ik heb zitten denken om die nhl te halen die je met live kan spelen want american football vind ik errug wreed
Verwijderd
Iemand.. ik ga Xbox halen maar wat moet ik doen
Dixons:
Xbox + 3 clasic games 209 euro
Xbox + 2 games + live 239 euro
Xbox 199 euro
Bart smit:
Xbox 199 met een game voor 10tje keuze uit
- Amped
- Dead or Alive 3
- Oddworld: Munch's Oddysee
- Rallisport Challenge
- Project Gotham Racing
Kijk eigelijk vind ik alleen DOA 3 leuk.. nouw leuk voor een tijdje maar niet echt...
hmmm... wat zal gaan doen of heeft iemand nog meer mooie aanbiedingen gezien... liefst met een mooie game zoals HALO, splinter Cell of Metal gear solid 2 ...?
Dixons:
Xbox 199 euro
Bart smit:
- Amped
- Dead or Alive 3
- Rallisport Challenge
- Project Gotham Racing
Kijk eigelijk vind ik alleen DOA 3 leuk.. nouw leuk voor een tijdje maar niet echt...
hmmm... wat zal gaan doen of heeft iemand nog meer mooie aanbiedingen gezien... liefst met een mooie game zoals HALO, splinter Cell of Metal gear solid 2 ...?
Ik heb net bij de Dixons de "Xbox + 3 classic games 209 euro" optie gekocht.
Ben er wel tevreden over moet ik zeggen.. goede deal
Ben er wel tevreden over moet ik zeggen.. goede deal
NHL is dit:Verwijderd schreef op 14 April 2003 @ 17:54:
ik heb zitten denken om die nhl te halen die je met live kan spelen want american football vind ik errug wreed

American Football is dit:

Je haalt ze door elkaar. NHL (National Hockey League) is ijshockey, NFL (National Football League) is American Football.
[ Voor 1% gewijzigd door Tom Paris op 14-04-2003 18:46 . Reden: typvout ]
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
Je moet natuulijk alleen maar voor dat live pakket gaan als je er ook echt gebruik van gaat maken.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Oefening baart kunstmegamuch schreef op 14 april 2003 @ 17:38:
mijn ervaring met nhl 2003 van EA sports is dat het echt een tyfus spel is. zo eenvoudig als fifa is, zo verrotte irritant is nhl. Een btje normaal scoren is godsonmogelijk lijkt het wel. hoe irritant.
Er was laatst een Thrill pack bij diverse gameshops voor €299,- (inmiddels in prijs verlaagd ook) hierbij krijg je Project GothamVerwijderd schreef op 14 April 2003 @ 18:18:
Dixons:
Xbox 199 euro
Bart smit:
- Amped
- Dead or Alive 3
- Rallisport Challenge
- Project Gotham Racing
hij is niet meer in handel, maar als je geluk heb, vind je er nog eentje ergens.
Maar los is het goedkoper!Bizzarro schreef op 14 april 2003 @ 19:02:
[...]
Er was laatst een Thrill pack bij diverse gameshops voor €299,- (inmiddels in prijs verlaagd ook) hierbij krijg je Project Gothamen Splinter cell
![]()
![]()
hij is niet meer in handel, maar als je geluk heb, vind je er nog eentje ergens.
199 voor xbox 30 voor PGR en 60 voor Splintercell (ja, officieel 70, maar kzie em nu overal voor 60 eik!
PGR is dus echt een aarader?
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Als je van realistisch rijden houdt, met een tikkie arcade (qua schadesysteem/handling in crash) en daarbij 26 auto's en 206 (!!!!) tracks, enorm veel opties, echt een titel wat je geld waard is.
en ik zeg ook, die thrill pack is afgeprijsd, naar €239 in die richting, en €59.95 is wel degelijk de officiele prijs voor splinter cell.
en ik zeg ook, die thrill pack is afgeprijsd, naar €239 in die richting, en €59.95 is wel degelijk de officiele prijs voor splinter cell.
Oh, afgeprijsd, even gemistBizzarro schreef op 14 April 2003 @ 19:13:
Als je van realistisch rijden houdt, met een tikkie arcade (qua schadesysteem/handling in crash) en daarbij 26 auto's en 206 (!!!!) tracks, enorm veel opties, echt een titel wat je geld waard is.
Mijn excuses
Ik dacht dat xbox spellen altijd voor 70 euro uitkwamen?
Alone at last
Just nostalgia and I
Op dit moment zijn het in grote lijnen alleen Codemasters en EA nog die 70 euro hanteerd voor Xbox spellen. Ubisoft, Sega, Microsoft etc. vragen allemaal 60 euro of minder. ( zie bijvoorbeeld Kung Fu Chaos, die voor 40 euro te vinden is ).Okyah schreef op 14 april 2003 @ 19:14:
[...]
Oh, afgeprijsd, even gemist
Mijn excuses
Ik dacht dat xbox spellen altijd voor 70 euro uitkwamen?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Nop, er zijn aardig wat spellen die voor €60 bij de launch over de toonbank gaan, kijk naar spellen als Splinter cell dus
en nog een hele shitload aan andere games (ik zou ze zo gauw niet weten)
maar €60 voor splinter cell had ik ook niet verwacht eigelijk, omdat het toch een topper is (de beste na Halo volgens een poll van XBM)
maar €60 voor splinter cell had ik ook niet verwacht eigelijk, omdat het toch een topper is (de beste na Halo volgens een poll van XBM)
Ubisoft heeft vanaf begin af al verklaard om hun Xbox games voor 60 euro in de winkel te leggen ( of iig een rcihtprijs daarnaartoe te geven ). Als je een spel van Ubisoft voor een hogere prijs ziet, wil de winkel je gewoon naaien. Niet meer en niet minder.Bizzarro schreef op 14 April 2003 @ 19:20:
Nop, er zijn aardig wat spellen die voor €60 bij de launch over de toonbank gaan, kijk naar spellen als Splinter cell dusen nog een hele shitload aan andere games (ik zou ze zo gauw niet weten)
offtopic:
voorbij de 1000 post , yah
[ Voor 4% gewijzigd door Wom op 14-04-2003 19:24 ]
congratsAudiRS4 schreef op 14 april 2003 @ 19:23:
[...]
Ubisoft heeft vanaf begin af al verklaard om hun Xbox games voor 60 euro in de winkel te leggen ( of iig een rcihtprijs daarnaartoe te geven ). Als je een spel van Ubisoft voor een hogere prijs ziet, wil de winkel je gewoon naaien. Niet meer en niet minder.
offtopic:
ik zeg ook niet dat ik de spellen voor€70 wil ofzo
gewoon dat ik t nie verwacht had dat zon toptitel voor €60 in de winkel zou liggen.
Misschien even leuk om te vertellen welke games (korte termijn) er op je must buy lijstje staan, of welke je op zeker gaat kopen ?
Wat mij betreft :
- DOAX ( is al besteld )
- Kung Fu Chaos ( heb ik hopelijk morgen )
- World Racing ( zogauw ik die goedkoper vind )
Wat mij betreft :
- DOAX ( is al besteld )
- Kung Fu Chaos ( heb ik hopelijk morgen )
- World Racing ( zogauw ik die goedkoper vind )
Voor de mensen die dachten dat ze MotoGP 2 konden bestellen bij Play.com, moet ik helaas teleurstellen. Lees dit draadje maar eens
Verwijderd
mijn verlanglijstje
Kung fu chaos (zogauw ik een beetje review van audi hier lees)
Sega gt live (geen idee wanneer die uitkomt dus vandaar dat die hier staat)
Sega gt live (geen idee wanneer die uitkomt dus vandaar dat die hier staat)
Komt in ordeVerwijderd schreef op 14 April 2003 @ 19:54:
Verwijderd
Kan dit niet op een normale manier gezegd worden?? Verwacht je van mij dat ik precies weet welke winkel er nu een soort van superdealdagen hebben ofzo?? Ik zei toch dat het 2 opties konden zijn?? Waarom moet er gelijk 'blaat niet zo slap' bij gezegd worden?!?!Turismo schreef op 14 April 2003 @ 15:06:
[...]
Jij begrijpt er blijkbaar helemaal niks van, dit verzin jij dus allemaal.
dus blaat niet zo slap van dixons meer klanten voor consoles oid wil, daar word in de eerste plaats niet van uitgegaan.
Verwijderd
Is op het moment het beste wat je kunt doen! De games zijn top! (ben alleen geen fan van Amped, maar DOA3 en Rallysport zijn de moeite al waard!)Verwijderd schreef op 14 April 2003 @ 18:18:
Dixons:
Meestal komt de post hier rond 10 uur, alleen ben ik zelf pas om 5 uur thuis.Verwijderd schreef op 14 April 2003 @ 20:13:
graag voor 2 uur smiddags audi komt ik mijn bedje uit dan haalt ik em meteen (-;
Of je moet persé een review willen. kan ik me moeder wel even vragen
Niet dat je daar wat mee opschiet, maar dat terzijde...
Verwijderd
ik heb ook een review:Verwijderd schreef op 14 April 2003 @ 20:13:
graag voor 2 uur smiddags audi komt ik mijn bedje uit dan haalt ik em meteen (-;
KOPEN DIE HAP
keigaaf spel.... ik vond em singleplayer net wat minder, maar MP is echt gaaf! Graphics niet state-of-the-art, maar de humor maar heel veel goed!
Mijn lijstje van wat ik zeker nog ga halen zo gauw ik er aan toe kom (kan heel lang duren, mij kennende)
Buffy the Vampire Slayer - groot Buffy fan, en reviews vinden het een goed spel plus must-have voor Buffy fans.
Brute Force - lekker snipen, rondknallen, stealthy doen, alles door mekaar heen. Ben heel benieuwd.
Buffy the Vampire Slayer - groot Buffy fan, en reviews vinden het een goed spel plus must-have voor Buffy fans.
Brute Force - lekker snipen, rondknallen, stealthy doen, alles door mekaar heen. Ben heel benieuwd.
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
mij lijkt Toca racing ook een wreed spel worden, heb zojuist de demo ff gespeeld, lekker arcade, niet te moeilijk, goed verhaale (denk ik)
Verwijderd
[quote]GTOfire schreef op 14 April 2003 @ 20:29:
Mijn lijstje van wat ik zeker nog ga halen zo gauw ik er aan toe kom (kan heel lang duren, mij kennende)
quote]
Ik heb zelf gisteren Buffy gehaald (Classic). Het is echt een superspel echt een aanrader vind ik!
quote]
Ik heb zelf gisteren Buffy gehaald (Classic). Het is echt een superspel echt een aanrader vind ik!
Ik heb DTM Pro Race Driver, en hij is inderdaad erg goed. Grafisch ziet het er goed uit en mooi constant. Gameplay is goed verzorgd, beetje simulatie achtig met vleugje arcade. Vol gas is slippende wielen, vol remmen is slippende wielen, schade is goed gedaan, en het sturen zelf is na 10 rondjes vertrouwd. Ik mis wel een beetje het close racing uit TOCA 2 voor de PC, maar ik kan je hem zeker aanraden, al moet je hem voor het verhaal niet kopen, want dat slaat werkelijk nergens op. Speel ook liever de free time modussen dan de career.Bizzarro schreef op 14 April 2003 @ 20:57:
mij lijkt Toca racing ook een wreed spel worden, heb zojuist de demo ff gespeeld, lekker arcade, niet te moeilijk, goed verhaale (denk ik)
Hmz, die ben ik ook vergeten, heb allebei de eerste delen grijs gespeeld, dus moet deze zeker ook hebben. Pfff, me bankrekening kreunt nu alVerwijderd schreef op 14 april 2003 @ 20:31:
zag net dat ik 2 belangrijke ben vergeten burnout 2 en motogp 2
lol, ik d8 VEEEETJES, een verhaal, niet dusAudiRS4 schreef op 14 April 2003 @ 21:02:
[...]
Ik heb DTM Pro Race Driver, en hij is inderdaad erg goed. Grafisch ziet het er goed uit en mooi constant. Gameplay is goed verzorgd, beetje simulatie achtig met vleugje arcade. Vol gas is slippende wielen, vol remmen is slippende wielen, schade is goed gedaan, en het sturen zelf is na 10 rondjes vertrouwd. Ik mis wel een beetje het close racing uit TOCA 2 voor de PC, maar ik kan je hem zeker aanraden, al moet je hem voor het verhaal niet kopen, want dat slaat werkelijk nergens op. Speel ook liever de free time modussen dan de career.
maar idd, ineen keer je trigger is een spin
Verwijderd
Denk dat ik voor de clasicgame pack ga... want heb me cube al online anders beetje overload in netwerk
maar xbox heeft 8gb schijf kan je daar ook divx opzetten???
Verwijderd
Met een gemodde xBox kun je zelfs (mbv XBMP=xBox MediaPlayer) een mp3,mpg,avi-tje bekijken/beluisteren via je windows-netwerk en ja, hij kan ook iso-formaat cd's lezen.
Heb zelf vorige week ook buffy gehaald als orgineel niet als classis, vindt de aagepaste doosjes nooit zo mooi, orgineel heeft vaak iets meer (en daarmee bedoel ik niet alleen de prijs
)
En het is een onwijs goed spel, leuk sfeertje (vooral als je buffy fan bent).
Alleen de "leuke woordgrappen" worden na 100x iets minder grappig.
It's me
Verwijderd
idd dat verveelt na een tijdje maarja....dat komt ook vaak voor (bij mij dan)omdat je dan afgaat en dan hoor je dezelfde grappen enzo weer. Maarja het is wel leuk dat het er isVenduran schreef op 15 April 2003 @ 07:55:
Heb zelf vorige week ook buffy gehaald als orgineel niet als classis, vindt de aagepaste doosjes nooit zo mooi, orgineel heeft vaak iets meer (en daarmee bedoel ik niet alleen de prijs)
Nog fans van DOAX??
Xie net dat ie bij de macro ligt voor € 33,- INCL. BTW
Koopje dus...
Koopje dus...
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Even een vraagje over Kung-Fu Chaos. Ik heb de demo van XBM gespeeld en daarbij waren de cameracontrols horizontaal inverted. Dus als je de thumbstick naar rechts deed, ging ie naar links. Is dat bij de final versie ook zo of kun je dat ook instellen? Dat speelde ontzettend naatje namelijk
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Dit spel is toch een classic ? Die zitten namelijk standaard al op 30 Euro en bij GSshop is ie bv 26 EuroCaptainM schreef op 15 april 2003 @ 08:34:
Nog fans van DOAX??
Koopje dus...
Of bedoel je dat volleybal spel hiervan ?
Nevermind, ik zat id niet op te letten

[ Voor 16% gewijzigd door VTec op 15-04-2003 10:37 ]
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
The Sims
Iemand eigenlijk al 'The Sims' op de XBox gespeeld? Ik ben heel erg fan van The Sims geweest [pc] en op XBox helemaal in 3D en 2-speler modus lijkt het mij toch nog een leuk spel voor regenachtige dagen met mijn vriendin [ook sims fan].
Het verschil met de pc versie is voornamelijk 3D, 2-Speler modus en andere opzet van einddoelen. Je kan gewoon de 'pc' versie spelen en dat is dus je eigen leven leiden maar ook een modus om 'missies' te doen, zoals feestje geven e.d.
Dit lijkt mij in 2 speler modus erg grappig, vooral het idee van elkaar dwars zitten
Nu vraag ik me af omdat ik bijna geen review heb kunnen vinden,
- Welke uitbreidingen zitten erin? (Date, Holiday...)
[Screenshots]

Iemand eigenlijk al 'The Sims' op de XBox gespeeld? Ik ben heel erg fan van The Sims geweest [pc] en op XBox helemaal in 3D en 2-speler modus lijkt het mij toch nog een leuk spel voor regenachtige dagen met mijn vriendin [ook sims fan].
Het verschil met de pc versie is voornamelijk 3D, 2-Speler modus en andere opzet van einddoelen. Je kan gewoon de 'pc' versie spelen en dat is dus je eigen leven leiden maar ook een modus om 'missies' te doen, zoals feestje geven e.d.
Dit lijkt mij in 2 speler modus erg grappig, vooral het idee van elkaar dwars zitten
[Screenshots]

[ Voor 26% gewijzigd door El_Quedro op 15-04-2003 12:09 . Reden: Screenshots deden het niet meer.. vervangen ]
Verwijderd
strak maar zit er al een netwerk kaart in of moet je krijg je die bij het live pakket??Verwijderd schreef op 14 April 2003 @ 23:53:
Met een gemodde xBox kun je zelfs (mbv XBMP=xBox MediaPlayer) een mp3,mpg,avi-tje bekijken/beluisteren via je windows-netwerk en ja, hij kan ook iso-formaat cd's lezen.
Verwijderd
Zit standaard in een xbox...Verwijderd schreef op 15 April 2003 @ 10:37:
[...]
strak maar zit er al een netwerk kaart in of moet je krijg je die bij het live pakket??
Hebben wij een IRC kanaal eigenlijk? voor een Live! Spelletje of XBConnect match? misschien is het leuk om samen te joinen en met ze allen al scheldend een spelletje online gaan spelen. 
Ik heb helaas niet veel mogelijkheden
ik heb alleen de Live! Demo's en Halo.
Is hier intresse voor? Omdat ik zelf regelmatig baal dat ik nooit nederlandse games tegen kom e.d.
Ik heb helaas niet veel mogelijkheden
Is hier intresse voor? Omdat ik zelf regelmatig baal dat ik nooit nederlandse games tegen kom e.d.
[ Voor 15% gewijzigd door El_Quedro op 15-04-2003 11:16 ]
Verwijderd
Is in de final versie niet zoErectionJackson schreef op 15 april 2003 @ 09:07:
Even een vraagje over Kung-Fu Chaos. Ik heb de demo van XBM gespeeld en daarbij waren de cameracontrols horizontaal inverted. Dus als je de thumbstick naar rechts deed, ging ie naar links. Is dat bij de final versie ook zo of kun je dat ook instellen? Dat speelde ontzettend naatje namelijk
Je ziet het een beetje van de zijkant, en naar links met thumbstick is ook naar links op het scherm
Ik heb The Sims hiero maar omdat ik geen Sims op de pc heb gespeeld, (alleen geleend) weet ik niet wat voor extra's erbij zitten. Je bestuurt je leven wel op een andere manier, want je kan helemaal om je huis of poppetje heen draaien en inzoomen enzoEl_Quedro schreef op 15 April 2003 @ 10:27:
The Sims
[Screenshots]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mag ik erbij
[afbeelding]
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2003 11:31 ]
KopenCaptainM schreef op 15 April 2003 @ 08:34:
Nog fans van DOAX??
Koopje dus...
waar zit de macro allemaal in de buurt van rotterdam???
Verwijderd
jep .. ik heb hem zelf al een weekje ...El_Quedro schreef op 15 April 2003 @ 10:27:
The Sims
Iemand eigenlijk al 'The Sims' op de XBox gespeeld?
maar hij is niks aan
best wel moelijke controls ... op de pc speelt gewoon leuker/beter
Verwijderd
yep daox is echt lachenBizzarro schreef op 15 April 2003 @ 14:33:
[...]
Kopen![]()
waar zit de macro allemaal in de buurt van rotterdam???
Het blijkt allemaal niet waar te zijn...Verwijderd schreef op 15 April 2003 @ 15:14:
[...]
yep daox is echt lachen, beetje vreemde game maar wel grappig en zeker voor die prijs zou ik hem kopen
Lees dit draadje maar eens...
Sorry beetje te vroeg gejuichd...
[ Voor 8% gewijzigd door Techno Overlord op 15-04-2003 15:31 ]
Forever raver!
regel maar een kanaal.. Ik kan alleen xbconnecten aangezien ik een modded box heb. ik speel weinig (tijdgebrek) maar als ik tijd heb wil ik zeker wel ff gamen.El_Quedro schreef op 15 April 2003 @ 11:15:
Hebben wij een IRC kanaal eigenlijk? voor een Live! Spelletje of XBConnect match? misschien is het leuk om samen te joinen en met ze allen al scheldend een spelletje online gaan spelen.
Ik heb helaas niet veel mogelijkhedenik heb alleen de Live! Demo's en Halo.
Heb zo'n beetje elk spel wat op xbconnect te spelen is maar voorkeur gaat uit naar thps4, halo en mechassault.
Heb tevens me nieuwe TV binnen gekregen
eindelijk vet gamen:

WOEI!
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Verwijderd
heb kung fu chaos gehaald
ga hem zometeen spelen. (-:
The sims haal ik ook binnenkort voor mijn vriendin. Die is door die screenies helemaal overtuigd
The sims haal ik ook binnenkort voor mijn vriendin. Die is door die screenies helemaal overtuigd
KFC is echt cool. De minigames zijn erg leuk. af en toe btje onoverzichtelijk maar ik vind hem erg leuk qua stijl.Verwijderd schreef op 15 April 2003 @ 17:05:
heb kung fu chaos gehaald
DTM race driver.. hmm nog niet echt leuk. Vond racing evoluzione leuker. (kwestie van smaak)
Vexx was ook leuk voor 5 minuten. (zeik platform)
jurassic park.. laten liggen in de winkel
crimson sea: lijkt aardig tot level 3 dan is het allemaal hetzelfde.. ook geen aanrader
lotr tt heel ff gespeeld maar lijkt veelbelovend
burnout blijft vet
amped aardig als je ervan houdt
indiana jones zag er cool uit, maar nog niet kunnen spelen.
voor zover mijn kritische blik
Verwijderd
en hier mijn kritishe blik iedereen die nog niet steel battelion heeft haal em heb em sinds release nognooit een game zoveel gespeeld
Ja, jij heb makkelijk praten, jij heb m al maar er zijn bij mij 2 probleempjes:
- Ik kan hem nergens vinden!
- en ik kan het geld ook niet vinden,
hopen dat ze bij de opvolger games de controller ook meeleveren voor een iets meer acceptabele prijs.
- Ik kan hem nergens vinden!
- en ik kan het geld ook niet vinden,
hopen dat ze bij de opvolger games de controller ook meeleveren voor een iets meer acceptabele prijs.
Verwijderd
ben bang van niet want als je de voetpedalen voelt dan merk je wat voor kwaliteit.
De controller zelf voelt cheap maar tot nu toe nog niet kapot kunnen krijgen geloof mij het is een must have
En iedereen die in de buurt woont mag em komen proberen
De controller zelf voelt cheap maar tot nu toe nog niet kapot kunnen krijgen geloof mij het is een must have
En iedereen die in de buurt woont mag em komen proberen
Waar woon je
ik weet dat het kwali is, maar no way dat zon ding €130 kost (200-70), daar is het teveel plastic voor, en dan nog, japanners produceren cheap
nogmaals, waar woon je
* Bizzarro koopt alvast treinkaartje
ik weet dat het kwali is, maar no way dat zon ding €130 kost (200-70), daar is het teveel plastic voor, en dan nog, japanners produceren cheap
nogmaals, waar woon je
* Bizzarro koopt alvast treinkaartje
Verwijderd
zoek maar station ede wageningenn 15 min lopen (-:
en geloof me hij is het waard al die lichtjes dingen alles
en geloof me hij is het waard al die lichtjes dingen alles
Wageningen, woeiii, waar licht dat
* Bizzarro zoekt
Woeiii, kaartje kost €24.40, en het is anderhalf uur treinen (wordt 2 uur met de huidige NS
)
laat maar hangen dan, zoek wel wat dichter bij huis
* Bizzarro zoekt
Woeiii, kaartje kost €24.40, en het is anderhalf uur treinen (wordt 2 uur met de huidige NS
laat maar hangen dan, zoek wel wat dichter bij huis
ja, tegen de tijd dat ik er had aangekomen, had jij t allemaal al op
ken jij niet naar rotterdam komen
ken jij niet naar rotterdam komen
Verwijderd
de humor van KFC is echt bizar als je even wat drinkt word je al verrot gescholden omdat je niks doet en de minigames zijn humor.
De gewone levels zijn ook erg leuk verzonnen.
Heb zelf alleen nog met het aapje en die blauwe ninja gespeeld
De gewone levels zijn ook erg leuk verzonnen.
Heb zelf alleen nog met het aapje en die blauwe ninja gespeeld
Hmm, ik hoor zoveel positieve reacties hier, ik ga maar eens reviews lezen, en dan kopen
k houd wel van humor in spellen (heb me soms rot gelachen met Munch & Abe, als die munch een scheet liet: Munch: "ooooh god"
k houd wel van humor in spellen (heb me soms rot gelachen met Munch & Abe, als die munch een scheet liet: Munch: "ooooh god"
Verwijderd
nou geloof mij het is echt humor
de ene level bevrijd je een princes en de andere level gebruik je er als wapen. Mag je met er gooien.
de ene level bevrijd je een princes en de andere level gebruik je er als wapen. Mag je met er gooien.
WHAHAHAHA, typisch japanse film
(ik weet de verhaallijn inmiddels
)
Lijkt me brute game, gaat m zeker maar eens checken, ik hoorde iets over een dino die op ze bek ging toen ie t level inkwam???
(ik weet de verhaallijn inmiddels
Lijkt me brute game, gaat m zeker maar eens checken, ik hoorde iets over een dino die op ze bek ging toen ie t level inkwam???
haha hoe jullie zo'n bagger game ophemelen...
heb toch een hoop reviews gelezen en overal wordt het afgekraakt...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
heb je niet goed gelezen heb er ook zat gezien die zeggen dat het een toffe game is.
en ik geloof toch eerder mensen die hier komen en hem gespeeld hebben dan die stomme reviews.
en probeer het zelf eens zou ik zeggen, en maak dan pas een oordeel
en ik geloof toch eerder mensen die hier komen en hem gespeeld hebben dan die stomme reviews.
en probeer het zelf eens zou ik zeggen, en maak dan pas een oordeel
Heb deze middag ook Kung Fu Chaos ontvangen, en kan hem werkelijk iedereen aanraden. De humor is echt super, en in multiplayer echt dikke fun. Heb er nog maar een paar uur mee gespeeld, maar de komische sfeer in het spel is echt goed. Nu even afwachten op de wat langere termijn, maar atm kan ik hem iedereen aanraden.
@ Phusebox, ik heb hele goede ratings gezien en hele slechte, zegt wel genoeg over het spel, het moet je liggen dus ( net als Blinx
)
@ Phusebox, ik heb hele goede ratings gezien en hele slechte, zegt wel genoeg over het spel, het moet je liggen dus ( net als Blinx
als je nou het spel niet zelf hebt, onderbouw je mening dan iig, en zeg niet "zon bagger game"Phusebox schreef op 15 April 2003 @ 20:19:
haha hoe jullie zo'n bagger game ophemelen...
ik zeg dat het me een tof spel LIJKT, ik zeg dus niet dat het gaaf is, maar aangezien ik qua spelsmaak e.d. vrij overeenkom met audiRS4, en hij het goed vind, zal ik het ook wel goed vinden
en basseer je mening niet op revieuws van anderen, als het genre je niet aanstaat, koop het dan niet, laat het liggen, maar beargumenteer het niet zoals je nu zojuist deed.
Verwijderd
Ik heb Xbox besteld en wordt de 24ste thuisbezorgt.. heb de clasic gekozen
dus meteen 3 games er bij en een extra controller + dvd remote.
Argh! 
Mkae, ik had t laatste stuk van Halo nog niet gespeeld, kwilde namelijk t een bit sparen, zodat ik niet HEEL lang op Halo2 zou hoeven wachten...
Maarja, ik kon t niet laten, ik moest t gewoon even spelen..
En dat was om een uur of 5
Nja, ondertussen ben ik dus bij t end
SPOILER VOOR SOMMIGEN!
en zit ik in de warthog..
Maar ik heb niet zoveel health, een streepje namelijk
En als ik t end al haal (meestal bij die grote sprong valt de warthog op z'n neus en dan ga ik dood
), zoals ik net deed, word ik NET voor t schip neergeschoten!! 
ZO FRUSTREREND!!
En dan weer helemaal bij t begin..
EINDE SPOILER VOOR SOMMIGEN
Maarja, dat wilde ik even melden
Ik ga weer verder

Mkae, ik had t laatste stuk van Halo nog niet gespeeld, kwilde namelijk t een bit sparen, zodat ik niet HEEL lang op Halo2 zou hoeven wachten...
SPOILER VOOR SOMMIGEN!

En als ik t end al haal (meestal bij die grote sprong valt de warthog op z'n neus en dan ga ik dood

ZO FRUSTREREND!!

Ik ga weer verder
Alone at last
Just nostalgia and I
SPOILER VOOR SOMMIGEN!!!Okyah schreef op 16 April 2003 @ 01:19:
Argh!
SPOILER VOOR SOMMIGEN!
En als ik t end al haal (meestal bij die grote sprong valt de warthog op z'n neus en dan ga ik dood), zoals ik net deed, word ik NET voor t schip neergeschoten!!
ZO FRUSTREREND!!
Ik ga weer verder
Je hoeft niet altijd dwars door t midden te gaan om het einde te halen (ik denk dat je tenminste bij het einde bent waar je met die warthog die hele lange route moet rijden??) dan kun je ook op sommige delen links of rechts erlangs ipv door het midden. Daar vind je ook healthpacks!
Forever raver!
Damn, kost me weer geld dusVerwijderd schreef op 15 april 2003 @ 11:30:
[...]
Is in de final versie niet zo
Je ziet het een beetje van de zijkant, en naar links met thumbstick is ook naar links op het schermOf je het kan instellen weet ik niet.
[...]
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Ik durf het niet helemaal zeker te zeggen maar hij komt niet op de Xbox. Wel komt Driver 3 ook uit op de Xbox en waarschijnlijk nog op meer platformen. Driver 3 wordt volgens mij een echte GTA3 killer aan de screenshots te zien en wat te lezen valt op andere fora.DSC schreef op 16 april 2003 @ 10:18:
aangezien ik niet het hele topic gevolgd heb,
weet iemand of GTA3 nog op XBOX komt?
Forever raver!
Maar erg de moeite waard is Super spel
There is no art to find the minds construction in the face
Spoiler
Als je in het laatste level zit, kan je je in het begin nog redden met alsmaar rechtdoor rijden, later kan dit niet meer, dan moet je te ver springen, en moet je via de zijkanten verder. Helemaal op het eind is het niet meer te doen om te rijden, omdat er teveel opbstakels zijn: Mijn advies: zet je auto in het midden stil en gooi een zooi granaten door het midden naar voren, wacht even, de meeste grunts e.d. zullen vergaan zijn dan, en je kan met blazing guns (rambo style) naar het moederschip lopen. suc6 |
Hehe 
Dank aan iedereen met tips
Ik heb t gister nog een keer geprobeerd, niet gelukt dus
Maar ik ga t zo nog een keer proberen! En nu gaat t me lukken
* Okyah kijkt steeds meer uit naar Halo2
En nee, Halo is niet perfect, maar t is wel erg leuk
Dank aan iedereen met tips
Ik heb t gister nog een keer geprobeerd, niet gelukt dus
Maar ik ga t zo nog een keer proberen! En nu gaat t me lukken
* Okyah kijkt steeds meer uit naar Halo2
En nee, Halo is niet perfect, maar t is wel erg leuk
[ Voor 25% gewijzigd door Okyah op 16-04-2003 13:54 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
Day 2 of KFC heb al zo'n beetje 25% geunlocked maar dat zijn de makkelijke dingen.
Er zijn een aantal levels waar ik onmogelijk 5 gouden sterren kan krijgen.
Moet toch maar even wat meer charachters gaan proberen.
Heb het vrouwtje met de shotgun ook gebruikt maar die speelt klote
Er zijn een aantal levels waar ik onmogelijk 5 gouden sterren kan krijgen.
Moet toch maar even wat meer charachters gaan proberen.
Heb het vrouwtje met de shotgun ook gebruikt maar die speelt klote
Op zeker erg leuk, het enigste spel wat me tot nu toe eigelijk heeft geboeid
(kwa sfeer, verhaallijn e.d.)
ik zat trouwens met een probleem bij splinter cell: voor de zoveelste keer
In het level met het defence ministry
ik zal uitleggen wat ik gedaan heb:
Maar dan staat er in de walktroughs dat ik door die deur moet, met behulp van slotenmakersetje, No way dat die deur opengaat, met niks, kogels niet, automatische boor, niks werkt, wat moet ik hier doen, en ben ik nog wat vergeten in de garage ofzo???
kan iemand me helpen.
alvast bedank.
ik zat trouwens met een probleem bij splinter cell: voor de zoveelste keer
In het level met het defence ministry
ik zal uitleggen wat ik gedaan heb:
Dak af, naar binnen, bewaker bewusteloos, neergelegd in donker, camera verrot geschoten, licht uitgedaan, data van computer gehaald, gang in, trappen af, ondertussen alle lichten uitgeschoten, en camera's onklaar gemaakt, ook in garage cameras onklaar gemaakt. Driver ondervraagt, weer terug trap op, gast doodgeschoten, in de gang weer de kerel gewurgt, en ik ga die kamer in aan eind van de gang, camera verrot gemaakt, 2 datasticks van computers gehaald, licht uitgeschakeld. Tot zover |
Maar dan staat er in de walktroughs dat ik door die deur moet, met behulp van slotenmakersetje, No way dat die deur opengaat, met niks, kogels niet, automatische boor, niks werkt, wat moet ik hier doen, en ben ik nog wat vergeten in de garage ofzo???
kan iemand me helpen.
alvast bedank.
lol, zo blond ben ik ook weer niet hor
, ik heb duidelijk de plattegronden gevolgt in de walktroughs, dus dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Verwijderd
snap eigenlijk niet wat je met walktroughs moet vond em nieteens zo moeilijk
maar loop voor de lol nog even een stukkie verder naar boven totdat je bij de gang komt waar je door de deur naar beneden ging en ga naar de overkant van de gang en daar kan je door deur
als ik het me goed herinner
maar loop voor de lol nog even een stukkie verder naar boven totdat je bij de gang komt waar je door de deur naar beneden ging en ga naar de overkant van de gang en daar kan je door deur
als ik het me goed herinner
ja, en via die kamer moet ik op een balkon komen, maar die deur naar het balkon gaat niet open, dat is het probleem, en normaal gebruik ik ook geen walktroughs, maar ik kwam er gewoon niet uit hier.
MAAR WAT?????????
omg, wordt echt ziek van mezelf, in level2 al vast zitten, ben ik nie van mezelf gewent
vast een bug in t spel
omg, wordt echt ziek van mezelf, in level2 al vast zitten, ben ik nie van mezelf gewent
vast een bug in t spel
Hey, ik heb een probleem met Halo.. ik heb hem 3 dagen geleden gekocht en als ik nu op XBconnect een game wil joinen dan zegt Halo altijd "The disc you are using is damaged or dirty. Press A to continue." ik snap hier werkelijk geen bal van.
Hij heeft 1x wel gewerkt namelijk (de eerste keer
)
Iemand zin om het met mij te testen?
Hij heeft 1x wel gewerkt namelijk (de eerste keer
Verwijderd
Uhm... misschien is je disk wel gewoon echt vuil?El_Quedro schreef op 16 April 2003 @ 18:00:
Hey, ik heb een probleem met Halo.. ik heb hem 3 dagen geleden gekocht en als ik nu op XBconnect een game wil joinen dan zegt Halo altijd "The disc you are using is damaged or dirty. Press A to continue." ik snap hier werkelijk geen bal van.
Hij heeft 1x wel gewerkt namelijk (de eerste keer)
Uitgespeeld btw 
De 2e keer lukte t nu
Nu is t wachten geblazen
Kvond t end wel wat kort, maarja...
De 2e keer lukte t nu
Nu is t wachten geblazen

Kvond t end wel wat kort, maarja...
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
speel em op legendary uit krijg je ander filmpje tezien
en kfc is nog moeilijk aan het worden ook
gaat nog een hele klus worden alles 5 sterren
en kfc is nog moeilijk aan het worden ook
gaat nog een hele klus worden alles 5 sterren
Vandaag post uit Canada gehad, en tadaa :

En dat voor iemand die totaal niet handig is
lol bizarro daar zit ik ook vast
baalde er ook al van heb ut nog niet eens weer geprobeerd
Na Nintendo dus ook Microsoft die toegeeft dat ze op meer gerekend hadden. Vind ik vrij opvallend.De verkoop van de spelcomputer Xbox viel ronduit tegen. De omzet van de divisie Home and Entertainment, waar de Xbox onder valt, daalde van 778 miljoen dollar vorig jaar tot 453 miljoen dollar in dit kwartaal. Vorige week nog verlaagde Microsoft de prijs van de Xbox in Europa om een groter marktaandeel ten opzichte van concurrent Sony te winnen.
Volledige artikel : http://www.webwereld.nl/nieuws/14800.phtml
die ownt biggy hard style audi, knap gedaan, en zie ik nou ook van die stikkers op je controller zitten???AudiRS4 schreef op 16 april 2003 @ 19:57:
Vandaag post uit Canada gehad, en tadaa :
[afbeelding]
[afbeelding]
show me more
Yup, ook op de controller, al was dat wel een zenuwenwerk, pfff.Bizzarro schreef op 16 april 2003 @ 20:55:
[...]
die ownt biggy hard style audi, knap gedaan, en zie ik nou ook van die stikkers op je controller zitten???
show me more![]()
Hoezo vind je dat vrij opvallend? Microsoft maakt toch verlies op een verkochte Xbox weten we uit deze Xboxtopcis op GoT. En toch is het misschien zelfs wel logisch dat ze verlies draaien. Ik bedoel, dit is de eerste keer voor Microsoft dat ze zich wagen op de console-markt. Elk bedrijf dat nieuw is maakt de eerste tijd verlies vanwege het vele investeren. Die investeringen halen ze dan in de loop van de tijd er weer uit.AudiRS4 schreef op 16 April 2003 @ 20:18:
[...]
Na Nintendo dus ook Microsoft die toegeeft dat ze op meer gerekend hadden. Vind ik vrij opvallend.
Volledige artikel : http://www.webwereld.nl/nieuws/14800.phtml
Forever raver!
heb ik ook gehad en ik heb het zo opgelost =====>El_Quedro schreef op 16 April 2003 @ 18:00:
Hij heeft 1x wel gewerkt namelijk (de eerste keer)
doe gewoon multiplayer -> system link -> host eerst zelf een game zodat je in dat scherm komt waar de timer begint te lopen.
ga nu trug join een game en er zijn geen problemen meer.
[ Voor 3% gewijzigd door Jay-v op 17-04-2003 09:07 ]
Hij deed het ook in 1x weer wel ik snap er geen bal van. (zonder jou oplossing te gebruiken dus.)spydoggie schreef op 17 april 2003 @ 09:06:
[...]
heb ik ook gehad en ik heb het zo opgelost =====>
doe gewoon multiplayer -> system link -> host eerst zelf een game zodat je in dat scherm komt waar de timer begint te lopen.
ga nu trug join een game en er zijn geen problemen meer.
Maar moet dat 1x of iedere keer als je een game joint?
Ik doelde meer op het feit dat ze het aantal verkochtte Xboxxen vonden tegenvallen, het financiele verlies is bekend.CaptainM schreef op 17 April 2003 @ 08:39:
[...]
Hoezo vind je dat vrij opvallend? Microsoft maakt toch verlies op een verkochte Xbox weten we uit deze Xboxtopcis op GoT. En toch is het misschien zelfs wel logisch dat ze verlies draaien. Ik bedoel, dit is de eerste keer voor Microsoft dat ze zich wagen op de console-markt. Elk bedrijf dat nieuw is maakt de eerste tijd verlies vanwege het vele investeren. Die investeringen halen ze dan in de loop van de tijd er weer uit.
Dit topic is gesloten.