Het Grote XBOX Topic Deel 3

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.211 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor deel 2 is ie zeker bruikbaar en deel 2 zal live supporten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou hem kopen als je live wilt spelen met 2, en je het geld ervoor over hebt, ikzelf hoef steel battalion niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:54

Wom

Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 15:58:
Anders wachten jullie toch net als mij allemaal op steel battelion.
En nee die heeft geen live.
maar deel 2 wel
Stel je voor die mega ultra leet joystick en dan online elkaar whacken. Want hetgeen wat ik begrepen heb voor de paar echte mechfreaks heeft deze mechgame de meeste opties in het geval van realisme. zover dat er is.
Voorbeelden.
Hard rennen en remmen is omvallen.
Te hard ergens aanrennen wat groter is als jou is omvallen.
Te hard de ontwijkingspedal intrappen tijdens lopen is omvallen.
Brandblusser aanwezig.
Ruitenwissers aanwezig.
empty fueltanks afwerpen voor minder gewicht, nadeel je kan niet meer refeuelen op die tank.
Als je Game Over bent, worden al je save-games van Steel Battalion gewist.

Idd. dé mech-ervaring.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:23

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
AudiRS4 schreef op 05 March 2003 @ 18:27:
[...]

Als je Game Over bent, worden al je save-games van Steel Battalion gewist.

Idd. dé mech-ervaring.
ja, dat game-over gedeelte is echt schraal, vind t niet zon goed punt, heel slecht zelfs, ben je in laatste level bij wijze van, verlies je van de laatste mech :o , ken je weer helemaal opnieuw beginnen. :| :/ :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joepie ! ik heb net bij een winkel x box live besteld :D
12 maart ben ik al online aan et gamen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:31
El_Quedro schreef op 05 maart 2003 @ 14:44:
...
Mech Assualt - Lijkt me een gave game, maar het schijnt veel meer arcade te zijn als de Mechwarrior serie op de PC. (En die vond ik juist zo gaaf)

Unreal Championship - Het aanschaffen waard ook al heb je UT2003 soepel draaiend op de pc?

Ghost Recon - Lijkt mij een gave game, maar heb ik nooit gespeeld. Wat vind jij?
...
Mech Assualt is inderdaad erg arcade achtig. Maar er zit ook een demo van MechAssault in het Xbox Live startpakket, kun je dus voor jezelf beslissen of je het de moeite waard vindt om MechAssault te kopen.

Unreal Championship is gewoon de must have Live titel, zelfs als je hem al op de pc hebt.

Ghost Recon is wel aardig, maar niet spectaculair. Dan kun je beter even wachten op Raven Shield. Dat is net als Ghost Recon een tactische shooter, ook Live.

Maar dat is natuurlijk mijn mening/smaak.
El_Quedro schreef op 05 maart 2003 @ 16:08:
Dat klinkt wel heel erg vet.. maarja... het heeft geen Live! en om nou 200 eu voor zo'n joystick + Game te dokken gaat me wel erg ver... vooral omdat je die joystick nergens anders voor kan gebruiken (jah, deel 2 misschien dan..)
Volgens dit artikel op XboxWorld.nl komt er een add-on voor Steel Battalion die het spelen over Live mogelijk maakt.

Microsoft heeft aangekondigd dat er ongeveer 5 games zullen verschijnen die gebruik gaan maken van de speciale controler, nadeel is wel dat die games dan wel net jouw smaak moeten zijn.

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Bizzarro schreef op 05 maart 2003 @ 18:30:
[...]

ja, dat game-over gedeelte is echt schraal, vind t niet zon goed punt, heel slecht zelfs, ben je in laatste level bij wijze van, verlies je van de laatste mech :o , ken je weer helemaal opnieuw beginnen. :| :/ :(
Ach, vroeger had je geeneens de mogelijkheid om te saven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Volgens de Xbox Live FAQ kan je meerdere Xbox Live accounts op één Xbox gebruiken. Maat weet iemand hoe dat precies gaat? Moet ik dan twee keer een starterskit kopen? Of kan ik gewoon een extra account registreren?

Mijn broertje en ik willen namelijk allebei een ander account. Dus dan lijkt het mij goedkoper en makkelijker als ik maar 1 starterskit hoef te kopen en dan extra te betalen voor een tweede account, niet voor twee communicators en extra demo's. Want daar heb ik er maar één van nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
kort maar duidelijk: je kan per starterkit 1 account maken, voor jouw en je broer heb je dus 2 kits nodig, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Ok bedankt, dan moet hij er ook maar een kopen. De mijne is iig al besteld. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
bij een Abo op Xbox Magazine, ken je er een starterskit bijkrijgen voor €32,50.

als je nog geen abo hebt, is dat een leuke aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
HEE jongens een vraagje , weet iemand waar je in Rotterdam zo'n converter kan kopen om met je playstation joypad op je Xbox te spelen??
Ben al bij Future Zone en Max geweest!

Iemand nog tips??

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

tnx Tom_Paris :)
Daar heb ik wat aan, kan ik er zelf achter komen of Mech Assault leuk is.

En anders maar gewoon is in een winkel kijken naar andere spellen met een Live! logo :)

[ Voor 26% gewijzigd door El_Quedro op 05-03-2003 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
El_Quedro schreef op 05 maart 2003 @ 19:53:
...
En anders maar gewoon is in een winkel kijken naar andere spellen met een Live! logo :)
Daar hoef je ook de deur al niet meer voor uit: http://www.xbox.com/nl/live/games/games.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Bizzarro schreef op 05 March 2003 @ 19:26:
kort maar duidelijk: je kan per starterkit 1 account maken, voor jouw en je broer heb je dus 2 kits nodig, helaas.
Sommige Live! games staan Guests toe, zodat je via de account van iemand anders toch kan deelnemen aan Live! games, maar dan als Guest dus. Wel zo handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
AudiRS4 schreef op 05 March 2003 @ 20:16:
[...]

Sommige Live! games staan Guests toe, zodat je via de account van iemand anders toch kan deelnemen aan Live! games, maar dan als Guest dus. Wel zo handig.
ja, weet ik, maar hij vloeg expliciet om accounts he ;)

neemt niet weg dat het een goede oplossing is, voor als je broertje de statistieken e.d. niet boeit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro

El_Quedro

Pininfarina

AudiRS4 schreef op 05 maart 2003 @ 20:16:
[...]

Is dat niet alleen zo dat als je met splitscreen online gaat?
Dan heeft speler 1 de echte nick en de speler2 t/m speler 4 (nickname)GUEST.

Tenminste.. zo dacht ik het :/

edit:

Op trouwens http://www.xbox.com/nl/live/games/games.htm staat MechAssault niet aangegeven als een online demo die bij de starterskit zit :X

[ Voor 17% gewijzigd door El_Quedro op 06-03-2003 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poll: Neem jij xbox-live?
Jep!
Nee

Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen :7

Afbeeldingslocatie: http://www.dubbelf.com/poll/img.php?pollid=7002&var=.png

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com

ik neem het zelf niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Ik neem het wel, het is zelfs een van de redenen dat ik een Xbox gekocht heb ipv een PlayStation 2.

Bizzarro, tnx voor de tip over dat Xbox Magazine. Ik zal er eens naar kijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Ik ga niet op Live, heb ik de box niet voor. Online gamen doe ik wel met mijn pc. X-box is om met vrienden vanaf de bank te gamen, of mee te nemen naar de lan en op de beamer te knallen :)

Edit1: Iedereen die mij aanraadde de S controller te kopen, thanks. Hij is echt geweldig. Ik krijg veel minder pijn in mijn handen van lang gamen :)

Edit2: Nog een keer vragen, ik zit te springen om een gun. Weet iemand of ze werken op beamers :? Lijkt me verschrikkelijk wreed om er twee te hebben en dan HOD 3 te spelen op de beamer van kantoor :)

[ Voor 49% gewijzigd door Pewwy op 06-03-2003 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op 06 March 2003 @ 11:53:
Edit2: Nog een keer vragen, ik zit te springen om een gun. Weet iemand of ze werken op beamers :? Lijkt me verschrikkelijk wreed om er twee te hebben en dan HOD 3 te spelen op de beamer van kantoor :)
Ik verwacht van niet.

Een lightgun werkt als volgt: de TV toont een beeld door razendsnel 1 stip van linksboven naar rechtsonder te jagen (van links naar rechts, van boven naar beneden). Dit gaat zo snel dat de mens het ervaart als een compleet beeld. De Xbox weet precies waar die stip is. Je mikt met je gun op een stuk beeld. Als de stip op een bepaald moment langskomt, weet de Xbox precies de coordinaten.

Maar een beamer anders, dat is een LCD-scherm met een compleet beeld erop, en een lamp erachter. Geen stip die over het scherm raast, en dus kan de Xbox er niks mee.

Wel een goed idee, trouwens. Had ik nog niet aan gedacht, maar met een beamer wordt een gun pas echt lachen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

De lijst van providers die deelnemen aan het Xbox Live Compatibility Programme in Europa en vooral Belgie en Nederland ziet er als volgt uit:

Belgie
Belgacom; Telenet

Frankrijk
Wanadoo; NOOS

Duitsland
Volgende week tijdens de CeBIT in Hannover zullen de Duitse providers bekend worden gemaakt.

Italie
TELECOM ITALIA

Spanje
Telefonica; Auna

Zweden
TeliaSonera; UPC/chello; B2 Bredband

Nederland
KPN/Planet Internet; UPC/chello

UK
Telewest Broadband; NTL; BT Openworld
Dit wil dus niet zeggen dat je alleen met deze providers online kunt !!
Je kunt met elke breedband provider online, alleen zorgen deze bedrijven ervoor dat verbindingen optimaal zijn voor hun eigen gebruikers. Ze hebben dus een stapje voor dankzij de samenwerking, maar in realiteit zul je er nooit of te nimmer iets van merken.
"We'll be looking to add more members to the Xbox Live Compatibility Programme in the coming months and when we launch Xbox Live in other European countries later this year," said Cassius. "We've developed a phased approach enabling us to take the time to build strong relationships within the broadband industry. This is just the beginning, and we'll be expanding these relationships and announcing new ones over the next five years."
De komende 5 jaar zullen er dus nog diverse bedrijven bij gaan komen, dus als jou provider er niet bij staat, wees niet ongerust ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
AudiRS4 schreef op 06 maart 2003 @ 12:49:De komende 5 jaar zullen er dus nog diverse bedrijven bij gaan komen, dus als jou provider er niet bij staat, wees niet ongerust ;) :)
Dus je moet blij zijn als het nog vier jaar gaat duren :? Met de huidige consolemarkt betekent dit dat je al aan XBox 3 zit ofzo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Pewwy schreef op 06 March 2003 @ 13:22:
[...]

Dus je moet blij zijn als het nog vier jaar gaat duren :? Met de huidige consolemarkt betekent dit dat je al aan XBox 3 zit ofzo :/
Hoezo ? Je kunt zowiezo al op Live! dus je hebt er geen last van, en ik denk niet dat Live! terziele gaat als er een opvolger voor de Xbox komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro

El_Quedro

Pininfarina

[qoute]
maar in realiteit zul je er nooit of te nimmer iets van merken.
[/qoute]

Ik denk dus niet dat het uitmaakt. Je kan zowiezo (bijna) bij iedere provider online maar er zijn providers die dus de snelheid voor XBoxen versnellen :) Maar online kan je zowiezo, en zoals je al leest, het zal in realiteit niet zo heel veel schelen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
El_Quedro schreef op 06 March 2003 @ 09:20:
[...]
Is dat niet alleen zo dat als je met splitscreen online gaat?
Dan heeft speler 1 de echte nick en de speler2 t/m speler 4 (nickname)GUEST.

Tenminste.. zo dacht ik het :/

Op trouwens http://www.xbox.com/nl/live/games/games.htm staat MechAssault niet aangegeven als een online demo die bij de starterskit zit :X
Met meerdere gamers op een tag online gamen gaat inderdaad zoals jij het uitlegt, in de Xbox Live FAQ op XboxWorld.nl staat:
Vraag: Kan ik samen met mijn broer en zus op een Xbox tegelijk een spel op Xbox Live spelen???

Antwoord: Ja dat kan, maar er is een 'maar': Er kan 'maar' een persoon meedoen en die wordt jouw gast. Zijn naam zal zijn JouwnickGUEST, verder zullen ze geen scoreboard hebben.

en

Vraag: Moeten mijn broer en zus zich aanmelden als guest? Welke nadelen heeft dit?

Antwoord: Je broers kunnen zich aanmelden als guest of met een eigen gamertag (eigen Xbox Live Kit) spelen. Als jouw broer of jouw zus als Guest word aangemeld dan heb je wel een paar nadelen.
a) Bij een Xbox Live kit zit maar een Communicator gebruiken en een Guest kan dan dus geen andere tegenstanders irriteren met hun piepstemmetjes.
b) De guest score en de guest persoonlijkheden worden niet onthouden, als guest kom je niet in een ranglijst voor
c) Je kan als guest niet mee doen aan wedstrijden
Dat MechAssault in de Live Starter Kit zit heb ik ook gelezen in de Xbox Live FAQ op XboxWorld.nl:
Vraag: Wat zit er in mijn Xbox Live Starter Kit?

Antwoord: Xbox Live Je Starter Kit zal de volgende dingen bevatten:
-1 Xbox Communicator
-1 Xbox Live registratiecode voor 12 maanden abonnement op Xbox Live
-1 keer Xbox Live software
-3 Xbox Live game demo's (Whacked, MechAssault Moto GP)
-De nodige boekjes om je op weg te helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 12:31:
[...]

Ik verwacht van niet.

Een lightgun werkt als volgt: de TV toont een beeld door razendsnel 1 stip van linksboven naar rechtsonder te jagen (van links naar rechts, van boven naar beneden). Dit gaat zo snel dat de mens het ervaart als een compleet beeld. De Xbox weet precies waar die stip is. Je mikt met je gun op een stuk beeld. Als de stip op een bepaald moment langskomt, weet de Xbox precies de coordinaten.

Maar een beamer anders, dat is een LCD-scherm met een compleet beeld erop, en een lamp erachter. Geen stip die over het scherm raast, en dus kan de Xbox er niks mee.

Wel een goed idee, trouwens. Had ik nog niet aan gedacht, maar met een beamer wordt een gun pas echt lachen. :)
Effe nagevraagd bij een bedrijfje dat ze verkoopt. Antwoord is inderdaad nee :)
Heb het net aan iemand gevraagd, maar het schijnt niet te werken.
Of je moet in de lens van de Beamer schieten dan werkt het wel, maar dat
speelt niet echt fijn.
Dus helaas dat werkt niet.
Volgens mij is het gezellig bij dat bedrijfje, anders kom je niet met het idee om in de lens van de beamer te schieten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
Tom_Paris schreef op 06 March 2003 @ 14:42:
[...]

Dat MechAssault in de Live Starter Kit zit heb ik ook gelezen in de Xbox Live FAQ op XboxWorld.nl:

[...]
Tjakka, MechAssault is dus de derde demo die je erbij krijgt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verkoopcijfers Japan

Deze zijn voor de Xbox barslecht te noemen, zelfs achter de PSOne.... :|
Game Boy Advance SP: 57,800 (Annual: 255,100)
PlayStation 2: 57,200 (Annual: 705,400)
Game Boy Advance: 22,200 (Annual: 685,300)
GameCube: 6,600 (Annual: 175,200)
PSOne: 1,500 (Annual: 25,700)
Xbox: 1,400 (Annual: 41,700)
Wonder Swan Crystal: 750 (Annual: 13,200)
Game Boy Color: 470 (Annual: 7,900)
Wonder Swan Color: 340 (Annual: 8,600)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Voor de mensen die hopen dat Datel ook met een Xbox versie van de freeloader komt, heb ik minder goed nieuws :
Waarom de FreeLoader niet bij de Xbox-versie erop staat, is nog onduidelijk. Volgens Datel zelfs hebben ze nog geen plannen op het moment. Ze vertelden zelfs dat het, volgens Datel, zo goed als onmogelijk is om een FreeLoader voor de Xbox te maken.
De Action Replay van Datel komt wel voor de Xbox, en wel 12 maart zal deze cheat-dvd te verkrijgen zijn.

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
AudiRS4 schreef op 06 maart 2003 @ 16:29:
Verkoopcijfers Japan

Deze zijn voor de Xbox barslecht te noemen, zelfs achter de PSOne.... :|

[...]
en deze cijfers zijn?????

werkelijk verkochte aantallen? aantallen x100 ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Werkelijk verkochte cijfers. Getallen tussen haakjes zijn de aantallen van dit jaar totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
AudiRS4 schreef op 06 March 2003 @ 17:39:
Werkelijk verkochte cijfers. Getallen tussen haakjes zijn de aantallen van dit jaar totaal.
goed, ik snap m nog steeds niet helemaal eigelijk, maar goed, feit blijft dat de Xbox in Japan ver achter blijft, ik ben zeer benieuwd of Live in de toekomst voor beter resultaat gaat zorgen, ik gun het MS namelijk wel, ze hebben bewezen heel goed te weten wat een console bouwen is, en van mij mogen ze nog lang doorgaan. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 12:35
SW:KOTOR screenshots (wow):

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/swkotor/images/screens/82.jpg
JEDI in action!

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/swkotor/images/screens/69.jpg
nette lightsaber :)

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/swkotor/images/screens/68.jpg
"Get back you friggin shit-faces!!"

bron: Official KOTOR site from LucasArts
----------------------------------------------------------------------

vraagske : gaat Galaxies hetzelfde grafisch niveau hebben ,zoja --> OMFG !! da gaat echt rulen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Bizzarro schreef op 06 March 2003 @ 20:01:
[...]

goed, ik snap m nog steeds niet helemaal eigelijk, maar goed, feit blijft dat de Xbox in Japan ver achter blijft, ik ben zeer benieuwd of Live in de toekomst voor beter resultaat gaat zorgen, ik gun het MS namelijk wel, ze hebben bewezen heel goed te weten wat een console bouwen is, en van mij mogen ze nog lang doorgaan. :7

er zijn de afgelopen week 1400 xboxxen verkocht. In het gehele jaar 2003 zijn er 41,700 Xboxxen verkocht. Zo moet je het lezen.

Heb trouwens vandaag Simpson's Road Rage eindelijk uitgespeeld :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

AudiRS4 schreef op 06 March 2003 @ 23:21:
[...]

er zijn de afgelopen week 1400 xboxxen verkocht. In het gehele jaar 2003 zijn er 41,700 Xboxxen verkocht. Zo moet je het lezen.

Is dat nu een beetje een leuk spel of niet? Is het zoiets als Crazy Taxi?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

GolbeZeromus schreef op 06 maart 2003 @ 23:28:
[...]

Is dat nu een beetje een leuk spel of niet? Is het zoiets als Crazy Taxi?
Het ís Crazy Taxi met de karakters en de humor van de Simpson's. Ikzelf ben redelijk fan van die serie en heb er dan ook veel plezier aan beleeft. Als je zo'n soort spel zoekt en je geeft niet om de Simpson's, dan kun je beter Crazy Taxi 3 nemen, maar voor fans is het echt leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
AudiRS4 schreef op 06 maart 2003 @ 23:21:
[...]

aha, nu ikke snappe :Y)

dat valt tegen voor onze bill, maar hij komt vast wel terug :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwoah, 1 ding is zeker, xbox live gaat echt goed lopen. Ik ben in ieder geval gelijk online te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien leuk om elkaar in onze friendslists op te nemen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het lijkt me leuk als er ook clans voor games komen >:)
zo'n soort cs comunity. ik heb ergens gelezen dat CS naar de XBOX komt maar dat weer ik niet zeker.

idgv gaat de xbox zeker meer verkopen omdat bij hun het online gedeelte al goed in elkaar zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat dat XBOX SC en PGR pack bij MediaMarkt kost?

Ik heb nu een Cube maar wil der eig wel een XBOX naast, omdat MS tenminste weet hoe ze dat online gebeuren moeten regelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 15:42:
het lijkt me leuk als er ook clans voor games komen >:)
zo'n soort cs comunity. ik heb ergens gelezen dat CS naar de XBOX komt maar dat weer ik niet zeker.

idgv gaat de xbox zeker meer verkopen omdat bij hun het online gedeelte al goed in elkaar zit
dan moeten die clans wel gelijk gemaakt worden, omdat een namechange niet mogelijk is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
voor de mensen die denken dat er niet genoeg Exclusive games zijn:

Airforce Delta Storm
Apex
Azurik: Rise of Perathia
Blinx
Blood Wake
Bruce Lee: Quest of the Dragon
Buffy: The Vampire Slayer
Chase: Hollywood Stunt Driver
Circus Maximus
Crazy Taxi 3: High Roller
Crimson Sea
Dead or Alive 3
Dead or Alive: Xtreme Beach Volleyball
Deathrow
Fuzion Frenzy
Gun Metal
Gunvalkyrie
Halo
House of the Dead 3
Jet Set Radio Future
Kabuki Warriors
Kakuto Chojin
Kung Fu Chaos
Mad Dash Racing
Mech Assault
Metal Dungeon
Morrowind
Moto GP
Murakumo
NBA Inside Drive 2002
NBA Inside Drive 2003
New Legends
NFL Fever 2002
NFL Fever 2003
Nightcaster
Nightcaster 2
Oddworld:Munch's Oddysee
Panzer Dragoon Orta
Phantom Crash
Project Gotham Racing
Pulse Racer
Quantum Redshift
Sea Blade
Sega GT 2002
Serious Sam
Shenmue 2
Shrek
Sneakers
Star Wars: Obi Wan
Steel Battalion
Superman: The Man of Steel
Toe Jam & Earl 3: Mission To Earth
Transworld Snowboarding
UFC: Tapout
Unreal Championship
Whacked
World Series Baseball 2K2
WWF: Raw Is War

nog te komen:

Amped 2/Online
Banjo Kazooie
Black stone: magic & steel
Blinx 2
Breakdown
Brute Force
Core
Crimson Skies: High Road to Revenge
C.A.T
DOA: C
Dino Crisis 3 (weet niet zeker)
Fable
Fishing Live! (online vissen )
Fuzion Frenzy 2
Halo 2
Hunter: The Reckoning Redeemer
Kameo: Elements of Power
Midtown Madness 3
Murakumo
N.U.D.E.
Otogi
Perfect Dark Zero
Project Gotham Racing 2
Rallisport Challenge 2 Online
Sega GT 2002 Online
Sneakers
Sudeki
The Unseen
True Fantasy Live Online
UFC: Tapout 2
Unholy
Wild Rings

genoeg exclusive dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

Bizzarro schreef op 07 March 2003 @ 17:50:
[...]

dan moeten die clans wel gelijk gemaakt worden, omdat een namechange niet mogelijk is ;)
ik denk persoonlijk dat ms daar zelf wel voor gaat zorgen...

Zodra men ziet dat men graag clans op wil richten maar dit niet mogelijk is, komen ze weer met een uitbreiding.

Ik gok dat ze het zelfs al in ontwikkeling hebben maar nog niet hebben opgenomen puur om eerst het netwerk te testen voor live en dergelijke. want stel nou dat live in het begin kut werkte. en clans oprichten liep ook voor geen meter etc.. dan krijg je dus allemaal extra bad publicity, terwijl ze nu zich kunnen richten puur op de hardware layer qua netwerk en de software op de servers.

klein beginnen en dan uitbouwen lijkt MIJ iig de slimste strategie.. (hoewel klein niet echt het goeie woord is hier)

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

Bizzarro schreef op 07 maart 2003 @ 18:01:
voor de mensen die denken dat er niet genoeg Exclusive games zijn:

Morrowind
Serious Sam
Shenmue 2

*knip

genoeg exclusive dus :)
Morrowind is die niet ook allang voor de pc? net als die serieus sam.. of is het een compleet nieuw spel zoja dan hadden ze beter de naam nog wat kunnen veranderen..
Enne wat betreft Shenmue 2 of ik ben gek of ik weet toch heel erg zeker dat ik die ook voor de Dreamcast heb :p die is dus in iig al niet exclusive maargoed dan blijft er nog wel een hele lijst over :) ..

[ Voor 9% gewijzigd door Dark_M op 07-03-2003 19:19 ]

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 12:35
DarK_M schreef op 07 March 2003 @ 19:17:
[...]

Morrowind is die niet ook allang voor de pc? net als die serieus sam.. of is het een compleet nieuw spel zoja dan hadden ze beter de naam nog wat kunnen veranderen..
Enne wat betreft Shenmue 2 of ik ben gek of ik weet toch heel erg zeker dat ik die ook voor de Dreamcast heb :p die is dus in iig al niet exclusive maargoed dan blijft er nog wel een hele lijst over :) ..
het is een eexclusive op consoles (dus pc niet meegerekend :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/amped2logo.jpg

- Tricks, er wordt een heel nieuw arsenaal tricks in de game gegooid en er is een feature ontwikkeld, die ervoor zorgt dat alles supersmooth loopt, butter. Er zal ook een tutorial bij zitten voor de beginners.

- Xbox Live, Amped 2 is online speelbaar en dat biedt je onder andere de mogelijkheid om statistieken na te gaan, replays met vrienden te delen en je kan content downloaden zoals nieuwe bergen, uitrustingen, muziek en challenges.

- Graphics, de graphics in Amped 2 moeten nóg verbluffender zijn en er wordt een hoop aan details gewerkt, zoals wolken, sneeuwscooters en stoeltjesliften. Daarbij komt nog eens dat de sneeuw na een val aan je pak blijft plakken!

- Career, een uitgebreide career mode in Amped 2 moet voor nóg meer uitdaging zorgen om het publiek en de pers helemaal gek te maken! Dat doe je door middel van foto's en filmpjes waarvoor je nieuwe uitrustingen en boards krijgt.

- Bergen, de bergen in Amped 2 gaan een belangrijkere rol spelen en ditmaal zitten er ook levensechte bij zoals Laax in Switzerland and Mt. Buller in Australia. Wereldberoemd parkbouwer Chris Gunnerson zal ook meehelpen om parken te ontwerpen.

- Rijders, je kan naast 14 levensechte rijders zoals Jeremy Jones, Mikey LeBlanc, Travis Parker en Janna Meyen, maar je kan natuurlijk ook gewoon je eigen character maken!

- Muziek, in Amped 2 kun je kiezen uit zo'n 300 stukjes muziek van verschillende, tamelijk onbekende, artiesten, maar je kan ook je eigen muziek van de harde schijf afhalen.

Trailer

[ Voor 5% gewijzigd door Wom op 07-03-2003 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/malicelogo.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/malice_029.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/malice_033.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/malice_034.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/malice_038.jpg

Jawel, Malice, voor de meeste bekend als de game waarvan de eerste Xbox screens ooit te zien waren. Nog steeds in ontwikkeling nadat MS zijn handen van de distributie aftrok, waardoor de game gelijk multiplatform ging. Leuk detail is dat de stem van Malice gedaan wordt door Gwen Stefani, de zangeres van No Doubt.

Artikel@xbw.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
Matt Soell heeft vandaag op Bungie.net bekend gemaakt dat Halo 2 het einde van het jaar niet haalt. Men wil graag dat de game een nog beter vervolg wordt op het al legendarische Halo, en om dat te verwezenlijken werken ze graag liever iets langer aan de game, dan af te raffelen.

Lees wat het hoofd van Bungie te zeggen had:
There has been much speculation regarding Halo 2's release date since we announced the game last year. The fact is we don't like announcing release dates unless we're certain we'll meet the deadline.

We're still not ready to pick a specific release date, but we do want to state for the record that Halo 2 will not ship in 2003. This game is a vast undertaking, considerably more complex than any of our previous efforts, and there is just no way to squeeze all of the necessary work into this calendar year. We know many of you were hoping to get your hands on Halo 2 during the holiday season, and we're sorry to disappoint you - but making this game as good as we possibly can is our paramount concern. Microsoft understands and supports our decision, and we hope you will too. Our ultimate goal is to make Halo 2 a great game; when the game comes out next year, we think you'll agree we made the right choice.

Of course, you'll be able to get a small taste of the glories we have in store when we show Halo 2 at the Electronic Entertainment Expo in May. And there is Halo for Mac and PC, still on track for a 2003 release with several new features and content. There is lots of exciting stuff on the way for Halo fans.
De mannen en vrouwen bij Bungie werken dus liever langer door aan de game om het spel zodoende in hun ogen perfect te maken, iets wat wij van harte toejuichen. Het is misschien jammer dat de game niet in 2003 wordt uitgebracht, maar daarentegen hebben wij wel de zekerheid dat de makers er alles aan zullen doen om van Halo 2 een waar kunststukje te maken.
Een nieuwe releasedatum is nog niet vastgesteld, de game zal naar alle waarschijnlijkheid in het eerste kwartaal van 2004 uitkomen.

bron: insidegamer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch

megamuch

Tring Tring!

ff wat anders..

Ik wil een soort mini lan houden met een aantal collega's. Nou is het de bedoeling dat we 1 beamer huren.

We hebben beschikbaar :5 xboxen 15 controllers ofzo.

Nou wilde ik dus ff weten bij welke games het mogelijk is via interlink (kabel van box naar box) om per box met 4 man te spelen.

We willen dus zoiets krijgen als 1 game met 8 (misschien wel meer als het kan) players op 2 schermen/ tv's.

Nou ben ik al gaan zoeken maar ik kan nergens een lijstje vinden met games die dit ondersteunen.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

megamuch schreef op 08 March 2003 @ 16:41:
ff wat anders..

Ik wil een soort mini lan houden met een aantal collega's. Nou is het de bedoeling dat we 1 beamer huren.

Nou wilde ik dus ff weten bij welke games het mogelijk is via interlink (kabel van box naar box) om per box met 4 man te spelen.

We willen dus zoiets krijgen als 1 game met 8 (misschien wel meer als het kan) players op 2 schermen/ tv's.

Nou ben ik al gaan zoeken maar ik kan nergens een lijstje vinden met games die dit ondersteunen.

Iemand enig idee?
Zowiezo alle Live! games, verder ook Halo. Spellen waar de system link optie inzit zullen het altijd doen. Dus ook Tony Hawk Pro Skater 4 ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heb je toch een hub/router/switch nodig?
Ik had een hub gebruikt om 4 xboxen met elkaar te verbinden. Werkte prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
ff wat anders..

Iemand enig idee?
Met Halo kan je met 16 man (4 xboxen) spelen maximaal, je hebt hiervoor dus echt 4 xboxen nodig, dat is de maximale hoeveelheid boxen die je aan elkaar kan linken, meer als 4 wordt niet ondersteund naar mijn weten.

ook kan je denk ik per xbox maar 1 beamer aansluiten, of je moet een beamer hebben welke je kan opsplitsen in 4 schermen (dus 4 keer een scart/rf/tulp input) waardoor je dan met ze 16 op 1 scherm ken spelen.

als je meer uitleg nodig hebt (heb dit in recordtijd getiept :) ) meel me dan ff, of laat nog ff een post achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/nieuws/fable_logo001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/fable_001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/fable_002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/fable_003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/fable_004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/fable_005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/fable_006.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/fable_007.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/fable_008.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/fable_009.jpg

Ik kan niet anders zeggen dan : sfeervol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Bij 3D Realms wordt er serieus nagedacht over een Xbox versie van de PC game die al bijna 7 jaar in ontwikkeling is. Een releasedatum is nog steeds niet bekend, maar 'kennelijk' zal de game toch op tijd komen om op de Xbox een te kunnen verschijnen. Althans, als we de man mogen geloven die zei dat Duke Nukem Forever voor Unreal 2 zou uitkomen...

George zegt:
DNF has been designed from day one as a pc game. No compromises in terms of memory, level sizes, or graphics usage are being made, in regards to get it to run on a console.

Clearly we hope that it runs on the XBox, and that it can be made to fit, and run well, but regardless, the pc will be the premier platform for this game.
Dit betekend dat ze wel degelijk gaan proberen of DNF op de Xbox zal kunnen draaien. Duidelijk is ook dat ze het basis en technische concept van het spel niet al te veel willen aanpassen voor de Xbox. Logisch want waarom zou je de 'Duke' factor uit DNF halen?

Verder praat George over Halo, de 'perfecte console First person Shooter' en legt hij uit waarom hij Halo zo goed vond voor console gameplay:
I didn't say we wouldn't put in on some console or that it wouldn't be slightly bastardized in the process I just said that the pc is the premier platform and where you want to play the game if you expect the full experience.

People always mention Halo on the XBox. I loved the game. But it was simple. It was a very side open game where you did little else but shoot things. You also didn't have a lot of situations where you fired vertically to shoot things. Most of the time it was flat....that's an ideal situation for a console FPS.

I think Halo is pretty much the perfect consol FPS game, and I'm sure Halo 2 will be the same. But by being on a console, there are certain things that just don't work well, and you have to adapt to that.
Duidelijk is dat ze een goed voorbeeld hebben om console shooter mee te meten. Of DNF zich makkelijk aanpast naar de Xbox is nog maar te bezien, maar we kunnen altijd hopen! 3D Realms staat in ieder geval duidelijk open voor het idee, en zal het op zijn minst proberen.

[ Voor 5% gewijzigd door Wom op 09-03-2003 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
AudiRS4 schreef op 09 maart 2003 @ 12:38:
Bij 3D Realms wordt er serieus nagedacht over een Xbox versie van de PC game die al bijna 7 jaar in ontwikkeling is. Een releasedatum is nog steeds niet bekend, maar 'kennelijk' zal de game toch op tijd komen om op de Xbox een te kunnen verschijnen. Althans, als we de man mogen geloven die zei dat Duke Nukem Forever voor Unreal 2 zou uitkomen...

George zegt:

[...]

Dit betekend dat ze wel degelijk gaan proberen of DNF op de Xbox zal kunnen draaien. Duidelijk is ook dat ze het basis en technische concept van het spel niet al te veel willen aanpassen voor de Xbox. Logisch want waarom zou je de 'Duke' factor uit DNF halen?

Verder praat George over Halo, de 'perfecte console First person Shooter' en legt hij uit waarom hij Halo zo goed vond voor console gameplay:

[...]

Duidelijk is dat ze een goed voorbeeld hebben om console shooter mee te meten. Of DNF zich makkelijk aanpast naar de Xbox is nog maar te bezien, maar we kunnen altijd hopen! 3D Realms staat in ieder geval duidelijk open voor het idee, en zal het op zijn minst proberen.

En trouwens even iets anders, iemand toevallig geen interesse in JSRf en/of The Simpson's : Road Rage ?
Ik denk persoonlijk niet dat DNF op de xbox gaat uitkomen, daarvoor is de game voor de pc alleen al veel te lang in ontwikkeling, en als ik het goed begrijp uit de tekst, hebben ze een instelling van: we moeten het in "5" min kunnen poorten, anders doen we het niet (no compromisses).

Duke is nooit mijn favoriet geweest (behalve de babes :9 ) en ik zit er ook niet echt om te springen om m op me xbox te spelen, geef me dan maar een "simpele" game als Halo2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Laatst online: 24-04 18:27
sfeervolle kruisjes ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wou inderdaad net zeggen zie alleen maar kruisjes
als je iets moet hosten laat het me dan weten audi ik heb meer als genoeg ruimte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 09 maart 2003 @ 15:38:
wou inderdaad net zeggen zie alleen maar kruisjes
als je iets moet hosten laat het me dan weten audi ik heb meer als genoeg ruimte
Xwb.nl ligt eruit, en daar staan die plaatjes op. Even geduld dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxcorp.com/upload/lightgun/gun.jpg

Ik kan er niet genoeg van krijgen :) Moet er straks alleen een teringeind voor fietsen :( België en Duitsland is best ver vanaf hier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
Neejoh schreef op 09 March 2003 @ 21:16:
[afbeelding]

Ik kan er niet genoeg van krijgen :) Moet er straks alleen een teringeind voor fietsen :( België en Duitsland is best ver vanaf hier :D
ja, dat ding ownt zwaar, zit zelfs zon thumbstick op de achterkant :P

das t fietsen vast wel waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Neejoh schreef op 09 March 2003 @ 21:16:
[afbeelding]

Voor mij is het niet zo ver, maar na Duck Hunt heb ik eigenlijk geen echte shoot 'm ups gespeeld. Maar nu dat Virtua Cop 3 ( :9~ , bullet time ) en House of the Dead 3 eraan komen en best wel goede games lijken ga ik me er toch eens in verdiepen. Eerst maar eens uitzoeken wat zo'n gun nou precies kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Ik heb eens even gekeken naar de andere lightguns die er zijn :

Afbeeldingslocatie: http://ask2.insidegamer.nl/ShowProductImage.asp?ProductCode=P510&WebsiteID=IGNL
Deze is van Pelican.

Afbeeldingslocatie: http://ask2.insidegamer.nl/ShowProductImage.asp?ProductCode=P1412&WebsiteID=IGNL
Dit is de MadCatz. ( deze wordt samen met HOTD3 geleverd )

Afbeeldingslocatie: http://www.gamechronicles.com/reviews/ps2/endgame/cybergun.jpg
En eentje van Cybergun.

Tja, dan is inderdaad de Beretta nogal wat beter kwa uiterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
[quote]AudiRS4 schreef op 09 March 2003 @ 21:34:
[...]

Voor mij is het niet zo ver, maar na Duck Hunt heb ik eigenlijk geen echte shoot 'm ups gespeeld. Maar nu dat Virtua Cop 3 ( :9~ , bullet time ) en House of the Dead 3 eraan komen en best wel goede games lijken ga ik me er toch eens in verdiepen. Eerst maar eens uitzoeken wat zo'n gun nou precies kost.[/quote]

€95 incl. House of Dead III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

[quote]Neejoh schreef op 09 March 2003 @ 21:59:
AudiRS4 schreef op 09 March 2003 @ 21:34:
[...]

Voor mij is het niet zo ver, maar na Duck Hunt heb ik eigenlijk geen echte shoot 'm ups gespeeld. Maar nu dat Virtua Cop 3 ( :9~ , bullet time ) en House of the Dead 3 eraan komen en best wel goede games lijken ga ik me er toch eens in verdiepen. Eerst maar eens uitzoeken wat zo'n gun nou precies kost.[/quote]

€95 incl. House of Dead III
Is dat voor die beretta ? Of is dat met de MadCatz ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Laatst online: 01-09 17:41
house dead 3 is uit te spelen in 30 minuten. Daar koop ik niet speciaal een gun voor... ALs er nou eens meer dan 2 games waren ok... Maar voor 2 games een gun dr bij kopen van zon 50 euro.... Neuh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

OcNewB schreef op 09 maart 2003 @ 22:15:
house dead 3 is uit te spelen in 30 minuten. Daar koop ik niet speciaal een gun voor... ALs er nou eens meer dan 2 games waren ok... Maar voor 2 games een gun dr bij kopen van zon 50 euro.... Neuh...
Op de NES had ik maar één game voor de lightgun en dat was Duck Hunt. De replay van dat spel was gewoon oneindig. Maar als je zegt dat HOTD3 binnen 30 min. uit te spelen is ( wat me erg kort lijkt ), dan wacht ik even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kon ook even zo snel niet een lijstje vinden, maar in mijn verzameling in ieder geval Halo, Unreal Championship en MechAssault. (Spijtig dat EA Sports deze feature niet ondersteunt in welke titel dan ook, IMHO.)

Houd even rekening met het aantal Xboxen wat je aan elkaar kunt knopen. Technisch gezien is de Xbox gebouwd om met maximaal 16 stuks aan elkaar geknoopt te worden via een hub of switch, maar Halo ondersteund bijvoorbeeld maximaal 4 stuks (met 4 man per box, dus 16 spelers).

Achterop elk doosje staat aangegeven in een kadertje of 'System Link' ondersteund wordt. Houd ook even rekening met het feit dat elke Xbox een schijfje met het spel nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 22:55:
[...]

Achterop elk doosje staat aangegeven in een kadertje of 'System Link' ondersteund wordt.
Dat klopt dus niet altijd. Op het doosje van Tony Hawk Pro Skater 4 staat het niet, maar het zit er wel in. Ik geloof dat alle Live! titels system link ondersteunen. Maybe dat de Xbox site uitkomst bied ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:59
Neejoh schreef op 09 maart 2003 @ 21:16:
[afbeelding]

Als het goed is wordt die van mij morgen afgeleverd door UPS (ik had hem besteld bij lik-sang) hij is al door de douane heen dus.... :) morgen lekker house of the dead spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AudiRS4 schreef op 09 March 2003 @ 23:00:
Dat klopt dus niet altijd. Op het doosje van Tony Hawk Pro Skater 4 staat het niet, maar het zit er wel in. Ik geloof dat alle Live! titels system link ondersteunen. Maybe dat de Xbox site uitkomst bied ?
Da's dan knap fout van de developer, want dat zijn nou features waarvoor je die standaard boxjes achterop de doosjes hebt.

De Xbox site biedt niet echt uitkomst, ze zeggen alleen "Multiplayer 1-4" of zoiets, maar dan weet je nog niet of dat met of zonder system link is. Zelfs bij Halo, toch de System Link titel bij uitstek, zeggen ze dat niet expliciet (wel impliciet, want "Multiplayer 1-16" gaat niet lukken op 1 box. :) )

Je zou mogen verwachten dat Xbox Live titels ook met System Link werken, maar ik weet niet of dat altijd opgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch

megamuch

Tring Tring!

Verwijderd schreef op 10 maart 2003 @ 00:48:
[...]

Da's dan knap fout van de developer, want dat zijn nou features waarvoor je die standaard boxjes achterop de doosjes hebt.

De Xbox site biedt niet echt uitkomst, ze zeggen alleen "Multiplayer 1-4" of zoiets, maar dan weet je nog niet of dat met of zonder system link is. Zelfs bij Halo, toch de System Link titel bij uitstek, zeggen ze dat niet expliciet (wel impliciet, want "Multiplayer 1-16" gaat niet lukken op 1 box. :) )

Je zou mogen verwachten dat Xbox Live titels ook met System Link werken, maar ik weet niet of dat altijd opgaat.
Daarom is het ook knap irritant.

Fusion frenzy heb ik hier niet liggen dus kan het niet checken maar lijkt me uitermate geschikt.

Via xboxconnect heb ik nog even gekeken welke games er allemaal systemlink onder steunen en dat zijn de volgende.. (beter gezegd, dit zijn de games die met xbox connect werken):

Halo <-- nice
Ghost Recon <-- is het wat?
Tony Hawk 2x <-- heb ik niet
Tony Hawk 3 <-- heb ik niet
Tony Hawk 4 <-- heb ik wel maar is niet leuk tegen N00bs.
Nascar Heat <-- heb ik niet
MotoGP <- heb ik wel.. speel ik nooit :)
NFL Fever 2003 <-- heb ik niet
MechAssualt <- heb ik wel, nog niet gespeeld. ben niet zo'n mech fan
Time Splitters 2 <-- vind het maar een gare fps maar kan maybe leuk zijn
Unreal Championship <-- doen we wel op de pc
Serious Sam <-- altijd funny
Deathrow <-- btje knokken is leuk!
Whacked <-- zegt me niets.

Overall niet echt veel games die het supporten.

Ik bedoel.. micro machines is niet leuk alleen.. Met ze 4en lach je je dood. Dat geld voor nog veel meer games die deze feature gewoon missen! Irritant is dat.

Ik wil kung fu chaos met z'n 8en doen maar die is ook alweer limited tot 4.
Project gotham racing met 8 man is ook vet. kan ook niet.
idem voor nfs2
en nog wat andere racers..

Hmm toch maar is klachten brief naar ms sturen :P ;)

[ Voor 3% gewijzigd door megamuch op 10-03-2003 02:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als daar veel belang voor is kan ik alle games wel eens nalopen om te kijken welke systemlink ondersteunen en welke niet.

Mocht ik daar aan gaan beginnen laat dan gelijk weten of er nog meer info gewenst is (kan zo niets bedenken maar toch)

Wellicht iets leuks voor de FAQ: Complete lijst met alle games en hun mogelijkheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor Fuzion Frenzy heb je maar 1 xbox nodig. Hij ondersteunt (voor zover ik weet) niet meer dan 1 xbox. Omdat er toch maar 1 groot scherm is waar je met ze alle opstaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

trouwens dat geweer word hier in NL zeker niet verkocht of wel?

Aangezien het teveel op een echt geweer lijkt (mag niet in NL) :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

schnumi schreef op 10 maart 2003 @ 13:59:
trouwens dat geweer word hier in NL zeker niet verkocht of wel?

Aangezien het teveel op een echt geweer lijkt (mag niet in NL) :)
Klopt inderdaad, die Beretta replica wordt niet in Nederland verkocht. Wel in België en Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
AudiRS4 schreef op 10 March 2003 @ 14:05:
[...]

Klopt inderdaad, die Beretta replica wordt niet in Nederland verkocht. Wel in België en Duitsland.
daar kijken ze niet zo nauw, behalve als er ook maar een druppeltje bloed in t spel voorkomt, dan is t gelijk verboden, beetje krom :/ :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
Vandaag is een officiele Live folder uitgebracht.
In het foldertje staat eigenlijk wat we allemaal al weten, maar toch is het leuk om er een keer naar te kijken.

In het foldertje staat dat de Starter Kit de demo's van "Whacked!" en "MotoGP: Ultimate Racing Technology" bevat. XboxWorld.nl berichtte eerder in hun Xbox Live FAQ dat de Starter Kit demo's van "Whacked", "MechAssault" en "Moto GP" zal bevatten.
Ik neem aan dat we beter Microsoft kunnen geloven dan XboxWorld.nl en dat we dus naar onze demo van MechAssault kunnen fluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
Tom_Paris schreef op 10 March 2003 @ 17:25:
Vandaag is een officiele Live folder uitgebracht.
In het foldertje staat eigenlijk wat we allemaal al weten, maar toch is het leuk om er een keer naar te kijken.

In het foldertje staat dat de Starter Kit de demo's van "Whacked!" en "MotoGP: Ultimate Racing Technology" bevat. XboxWorld.nl berichtte eerder in hun Xbox Live FAQ dat de Starter Kit demo's van "Whacked", "MechAssault" en "Moto GP" zal bevatten.
Ik neem aan dat we beter Microsoft kunnen geloven dan XboxWorld.nl en dat we dus naar onze demo van MechAssault kunnen fluiten.
shit, blame Microsoft :( , naja, kan toch geen live nemen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe ik wel maar heb ff geen geld net teveel uitgegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:59

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Nog 3 daagjes..... :D :D

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro

El_Quedro

Pininfarina

Bizzarro schreef op 10 March 2003 @ 17:32:
[...]

shit, blame Microsoft :( , naja, kan toch geen live nemen :Y)
Kutzooi.. ik wist het gewoon .. :\
naja, laten we hopen dat whacked! en MotoGP een beetje interresant is :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
WOOHOO!!

Ik heb net mn beretta Light-Gun gehad van de aardige meneer van UPS (en van Lik-sang)

Alleen een beetje jammer dat heel de doos en beschrijving japans is..... hehe niet dat er veel aan valt te beleven maar ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
El_Quedro schreef op 11 maart 2003 @ 10:08:
[...]

Kutzooi.. ik wist het gewoon .. :\
naja, laten we hopen dat whacked! en MotoGP een beetje interresant is :Y)
motogp is t boeiends, me dunkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

motogp is zekers weten boeiend 1 van de betere racegames die ik op de xbox gespeeld heb.

Zag net op gamespot een preview van een wolverine game voor de xbox die lijkt me ook erg lache
zal er vanavond wat screenies van posten nu wat tijdgebrek want had al onderweg naar mijn werk moeten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
AudiRS4 schreef op 09 March 2003 @ 22:01:
[...]

Is dat voor die beretta ? Of is dat met de MadCatz ?
Dit gaat om de Beretta. Gun + House of Dead III ± €95 (in omringende landen ;))
Donnie Darko schreef op 11 March 2003 @ 10:45:
WOOHOO!!

Ik heb net mn beretta Light-Gun gehad van de aardige meneer van UPS (en van Lik-sang)

Alleen een beetje jammer dat heel de doos en beschrijving japans is..... hehe niet dat er veel aan valt te beleven maar ja :P
Oeh geil :9~ Is het wat? (domme vraag natuurlijk |:()

[ Voor 7% gewijzigd door Neejoh op 11-03-2003 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
ja Hij is COOL, heb alleen lamme armen van het knallen de reload knop onderin is ook wel vet net of je er een nieuw magazijn (met virtuele kogels) in duwt :)

Trouwens house of the dead 3 ruled echt !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Laatst online: 20:19
mhh, die baretta is echt cewl, denk deze maand 2 stuk bestel bij lik-sang voor thotd 3 :P lekker met vrienden knallen :P btw zijn er ook spellen voor met 4 guns? :P

en welke games ondersteunen ook die guns?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Heb zojuist 3 uur Death 2 Rights gespeeld. Die disarmmoves zijn echt vet :P, vooral die waar je al schietende je vijand omhoog houdt :D. Alleen de minigames zijn wat zenuwachtig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

console schreef op 11 maart 2003 @ 16:55:
mhh, die baretta is echt cewl, denk deze maand 2 stuk bestel bij lik-sang voor thotd 3 :P lekker met vrienden knallen :P btw zijn er ook spellen voor met 4 guns? :P

en welke games ondersteunen ook die guns?
The House Of The Dead 3 en Virtua Cop 3 zijn al bevestigd.
Ik weet alleen niet of er een nieuwe Time Crisis in de maak is, maar zoja, dan die ook verwacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Afbeeldingslocatie: http://images.psxshop.nl/big/p242.jpg

Deze gun was ik nog vergeten. Deze kost 50 euro.
Is overigens ook een PS2 versie van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
AudiRS4 schreef op 11 March 2003 @ 20:38:
[afbeelding]

Deze gun was ik nog vergeten. Deze kost 50 euro.
Is overigens ook een PS2 versie van.
Deze is op zich best ok, zeker met die laser. Nu nog vragen of mijn baas een heel groot scherm voor de lan-parties wil kopen, kan mijn box ook weer mee :) Toch blijft de beretta het mooist. Jammer dat je ervoor naar Belgie moet rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Pewwy schreef op 11 March 2003 @ 20:47:
[...]
Deze is op zich best ok, zeker met die laser. Nu nog vragen of mijn baas een heel groot scherm voor de lan-parties wil kopen, kan mijn box ook weer mee :) Toch blijft de beretta het mooist. Jammer dat je ervoor naar Belgie moet rijden.
Als je met je lightgun op een door een beamer geprojecteerd scherm wil schieten wens ik je veel succes. Voor andere games is het natuurlijk super :)

[edit]

Alter Echo
Bullit-time envolved zou je kunnen zeggen.
In Alter Echo ben jij Nevin en je gaat op reis naar de planet Proteus. Nee, je gaat niet op vakantie, integendeel. Een nieuwe vorm van leven is ontstaan en jij moet gaan voorkomen dat die soort zich verder zal gaan voortplanten. Kort samengevat, elk levend organisme moet en zal sterven. Als extraatje geeft je werkgever je een cool pak mee waarmee je kunt morphen in drie verschillende modes: Een Melee mode, Gun Mode en Stealth Mode. In de Melee mode ben je klein en kun je je snel bewegen. Bovendien kun je kleine vijanden gemakkelijk uitschakelen. Voor de wat grotere vijanden met de nodige bepantsering schakel je over in Gun Mode. Hiermee ga je je tegenstanders te lijf met geweren en grenate launchers. Als je je echt bedreigd gaat voelen schakel je gewoon over in Stealth Mode. Je bent dan vrijwel onkwetsbaar en haalt gemakkelijk je vijanden neer.

Niet alleen kun je morphen, je kunt ook je skills gebruiken om de tijd stil te zetten. Hierdoor kun je lekker op de vijand inhakken zonder dat deze iets terug kan doen. Heeft de vijand echt ook de mogelijkheid om de tijd te controleren, dan komt er een Dilation Battle. Dit betekent dat beide strijders elkaar meoten afstroefen in het aan elkaar naaien van bewegingen. Deze bewegingen zijn weergegeven in kleine puzzelstukjes. Diegeen die de beste "chain" maakt wint en mag zijn combo uitvoeren.
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/alterecho_012.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/alterecho_015.jpg

Filmpje ( 11 mb )

Website

Nu dat de bullit-time klonen los beginnen te komen ( Virtua Cop 3, Dead 2 Rights, Burnout enz. ) , lijkt me dit toch eentje om in de gaten te houden. Grafisch val ik er nog niet van achterover, maar het bullit-time systeem spreekt mij wel aan.

[ Voor 67% gewijzigd door Wom op 11-03-2003 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
AudiRS4 schreef op 11 maart 2003 @ 20:49:
[...]

Als je met je lightgun op een door een beamer geprojecteerd scherm wil schieten wens ik je veel succes. Voor andere games is het natuurlijk super :)
je heb ook heel grote plasmaschermen he :9 :D
maar op een beamer projectie gaat niet lukken nee 8)7 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• answer_man
  • Laatst online: 13-12-2024
Dead To Rights is echt een kewl spel *D.
van de week even uitgespeelt bij men oom en tante op de Xbox.

Soort van film, maar dan computer geanimeerd, en elke keer beland jij in een scene.
Beetje vechten, beetje schieten, tactisch nadenken ook af en toe nog :P, allerlij opgaven die je moet doen; bv: sigaretten verzamelen, gewichtheffen, adem inhouden onder water wanneer je gevangen bent, en nog meer van die dingen.

Al met al; gaaf spel, veel plezier van gehad afgelopen week, en steekt goed in elkaar! :)

(BMX XXX is trouwens ook leuk spelletje :+)

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
AudiRS4 schreef op 11 March 2003 @ 20:49:
Ik bedoelde dus een heel groot plasma scherm. Dat verhaal van die beamer en guns die daar niet op werken is inmiddels duidelijk. Daarom ook het verhaal dat hij een nieuw scherm moet gaan kopen. De beamer is al lang en breed in gebruik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dead to rights is inderdaad erg cool.

BMX xxx vond ik zelf erg tegenvallen misschien dat dat komt omdat ik zo'n beetje elke andere skate skateboard en bmx game heb die er is

Er is trouwens een game uitgekomen die fireblade heet iemand een idee of dat wat is?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op 12 March 2003 @ 09:52:
[...]
Ik bedoelde dus een heel groot plasma scherm. Dat verhaal van die beamer en guns die daar niet op werken is inmiddels duidelijk. Daarom ook het verhaal dat hij een nieuw scherm moet gaan kopen. De beamer is al lang en breed in gebruik :)
Ik denk dat een gun ook niet op een plasma gaat werken. Zie mijn relaas ergens aan het begin van dit topic. Alleen CRT's werken volgens het principe van 1 electronenstraal die het scherm afgaat, en dat is waar een gun op werkt. Alle andere constructies met LCD's en plasma's en beamers en whatever werken met allerlei digitale toestanden ertussen, en volgens mij gaat dat niet werken met een gun. Er is gewoon geen scan-informatie aanwezig.

Trouwens, hoe zit het met 100Hz tv's? Kan me indenken dat die ook niet met een lightgun werken. Ach, weer een reden om geen 100Hz te nemen.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro

El_Quedro

Pininfarina

Oej,

Er zijn te weinig Live! Starterkits in Nederland.
Online shops als Insidegamer.nl kan hun pre-orders al niet meer leveren. :'(

Nu maar hopen waar ik hem heb besteld, dat die daar gewoon aankomt :| anders ben ik straks verplicht een USA kit aan te schaffen omdat ik geen zin heb om tot April te wachten.. |:(
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.