[RedHat 8.0] Schoonheidsfoutjes

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Tijdens het booten van m'n RH 8.0 toont ie nog enkele errors, namelijk:
modprobe: Can't locate module nls-iso8859
modprobe: Can't locate module usbcore
modprobe: Can't locate module char-major-10-135

Is er iemand die zo vriendelijk wil zijn om mij enkele uren zoekwerk te besparen en mij kan vertellen welke opties ik daarvoor in de kernel config moet aanzetten?
(Want ik veronderstel dat de oplossing daar ligt?)

Tnx! D

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:15
Zo moeilijk is dat helemaal niet om zelf uit te vinden, heb je zelf uberhaupt al enige moeite ondernomen om het uit te vinden? Uit je post blijkt dat niet echt...

Het is hier namelijk geen helpdesk, we verwachten wel dat je zelf wat moeite onderneemt. Als ik zo je topic history eens bekijk begin ik me toch af te vragen of je dat wel doorhebt. Lees anders echt dat topic eens door, want daar staat ook in waarom we dit van je verwachten.

In dit geval kun je het vrij makkelijk vinden door bv. in /usr/src/linux/.config te kijken, of gewoon even in 'make menuconfig' rond te bladeren en te kijken welke opties er zoal zijn. De laatste uit je lijstje kun je langs die weg niet zo makkelijk vinden, even de naam letterlijk intypen op google en je vind een zooi results uit nieuwsgroepen waar gewoon in staat wat het is en waar het staat. Niks om uren naar te zoeken dus (ook kun je de meldingen overigens gewoon negeren, maar okee, kan me voorstellen dat je het graag netjes wil hebben).

Dit topic gaat dicht.

[ Voor 20% gewijzigd door Wilke op 02-03-2003 01:15 ]

Dit topic is gesloten.