij de gamecube. De PS2 gamepad heeft dat trouwens niet of wel?
De knoppen op een PS2 gamepad zijn ook drukgevoelig. Hoe harder je op X drukt, hoe harder je gaat. Doseren gaat wat lastiger, maar het kan dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AudiRS4 schreef op 21 April 2003 @ 14:11:
[...]

Nooit volgas geven, en geen gas in bochten. Hele nette lijnen rijden en zorgen dat je niet in de spray van je voorganger zit. Maar vooral rustig met het gas omspringen.
Ja ik ben al vrij vaak onderuit gegleden :(
Maarja dan maar eens geen gas geven in de bochten, maar dan zullen de andere me wel weer inhalen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 21 april 2003 @ 14:57:
[...]

Ja ik ben al vrij vaak onderuit gegleden :(
Maarja dan maar eens geen gas geven in de bochten, maar dan zullen de andere me wel weer inhalen :+
Als je goed je lijn houdt moet je ze kunnen blokken. Dus buiten binnen buiten, en na de apex ( midde van de bocht ) het gas er pas op. Niet voluit, maar langzaam steeds meer. Hoewel driften natuurlijk leuk is, wordt je er niet echt sneller van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
AudiRS4 schreef op 21 April 2003 @ 14:19:
[...]

De knoppen op een PS2 gamepad zijn ook drukgevoelig. Hoe harder je op X drukt, hoe harder je gaat. Doseren gaat wat lastiger, maar het kan dus wel.
is dat zo?? :9 k heb eens op ps2 gespeeld met gt3, maar no way dat ik me gas gedoseerd kreeg, vind ik weer voordeel van de triggers van de xbox controller (ngc heeft er een soort van klik in zitten, daarmee is lastiger te doseren als die van de xbox, vind ik)

bij SegaGT2002 ofzo kan ik heerlijk driftend door de bochten, en als je dan een bocht helemaal to tha max neemt, en stuk of 4 tegenstanders meepakt, is da ech lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Bizzarro schreef op 21 April 2003 @ 15:04:
[...]

is dat zo?? :9 k heb eens op ps2 gespeeld met gt3, maar no way dat ik me gas gedoseerd kreeg, vind ik weer voordeel van de triggers van de xbox controller (ngc heeft er een soort van klik in zitten, daarmee is lastiger te doseren als die van de xbox, vind ik)

bij SegaGT2002 ofzo kan ik heerlijk driftend door de bochten, en als je dan een bocht helemaal to tha max neemt, en stuk of 4 tegenstanders meepakt, is da ech lekker :)
Sony adverteerde er toch mee, dus zou me sterk lijken dat het niet zo is. En het moet natuurlijk wel in de game geprogrammeerd zijn. :)

De triggers zijn idd erg handig, en erg fijn voor racegames. In DTM Race Driver kun je ook heel mooi zien hoeveel gas je geeft, daar zie je ook echt het nut ervan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
AudiRS4 schreef op 21 April 2003 @ 15:07:
[...]

Sony adverteerde er toch mee, dus zou me sterk lijken dat het niet zo is. En het moet natuurlijk wel in de game geprogrammeerd zijn. :)

De triggers zijn idd erg handig, en erg fijn voor racegames. In DTM Race Driver kun je ook heel mooi zien hoeveel gas je geeft, daar zie je ook echt het nut ervan :)
Jaja, weet ik ook wel dat de ps2 controllers analoog zijn ;) , wou alleen op een "komische" manier duidelijk maken dat ik het bij de ps2 controllers niet te merken vind, en het daar niks tot weinig toevoegd aan de gameplay.

offtopic:
Nog 28 berichies en dan is mijn topic ten einde, en staat het topic van AudiRS4 te trappelen om meer xbox-geweld de wereld in te schoppen :P

[ Voor 13% gewijzigd door Bizzarro op 21-04-2003 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Bizzarro schreef op 21 April 2003 @ 16:58:
[...]

Jaja, weet ik ook wel dat de ps2 controllers analoog zijn ;) , wou alleen op een "komische" manier duidelijk maken dat ik het bij de ps2 controllers niet te merken vind, en het daar niks tot weinig toevoegd aan de gameplay.
Niet gesnapt door mij :+

Maargoed, hier nog wat screens van Voodoo Vince, waar je als voodoopoppetje rond mag gaan huppelen.
Voodoo Vince is een nieuwe First Party platformgame voor de Xbox met een wel heel originele invalshoek. In Voodoo Vince neem je namelijk de rol aan van een voodoo-poppetje wat natuurlijk de nodige voordelen met zich mee brengt. Wanneer je namelijk jezelf prikt zal je tegenstander de pijn ervan voelen! Hoe dit precies in de gameplay verwerkt gaat worden is nog onduidelijk want de preview bij IGN is enkel nog voor insiders te bezichtigen, maar IGN heeft al wel een aantal nieuwe screenshots van het spel online staan die laten zien dat het met de graphics in ieder geval snor zit. Ook tref je bij IGN een klein tekenfilmpje aan dat ook zeker het bekijken waard is maar helaas geen ingame footage laat zien.
Afbeeldingslocatie: http://xboxmedia.ign.com/xbox/image/voodoo_041803_13.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xboxmedia.ign.com/xbox/image/voodoo_041803_12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xboxmedia.ign.com/xbox/image/voodoo_041803_11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xboxmedia.ign.com/xbox/image/voodoo_041803_10.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09-2022
ziet er sfeervol en gelikt uit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

kingnbajam schreef op 21 April 2003 @ 17:05:
ziet er sfeervol en gelikt uit!!
Ik vind het concept wel origineel eigenlijk, wordt ontwikkeld door Beep Industries. Eén van de Microsoft Game Studios.

[edit]

Bloomberg bericht hier dat Microsoft aandelen Sega wil gaan kopen. Nu is dit geen echt nieuw nieuws meer, ware het niet dat de aandelen stegen, terwijl bij het gerucht tussen een fusie van Namco en Sega de aandelen daalden.

[ Voor 39% gewijzigd door Wom op 21-04-2003 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
juist, dat lijkt me nou echt een boutgame, met een bout titel :P

denk dat dit typisch zon geval is van hoge verwachtingen, en die verwachtingen niet waar kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Bizzarro schreef op 21 April 2003 @ 17:22:
juist, dat lijkt me nou echt een boutgame, met een bout titel :P

denk dat dit typisch zon geval is van hoge verwachtingen, en die verwachtingen niet waar kunnen maken.
Tja, je moet natuurlijk nu afgaan op de screens, maar het idee erachter is wel ok :) Jezelf pijnigen zodat een ander pijn heeft.. :P

- 'Sterf, jij vijandige vijand !'
* Steekt mes in eigen buik
- 'Arg.. , dat zal je leren!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
AudiRS4 schreef op 21 april 2003 @ 17:26:
[...]

Tja, je moet natuurlijk nu afgaan op de screens, maar het idee erachter is wel ok :) Jezelf pijnigen zodat een ander pijn heeft.. :P

- 'Sterf, jij vijandige vijand !'
* Steekt mes in eigen buik
- 'Arg.. , dat zal je leren!'
mjah ok, zoals jij t zegt klink wel humor :9 , ik gaat m in de gaten houden, maar zeg niet dat ik niet gewaarschuwd heb B) :)

(nog 22 :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Bizzarro schreef op 21 April 2003 @ 17:37:
[...]

mjah ok, zoals jij t zegt klink wel humor :9 , ik gaat m in de gaten houden, maar zeg niet dat ik niet gewaarschuwd heb B) :)

(nog 22 :9 )
Afbeeldingslocatie: http://xboxmedia.ign.com/xbox/image/voodoo_041803_10.jpg

Als je goed kijkt zie je dat Vince doormidden wordt gezaagd, en dat zijn tegenstander dit ook overkomt. Daarna wordt hij door magische paarse bollen weer aan elkaar gelijmd zo lijkt het. Dat zal het principe wel worden denk ik :)

[edit]

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200304/1050937124_0.jpg

Het vervolg op Splinter Cell en Ghost Recons is bij deze officieel aangekondig :)

bron

[edit2]

Vince in Volle Glorie :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxarena.nl/images/screenshots/VoodooVince19.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Wom op 21-04-2003 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
AudiRS4 schreef op 21 April 2003 @ 17:44:
[...]

[afbeelding]

Als je goed kijkt zie je dat Vince doormidden wordt gezaagd, en dat zijn tegenstander dit ook overkomt. Daarna wordt hij door magische paarse bollen weer aan elkaar gelijmd zo lijkt het. Dat zal het principe wel worden denk ik :)

[edit]

[afbeelding]

Het vervolg op Splinter Cell en Ghost Recons is bij deze officieel aangekondig :)

bron

[edit2]

Vince in Volle Glorie :)

[afbeelding]
hehe, volges mij heb die kerel al verschillende kettingzagen gezien :+ (bij nader inzien toch maar eens wat beter in de gaten gaan houden ;) _

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hey weet niet of deze vraag hier hoort, maar ik denk het wel. Ik wil ook een xbox kopen bij dixons (met die 3 classics weet iemand trouwens of dit een tijdelijke actie is?). Maar ik heb nu nog een saba 25cm tv ;) met een beeldbuis zo bol als dat van een vissekom ;). Nu wil ik eerst even een betere tv kopen (denk tweedehands dacht er eerst aan een nieuwe te kopen, maar kan het beter aan spellen uitgeven denk ik) Nu mijn vraag zal ik voor een 72cm breedbeeld gaan of een 70cm 4:3? Denk dat de breedbeeld wel wat duurder is, maar is hij dat ook waard, dat is de vraag eigenlijk ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

StephaN schreef op 21 april 2003 @ 19:34:
Hey weet niet of deze vraag hier hoort, maar ik denk het wel. Ik wil ook een xbox kopen bij dixons (met die 3 classics weet iemand trouwens of dit een tijdelijke actie is?). Maar ik heb nu nog een saba 25cm tv ;) met een beeldbuis zo bol als dat van een vissekom ;). Nu wil ik eerst even een betere tv kopen (denk tweedehands dacht er eerst aan een nieuwe te kopen, maar kan het beter aan spellen uitgeven denk ik) Nu mijn vraag zal ik voor een 72cm breedbeeld gaan of een 70cm 4:3? Denk dat de breedbeeld wel wat duurder is, maar is hij dat ook waard, dat is de vraag eigenlijk ;).
Ikzelf zou voor de breedbeeld gaan, puur omdat ik dat mooier vind kijken. Ikzelf game op een 4:3, maar als ik bij vrienden op een 16:9 game, dan toont dat toch mooier ( zeker met 5.1 geluid ;)).

Maar zelfs voor je oude tv zit op de Xbox nog een instelling, naast de 4:3 en de 16:9 variant, dus daar kun je alle kanten mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
ja beneden hebben wij een sony breedbeeld, maar ik denk toch dat ik dan voor een goedkoper merk moet gaan met een budget van 400-500 euro en de gamecube is daar ook een stuk mooier op, maar ja dan vergelijk je het dus met een mini tv van 10jaar oud ;). Vroeg mij dus af of het beeld niet vervormd werd, want als je de breedbeeld insteld op 4:3 hou je maar weinig beeld over. Nou ja ik wacht maar even af dan wat voor aanbiedingen er komen op marktplaats maakt mij niet zoveel uit zolang het maar een groot en scherp beeld heeft. En ik koop nog geen xbox voor ik een tv heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

StephaN schreef op 21 April 2003 @ 20:05:
ja beneden hebben wij een sony breedbeeld, maar ik denk toch dat ik dan voor een goedkoper merk moet gaan met een budget van 400-500 euro en de gamecube is daar ook een stuk mooier op, maar ja dan vergelijk je het dus met een mini tv van 10jaar oud ;). Vroeg mij dus af of het beeld niet vervormd werd, want als je de breedbeeld insteld op 4:3 hou je maar weinig beeld over. Nou ja ik wacht maar even af dan wat voor aanbiedingen er komen op marktplaats maakt mij niet zoveel uit zolang het maar een groot en scherp beeld heeft. En ik koop nog geen xbox voor ik een tv heb ;)
Je kunt in de setup van de Xbox zelf aangeven op wat voor TV je zit te kijken, dus van vervorming is geen sprake :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Laatst online: 13-06 22:24

T-8one

take it easy, take a sisi

Ik heb van afgelopen week ook een xbox aangeschaft, project gotham en splintercell erbij.
Maar wat is project gotham verschrikkelijk moeilijk. Ik ben nu beetje bezig met arcade onderdeel. maar ik haal na heel lang proberen de bronzen medaile En ben dan pas met de easy mode bezig. Zilver en goud gaat me denk ik niet lukken.
hebben jullie daar ook zoveel moeite mee gehad? of moet ik gewoon nog een beetje oefenen?

[ Voor 5% gewijzigd door T-8one op 21-04-2003 20:11 ]

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

kareltje_de_grote schreef op 21 april 2003 @ 20:10:
Ik heb van afgelopen week ook een xbox aangeschaft, project gotham en splintercell erbij.
Maar wat is project gotham verschrikkelijk moeilijk. Ik ben nu beetje bezig met arcade onderdeel. maar ik haal na heel lang proberen de bronzen medaile. Zilver en goud gaat me denk ik niet lukken.
hebben jullie daar ook zoveel moeite mee gehad? of moet ik gewoon nog een beetje oefenen?
Oefening baart kunst, maar het is inderdaad een zeer pittig spel. Ik raad je wel aan wanneer je een wat snellere auto hebt, Skyline oid, om dan weer terug Easy challenges te gaan doen. Je kunt daar dan je tijden ed. verbeteren wat je weer geld oplevert. En zorg er ook voor dat je de manieren weet waardoor je veel stijl points krijgt, er zijn circuits waar je het gehele rondje punten bij kunt krijgen. Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
kareltje_de_grote schreef op 21 April 2003 @ 20:10:
Maar wat is project gotham verschrikkelijk moeilijk. Ik ben nu beetje bezig met arcade onderdeel. maar ik haal na heel lang proberen de bronzen medaile En ben dan pas met de easy mode bezig. Zilver en goud gaat me denk ik niet lukken.
ikzelf heb in het begin enorm veel met de beetle rondgescheurt, die wagen heb goeie wegligging, en belangrijker, hij concurreert goed met de tegenstander, het is namelijk zo dat je tegenstanders gekozen worden op je auto, en niet op welk level je zit, (voor een groot deel dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Bizzarro schreef op 21 April 2003 @ 20:27:
[...]

ikzelf heb in het begin enorm veel met de beetle rondgescheurt, die wagen heb goeie wegligging, en belangrijker, hij concurreert goed met de tegenstander, het is namelijk zo dat je tegenstanders gekozen worden op je auto, en niet op welk level je zit, (voor een groot deel dan)
Zou ik voor de Mazda RX6 gaan, stuurt naar mijn idee het makkelijkste en is het snelst op performance. Moet hem maar weer eens uit de kast trekken, is al lang geleden dat ik hem gespeeld heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
ja, maar die komt pas later in het spel, de beetle heb je al vrij snel, ik heb er gloof ik iets van 800 mijl mee gereden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Bizzarro schreef op 21 april 2003 @ 20:32:
ja, maar die komt pas later in het spel, de beetle heb je al vrij snel, ik heb er gloof ik iets van 800 mijl mee gereden :+
Ik dacht dat je de RX6 gelijk kreeg ? Hmz, naja ik heb het meeste met de Skyline gereden, heb daar veel wagens mee unlocked, ook snellere wagens in de directe duels. Zweet stond in mijn handen toen. Maar als je eenmaal de snellere wagens hebt mogen meemaken, dan wil je niks anders meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Renders Prince Of Persia opvolger:

De leaddesigner van Splinter Cell zijn volgende project :

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox365.com/gdb/images/EpVpuEAkklMKIgbgfv/Prince_of_Persia_The_Sands_of_Time_1_250.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox365.com/gdb/images/EpVpuEAkklMKIgbgfv/Prince_of_Persia_The_Sands_of_Time_2_250.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox365.com/gdb/images/EpVpuEAkklMKIgbgfv/Prince_of_Persia_The_Sands_of_Time_3_250.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox365.com/gdb/images/EpVpuEAkklMKIgbgfv/Prince_of_Persia_The_Sands_of_Time_4_250.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox365.com/gdb/images/EpVpuEAkklMKIgbgfv/Prince_of_Persia_The_Sands_of_Time_5_250.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox365.com/gdb/images/EpVpuEAkklMKIgbgfv/Prince_of_Persia_The_Sands_of_Time_6_250.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox365.com/gdb/images/EpVpuEAkklMKIgbgfv/Prince_of_Persia_The_Sands_of_Time_7_250.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox365.com/gdb/images/EpVpuEAkklMKIgbgfv/Prince_of_Persia_The_Sands_of_Time_8_250.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox365.com/gdb/images/EpVpuEAkklMKIgbgfv/Prince_of_Persia_The_Sands_of_Time_9_250.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox365.com/gdb/images/EpVpuEAkklMKIgbgfv/Prince_of_Persia_The_Sands_of_Time_10_250.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
Weer met van die coole lightning, dat vond ik toch wel een van de vele pluspunten van splinter cell, van die enorme coole lightning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
AudiRS4 schreef op 21 april 2003 @ 20:34:
[...]

Ik dacht dat je de RX6 gelijk kreeg ? Hmz, naja ik heb het meeste met de Skyline gereden, heb daar veel wagens mee unlocked, ook snellere wagens in de directe duels. Zweet stond in mijn handen toen. Maar als je eenmaal de snellere wagens hebt mogen meemaken, dan wil je niks anders meer :P
oh ja, das waar ook :o , lol, naja, ik heb zoveel mogelijk met de beetle gereden, vond dat wel gave bak :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Bizzarro schreef op 21 April 2003 @ 20:39:
Weer met van die coole lightning, dat vond ik toch wel een van de vele pluspunten van splinter cell, van die enorme coole lightning.
Het zal je dan ook wel niet verbazen dat ook in deze game dezelfde lightning engine wordt gebruikt. Beetje aangepast natuurlijk. Hoewel dit natuurlijk renders zijn, en niet in-game, laten ze wel zien wat er met de engine allemaal mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one

T-8one

Bizzarro schreef op 21 april 2003 @ 20:40:
[...]

oh ja, das waar ook :o , lol, naja, ik heb zoveel mogelijk met de beetle gereden, vond dat wel gave bak :7
De Beetle vind ik indd ook erg fijn, goeie wegligging, en slipt niet al te snel te ver door. Die rx6 is ook wel fijn, maar gaat soms iets te veer door met slippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
AudiRS4 schreef op 21 April 2003 @ 20:41:
[...]

Het zal je dan ook wel niet verbazen dat ook in deze game dezelfde lightning engine wordt gebruikt. Beetje aangepast natuurlijk. Hoewel dit natuurlijk renders zijn, en niet in-game, laten ze wel zien wat er met de engine allemaal mogelijk is.
nee, dat verbaast me niet :+

en dan nog iets, ik heb demo van PDO gespeeld, maar ik vind die sfeer e.d. helemaal niet zo enorm geweldig super fantastisch enzo?

komt dat omdat t demo is of ligt t aan mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

kareltje_de_grote schreef op 21 april 2003 @ 20:44:
[...]

De Beetle vind ik indd ook erg fijn, goeie wegligging, en slipt niet al te snel te ver door. Die rx6 is ook wel fijn, maar gaat soms iets te veer door met slippen.
Achterwiel aandrijving, wacht maar tot je de snellere wagens krijgt met achterwielaandrijving ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Bizzarro schreef op 21 april 2003 @ 20:45:
[...]

nee, dat verbaast me niet :+

en dan nog iets, ik heb demo van PDO gespeeld, maar ik vind die sfeer e.d. helemaal niet zo enorm geweldig super fantastisch enzo?

komt dat omdat t demo is of ligt t aan mij :D
De muziek en de beelden, die combinatie. En dan dat fladderen van die vleugels... Ik wordt er helemaal rustig van. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one

T-8one

*ik gaat het nog maar eens proberen*

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.