Toon posts:

harddisk opdelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben niet zo erg 'technisch' en wil nog een extra gedeelte op m'n harde schijf maken met een eigen besturings systeem XP , ik heb nu C 20Gb en D 60Gb ,en wil bv D halveren, om zo nog een onafhankelijke geheugenplaats met XP op m'n HDisk te krijgen en dat alleen voor m'n videobewerking te gebruiken , omdat veel andere programma's blijken te 'storen' en vastlopers veroorzaken.Kan dat ,en kan ik dat zelf en hoe ?zonder m'n huidige programma's te beschadigen.

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Partition Magic kan je daarbij helpen. Ik weet zeker dat je met behulp van de GoT-search en/of Google er meer informatie over kunt vinden of zelfs een handleiding :o

Ik zie dat je vrij nieuw bent hier, dus het is enigzins 'normaa' dat je nog niet zo goed weet wat je moet doen voor je een topic opent, daarom lijkt het me handig als ik je eerst op de volgende topics wijs:

Software Algemeen - Policy - updated 07-01
Software Algemeen - FAQ - updated 25-02

Verwijderd

Als je maar 1 HD hebt zal dat weinig helpen. Misschien een tweede HD aanschaffen voor je video data ??

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ik denk dat ie meer heeft aan de faq van opslagmedia ;)
FAQ

🖥️ | 🏎️ | 🚙

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-09 14:06

Zoefff

❤ 

Je moet natuurlijk de FAQ's ook doorlezen, maar het programma wat je nodig hebt is partitionmagic (www.powerquest.com).

Hiermee kan je makkelijk je schijven opdelen in meerdere delen, zonder dat je data verliest.

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter