Het Grote XBOX Topic Deel 3

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.212 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wacht wel

Tot zover ik weet heb je pech gcshop.nl is ook al geld aan het terugstorten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 10:28:
[...]

Ik denk dat een gun ook niet op een plasma gaat werken. Zie mijn relaas ergens aan het begin van dit topic. Alleen CRT's werken volgens het principe van 1 electronenstraal die het scherm afgaat, en dat is waar een gun op werkt. Alle andere constructies met LCD's en plasma's en beamers en whatever werken met allerlei digitale toestanden ertussen, en volgens mij gaat dat niet werken met een gun. Er is gewoon geen scan-informatie aanwezig.

Trouwens, hoe zit het met 100Hz tv's? Kan me indenken dat die ook niet met een lightgun werken. Ach, weer een reden om geen 100Hz te nemen.
Ligt volgens mij aan de gun of ze wel of niet werken. Als het ook niet op een plasmascherm werkt moeten we iets anders gaan verzinnen. Ik ga wel ff verder informeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Verwijderd schreef op 12 maart 2003 @ 12:08:
ik wacht wel

Tot zover ik weet heb je pech gcshop.nl is ook al geld aan het terugstorten
NEEEEEEEEE!

Daar heb ik hem besteld :\
Aaaargh!

Dit zuigt echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe... jouw icon sluit nu wel goed aan bij je post... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro

El_Quedro

Pininfarina

Nou, kreeg net een reply op mijn draadje in GCShop.. en ik kan mijn Live! Pakketje op de releasedate verw88 :)
Niks aan de hand zeggen, ze hebben er al voldoende binnen en zal vrijdag waarschijnlijk aankomen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 22:14
Hopen dat de gewone speelgoedwinkels der ook nog enkele hebben liggen...

net iig een creditcard geregelt (kwist niet dattat in 1 min kon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:23

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
Trouwens, nog ff over die starterskit, ik heb net een folder van Bart smit in de bus gehad (en e-plaza, maar das t zelfde), en daar staat in dat je de demo's whacked, motoGP EN MECHASSAULT!!!

hoe zit dat nou, krijg je t nou wel of niet??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro

El_Quedro

Pininfarina

Bizzarro schreef op 12 March 2003 @ 16:02:
Trouwens, nog ff over die starterskit, ik heb net een folder van Bart smit in de bus gehad (en e-plaza, maar das t zelfde), en daar staat in dat je de demo's whacked, motoGP EN MECHASSAULT!!!

Ja? Ik snap het ook niet meer :\

als ik hem vrijdag binnen heb, dan hoor je het van me ;) maar dan heb je hem zelf waarschijnlijk ook wel :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
El_Quedro schreef op 12 March 2003 @ 16:12:
[...]

Ja? Ik snap het ook niet meer :\

als ik hem vrijdag binnen heb, dan hoor je het van me ;) maar dan heb je hem zelf waarschijnlijk ook wel :z
nee, want ik heb geen CreditCard :( , mot m nog ergens via iemand zien te fixen, ken je trouwens met 1 creditcard 2 accounts maken? dan gebruik ik de kaart wel van me vriend. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro

El_Quedro

Pininfarina

Bizzarro schreef op 12 March 2003 @ 16:02:

Ik heb gevraagd bij GCShop of ze wilden kijken wat er nou in zit.. iig wel MechAssault demo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeRsTmAnNeKe schreef op 12 March 2003 @ 14:20:
Hopen dat de gewone speelgoedwinkels der ook nog enkele hebben liggen...

net iig een creditcard geregelt (kwist niet dattat in 1 min kon)
huh waar ? welke site ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 18:25:
[...]

huh waar ? welke site ?
Bijvoorbeeld bij de Postbank, de E-go (Visa) creditcard. Die heb ik een jaartje geleden ook aangevraagd en je krijgt dan gelijk een creditcardnummer en vervaldatum. De creditcard zelf krijg je thuisgestuurd samen met een formulier dat je in moet vullen, waarna je limiet van €250 naar €2500 wordt verhoogd.

O ja, het afschrift van deze creditcard kan je alleen online bekijken, je krijgt dus geen afschrift thuisgestuurd.

[ Voor 12% gewijzigd door Joni op 12-03-2003 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
jradelaar schreef op 12 maart 2003 @ 18:35:
[...]

Bijvoorbeeld bij de Postbank, de E-go (Visa) creditcard. Die heb ik een jaartje geleden ook aangevraagd en je krijgt dan gelijk een creditcardnummer en vervaldatum. De creditcard zelf krijg je thuisgestuurd samen met een formulier dat je in moet vullen, waarna je limiet van €250 naar €2500 wordt verhoogd.

O ja, het afschrift van deze creditcard kan je alleen online bekijken, je krijgt dus geen afschrift thuisgestuurd.
en hoe oud moet je voor dat ding zijn?? 18 neem ik aan he??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:54

Wom

Bizzarro schreef op 12 maart 2003 @ 19:00:
[...]

en hoe oud moet je voor dat ding zijn?? 18 neem ik aan he??
Yup, 18 jaar. Bij sommige CC's is het trouwens vereist dat je een minimum bedrag verdient per maand, niet bij alle overigens.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zijn toch speciale studentenkaarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
AudiRS4 schreef op 12 maart 2003 @ 19:07:
[...]

Yup, 18 jaar. Bij sommige CC's is het trouwens vereist dat je een minimum bedrag verdient per maand, niet bij alle overigens.
weet jij toevallig of er een manier is dat een 16 jarige zon kaart ken aanvragen, ik heb al bij me eigen bank (ABN) en bij de postbank gekeken (e-go-card ofzo), maar moet je 18 zijn, en je moet min €1.000 (ABN) en €635 (postbank) verdienen (maandinkomen), suckt echt donkey balls, ik wil ook live :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Bizzarro schreef op 12 March 2003 @ 19:27:
[...]

weet jij toevallig of er een manier is dat een 16 jarige zon kaart ken aanvragen, ik heb al bij me eigen bank (ABN) en bij de postbank gekeken (e-go-card ofzo), maar moet je 18 zijn, en je moet min €1.000 (ABN) en €635 (postbank) verdienen (maandinkomen), suckt echt donkey balls, ik wil ook live :X
Bij mij staat de card gewoon op de naam van m'n pa. Dat vond hij prima zolang ik het limiet verlaagde. Misschien dat als je het limiet laat verlagen dat je pa (of iemand anders die oud genoeg is/genoeg verdient) het dan wel goed vindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 19:15:
er zijn toch speciale studentenkaarten?
Yup , Rabobank heeft die onder andere. Daar heb je geen minimum van wat je moet verdienen, maar wel een minimum leeftijd van 18 jaar. Voor zover ik weet mag iemand van onder de 18 wettelijk geen CC bezitten. Dat wordt dus je vader of iemand anders vragen Bizarro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

owk.. dat wordt dus mijn ouders lief aankijken..

GRRrr CC generator zou wel niet werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09-2022
panzer dragoon orta pre-order op gcshop.nl..... hmmm, 46 euro is wel aantrekkelijk! :*) Iemand misschien advies voor moi? Tot nu toe heb ik me op de xbox erg vermaakt met HALO en Splinter Cell... JSRF en Sega GT 2002 vond ik allebei minder..... :O m'n handen beginnen toch te jeuken, er komen alleen nog zoveel coole games.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro

El_Quedro

Pininfarina

Als je met de XBox die Live! connectie test doet (dat lijstje met 'Configuring IP' e.d.) kan je na de test op 'Y' drukken en dan krijg je een specifieke status te zien.

Ikzelf heb een chello verbinding (16kb/s up en 180 kb/s down) maar mijn XBox zegt dit:

Upload: 51 kb/s
Download: 5339 kb/s (!!!!!!)
Ping: 31 ms

(ik doe het nu uit mijn hoofd er stonden nog meer dingen maar ik weet niet meer wat)
Maar zo te zien is de Live! functie bij Chello al ingeschakeld en gaat het razend snel. Echt, goede zaak :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
El_Quedro schreef op 13 March 2003 @ 09:13:
Als je met de XBox die Live! connectie test doet (dat lijstje met 'Configuring IP' e.d.) kan je na de test op 'Y' drukken en dan krijg je een specifieke status te zien.

Ikzelf heb een chello verbinding (16kb/s up en 180 kb/s down) maar mijn XBox zegt dit:

Upload: 51 kb/s
Download: 5339 kb/s (!!!!!!)
Ping: 31 ms

(ik doe het nu uit mijn hoofd er stonden nog meer dingen maar ik weet niet meer wat)
Maar zo te zien is de Live! functie bij Chello al ingeschakeld en gaat het razend snel. Echt, goede zaak :D
zijn dat niet toevallig kiloBITS ipv bytes?? :+

zal me ouders eens heeeel lief aan gaan kijken :*) en blijven hopen dat er nog andere betalingsmogelijkheden komen, dan is t gelijk weg CC. 8)

heb wat tegen credit cards, weet niet wat t is B) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
kingnbajam schreef op 12 maart 2003 @ 23:06:
panzer dragoon orta pre-order op gcshop.nl..... hmmm, 46 euro is wel aantrekkelijk! :*) Iemand misschien advies voor moi? Tot nu toe heb ik me op de xbox erg vermaakt met HALO en Splinter Cell... JSRF en Sega GT 2002 vond ik allebei minder..... :O m'n handen beginnen toch te jeuken, er komen alleen nog zoveel coole games.... :'(
PDO moet je op zeker hebben, dit is net zon must have als HALO, er kan weinig verkeerd gaan met deze game denk ik als je van halo (ook een shooter) ook genoten heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Laatst online: 01-09 17:41
Precies panzer dragoon is VETT!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
OcNewB schreef op 13 March 2003 @ 10:59:
Precies panzer dragoon is VETT!!
joh :P dat meen je niet :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:33
hey, kan ik gewoon tussen mn kabelmodem mn computer een hub stoppen en op die hub ook de xbox aansluiten? Of moet dat perse een switch wezen? leg uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Bizzarro schreef op 13 maart 2003 @ 10:34:
[...]

PDO moet je op zeker hebben, dit is net zon must have als HALO, er kan weinig verkeerd gaan met deze game denk ik als je van halo (ook een shooter) ook genoten heb
hmm ik heb de demo gespeeld en ik vond het mooi, maar eigenlijk niet boeiend, je schiet alleen maar en je zit nog vast ook... seems pretty boring to me :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
DarkShadow schreef op 13 March 2003 @ 15:35:
[...]

hmm ik heb de demo gespeeld en ik vond het mooi, maar eigenlijk niet boeiend, je schiet alleen maar en je zit nog vast ook... seems pretty boring to me :X
t gaat om de hele sfeer, prachtige graphics, goede gameplay (al moet je ervan houden), en naar mijn mening (en van heel veel anderen) is het wel degelijk een must-have

nog paar piccies van me xbox collectie (nog niet zo groot, maar goed, heb ook nog shitload aan demo discs, heb ik maar ff niet op foto gezet :) )

Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/c.boer14/xbox1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/c.boer14/xbox2.jpg

sorry voor t verneuken van lay-out, maar als ik ze ga resizen, krijg je alleen maar kartels B)

* Bizzarro aanbid zijn xbox elke dag weer :9

[ Voor 7% gewijzigd door Bizzarro op 13-03-2003 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Ik heb laatst een heel deel van mijn collectie verkocht. Had 23 Xbox spellen, en speelde er veel niet meer of had ze uitgespeeld. Heb nu weer genoeg geld om de nieuwe toppers te kopen. Panzer Dragoon Orta zit al in de pre-order :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
AudiRS4 schreef op 13 March 2003 @ 16:56:
Ik heb laatst een heel deel van mijn collectie verkocht. Had 23 Xbox spellen, en speelde er veel niet meer of had ze uitgespeeld. Heb nu weer genoeg geld om de nieuwe toppers te kopen. Panzer Dragoon Orta zit al in de pre-order :)
Kheb Orta ook in pre-order staan... net als DOAX...

dis mijn collectie:

Afbeeldingslocatie: http://www.getfragged.nl/~roel/games1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

KeRsTmAnNeKe schreef op 13 March 2003 @ 17:03:
[...]

dis mijn collectie:

[afbeelding]
Als je DOAX hebt moet je maar eens uitgebreid verslag doen, ben erg benieuwd naar die game. Mooie collectie trouwens. Zowel GC als XBox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
KeRsTmAnNeKe schreef op 13 maart 2003 @ 17:03:
[...]

dis mijn collectie:

[afbeelding]
lol, van de gamecube ken ik haast niks lezen, maar ja, nice collectie hor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan ben jij blind :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

KeRsTmAnNeKe schreef op 13 March 2003 @ 17:03:
[...]

dis mijn collectie:

[afbeelding]
Zo lekker krijg jij die dingen gratis ofzo? of heb je gewoon geld over...
Ik weet ik iig wel als ik nu al zoveel games had was ik nu hartstikke blut geweest :p

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
ik zeg haast, wou jij beweren dat je alle titels op kon noemen dan >:)
dacht t niet :) daar is t net te klein voor :) tenzij je de boxarts kent natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar een beetje gamecubefan .. die kan het wel herkennen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 19:11:
maar een beetje gamecubefan .. die kan het wel herkennen ;)
dat zeg ik, als je de boxarts kent (of de logo's) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Voor de mensen die chello hebben en zich afvragen of zei wel op Live! mochten is er goed nieuws, want Chello staat dit toe, in tegenstelling tot het internet delen op PC's, De eerste snelheden die ik gezien heb met Live! zijn echt super te noemen, zeker van de downstream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
DarkShadow schreef op 13 maart 2003 @ 15:33:
hey, kan ik gewoon tussen mn kabelmodem mn computer een hub stoppen en op die hub ook de xbox aansluiten? Of moet dat perse een switch wezen? leg uit :)
Nog maar een keertje dan... hoe moet het? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

DarkShadow schreef op 13 March 2003 @ 20:01:
[...]

Nog maar een keertje dan... hoe moet het? :)
Hub of switch maakt niet uit. Gaat met beide. Kijk anders even op het forum van xbw.nl, daar staat een hele mooie FAQ over Xbox live ( staat ook vermeld in openingspost als ik het niet mis heb ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.interplay.com/games/product.asp?GameID=534

w00t hoop dat het wat word fallout 1 en 2 vond ik super tactics wat minder maar dit zou wel eens erg leuk kunnen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jawel, net Kola Cell (extra level) voor SC gedownload!

Hij is dus al online. Het level is 1931 blocks groot, dus ongeveer 30Mb, en het ziet er weer prima uit. Heb nog niet de kans gekregen het uitgebreid te spelen. Maar mooi om te zien dat Ubi woord heeft gehouden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren heb ik bij de E-PLaza een LIVE kit gehaald.
Aangesloten op mijn DrayTek router, de XBOX herkende automatisch de connectie. Even de GamerTag en de CC gegevens ingevoerd en kon meteen aan de slag.
Het spelen (Via Zeelandnet 1024/256) gaat perfect en nauwelijks last van LAG.
MotoGP heeft nog geen LAG opgeleverd, maar soms vervalt de verbinding als de speler die de game host er mee kapt.
Erg leuk spel vooral als je met meer dan 5 personen een bocht in gaat, je moet dan echt vechten voor de beste plek op de baan.
Hoewel het een demo is kan je vrij veel banen doen.Bij sommige banen speel je als ghost mee, omdat je hiervoor de volledige versie nodig hebt.

Mechassault is niet echt mijn game. Er zijn maar weinig tegenspelers en dat komt omdat alleen de europeanen deze demo erbij hebben gekregen.

Wacked! is een beetje een triest spel, er zijn ook weinig tegenspelers.

De voice optie is geweldig !
Vooral tegen nederlanders is het stemgeluid gewoon goed, alsof je gewoon aan het bellen bent met diegene.
Je kan je stem een filter geven en klinken als een robot, een meisje een klein kind etc.
Het voegt veel toe aan het LIVE gebeuren, en ik weet zeker dat Online PC gamers deze functie ook wel zullen diggen.

De toekomst belooft i.i.g. veel goeds voor Xbox LIVE !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de bart smit enzo hebben ze in ieder geval nog genoeg live sets over.

Liep er net langs en kon er zo 1 meenemen.

Dus mannen en vrouwen vermenigvuldig uzelf en spoed u naar de free recordshop voor een live kit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
k ga vanmiddag maar eens bij een paar vrienden live uitproberen, en ff zon dark lord voice opzetten :)

en ik blijf hopen dat er andere betalingsmogelijkheden komen (CC van me ouders is niet gelukt :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op de MS live site bevelen ze een 128 upload aan. Betekend dit dat je met een 64 upload ook op live kan? Snap wel dat je dan niet kan hosten maar als je nou alleen games joint? Ik speel nu zelf via XBconnect en werkt perfect met 64 kbps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
nogmaals het is 128 kiloBIT
jij hebt het (waarschijnlijk) over byte, je zal dus geen problemen hebben (tenzij je zon light variant hebt adsl oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro

El_Quedro

Pininfarina

het is 128bytes/sec dus omgerekend 16KiloByte/sec en een beetje kabelverbinding heeft dat wel.

Als je die connectie test doet op je XBox en je krijgt het bericht "Connected to XBox Live!" dan mag je erop ;) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt, als je dat "connected to Xbox Live"-bericht krijgt, op Y drukken en je krijgt wat stats over je verbinding, met up, down, en ping-tijden.

Ik las trouwens dat je na de patch van UC (die nog moet komen) ook met dunne lijntjes kunt hosten. Dit omdat de servers van MS jouw game hosten op jouw commando. Het lijkt dus of jij host, maar in feite doet een server met een dikke kabel dat.

Nou, dan is nu denk ik de tijd om gamertags uit te gaan wisselen en een NL friends list te gaan bouwen? Ik ben alvast Refried Noodle (met een spatie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zo het idee dat Live! het helemaal gaat maken en er vele iksdoosjes zullen verkocht worden door die feature.

IMHO is de xbox ook de doos met de meeste potentie A.T.M :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 March 2003 @ 12:32:
ik heb zo het idee dat Live! het helemaal gaat maken en er vele iksdoosjes zullen verkocht worden door die feature.

IMHO is de xbox ook de doos met de meeste potentie A.T.M :)
ik weet wel zeker, het hele live gebeuren zit veel beter in elkaar als andere online console diensten :Y)

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ MS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb live maar krijg em niet aan de praat.
Hoop dat er vanavond rond 2230 a 2300 wat mensen zijn die me kunnen helpen
heb zowel adsl als chello geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu werken namelijk )-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 March 2003 @ 13:15:
ik heb live maar krijg em niet aan de praat.
Hoop dat er vanavond rond 2230 a 2300 wat mensen zijn die me kunnen helpen
heb zowel adsl als chello geprobeerd
edit knop is ook handig ;)

hoe doe je proberen te connecten? direct via modem? router? via je pc?

maar als je via pc doet, moet je wel zorgen dat je internet forwarding aanstaat (dat was ook mijn probleem met xboxconnect)

naja, hoor t nog wel dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bizzarro schreef op 14 March 2003 @ 13:48:
maar als je via pc doet, moet je wel zorgen dat je internet forwarding aanstaat (dat was ook mijn probleem met xboxconnect)
Voor Xbox Connect moest je xbox toch omgebouwd zijn?
En ik dacht dat jij daar tegen was :?
Of heb ik het mis? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 March 2003 @ 17:09:
[...]

Voor Xbox Connect moest je xbox toch omgebouwd zijn?
En ik dacht dat jij daar tegen was :?
Of heb ik het mis? :P
je hebt het mis (behalve op t punt dat ik tegen ombouwen ben ;) )

Xbox Connect is wel degelijk legaal, het is alleen niet door microsoft gecertificeerd (logisch: dan brengt live niks op), maar het is gewoon legaal, en iedereen mag er gewoon gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xbox connect is super!!!
zonet ook gedaan :D .. werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bizzarro schreef op 14 March 2003 @ 17:27:
[...]

je hebt het mis (behalve op t punt dat ik tegen ombouwen ben ;) )

Xbox Connect is wel degelijk legaal, het is alleen niet door microsoft gecertificeerd (logisch: dan brengt live niks op), maar het is gewoon legaal, en iedereen mag er gewoon gebruik van maken.
Ow, ik dacht dat het illegaal was :P
Ik heb niks gezegd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Mijn gamertag is ErectionJackson en ik ben vooral te vinden bij MechAssault 8) Meer MechAssaulters hier? :9

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErectionJackson schreef op 14 March 2003 @ 20:02:
Mijn gamertag is ErectionJackson en ik ben vooral te vinden bij MechAssault 8) Meer MechAssaulters hier? :9
Als je nog een paar dagen geduld hebt wel , ik wacht nog op m'n creditcard.
Het lijkt me geweldig met die gigantische robots in het online geweld te treden.

see you soon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Dit is echt niet te beschrijven zo cool 8) Hoewel ik tijden op de PC online heb gespeeld, is dit toch weer een heel nieuwe ervaring, helemaal met die headset erbij. Super!

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Laatst online: 00:31
Live is echt gaaf! Mijn tag is: Tom Paris

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een mechassaulter mnaar krijg em niet aan de praat wie kan me nu helpen

Msn of icq me pls )-:

Hij doet het hij doet het
Maar nu neemt degene waar ik CC details van mog nemen niet op gvr de gvr

Maar ja ik ben straks te vinden onder de naam
SemTX

Dit is de huidige luist van tweaker
SemTX
Refried Noodle
ErectionJackson
Tom Paris

Heb je er ook 1 laat het weten ik zal een mooi lijstje bijhouden en een webpage bouwen binnenkort voor kleine toernooitjes en ranglijsten enz

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2003 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Als ik dit topic zo zie heeft Live! toch een redelijk postieve indruk achtergelaten op de meeste. :) Hopelijk blijft dat ook zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
Ik hoop dattik morgen als "Roeltje" mee kan doen... enige Live spel dattik heb is MechAssault.

kweet iig dat verbinding maken lukt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

heeft iemand hier xbl al op een @home verbinding werkend gekregen?

(niet slaan als het antwoord al geweest is :P )

Imperfectionist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Als ik 3DO zeg, dan denken jullie aan Army Men. Welnu, 3DO komt met een nieuwe game op de proppen en deze keer is het geen Army Men !

Jaja, dat is even schrikken, want ze komen met een racer. Developer Eutechnix zal voor 3DO dit spel ontwikkelen.

Klik hier voor screens

Het concept is dus de illigale stratenracerij, want tegenwoordig populair lijkt. Oa. Midnight Club II gebruikt ook dit thema.

Iig is het wel weer een racer voor de Xbox ( en PS2 ), waarmee het aanbod van racegames toch echt groot te noemen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Ra5a schreef op 15 March 2003 @ 10:45:

Check ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanchezzz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-03 19:13
Vanmorgen ook effe een setje gekocht en net aangesloten.

Echt super, de verbinding is echt goed.

De demo van MechAssault gespeeld en die moet ik dus ook hebben.. :9
UC is ook wel goed te spelen.

Mijn tag is: Sanchezzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xbox Live! is echt zwaar indrukwekkend _/-\o_ , vooral het ogenschijnlijke gebrek aan Lag. Ik heb nu MechAssault (full version), Ghost Recon (helemaal super via Live!) en Unreal Championship (valt tegen, te snel en te chaotisch).

En wat speel ik het meest? De demo van MotoGP! Wat is dat een vet spel als je eenmaal door hebt hoe je op de baan moet blijven. Ik heb inmiddels al hele races achter de rug met 16 andere Live! gamers waaronder een enkele Nederlanders (en een hoop Fransen). Voordat ik het doorhad was het 3:00... Zwaar verslavend!!! :9~

Semmy, om je probleem op te lossen kan je het best even kijken op http://forum.xboxworld.nl/forumdisplay.php?s=&forumid=4
Daar wordt beschreven hoe je XBox Live! aan de praat kan krijgen als het niet direct lukt.

CU online, mijn gamertag is RFP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn xbox collectie is zojuist uitgebreid met:

-Mortal Kombat:Deadly Alliance
-Indiana Jones:naambenikvergeten
-Baldur's Gate:idemdito
-Panzer Dragoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt er een nieuwe lading Live! kitjes naar de winkels, weet iemand dit? :)

Ik heb op dit moment nog geen kruisdoos, maar zit er wel over na te denken, gezien dat live! me echt stoer lijkt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 16 March 2003 @ 19:49:
Wanneer komt er een nieuwe lading Live! kitjes naar de winkels, weet iemand dit? :)

Ik heb op dit moment nog geen kruisdoos, maar zit er wel over na te denken, gezien dat live! me echt stoer lijkt 8)
Over 2 weken.

Eerste berichten dat er pas na de zomer weer nieuwe kwamen, maar deze blijken onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 16 March 2003 @ 19:35:
mijn xbox collectie is zojuist uitgebreid met:

-Mortal Kombat:Deadly Alliance
-Indiana Jones:naambenikvergeten
-Baldur's Gate:idemdito
-Panzer Dragoon
Import of Backup ? Of gewoon Pal ?

Hoe bevalt Panzer Dragoon Orta trouwens ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
AudiRS4 schreef op 16 maart 2003 @ 19:57:
[...]

Import of Backup ? Of gewoon Pal ?

Hoe bevalt Panzer Dragoon Orta trouwens ?
ben ik ook benieuwd naar, vertel :9 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Laatst online: 00:31
Ra5a schreef op 15 maart 2003 @ 10:45:

Werkt hier super, nog geen last van lag gehad.

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bizzarro schreef op 16 March 2003 @ 20:22:
[...]

ben ik ook benieuwd naar, vertel :9 :P
nog niet echt gespeeld, maar het eerste level was qua graphics echt _/-\o_ . de controls zijn alleen ff moeilijk, maar ik ben er zeker van dat dat gewoon ff wennen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Laatst online: 01-09 17:41
het tweede level is nog 3 keer mooier!! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro

El_Quedro

Pininfarina

Beter :)
Live! is echt werelds :) Ik ga er over nadenken om MechAssault te kopen (omdat ik het nogal een beetje schieten vindt zonder erbij na te hoeven denken)

Mijn gamertag is El Quedro met een spatie dus :)
Ik heb alleen die starterdisk nog en geen volledige online spellen :(

Cya @ Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://home.planet.nl/~kelde354/xboxlivenick.htm

Zo laat het me weten als er iets niet klopt of je iets toe te voegen hebt.
Mail me op sowhat@planet.nl
icq 31995121
msn SemT_X@Hotmail.com

Btw
de motogp die een jaar geleden al te krijgen was kan je met die online of moet je een andere kopen want mij lukt het niet )-:

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2003 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 maart 2003 @ 14:36:

Btw
de motogp die een jaar geleden al te krijgen was kan je met die online of moet je een andere kopen want mij lukt het niet )-:
er is kort geleden (dacht afgelopen vrijdag) of in de zeer nabije toekomst, komt er MotoGP online, hiermee kan je op live, met de eerste versie helaas niet. (deze online versie is identiek aan de eerste, en hoef je niet te kopen als je de originele al hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar heb ik em dan heb de originele?
Of snap ik het nou niet echt (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 17 maart 2003 @ 14:36:

Btw
Dat kan wel, met de Demo die bij je starterskit zit kun je de 'oude' upgraden. Er is nu ook een MotoGP waarin deze functie al ingebakken zit, ook komt deel 2 eraan. Maar met het eerste deel kan het dus wel, als je de online demo hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Voor de mensen die het zwarte uiterlijk van de Xbox een beetje beu zijn, komt er goed nieuws. Er is namelijk een poll gaande waarin je gevraagd wordt wat jij een mooie kleur zou vinden voor een nieuwe lijn in Xbox controllers.

Je moet wel registreren om te kunnen stemmen, zie onder "Become part of the Xbox Develop Team" , via deze link.

Ik stem voor doorzichtig donkergroen net als de devkits !

[edit]

Directe Link

[ Voor 11% gewijzigd door Wom op 17-03-2003 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rs4 zit jij trouwens al online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 17 March 2003 @ 16:38:
rs4 zit jij trouwens al online?
Nope, heb wat vertraging opgelopen met mijn CC :(

Hopelijk begin volgende week B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09-2022
ik heb trouwens toch echt meerdere malen gehoord en gelezen dat alleen VISA werkt voor xbox live... laten we hopen dat dat niet waar is!!! Kan bij de Rabobank geloof ik alleen Mastercard nemen....... damn, tell me this isn't true.... :(

[ Voor 3% gewijzigd door kingnbajam op 17-03-2003 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze doen het alledrie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

kingnbajam schreef op 17 March 2003 @ 17:42:
ik heb trouwens toch echt meerdere malen gehoord en gelezen dat alleen VISA werkt voor xbox live... laten we hopen dat dat niet waar is!!! Kan bij de Rabobank geloof ik alleen Mastercard nemen....... damn, tell me this isn't true.... :(
Mastercard werkt 100% zeker weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
AudiRS4 schreef op 17 maart 2003 @ 16:03:
[...]

Dat kan wel, met de Demo die bij je starterskit zit kun je de 'oude' upgraden. Er is nu ook een MotoGP waarin deze functie al ingebakken zit, ook komt deel 2 eraan. Maar met het eerste deel kan het dus wel, als je de online demo hebt.
oh, sorry voor mijn foutje dan. k d8 toch echt dat t niet kon, blijkt er dus een upgrade in te zitten, das wel weer netjes van MS :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Bizzarro schreef op 17 March 2003 @ 19:21:
[...]

oh, sorry voor mijn foutje dan. k d8 toch echt dat t niet kon, blijkt er dus een upgrade in te zitten, das wel weer netjes van MS :+
Netjes van THQ zul je bedoelen ;)

Je kunt nu ook Moto GP Racing Team kopen, dat is MotoGP + de Live! mogelijkheden. Deel 2 uit de MotoGP serie staat voor april als ik me niet vergis. Ook deeltje 2 zal weer Live! ondersteuning hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad netjes van ze maar ik wacht wel op deel 2 voordat ik een nieuwe motogp koop heb deel 1 al
Maar eerst ff wat geld bewaren voor toejam & earl
en steel battelion (deze heb ik al bestelt dus is mijn volgende game)
En tuurlijk maak ik foto's en laat ik screenshots zien (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 maart 2003 @ 19:59:
inderdaad netjes van ze maar ik wacht wel op deel 2 voordat ik een nieuwe motogp koop heb deel 1 al
Maar eerst ff wat geld bewaren voor toejam & earl
en steel battelion (deze heb ik al bestelt dus is mijn volgende game)
En tuurlijk maak ik foto's en laat ik screenshots zien (-:
heel graag, maak maar lekker veel foto's van de controller, ken niet genoeg krijgen van dat ding (8 kilo)

jammer genoeg heb ik er geen geld voor, deze gaat dus aan me neus voorbij :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff, die MK:deadly alliance is eigenlijk nog best verslavend. Kbetrap me erop dat ik maar non-stop met scorpion zit te spelen :)

ook de "coffins" zijn erg cewl gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanchezzz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-03 19:13
UC is soms best chaotisch maar hoe meer ik het nu speel hoe beter het te overzien is..

Beetje jammer is dat je niet veel nederlanders hoort de meeste mensen die praten zijn de fransen of de engelsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 17 March 2003 @ 20:17:
pff, die MK:deadly alliance is eigenlijk nog best verslavend. Kbetrap me erop dat ik maar non-stop met scorpion zit te spelen :)

ook de "coffins" zijn erg cewl gedaan
Scorpion is ook gewoon het bruutste karakter uit de MK naar mijn mening.

"GET OVER HERE !" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro

El_Quedro

Pininfarina

Wie heeft er zin om nu Live! te gaan?
MechAssault of MotoGP (demo) ?

dan kunnen we misschien wel ff met ze alleen gaan racen of schieten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff net de hele dag bezig geweest en moet om 0430 alweer naar mijn werk morgen )-:

Wel ff tegen een chick uit de usa gespeeld. en damm wat was ze goed in MA

Iedereen hier al even gekeken en laat me weten welke games je hebt en of ik alles goed heb ingevoegd wil je er ook bij laat het me dan weten.

http://home.planet.nl/~kelde354/xboxlivenick.htm

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2003 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:59

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik heb sinds gister ook mijn Xbox Live pakketje gekregen :*) :*)

Mijn Gamerstag is The Captain M

Ik heb alleen Unreal Championship die ik op Live kan spelen. En die demo's maar daar vind ik persoonlijk niet veel aan. MotoGP is wel kewl maar ik vind MechAssault maar nix.

Verder zit ik met een @home breedband verbinding aangesloten. Werkt perfekt! Geen lag of iets. En die voice communicator is echt supervet!

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:59

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

AudiRS4 schreef op 17 maart 2003 @ 20:27:
[...]

Scorpion is ook gewoon het bruutste karakter uit de MK naar mijn mening.

"GET OVER HERE !" :P
ik vind Scorpion ook 1 van de bruutste, alleen met Sonya ben ik het beste.

De deadmoves zien er echt vet uit. Die van Johnny Cage is echt ruig!

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.