Ok ik ga het nu toch maar posten want het is echt om gek van te worden. Ik heb een pentium 4, 1,5GHz. 2x 128 mb pc133(?) RAM. Verder is de videokaart een s3 savage4 blabla maar volgens mij is dat niet van belang. Als harde schijf zit er in deze computer een quantum fireball EX10.2A. Die is dus 10,2 gig. Nu is deze computer ontzettend langzaam en ik snap eigenlijk niet hoe dat kan, want 1,5 GHz is niet echt weinig. Ik heb het idee dat het aan de hd ligt, maar weet niet zeker óf dat kan. Besturingssysteem windows xp/sp1.
Ik heb ff wat benchmarks gedaan, pics hieronder: (hoop dat ze het blijven doen)
3 mbps

Volgens mij is deze hd de reden dat de computer zo langzaam is, maar is dat zo of is het misschien toch iets anders?
/edit Ik weet ook niet hoe langzaam deze hd draait volgens mij 1 toer per minuut ofzo maar hij maakt iig ook een héleboel lawaai... (altijd al gedaan)
Ik heb ff wat benchmarks gedaan, pics hieronder: (hoop dat ze het blijven doen)

Volgens mij is deze hd de reden dat de computer zo langzaam is, maar is dat zo of is het misschien toch iets anders?
/edit Ik weet ook niet hoe langzaam deze hd draait volgens mij 1 toer per minuut ofzo maar hij maakt iig ook een héleboel lawaai... (altijd al gedaan)
[ Voor 9% gewijzigd door Winnetou op 02-03-2003 17:09 ]
Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet