ik wacht wel
Tot zover ik weet heb je pech gcshop.nl is ook al geld aan het terugstorten
Ligt volgens mij aan de gun of ze wel of niet werken. Als het ook niet op een plasmascherm werkt moeten we iets anders gaan verzinnen. Ik ga wel ff verder informeren.Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 10:28:
[...]
Ik denk dat een gun ook niet op een plasma gaat werken. Zie mijn relaas ergens aan het begin van dit topic. Alleen CRT's werken volgens het principe van 1 electronenstraal die het scherm afgaat, en dat is waar een gun op werkt. Alle andere constructies met LCD's en plasma's en beamers en whatever werken met allerlei digitale toestanden ertussen, en volgens mij gaat dat niet werken met een gun. Er is gewoon geen scan-informatie aanwezig.
Trouwens, hoe zit het met 100Hz tv's? Kan me indenken dat die ook niet met een lightgun werken. Ach, weer een reden om geen 100Hz te nemen.
NEEEEEEEEE!Verwijderd schreef op 12 maart 2003 @ 12:08:
ik wacht wel
Ja? Ik snap het ook niet meer :\Bizzarro schreef op 12 March 2003 @ 16:02:
Trouwens, nog ff over die starterskit, ik heb net een folder van Bart smit in de bus gehad (en e-plaza, maar das t zelfde), en daar staat in dat je de demo's whacked, motoGP EN MECHASSAULT!!!
hoe zit dat nou, krijg je t nou wel of niet???
nee, want ik heb geen CreditCardEl_Quedro schreef op 12 March 2003 @ 16:12:
[...]
Ja? Ik snap het ook niet meer :\
als ik hem vrijdag binnen heb, dan hoor je het van memaar dan heb je hem zelf waarschijnlijk ook wel
Ik heb gevraagd bij GCShop of ze wilden kijken wat er nou in zit.. iig wel MechAssault demoBizzarro schreef op 12 March 2003 @ 16:02:
Trouwens, nog ff over die starterskit, ik heb net een folder van Bart smit in de bus gehad (en e-plaza, maar das t zelfde), en daar staat in dat je de demo's whacked, motoGP EN MECHASSAULT!!!
hoe zit dat nou, krijg je t nou wel of niet???
Verwijderd
huh waar ? welke site ?KeRsTmAnNeKe schreef op 12 March 2003 @ 14:20:
Hopen dat de gewone speelgoedwinkels der ook nog enkele hebben liggen...
net iig een creditcard geregelt (kwist niet dattat in 1 min kon)
Bijvoorbeeld bij de Postbank, de E-go (Visa) creditcard. Die heb ik een jaartje geleden ook aangevraagd en je krijgt dan gelijk een creditcardnummer en vervaldatum. De creditcard zelf krijg je thuisgestuurd samen met een formulier dat je in moet vullen, waarna je limiet van €250 naar €2500 wordt verhoogd.
[ Voor 12% gewijzigd door Joni op 12-03-2003 18:36 ]
en hoe oud moet je voor dat ding zijn?? 18 neem ik aan he??jradelaar schreef op 12 maart 2003 @ 18:35:
[...]
Bijvoorbeeld bij de Postbank, de E-go (Visa) creditcard. Die heb ik een jaartje geleden ook aangevraagd en je krijgt dan gelijk een creditcardnummer en vervaldatum. De creditcard zelf krijg je thuisgestuurd samen met een formulier dat je in moet vullen, waarna je limiet van €250 naar €2500 wordt verhoogd.
O ja, het afschrift van deze creditcard kan je alleen online bekijken, je krijgt dus geen afschrift thuisgestuurd.
Yup, 18 jaar. Bij sommige CC's is het trouwens vereist dat je een minimum bedrag verdient per maand, niet bij alle overigens.Bizzarro schreef op 12 maart 2003 @ 19:00:
[...]
en hoe oud moet je voor dat ding zijn?? 18 neem ik aan he??
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
weet jij toevallig of er een manier is dat een 16 jarige zon kaart ken aanvragen, ik heb al bij me eigen bank (ABN) en bij de postbank gekeken (e-go-card ofzo), maar moet je 18 zijn, en je moet min €1.000 (ABN) en €635 (postbank) verdienen (maandinkomen), suckt echt donkey balls, ik wil ook liveAudiRS4 schreef op 12 maart 2003 @ 19:07:
[...]
Yup, 18 jaar. Bij sommige CC's is het trouwens vereist dat je een minimum bedrag verdient per maand, niet bij alle overigens.
Bij mij staat de card gewoon op de naam van m'n pa. Dat vond hij prima zolang ik het limiet verlaagde. Misschien dat als je het limiet laat verlagen dat je pa (of iemand anders die oud genoeg is/genoeg verdient) het dan wel goed vindt?Bizzarro schreef op 12 March 2003 @ 19:27:
[...]
weet jij toevallig of er een manier is dat een 16 jarige zon kaart ken aanvragen, ik heb al bij me eigen bank (ABN) en bij de postbank gekeken (e-go-card ofzo), maar moet je 18 zijn, en je moet min €1.000 (ABN) en €635 (postbank) verdienen (maandinkomen), suckt echt donkey balls, ik wil ook live
Yup , Rabobank heeft die onder andere. Daar heb je geen minimum van wat je moet verdienen, maar wel een minimum leeftijd van 18 jaar. Voor zover ik weet mag iemand van onder de 18 wettelijk geen CC bezitten. Dat wordt dus je vader of iemand anders vragen Bizarro.Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 19:15:
er zijn toch speciale studentenkaarten?
zijn dat niet toevallig kiloBITS ipv bytes??El_Quedro schreef op 13 March 2003 @ 09:13:
Als je met de XBox die Live! connectie test doet (dat lijstje met 'Configuring IP' e.d.) kan je na de test op 'Y' drukken en dan krijg je een specifieke status te zien.
Ikzelf heb een chello verbinding (16kb/s up en 180 kb/s down) maar mijn XBox zegt dit:
Upload: 51 kb/s
Download: 5339 kb/s (!!!!!!)
Ping: 31 ms
(ik doe het nu uit mijn hoofd er stonden nog meer dingen maar ik weet niet meer wat)
Maar zo te zien is de Live! functie bij Chello al ingeschakeld en gaat het razend snel. Echt, goede zaak
PDO moet je op zeker hebben, dit is net zon must have als HALO, er kan weinig verkeerd gaan met deze game denk ik als je van halo (ook een shooter) ook genoten hebkingnbajam schreef op 12 maart 2003 @ 23:06:
panzer dragoon orta pre-order op gcshop.nl..... hmmm, 46 euro is wel aantrekkelijk!Iemand misschien advies voor moi? Tot nu toe heb ik me op de xbox erg vermaakt met HALO en Splinter Cell... JSRF en Sega GT 2002 vond ik allebei minder.....
m'n handen beginnen toch te jeuken, er komen alleen nog zoveel coole games....
hmm ik heb de demo gespeeld en ik vond het mooi, maar eigenlijk niet boeiend, je schiet alleen maar en je zit nog vast ook... seems pretty boring to meBizzarro schreef op 13 maart 2003 @ 10:34:
[...]
PDO moet je op zeker hebben, dit is net zon must have als HALO, er kan weinig verkeerd gaan met deze game denk ik als je van halo (ook een shooter) ook genoten heb
t gaat om de hele sfeer, prachtige graphics, goede gameplay (al moet je ervan houden), en naar mijn mening (en van heel veel anderen) is het wel degelijk een must-haveDarkShadow schreef op 13 March 2003 @ 15:35:
[...]
hmm ik heb de demo gespeeld en ik vond het mooi, maar eigenlijk niet boeiend, je schiet alleen maar en je zit nog vast ook... seems pretty boring to me
[ Voor 7% gewijzigd door Bizzarro op 13-03-2003 16:29 ]
Kheb Orta ook in pre-order staan... net als DOAX...AudiRS4 schreef op 13 March 2003 @ 16:56:
Ik heb laatst een heel deel van mijn collectie verkocht. Had 23 Xbox spellen, en speelde er veel niet meer of had ze uitgespeeld. Heb nu weer genoeg geld om de nieuwe toppers te kopen. Panzer Dragoon Orta zit al in de pre-order
Als je DOAX hebt moet je maar eens uitgebreid verslag doen, ben erg benieuwd naar die game. Mooie collectie trouwens. Zowel GC als XBoxKeRsTmAnNeKe schreef op 13 March 2003 @ 17:03:
[...]
Kheb Orta ook in pre-order staan... net als DOAX...
dis mijn collectie:
[afbeelding]
lol, van de gamecube ken ik haast niks lezen, maar ja, nice collectie horKeRsTmAnNeKe schreef op 13 maart 2003 @ 17:03:
[...]
dis mijn collectie:
[afbeelding]
Zo lekker krijg jij die dingen gratis ofzo? of heb je gewoon geld over...KeRsTmAnNeKe schreef op 13 March 2003 @ 17:03:
[...]
dis mijn collectie:
[afbeelding]
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
ik zeg haast, wou jij beweren dat je alle titels op kon noemen dan
dat zeg ik, als je de boxarts kent (of de logo's)Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 19:11:
maar een beetje gamecubefan .. die kan het wel herkennen
Nog maar een keertje dan... hoe moet het?DarkShadow schreef op 13 maart 2003 @ 15:33:
hey, kan ik gewoon tussen mn kabelmodem mn computer een hub stoppen en op die hub ook de xbox aansluiten? Of moet dat perse een switch wezen? leg uit
Hub of switch maakt niet uit. Gaat met beide. Kijk anders even op het forum van xbw.nl, daar staat een hele mooie FAQ over Xbox live ( staat ook vermeld in openingspost als ik het niet mis heb ).
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ik weet wel zeker, het hele live gebeuren zit veel beter in elkaar als andere online console dienstenVerwijderd schreef op 14 March 2003 @ 12:32:
ik heb zo het idee dat Live! het helemaal gaat maken en er vele iksdoosjes zullen verkocht worden door die feature.
IMHO is de xbox ook de doos met de meeste potentie A.T.M
edit knop is ook handigVerwijderd schreef op 14 March 2003 @ 13:15:
ik heb live maar krijg em niet aan de praat.
Hoop dat er vanavond rond 2230 a 2300 wat mensen zijn die me kunnen helpen
heb zowel adsl als chello geprobeerd
Verwijderd
Voor Xbox Connect moest je xbox toch omgebouwd zijn?Bizzarro schreef op 14 March 2003 @ 13:48:
maar als je via pc doet, moet je wel zorgen dat je internet forwarding aanstaat (dat was ook mijn probleem met xboxconnect)
je hebt het mis (behalve op t punt dat ik tegen ombouwen benVerwijderd schreef op 14 March 2003 @ 17:09:
[...]
Voor Xbox Connect moest je xbox toch omgebouwd zijn?
En ik dacht dat jij daar tegen was
Of heb ik het mis?
Verwijderd
Ow, ik dacht dat het illegaal wasBizzarro schreef op 14 March 2003 @ 17:27:
[...]
je hebt het mis (behalve op t punt dat ik tegen ombouwen ben)
Xbox Connect is wel degelijk legaal, het is alleen niet door microsoft gecertificeerd (logisch: dan brengt live niks op), maar het is gewoon legaal, en iedereen mag er gewoon gebruik van maken.
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Verwijderd
Als je nog een paar dagen geduld hebt wel , ik wacht nog op m'n creditcard.ErectionJackson schreef op 14 March 2003 @ 20:02:
Mijn gamertag is ErectionJackson en ik ben vooral te vinden bij MechAssaultMeer MechAssaulters hier?
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
Verwijderd
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2003 23:00 ]
Imperfectionist.
Ra5a schreef op 15 March 2003 @ 10:45:
heeft iemand hier xbl al op een @home verbinding werkend gekregen?
(niet slaan als het antwoord al geweest is)
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Over 2 weken.Verwijderd schreef op 16 March 2003 @ 19:49:
Wanneer komt er een nieuwe lading Live! kitjes naar de winkels, weet iemand dit?
Ik heb op dit moment nog geen kruisdoos, maar zit er wel over na te denken, gezien dat live! me echt stoer lijkt
Import of Backup ? Of gewoon Pal ?Verwijderd schreef op 16 March 2003 @ 19:35:
mijn xbox collectie is zojuist uitgebreid met:
-Mortal Kombat:Deadly Alliance
-Indiana Jones:naambenikvergeten
-Baldur's Gate:idemdito
-Panzer Dragoon
ben ik ook benieuwd naar, vertelAudiRS4 schreef op 16 maart 2003 @ 19:57:
[...]
Import of Backup ? Of gewoon Pal ?
Hoe bevalt Panzer Dragoon Orta trouwens ?
Werkt hier super, nog geen last van lag gehad.Ra5a schreef op 15 maart 2003 @ 10:45:
heeft iemand hier xbl al op een @home verbinding werkend gekregen?
(niet slaan als het antwoord al geweest is)
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
Verwijderd
nog niet echt gespeeld, maar het eerste level was qua graphics echt
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2003 14:52 ]
er is kort geleden (dacht afgelopen vrijdag) of in de zeer nabije toekomst, komt er MotoGP online, hiermee kan je op live, met de eerste versie helaas niet. (deze online versie is identiek aan de eerste, en hoef je niet te kopen als je de originele al hebt)Verwijderd schreef op 17 maart 2003 @ 14:36:
Btw
de motogp die een jaar geleden al te krijgen was kan je met die online of moet je een andere kopen want mij lukt het niet )-:
Dat kan wel, met de Demo die bij je starterskit zit kun je de 'oude' upgraden. Er is nu ook een MotoGP waarin deze functie al ingebakken zit, ook komt deel 2 eraan. Maar met het eerste deel kan het dus wel, als je de online demo hebt.Verwijderd schreef op 17 maart 2003 @ 14:36:
Btw
de motogp die een jaar geleden al te krijgen was kan je met die online of moet je een andere kopen want mij lukt het niet )-:
[ Voor 11% gewijzigd door Wom op 17-03-2003 20:15 ]
Nope, heb wat vertraging opgelopen met mijn CCVerwijderd schreef op 17 March 2003 @ 16:38:
rs4 zit jij trouwens al online?
[ Voor 3% gewijzigd door kingnbajam op 17-03-2003 17:42 ]
Mastercard werkt 100% zeker weten.kingnbajam schreef op 17 March 2003 @ 17:42:
ik heb trouwens toch echt meerdere malen gehoord en gelezen dat alleen VISA werkt voor xbox live... laten we hopen dat dat niet waar is!!! Kan bij de Rabobank geloof ik alleen Mastercard nemen....... damn, tell me this isn't true....
oh, sorry voor mijn foutje dan. k d8 toch echt dat t niet kon, blijkt er dus een upgrade in te zitten, das wel weer netjes van MSAudiRS4 schreef op 17 maart 2003 @ 16:03:
[...]
Dat kan wel, met de Demo die bij je starterskit zit kun je de 'oude' upgraden. Er is nu ook een MotoGP waarin deze functie al ingebakken zit, ook komt deel 2 eraan. Maar met het eerste deel kan het dus wel, als je de online demo hebt.
Netjes van THQ zul je bedoelenBizzarro schreef op 17 March 2003 @ 19:21:
[...]
oh, sorry voor mijn foutje dan. k d8 toch echt dat t niet kon, blijkt er dus een upgrade in te zitten, das wel weer netjes van MS
Verwijderd
heel graag, maak maar lekker veel foto's van de controller, ken niet genoeg krijgen van dat ding (8 kilo)Verwijderd schreef op 17 maart 2003 @ 19:59:
inderdaad netjes van ze maar ik wacht wel op deel 2 voordat ik een nieuwe motogp koop heb deel 1 al
Maar eerst ff wat geld bewaren voor toejam & earl
en steel battelion (deze heb ik al bestelt dus is mijn volgende game)
En tuurlijk maak ik foto's en laat ik screenshots zien (-:
Verwijderd
Scorpion is ook gewoon het bruutste karakter uit de MK naar mijn mening.Verwijderd schreef op 17 March 2003 @ 20:17:
pff, die MK:deadly alliance is eigenlijk nog best verslavend. Kbetrap me erop dat ik maar non-stop met scorpion zit te spelen
ook de "coffins" zijn erg cewl gedaan
Verwijderd
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2003 21:28 ]
Forever raver!
Specs: Workstation Server
ik vind Scorpion ook 1 van de bruutste, alleen met Sonya ben ik het beste.AudiRS4 schreef op 17 maart 2003 @ 20:27:
[...]
Scorpion is ook gewoon het bruutste karakter uit de MK naar mijn mening.
"GET OVER HERE !"
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq